Zijn we vergeten.....

…Hoe we lief tegen elkaar moeten doen?



Het valt me op dat er hier op dit forum steeds heftiger op elkaar (af) gereageert word…

Ik persoonlijk vind dat heel erg jammer…



Dus kunnen we niet in dit draadje proberen om alleen aardig te zijn? Zo een draadje waarbij een ieder een goed gevoel krijgt?

Zou dat lukken? of zit ik nou iets stoms te zeggen… We hoeven het natuurlijk niet ten aller tijde met elkaar eens te zijn hoor, dat niet (dat zou een saaie boel worden)



maar af en toe een beetje meer begrip, een beetje meer luisteren en zo…



(of zit ik nou dom te zwetsen?)

nee hoor je zwetst niet dom… een beetje minder muggeziften, elk detail tot in detail uit willen werken…

verschillen zijn er en verschillen zullen blijven… accepteer het en respecteer het…

reageer zoals je dat ook van anderen verwacht zou ik zeggen…

nee ik vind dat ook wel een beetje…



gelukkig heb ik er zelf niet zoveel last van…al ben ik 1 bonk vol met hormonen…ik laat het lekker waaien en meng me er niet tussen… :wink:



want…





ik vind jullie allemaal lief…

Mee eens…

Ik reageerde eerder ook veel meer her en der op het forum.

Struin nu nog maar een beetje rond, en ben veel bij mijn maandmama’s te vinden. Als die er niet waren (topic van de maandmama’s) was ik hier op het forum allang weer weg geweest :oops: … de sfeer is soms zo… :cry: jammer hoor!!

Zulke lieve schatten allemaal op het forum hoor!! Daar niet van! Maar de sfeer soms… (Sorry, ben heel slecht in mijn gevoel op papier/internet uit te leggen :?)

Ik vraag me sinds kort iedere morgen af wat er nu weer verzonnen is om ruzie over te maken, en das denk ik niet de bedoeling… ik kom hier voor de gezelligheid, een goed gesprek of discussie, maar vooral voor de ontspanning… Lekker lezen en wijzer worden over van alles en nog wat… Niet om te lezen hoe men elkaar hier soms met woorden afmaakt…



das jammer… heb veel liever dat het hier een beetje beter is als “daar buiten”…



En daarom dit draadje dus…

@Annaatje wrote:

Mee eens…

Ik reageerde eerder ook veel meer her en der op het forum.

Struin nu nog maar een beetje rond, en ben veel bij mijn maandmama’s te vinden. Als die er niet waren (topic van de maandmama’s) was ik hier op het forum allang weer weg geweest :oops: … de sfeer is soms zo… :cry: jammer hoor!!

Zulke lieve schatten allemaal op het forum hoor!! Daar niet van! Maar de sfeer soms… (Sorry, ben heel slecht in mijn gevoel op papier/internet uit te leggen :?)




Ja, je zegt het goed. Ik merk gewoon dat er een boel meiden zijn die een stuk minder reageren… en das jammer!



Het is af en toe zoo ehm vijandig… kan me niet voorstellen dat er iemand is die zich daar lekker bij voelt…



Kom op! een beetje meer liever zijn voor elkaar! :mrgreen:

Ron ik ben het helemaal met je eens.

Kom hier soms discussies tegen waarvan ik denk…pff ik zeg maar niks,maar zo ga je niet met elkaar om als iemand een andere mening heeft dan jij.

Laat elkaar in zijn of haar waarde en behandel de mensen zoals je zelf ook het liefst behandeld zou willen worden.

:mrgreen:

Je hebt helemaal gelijk hoor Ron.

Ik ben alleen wel bang dat het moeilijk zal worden…ondanks dat de meeste mensen wel weten hoe men respectvol met elkaar om moet gaan.

Er is namelijk al een heftige discussie gesloten, heropend, wijze woorden door Ruud gegeven en nog…gaat het zo hier en daar door…tja…moet ik nog meer zeggen?

Jammer… :? Proberen te negeren… :?

Ron helemaal mee eens.



Misschien moet iedereen hand in eigen boezem steken. :lol:

Ook proberen in bepaalde topics te reageren met gefundeerde mening over het onderwerp, en niet alleen maar in dit topic aardig doen om het aardig doen, want dat is dan ook maar half half.



Helaas is kok behoorlijk groot en daardoor zijn er veel verschillenen in opvattingen, persoonlijkheden en omstandigheden.

Juist door het medium is het moeilijker in te leven in elkaar omdat je elkaar niet helemaal kent.

Misschien inderdaad niet allemaal het onderste uit de kan proberen te halen.

Wat wil je met al die vrouwen met hormomen!! :lol: :lol:



Nee zonder gekheid, je merkt het idd wel!!!

Ik probeer me er niet al te veel in te mengen …

En blijf dan gewoon lekker rond hangen, overal en nergens …

GROOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG :hug: :wink: :-*

ik moet zeggen dat kok zich in de afgelopen heftige discussie van haar slechtste kant heeft laten zien.



maaaar laten we eerlijk zijn: dit is een forum met vrouwen, en die zijn soms fel en hard, en dan zijn het ook nog allemaal vrouwen met hormonen…tel uit je winst. Een beetje pit hoort er af en toe gewoon bij…



en ik zie eigenlijk verder helemaal niet dat we massaal zo over de schreef gaan en niet lief zijn tegen elkaar (hetgeen ik sowieso een beetje een nare omschirjving vind), als je dat ene topic even buiten beschouwing laat…



dus ik stel voor om de nare toon van dat ene topic achter ons te laten, en verder gewoon door te gaan zoals het hier ging…

Dat er hier hormonen zijn dat wist ik… En ik omschreef het idd als “niet lief” maar zo ervaar ik het soms… Ik had ook kunnen schrijven" niet aardig" maar dat dekt voor mij persoonlijk de lading niet…



Ik zeg ook niet dat we massaal over de schreef gaan, echt niet hoor…



Ik ben wel iemand die sorry zegt als ik erachter kom dat ik misschien een beetje te fel ben geweest… En dat mis ik soms…



ik wil verder met dit draadje ook niets bewijzen of zo, ik wilde alleen zeggen dat ik het niet zo gezellig vond… :oops:

Klopt Ron, ik merk het ook wel een beetje, ik denk mn omdat ik een zweverig type ben hier, dus over en nergens kom!



Wel is het zo, dat ik me er niet aan erger in die zin, dan reageer ik gewoon niet.

Ik kom hier ook voor de fun niet voor ongein, waar zoveel bij los moet komen.

prima dat iedereen zijn mening heeft en deze uit en dat het af en toe hard op hard gaat, daar hebben we de modie`s mede voor, maar ik houd het liever gezelli!

Ik vind juist dat we elkaar moeten steunen in welk opzicht dan ook!

En dat kunnen we ook met elkaar, dat laten we ook zien.

Voor de rest ik Kok toppie!

@Ron wrote:

Dat er hier hormonen zijn dat wist ik… En ik omschreef het idd als “niet lief” maar zo ervaar ik het soms… Ik had ook kunnen schrijven" niet aardig" maar dat dekt voor mij persoonlijk de lading niet…



Ik zeg ook niet dat we massaal over de schreef gaan, echt niet hoor…



Ik ben wel iemand die sorry zegt als ik erachter kom dat ik misschien een beetje te fel ben geweest… En dat mis ik soms…



ik wil verder met dit draadje ook niets bewijzen of zo, ik wilde alleen zeggen dat ik het niet zo gezellig vond… :oops:




Misschien gebeurd dat wel via Pb’tjes??

Vandaag is de eerste keer dat ik me heel slecht op mijn gemak voel hier. EN ik denk dat er een topic is waar ik maar gewoon uit weg moet blijven (of zeer zeker bepaalde mensen uit de weg moet gaan). Want ik heb er dus stevig om zitten janken.



Verder ga ik gewoon verder met luchthartige topics en berichten. Ik kom hier voor informatie en plezier. Niet op terecht gewezen te worden.

@Nefarious wrote:

Vandaag is de eerste keer dat ik me heel slecht op mijn gemak voel hier. EN ik denk dat er een topic is waar ik maar gewoon uit weg moet blijven (of zeer zeker bepaalde mensen uit de weg moet gaan). Want ik heb er dus stevig om zitten janken.



Verder ga ik gewoon verder met luchthartige topics en berichten. Ik kom hier voor informatie en plezier. Niet op terecht gewezen te worden.






:hug: :hug: :hug:

Als je iemand openlijk een sneer geeft, denk ik dat je ook wel openlijk excuses kunt maken… maar ja, wie ben ik?



Probeer alleen maar te zeggen dat een beetje aardig zijn op zijn tijd echt niet slecht is…

Tja misschien is het wel zo…

Maar ik denk ook dat het juist komt omdat je meer betrokken bent bij KoK dan je denkt dus dat de gevoelens dan ook heftiger worden ofzo… :think:

Ik ben ook niet altijd even aardig op het moment :shifty:

Durf ik gerust te zeggen…zit al tijden niet lekker in mijn vel…veel onverwerkte dingen en dat zal idd best doorklinken in mijn posts.

Maar ik zal er op letten Ron :mrgreen:

Speciaal voor jouw en mijn medekokkers en ook wel voor mezelf ja,wat je zegt ik kwam hier idd altijd om te ontspannen en het leuk te hebben en dat heb ik het eigelijk de laatste tijd niet zo :shifty:

Maar zal mijn lontje ook weer eens een beetje ‘‘oprekken’’ :angel:

@renzosmam wrote:

Tja misschien is het wel zo…

Maar ik denk ook dat het juist komt omdat je meer betrokken bent bij KoK dan je denkt dus dat de gevoelens dan ook heftiger worden ofzo… :think:

Ik ben ook niet altijd even aardig op het moment :shifty:

Durf ik gerust te zeggen…zit al tijden niet lekker in mijn vel…veel onverwerkte dingen en dat zal idd best doorklinken in mijn posts.

Maar ik zal er op letten Ron :mrgreen:

Speciaal voor jouw en mijn medekokkers en ook wel voor mezelf ja,wat je zegt ik kwam hier idd altijd om te ontspannen en het leuk te hebben en dat heb ik het eigelijk de laatste tijd niet zo :shifty:

Maar zal mijn lontje ook weer eens een beetje ‘‘oprekken’’ :angel:




Woehoe! mijn werk is gedaan! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: