Zijn we vergeten.....

@Ron wrote:

Als je iemand openlijk een sneer geeft, denk ik dat je ook wel openlijk excuses kunt maken… maar ja, wie ben ik?



Probeer alleen maar te zeggen dat een beetje aardig zijn op zijn tijd echt niet slecht is…




Zo denk jij, maar misschien doet iemand anders het op zijn/haar manier!

Is ook niet slecht, als het op dat moment maar uit de wereld is …



Toen ik hier net voor het eerst kwam heb ik ook weleens iemand een hart onder de riem gestoken of andersom …

Ik vind het toch altijd wat persoonlijker!

@Jennifer wrote:

@Ron wrote:
Als je iemand openlijk een sneer geeft, denk ik dat je ook wel openlijk excuses kunt maken… maar ja, wie ben ik?



Probeer alleen maar te zeggen dat een beetje aardig zijn op zijn tijd echt niet slecht is…




Zo denk jij, maar misschien doet iemand anders het op zijn/haar manier!

Is ook niet slecht, als het op dat moment maar uit de wereld is …



Toen ik hier net voor het eerst kwam heb ik ook weleens iemand een hart onder de riem gestoken of andersom …

Ik vind het toch altijd wat persoonlijker!




Ok, ik moet je gelijk geven… Ik zou het openlijk doen, maar via pb is wel wat persoonlijker…



Misschien zou ik het wel alletwee doen!



Enneh, Ik heb er in ieder geval 1 aan het denken gezet, dus das heel mooi!

@Jennifer wrote:

@Ron wrote:
Als je iemand openlijk een sneer geeft, denk ik dat je ook wel openlijk excuses kunt maken… maar ja, wie ben ik?



Probeer alleen maar te zeggen dat een beetje aardig zijn op zijn tijd echt niet slecht is…




Zo denk jij, maar misschien doet iemand anders het op zijn/haar manier!

Is ook niet slecht, als het op dat moment maar uit de wereld is …


juist, ik snap ergens wel de bedoeling van je topic, maar laten we nou vooral niet verlangen dat we allemaal precies zo reageren als jij (of welke andere kokker ook). Want voor míj is kok juist zo bijzonder en waardevol omdat er zo ontzettend verschillende mensen komen, die andere dingen denken, op andere manieren reageren, op andere manieren hun genoegen en ongenoegen uiten, en een andere weg hebben om problemen op te lossen. die pluformiteit is voor mij eigenlijk veel belangrijker dan dat het altijd maar gezellig moet zijn :think:

@fiep klophout wrote:



juist, ik snap ergens wel de bedoeling van je topic, maar laten we nou vooral niet verlangen dat we allemaal precies zo reageren als jij (of welke andere kokker ook). Want voor míj is kok juist zo bijzonder en waardevol omdat er zo ontzettend verschillende mensen komen, die andere dingen denken, op andere manieren reageren, op andere manieren hun genoegen en ongenoegen uiten, en een andere weg hebben om problemen op te lossen. die pluformiteit is voor mij eigenlijk veel belangrijker dan dat het altijd maar gezellig moet zijn :think:




Ow maar dat verlang ik ook echt niet… Ik zal de laatste zijn die kudde gedrag verlangt. Ik haat Kudde gedrag, echt waar. Maar soms denk ik dat we een te kort lontje hebben. Veel te kort. En dat is wat ik jammer vind…





maar je snapt wel de strekking van het verhaaltje, en das dan weer fijn!

om je topic neit heel ongezellig te laten worden ( :wink: ): je hebt pb ron



(of die krijg je zo)

Dit draadje is trouwens niet bedoeld als een bekeer-draadje of zo… geloof dat ik bij sommigen dat beeld heb opgewekt?



Het is meer als luchtig toetje bedoeld… :mrgreen:

Ik ben dol op toetjes Ron :mrgreen:

ik vind het gewoon jammer dat mensen zich hier op dit forum ongemakkelijk voelen of moeten huilen om sommige reacties. Daarom dit draadje. gewoon. Voor de luchtigheid. Meer niet. Om even wat anders te lezen te hebben!

@jewel wrote:

Ik ben dol op toetjes Ron :mrgreen:
:wink:

@jewel wrote:

Ik ben dol op toetjes Ron :mrgreen:




Ik alleen op bepaalde toetjes… :angel:

@ruud wrote:

Ik alleen op bepaalde toetjes… :angel:




Vertel?

Ik ken wel lief doen hoor 8) :inlove:

@TaMa wrote:

Ik ken wel lief doen hoor 8) :inlove:




:-* :oops:

ik vind het de laatste tijd ook erg heftig op kok.

woorden worden verkeerd gelezen of verkeerd geinterpeteerd.

en natuurlijk hoeven we het niet met elkaar eens te zijn maar een beetje inleving en desnoods doorvragen kom je al een heel eind dan meteen verwijten te maken.

we zijn alemaal anders en allemaal doen we het anders.

maar ik probeer me nooit zo persoonlijk aangevallen te voelen en als dat wel zo is me goed proberen te verwoorden waarom ik eranders over denk maar dan hoef die gene er nog niet mee eens te zijn of het anders doen. maar soms is de manier waarop iets gezegd word pijnlijk.



maar toch vind ik jullie allemaal lief en heb echt aan niemand binnen dit forum een hekel waarom zou ik? zo goed kan ik jullie ook niet om daar over te oordelen :wink:



voor iedereen: :hug: :hug: :hug:

@Ron wrote:

@TaMa wrote:
Ik ken wel lief doen hoor 8) :inlove:




:-* :oops:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Zie je Ron, jij geeft het goede voorbeeld :wink: :-*

ik denk dat we allemaal zo onze momenten hebben waarop we even hard geraakt worden en dan fel van ons afbijten en blind worden voor de gevoelens voor anderen om ons heen.



Sommigen iets feller als de ander. Ik bedoel dingen nooit persoonlijk, maar sta wel achter bepaalde meningen in mijn leven…



Sorry als ik daarmee weer andervrouws(mans) zere plekken raak waardoor men weer fel op mij moet reageren. Bij deze :-*

Het gaat mij erom dat er door dit draadje een glimlach verschijnt op het gezicht waar tot net toe donderwolkjes boven hingen. Dat men zich beseft dat het ook wel eens anders kan. Dat we onszelf niet altijd te serieus moeten nemen. dat KoK ook goed is voor ontspanning. Je hoeft het echt niet altijd met een ander eens te zijn, maar moet dat dan altijd gezegd worden? Kok is voor mij informatief, maar vooral ontspanning. Lachen om de gekke dingen die zwangeren kunnen doen. Slikken bij de verhalen van vlindermama’s. Me verbazen over sommige dingen. Nieuwe contacten opdoen… Een goeie discussie meelezen… Ik ben het ook vaak niet eens met dingen. Of met mensen. Het stormt wel eens op KoK, dat snap ik… En het waait ook wel over, dat snap ik ook. En bij iedere storm worden (soms ongewild) bomen geveld. Ook dat snap ik. Je hoeft niet allemans (vrouws) vriend te zijn, echt niet. Maar je hoeft toch niet altíjd een mening te verkondigen? Gewoon een ieder in zijn of haar waarde laten… en dat is niet alleen op Kok hoor, en ik geef toe dat ik ook wel eens grandioos de fout maak om me te laten gaan (pff al die bumperklevers voor me :mrgreen: ) en dan iemand verrot scheld (vaak wel zo dat ze het niet horen, ben tegen geweld :mrgreen: ) en dan denk ik wel eens, nou nou, was dat nou nodig? Om dan vervolgens die ene voetganger (die door rood loopt) niet plat te rijden maar om even iets af te remmen… Of om een ander even voor te laten gaan. Hun dag weer goed, en ik voel me ook wat beter. Ik merk aan mezelf dat ik veel lekkerder in mijn vel zit als ik wat socialer reageer. En ik merk dat een ander dan ook socialer terug reageert. (ook niet altijd, maar goed)



Ik probeer niemand te bekeren tot het Ronnisme, absoluut niet!



Je hoeft het ook niet met me eens te zijn, (zou wel leuk zijn hoor :wink: ) en misschien had ik dit topic "het grote KOK knuffel-uitdeel-topic moeten noemen… Maar zo heet het niet… Ik vroeg me gewoon echt af, in het algemeen, of we vergeten zijn dat we ook aardig, lief, vriendelijk, noem maar op voor elkaar kunnen zijn…



Maar als ik de reacties hier zo lees, zit dat wel goed, het was alleen even een beetje verstopt of zo… :wink:

Ik had Ron gisteren al 2 pb’s gestuurd…



Dit komt eens in de zoveel tijd voor op KoK. Ik ben gewoon niet altijd aardig/lief/gezellig en vind ook niet dat ik dat altijd hoef te zijn.



Krijg dan ook echt kriebels van dit onderwerp…

iig zeker geen glimlach… :shifty:

Dat begrijp ik dus niet… Waarom altijd zo serieus?



We weten toch zelf ook wel dat een discussie goed uit de hand kan lopen en dat we allemaal niet altijd even aardig zijn?

In die jaren dat ik hier nu zit is het wel vaker voor gekomen dat mensen niet aardig voor elkaar zijn, so what?

Dan is dit een lekker luchtig topic toch en de bedoelingen zijn goed.

Hoef je de kriebels niet van te krijgen hoor.

He lemaal mee eens!!!



Ik dacht al waar zijn de lieve en leuke dingen nog op het forum(al zijn ze er wel hoor) :smiley:



Voor allemaal;





:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: