zo ongeduldig

gefeliciteerd veertje voel je je verder wat goed?

met mij gaat het wel hoor heb bijna vakantie van me werk een mooi vooruitzicht

heb vanaf gister tot morgen me nichtje te logeren van 8 erg gezellig en zo gaan de dagen ook wat sneller voorbij zonder dat ik zoveel zit te piekeren

@roosje83 wrote:

juudje jij gaat toch ook naar het mcl net als mij? wat een schatten zijn het daar tioch he op de fertiliteitspolie zo medelevend altijd

:

Nee wij waren onder behandeling in umc Nijmegen

@roosje83 wrote:

juudje jij gaat toch ook naar het mcl net als mij? wat een schatten zijn het daar tioch he op de fertiliteitspolie zo medelevend altijd

:

Nee wij waren onder behandeling in umc Nijmegen

ow oke ben ik ff in de war

dat was ik roosje :wink:

hihi oke! vrijdag mag ik er weer naar toe voor een fm wel spannend maar dan is het dag 10 en normaal ga ik dag 12 maar dat valt nu op een zondag dus ben benieuwd of de eitjes wel groeien :think:

volgende week lekker met vakantie en hoop dat we met zijn3 en weer thuis komen :wink: :pray:

spannend hoor!!

wij gaan ook eind van deze maand weer erheen…voor opnieuw testen van mannetjes zaad…en dan in aug kunnen we bij de gyn terecht voor de uitslag…

alvast fijne vakantie gewenst :wink:

ook spannend voor jullie dus ik zal voor je :thumbup: mocht het deze maand niet lukken dan wil ik ook graag dat vriendlief een nieuwe zaadtest doet vraag het vrijdag in ieder geval wel of dat mogelijk is

je begint steeds meer te twijfelen iedereen word maar zwanger en ik niet :cry:

ik snap precies wat je bedoelt!!

dan loop je op straat en dan denk je die kan zwanger worden en die en die maar waarom ikke niet???

word er soms ook verdrietig van :frowning: :frowning: :frowning:

@roosje83 wrote:

gefeliciteerd veertje voel je je verder wat goed?

met mij gaat het wel hoor heb bijna vakantie van me werk een mooi vooruitzicht

heb vanaf gister tot morgen me nichtje te logeren van 8 erg gezellig en zo gaan de dagen ook wat sneller voorbij zonder dat ik zoveel zit te piekeren

Ha roosje, ik blijf voor je duimen meis!! :hug:

Ik voel me helemaal niet goed, het is een copie van mijn zoon zijn zwnagerschap :’( dus hoop het beste en dat het niet weer zelfde word. Vandaag ha gesproken en hoe is het mogelijk ik moet naar de vk :S Ik snap er niks van, 6 miskramen, bij vorige zwangerschap extreem veel complicaties, mag nie thuis bevallen, 3 maanden opgenomen en zeer zware medicatie, nierproblemen door zwangerschap en dan toch vk :S Ik heb er geen vertrouwen in door hun zijn mijn complicaties niet serieus genomen en heb ik 3 maanden in zk gelegen dus dat wordt van de week maar even een gesprek met de huisarts :frowning: Ik duim voor je de 10e! X

jeetje kan me voorstellen dat je nu wel het zekere wilt hoe dan ook

spannend meid

en je weet waar je het voor doet :wink: je duimt voor me de tiende? snap hem ff niet :think: moet vrijdag heen(4 juli) dan is het me 10 de cyclusdag verwacht er niet al te veel van vaak is het pas de 12 de cuclusdag goed

Ow sorrie hihi ik had het niet goed gelezen :oops:

geeft niet morgen blijven :thumbup: dus haha

succes morgen roosje :wink:

dank je wel :lol:

en hoe is het gegaan?

het was goed zag er netjes uit voor de tiend cyclusdag ze verwacht dat ze zondag op goede grote zijn en mag zelf injectie prygnyl geven wel spannend want heb het nog nooit zelf gedaan ze was erg positief en alles zag er netjes uit baarmoederslijmvlies geen cyste enz dus het word weer klussen :inlove:

joepie goed man!!

jij gaat een lekker weekend tegemoet dus…

kan jouw hubbie die druk wel aan? de mijne heeft er nog wel eens moeite mee :roll:

hihi nee die van mij vind het wel best :wink:

ik vind het zelf vervelend om te zeggen van we moeten klussen lieverd enne laat je je amsteltje ook maar staan(zit misschien tussen me oren maar volgens mij kan het niet goed zijn)

ik vind het wel weer spannend heb al wel nieuwe clomid gehaald voor mee op vakantie hoop alleen niet dat ik het nodig heb

want dan zou ik ongesteld zijn in de tweede week van onze vakantie en kan ik helemaal niks zo ellendig voel ik me dan

heb ook nog gevraagd of clomid invloed kan hebben op slapen maar dat kon waarschijnlijk niet ik slaap zo slecht namelijk ben nu echt dood moe maar slapen ho maar

gelukkig nog 2 dagen werken(morgen en zondag) en dan heb ik vakantie heerlijk

hoe is het verder met jou?? :hug:

lekker op vakantie!! even proberen je koppie te laten relaxen!!

hopelijk gaat het nu goed komen!! misschien schrale troost maar je weet nu dat je zwanger kan raken toch? nu moet je het alleen nog proberen te houden!! ik heb dat ook hoor!! dat hij niet mag drinken, omdat dat slecht voor het zaad kan zijn…we moeten alles doen om de kansen te vermeerderen toch?

met mij gaat het!! deze maand komt het ws niet van klussen, omdat ik een week weg ben in de tijd dat we moeten klussen…dus hopelijk komt mijn ei eerder of later dan hebben we nog kans…maar ben bang van niet…nou ja een maand meer of minder kan er ook nog wel bij