de fm was goed :inlove: 2 eitjes weer aan de rechterkant en mooi slijmvlies :mrgreen: we mogen weer klussen heb wel gezegd dat ik het niet meer zo zie zitten met clomid dar begreeop ze wel heb 2 september een gesprek met een arts over hoe nu verder waarschijnlijk insemenatie alleen is het de vraag of ik de puregon pen vergoed krijg hopelijk is het deze keer raak en hebben we die niet nodig
goed nieuws roosje toppie!!!
nou meid flink aan de klus en het even twee weken van je afzetten
argh weet hoe moeilijk het is!! hopelijk heb je komende tijd afleiding!!!
we duimen gewoon dat het raak is deze maand en dat je inseminatie enzo niet meer nodig hebt!!!
thanx sophie :-*
sophie wat was de uitslag van je man???
ben wel benieuwd!
ik heb morgen me nod werd vanmorgen wakker met flinke krampen ben zo bang om weer ongi te worden he bah maar hoop van niet natuurlijk :dance: wel spannend allemaal weer
en hoe is het nu met jouw/
volgens mij word ik ongesteld
ben zo bang nu he verdorie alweer niks!! het hoeft niks te betekenen maar dat durf ik al nietmeer te hopen het zal wel op iui uit gaan draaien voor ons
hopelijk gaat het niet doorzetten roosje
de uitslag was niet goed!!! Was weer zo slecht!! We gaan nu ws voor de icse…9 sept. hebben we een gesprek in het mcl over hoe nu verder enzo!!!
och meiske wat naar! (wist niet dat jij ook in het mcl in behandeling bent of wel? :oops: ) dan woon je dichtbij me haha
wat voor behandeling word het hierna voor jullie dan? :hug:
Ja ik woon in de Leeuwarden zelf…hopelijk komen we nog voor icsi in aanmerking…schijnt dat het sperma nog bewerkt kan worden…dus de gyn zei dat we niet helemaal kansloos waren :shock:
Ik moet bij dr. Perquin, waar zit jij bij?
oke ik heb haar ook wel eens (2 september heb ik gesprek bij haar)
maar verder heb ik eigenlijks ze allemaal wel hoor maar lydia is me arts zeg maar prima team! vind ik
ik begin zelf de hoop al wat te verliezen hoor tsjee wat een ellende allemaal als je zo leest op het forum nu ben ik ook erg emo dus eigenlijks zou ik ook niks moeten gaan lezen maar ja dat houd me dan ook wel weer op de been want ik vind hier zo veel steun van de mensen die me wel begijpen :-*
Ik ben niet fan van Santema!!! Die wil ik echt niet!!!
Spannend jij hebt een week eerder!! Hopelijk mag je dan voor de echo om je beebje te zien ik hoop het zo meid
ja de steun is wel fijn!!! Maar soms word ik echt gek van sommige meiden hahahaa
ja dfat hoop ik ook maar ben bang van niet
die man vind ik ook minder maar durf niet zo goed te zeggen dat ik hem niet wil mag dat doe jij dat wel heb je altijd perqiuin?
Nee eerder had ik dr. Alhafidh dat is ook een beste man…en ja ik heb gezegd dat ik Santuma absoluut niet wil!!! Heb me ook gezegd dat ik me niet prettig voel bij hem!! En ik wil wel een vertrouwensband met iemand hebben.
Dit is de eerste keer met Perquin.
hoe oud ben jij sophie? en je man/vriend?
is er niks met jouw verder? kijk ik heb pco en me vriend is niks mee aan de hand maar soms betwijfel ik dat wel eens want we hebben 1x een slechte uitslag gehad en de twwede keer was alles perfect wij zijn 25 en 27 dus nog redelijk jong maar dat maakt de wens niet minder
die man ken ik niet
maar die vrouw is super leuk hoor!!!
Ik ben 29 en mijn vriend 35
heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30ste een kindje wilde, dat gaat nu niet meer lukken!!!
Ja bij mij is alles perfect…dat is al onderzocht!! Zit best wel tegen die behandelingen op!!
Ben benieuwd naar die vrouw, zoals ik haar gegoogled heb heeft ze onwijs veel gedaan!!
ow leuk kan je dat opzoeken op google?
oke dat red je niet meer maar zullen we dan je 31 ste levensjaar maar aanhouden??
ik hoop het maar!!! Nou ja zolang er nog maar kansen blijven dan zal ik positief blijven!!!
ja je kan op naam googlen en dan vind je een hele cv van die mensen…Perquin heeft echt in veel landen en veel academische ziekenhuizen gewerkt toch wel positief
ga ik eens proberen :-*
ik ben zwanger!!! :inlove: deed vanmorgen een test om van de onzekerheid af te zijn en hij was positief! ow ben zo blij maar ben zo bang he :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
yessssssssssssssssssssss meid gefeliciteerd zeg!!!
super…geniet er lekker van