dat is helemaal balen meis dat er wat heeft gezeten en dat het is afgestoten…dus een hele vroege miskraam!!
hopelijk komt je ongi dan toch gauw dan kan je weer aan je nieuwe ronde beginnen :hug:
inmiddels is de ongi gekomen en mag ik morgen weer beginnen met de clomid wel spannend allemaal weer hopelijk gaat het deze keer wel goed
ja zeker spannend weer roosje
toy toy deze maand he
hoe is het met je roosje?
nou vandaag een klein beetje bloedverlies ben zo ban gdat de ongi er aan komt voel me niet zwanger maar hoop het zo ben zo bang dat het wel door gaat breken
ach meissie toch :hug:
ik hoop dat het misschien ander bloed is en dat het niet doorzet!!!
ik blijf voor je
het kan ook innesteling zijn maar durf het niet meer te hopen we moeten maar afwachten en hoe is het met jou???
ja laten we hopen dat het een innesteling was!!
ben net terug van vakantie en ik weet het niet meer!!
heb veel krampen, maar ja heb ik eerder gehad, dus durf er niet meer op te hopen, volgende maand mogen weer laten testen en in aug kunnen we de uitslag ophalen!! dus spannende tijd
sophie helaas ben ik weer ongesteld geworden
Balen weer!! zucht…leef met je mee.
ineke echt wel maar hoe is het met jou heb net ff lekker geld uitgegeven maar ja het verdriet blijft er wel weer he wat een narigheid allemaal :hug:
:hug:
juudje jij gaat toch ook naar het mcl net als mij? wat een schatten zijn het daar tioch he op de fertiliteitspolie zo medelevend altijd
ik heb het wel weer ff gehad hoor tsjee weer een maand niks
en de opmerkingen blijven ook niet weg waarom lat je het niet ff zoals het is?? waarom stop je niet een tijdje? ik wil niet stoppen wil zwanger worden :shock:
Dikke :hug: Roosje!!!
Ken het gevoel. Blijft zo balen dat het weer niet is gelukt. Weet dat er bij mij deze maand wel iets heeft gezeten, maar is uitgelopen op een mk. Blijft kl*te.
Over de opmerkingen zoals jij die heb gehad, kan ik gelukkig niet meepraten. Kan je alleen maar adviseren om ze er in het ene oor in te laten gaan en er aan de andere kant gelijk weer uit te laten. Hoop niet opgeven, onze tijd gaat nog komen :thumbup:
babygirl vorige maand heeft er ook wat bij me gezeten en is ook een mk geworden zo k*t het is en blijft moeilijk veel sterkte jij ook meis :hug:
Komt allemaal goed. Heb er helemaal vertrouwen in :thumbup: . Als er wat heeft gezeten, betekend het dus dat het wel kan (blijf altijd positief, is een irritante karaktereigenschap hihihi).
Maandag weten we meer, dan gaan we naar de gyn. Mannetje heeft zijn zaad niet laten testen, maar heeft belooft het te doen als de gyn erom vraagd. Zoals ik eerder al typte, onze tijd komt echt wel. geloof daar heilig in
ships zeg roosje!!!
echt balen voor je!!!
niks van die opmerkingen aantrekken, en er zelf in blijven geloven!!
ook ik heb weer de bekende rugpijn die ik altijd een paar dagen voor mijn ongie krijg dus het zal bij mij ook wel weer niets zijn!!!
word er ook zo moedeloos van soms!!!
soms helpt geld uitgeven wel even…maar ja dan kom je weer gauw terug in de werkelijkheid…
kop op meid!!!
btw ik ga ook bij mcl en heb een hele fijne gyn gelukkig daar ja!!!
@roosje83 wrote:
babygirl vorige maand heeft er ook wat bij me gezeten en is ook een mk geworden zo k*t het is en blijft moeilijk veel sterkte jij ook meis :hug:
hey ik vroeg me af hoe met je is?
veertje ik heb inmiddels een moeilijke tijd achter de rug ik was dus vorige maand zwanger was overtijd allemaal zwangerschapskwaaltjes en ik dacht yes!!! alleen de testen bleven maar negatief kon het niet meer aan en heb een bloedtest laten doen in het ziekenhuis daar wees uit dat ik wel zwanger ben geweest maar dat het een miskraam is geworden een vervroegde miskraam
na 9 dagen werd ik weer heel heftig ongesteld
na die week overleed me oma dus weer een klap erbij en zo zijn er nog wat minder leuke dingen gebeurt waardoor ik het ff helemaal niet meer kon ben wel door gegaan met alles helaas ben ik deze week te vroeg weer ongesteld geworden en mag ik morgen weer beginnen met clomid
inmiddels voor de zevende keer en hoe is het met jou?
:hug: :hug: :hug:
Wat vervelend meissie! Dikke kus!!
Bij ons is het raak, ik vind vervelend om te zeggen maar ik blijf voor je duimen! Vandaag 2e echo gehad, en ik ben morgen 8 weken en onze rozijn doet het goed en het hartje klopt mooi! Ik heb er een heel goed gevoel bij en ben erg blij dat het nu toch een keer weer gelukt is en wij dit mooie wonder mogen bevangen! Bij ons was ook de 6e keer!
Ik ben erg blij en dankbaar en bli voor luuk dat hij een maatje krijgt! Ik duim voor je meissie, X