Zijn we vergeten.....

Ik laat dit topic, jammer maar helaas, maar voor wat het is of wordt. Misschien wordt het wel verplaatst naar het discussietopic, daar waar het, zoals het nu gaat, blijkbaar toch thuishoort. Blijkbaar is het niet mogelijk om een praatje te houden zonder dat die ontaard in een discussie over hoe het nou wel of niet bedoelt word. Dit was niet mijn bedoeling. Sorry als ik mensen gekwetst heb op wat voor reden dan ook. ik merkte gewoon dat de “hebbelijkheid” van anderen ver onder peil was. Dat is nog maals bevestigd.

Jammer, erg jammer dat het niet anders kan!

Ron

@Annaatje wrote:

Ron :hug:

Ik geloof dat het er nu ook niet om gaat wie er wel of niet gescholden heeft!!

Ron heeft dit topic geopend met goede bedoelingen, waarom komen er dan van zulke reacties, vind ik echt jammer!!

Reageer dan niet, ohnee, dat mocht niet, want het is een openbaar forum!

Maar snappen jullie hem dan niet? Ik namelijk wel! Maar al te goed!!

Ben niet voor niets minder actief hier op het forum!

Anna, Er zijn hier vanavond al heel wat pb’s over en weer gegaan. Daarbij gaat iedereen er maar van uit dat ik (spreek even over mijzelf) op een nare manier aan het reageren ben omdat ik het niet met het gros eens ben…Misschien is het voor iedereen ook eens fijn dat men verder kijkt dan de neus lang is???

Ik snap persoonlijk niet dat je je gaat mengen in iets waar je eerder hebt besloten dat je minder op kok komt.

@Ron wrote:

Moderators,

Ik ga maar verzoeken of er op mijn goedbedoelde topic een slotje kan, of dat het misschien verplaatst kan worden naar het discussie hoekje. blijkbaar kan het niet zonder dat er toch een discussie ontstaat.

Ron.

Ron pas op de tweede pagina maak je goed duidelijk hoe je dit topic bedoelt.

Mischien was het een (achteraf) beter idee geweest om gelijk bij je openingspost te zeggen hoe je iets bedoelt.

Mensen beginnen namelijk bij het begin te lezen en krijgen gelijk een gevoel bij een topic.

Sommigen lezen ook niet een heel topic door voordat ze reageren.

Zo kan het gebeuren dat mensen de bedoeling van een topic gewoonweg missen.

Je hebt gelijk dat de lontjes op kok nogal kort zijn momenteel.

Maar er is de laatste tijd gewoon heel veel gebeurt op KOK en daarnaast staat niemands prive-leven stil…je weet dus niet hoeveel meer bagage mensen erbij hebben gekregen, waardoor lontjes nog korter geworden zijn.

Uhmmm Marlous en Fiep, ik ben het helemaal met jullie eens. Maar deze discussie heb ik al eens gedaan en dat kwam ook niet helemaal goed. Dat betrof ook iets in de huiskamer.

Jammer dat dit topic met zulke goede bedoelingen zo om zeep wordt geholpen :frowning: . Het is geen discussie, het ging gewoon om een beetje een gezellig draadje, na alle narigheid en heftige discussies van de afgelopen tijd.

Volgens mij niets meer en niets minder. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk :wink: .

@Marlous wrote:

@Annaatje wrote:
Ron :hug:

Ik geloof dat het er nu ook niet om gaat wie er wel of niet gescholden heeft!!

Ron heeft dit topic geopend met goede bedoelingen, waarom komen er dan van zulke reacties, vind ik echt jammer!!

Reageer dan niet, ohnee, dat mocht niet, want het is een openbaar forum!

Maar snappen jullie hem dan niet? Ik namelijk wel! Maar al te goed!!

Anna, Er zijn hier vanavond al heel wat pb’s over en weer gegaan. Daarbij gaat iedereen er maar van uit dat ik (spreek even over mijzelf) op een nare manier aan het reageren ben omdat ik het niet met het gros eens ben…Misschien is het voor iedereen ook eens fijn dat men verder kijkt dan de neus lang is???

Ik snap persoonlijk niet dat je je gaat mengen in iets waar je eerder hebt besloten dat je minder op kok komt.

Dat kan dat je het niet snapt, en ik meng me er niet in, maar ik zeg wat ik ervan denk/vind! Net als wat jullie doen.

Of mag dat niet?

Nee, schijnbaar niet…

En ik heb niet eerder besloten minder op KOK te komen, ik ben er minder, of minder, ik ben er wel veel, maar REAGEER MINDER…

Maar dat wil niet zeggen dat ik nu niks mag zeggen :?

Jammer… ik had het tegen niemand in het bijzonder, maar in het algemeen op de reacties in dit topic… jammer dat ik van jou dan wel zo’n reactie terug krijg!!

Echt jammer… meer zeg ik er niet van

@Annaatje wrote:

Ik zie dit nu al een paar keer voorbij komen, door meerdere mensen maar de sfeer is toch niet veel anders dan anders? :think:

Er is een discussie geweest wat een paar mensen heel erg heeft gekwetst en dat is erg jammer… Maar we hebben wel vaker hele heftige discussies gehad hier maar verder op de rest van het forum is het toch gewoon gezellig?

Net zo flauw als mensen zijn van het feit dat dit weer een discussie is geworden word ik ook flauw ervan dat dit altijd maar leuk en lollig moet blijven… iemand mag zich toch ook best irriteren zonder meteen als ‘boeman’ gezien te worden… :roll:

Nou, dan laat mij maar TE serieus zijn soms… maar ik vind dat er ook mensen zijn die NIKS kunnen hebben… :frowning:

Volgens mij zijn niet alleen op KOK de lontjes kort. Mensen zijn allemaal ziek, moe, somber, snakken naar het voorjaar…

Tenminste, dat denk ik persoonlijk. :think:

@TaMa wrote:

@Annaatje wrote:

Ik zie dit nu al een paar keer voorbij komen, door meerdere mensen maar de sfeer is toch niet veel anders dan anders? :think:

Er is een discussie geweest wat een paar mensen heel erg heeft gekwetst en dat is erg jammer… Maar we hebben wel vaker hele heftige discussies gehad hier maar verder op de rest van het forum is het toch gewoon gezellig?

Nou! Zo is het… :thumbup:

@pluutje wrote:

Volgens mij zijn niet alleen op KOK de lontjes kort. Mensen zijn allemaal ziek, moe, somber, snakken naar het voorjaar…

Tenminste, dat denk ik persoonlijk. :think:

Januari is een ROT maand… :wink:

Maar mensen, ook bij een topic met goede bedoelingen mogen mensen toch op zijn minst een afwijkende mening hebben zonder dat dat aanvallend bedoeld is…? Kom op zeg…

Of mogen we alleen maar veren in andermans reet steken om geliefd te blijven…

Tsjonge jonge…op andere topics kan wel melig, leuk en aardig gedaan worden, en hier wordt ineens een initiatief tot discussie gemaakt. Menn waar maken jullie je druk om, zelfs ik kan het niet laten te denken dat er nu een initiatief met een grrappige insteek bewust neergesabeld wordt. Men, met modderworstel;en (in mijn ogen een absurd topic maarja :mrgreen: ) gaat er toch ook niemand in discussie of zo’n topic wel of niet op hoort? En als ik dáár zou schrijven dat ik het daar helemaal niet vind kunnen, weet ik wel zeker dat er mij geadviseerd wordt dan niet daar te posten gezien eht feit dat het geen discussietopic is maar voor de lol/grap/lucjtigheid. Vraag me af wanneer een vrouw dit topic gestart had, er zo’n discussie was losgebarsten :think: :think: :think: Man maak je niet zo druk…ik lees reacties trouwens graag hier, en niet in mijn pb, die wil ik graag gebruiken voor leuke dingen.

Ron, ik kan aardig zijn hoor voor mijn medekokkers, en ik zie de grap/bedoeling van je topic wel degelijk in. :mrgreen: .

@dena wrote:

Maar mensen, ook bij een topic met goede bedoelingen mogen mensen toch op zijn minst een afwijkende mening hebben zonder dat dat aanvallend bedoeld is…? Kom op zeg…

Nou, niet in de mijne graag! Heb daar al een aambei zitten, dus kan er geen veren meer bij hebben. :naughty:

@pluutje wrote:

@dena wrote:

Nou, niet in de mijne graag! Heb daar al een aambei zitten, dus kan er geen veren meer bij hebben. :naughty:

Dit vind ik de beste opmerking nog in het hele topic… :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@pluutje wrote:

@dena wrote:

Fijn dat je het er even bij verteld :mrgreen: :mrgreen:

Hahaha pluutje, daar ging mijn slokje thee :lol: :lol:

Bij mij is er trouwens nog wel plek… :mrgreen:

@pluutje wrote:

@dena wrote:

Tja ik persoonlijk vind het ook niet lekker zitten…Dus vraag ik er ook niet om :wink: ( ook trosje overgehouden, wat zijn dat toch rotdingen he…?)

@LovelyEllen wrote:

Bij mij is er trouwens nog wel plek… :mrgreen:

:sick: :naughty: :lol: :lol: