Zijn we vergeten.....

@Ron wrote:

Gewoon een ieder in zijn of haar waarde laten… en dat is niet alleen op Kok hoor, en ik geef toe dat ik ook wel eens grandioos de fout maak om me te laten gaan (pff al die bumperklevers voor me :mrgreen: ) en dan iemand verrot scheld (vaak wel zo dat ze het niet horen, ben tegen geweld :mrgreen: ) en dan denk ik wel eens, nou nou, was dat nou nodig? Om dan vervolgens die ene voetganger (die door rood loopt) niet plat te rijden maar om even iets af te remmen… Of om een ander even voor te laten gaan.




Opgefokte gefrusteerde lui in het verkeer (10 keer wel agressief en dan vooruit 1 keertje 's niet) vind ik 10x erger dan een discussie hier die een beetje uit de bocht vliegt. :snooty:

@Vicky wrote:

GROOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG :hug: :wink: :-*




:mrgreen: :mrgreen:



:dance: :dance: :dance:

Nou Ron, hier is zeker even een glimlach gekomen bij het doorlezen van dit topic :smiley:



Dus ik zeg alleen maar:



Ik vind jullie lief :inlove:

Op een forum waar mensen komen voor niet alleen informatie maar ook veel support, is het niet vreemd dat er even veel waarde gehecht word aan rot opmerkingen of “standjes” als aan opbeurende harten onder de riem.



Dus ja…als iemand heftig reageert op een keuze die ik in mijn moederschap (of algehele leven) heb gemaakt, dan doet dat zeer.



Een mening hebben is ok. Trots zijn dat je recht voor z’n (de?) raap bent, prima. Maar kijk dan niet vreemd op wanneer er mensen zijn die daar van schrikken, of zich terug trekken uit discussies, of helemaal niet meer terug komen.

Off-topic…



@jewel wrote:

Ik ben dol op toetjes Ron :mrgreen:


En dan die avater van jou Jewel, erbij :lol:

behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden, zou soms al een hoop schelen.



Soms komt een tekst anders over dan dat je bedoelt, lees het daarom misschien nog eens door voor je post…

Grr net een heel stuk getypt en nu ben ik met een verkeerde druk op de knop alles kwijt… :wall:



Maar wat ik ongeveer getypt had…



Ik heb wel wat gemerkt van gespannen sferen, en heb een telletje gelezen in die heftige discussie. Ik had er ook zo wel een mening over, maar ik heb me er niet in gemengd.

Ook ik kom hier soms voor raad, soms voor tijds-invulling, maar meestal voor de gezelligheid.



Ik zou het prettig vinden dat er meer Ron-nen, Ruudjes en Reaphs ofwel meer mannen zouden zijn. Al ken ik de mannen hier op het forum (nog) niet zo goed. Ik vind het altijd prettig als er mannen ergens aanwezig zijn. Die hebben soms een andere kijk ergens op en dat kan heel verhelderend werken.



Maar iedereen hier is ok, en we laten allemaal onze emotie’s wel eens te hoog opspelen, maar het moet hier toch een beetje vrijheid blijven?

Het zou echt niet fijn zijn dat er mensen nu maar weg blijven, omdat anderen hen de wind van voren geven.



Laten we werken aan een langer lontje… :thumbup:



En voor iedereen een :-*

@Ron wrote:

@ruud wrote:
Ik alleen op bepaalde toetjes… :angel:




Vertel?




Whipped cream or chocolate sauce?



(ziet gelijk de reclame van coca cola zero voor zich, maar dan met Ruud)



“You know me, I’ll manage!!”

:mrgreen:

:-*

@Anita-1982 wrote:

Off-topic…



@jewel wrote:
Ik ben dol op toetjes Ron :mrgreen:


En dan die avater van jou Jewel, erbij :lol:




Dank je wel hoor! :smiley:

Ik vind niet iedereen hier trouwens lief en aardig hoor…maar dat is heel normaal in het leven toch?

Als ik persoonlijk aangevallen wordt, zonder enige uitleg erbij…tja daar kan ik echt niks mee.

Wat niet betekent dat ik flinke ruzie ga maken maar ik zal wel voor mezelf opkomen.

Ik heb de discussie wel gelezen, heb mijn mening erover, maar heb me er niet in gemengd. Ik zweef lekker nog over het forum heen en weer



Ik vind KOK nog steeds even leuk als daarvoor hoor! :-*

Ik vind het toetje uit de avatar van Jewel uitermate geschikt om een lach op het gezicht van iedereen te toveren!



Briljante foto! :inlove: :inlove:



Verder zijn de intenties van Ron om dit topic te openen helemaal super! (Ron had zomaar een man kunnen zijn)



Persoonlijk vind ik het niet zo vreselijk als er zo nu en dan een discussie uit de hand loopt dat hoort erbij. Iemand die in het “heetst” van de strijd persoonlijk wordt kan ik al minder begrip voor opbrengen maar ook dat snap ik nog wel enigzins.



Als je later maar oprecht toekunt geven dat je fout zat dan komen we er met elkaar allemaal wel uit.

@ruud wrote:

Ik vind het toetje uit de avatar van Jewel uitermate geschikt om een lach op het gezicht van iedereen te toveren!



Briljante foto! :inlove: :inlove:



Verder zijn de intenties van Ron om dit topic te openen helemaal super! (Ron had zomaar een man kunnen zijn)



Persoonlijk vind ik het niet zo vreselijk als er zo nu en dan een discussie uit de hand loopt dat hoort erbij. Iemand die in het “heetst” van de strijd persoonlijk wordt kan ik al minder begrip voor opbrengen maar ook dat snap ik nog wel enigzins.



Als je later maar oprecht toekunt geven dat je fout zat dan komen we er met elkaar allemaal wel uit.




:clap: :clap: :clap:

Vraag me af wat Ron dan wel is in jouw beleving als ie geen man is, maar er wel een had kunnen zijn. :mrgreen:

ik vind de meesten gewoon allemaal lieve schatten … uch… ik heb gesproken maar ron je hebt wel gelijk hoor ik schrik er soms ook wel en beetje van…

@Esther75 wrote:





Vraag me af wat Ron dan wel is in jouw beleving als ie geen man is, maar er wel een had kunnen zijn. :mrgreen:





Dat is iets tussen Ron en mij. :inlove:

@ruud wrote:

Ik vind het toetje uit de avatar van Jewel uitermate geschikt om een lach op het gezicht van iedereen te toveren!



Briljante foto! :inlove: :inlove:


Ik heb een hele collectie van die toetjes Ruud :mrgreen:

@ruud wrote:





Dat is iets tussen Ron en mij. :inlove:






:mrgreen: :mrgreen:

WOW een positief topic!!! :thumbup: :mrgreen:



Heb er verder niks aan toe te voegen,behalve deze:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:









Keep on smiling!!! :mrgreen:

Hahaha ik moest ineens aan Giel Beelen denken: S’morgens vroeg in de auto, de radio aan en dit keihard mee bléren…



klik hier voor “begin de dag met een dansje”(geluid aan)





:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: