Zijn we vergeten.....

Sluit me hier helemaal bij aan…

Vind t jammer dat sommigen zich zo snel aangevallen voelen door een stelling of mening van iemand…maar ook vervelend voor diegene…



Laten we met zijn allen proberen wat meer begrip voor iemands mening op te brengen…heel goed idee Ron…(wat of wie je ook moge zijn,hihi :mrgreen: )

Is it a bird?? Nooooooooooo

is it a plane? Noooooooooooo



it’s…





SuperRon!!!

Whahahaaaaaa…zie t helemaal voor me…

Tussen



Hartelijk



en



Hatelijk



is er maar een hele kleine letter verschil.





Maar er is een heel groot verschil in doen en laten van deze woorden !!!



Laten we vooral hartelijk blijven tegenover mekaar.



Ook al delen we mekaar 's mening niet, dan nog kan men hartelijk blijven ipv te spuwen en te kwetsen.



Ron, vind de opening van dit topic gewoonweg: ontroerend top !!!



liefs

Gerda

tadaaaaa SuperRon!

:lol: Geweldig, heb je die even snel gecartoond!

@Ron wrote:

Is it a bird?? Nooooooooooo

is it a plane? Noooooooooooo



it’s…





SuperRon!!!




Ben je net zo’n superheld als Supergrover? :mrgreen:



Vind het trouwens lief van je dit topic :inlove: en vind het ook lief van iedereen die reageert :inlove: en ik vind het ook lief van idereen dat ze dit lezen :inlove: en ik vind het lief dat mensen op Kok komen :inlove: En ik vind het lief dat mensen topics openen :inlove: en ik vind het lief van mijn provider dat ik hier kan komen :inlove: en ik vind het lief dat mijn kinderen en man mij laten kokken :inlove:



aanvullen mag :wink:

Ron,



ik ben erg blij met je topic :mrgreen: En niet zozoeer om de inhoud, want lief hoeft niet altijd vind ik, als je het niet met iemand eens bent ben je nu eenmaal niet echt lief in de ogen van de ander. Maar ik vind het fijn dat je dit neer hebt gezet puur vanwege het feit dat het mensen wel aan het denken zet.



Ik zal maar eerlijk zijn dat ik afgelopen dagen meerdere malen heb gedacht om KOK helemaal vaarwel te zeggen… maar goed ik vind de info, de steun en de uitlaatklep prettig dus ik blijf en ik blijf ook gewoon lekker discussieren :mrgreen: Maar ik zal proberen een langer lontje te hebben.



natas

Whoehahahaha, dat is mijn ringtone van mijn mobiel :mrgreen: :mrgreen: !



Verder vind ik het een goed initiatief van Ron, want het was me wel opgevallen dat de sfeer (vooral in het discussieforum) af en toe behoorlijk grimmig is. En dat kan niet de bedoeling zijn!



Laten we elkaar respecteren zoals we zijn, met al onze fouten en gebreken. Laten we elkaars meningen ook respecteren. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, dat is in real life ook lang niet altijd zo.

Niemand is perfect en als we dat voor ogen houden zou het een stuk leuker zijn in de wereld :mrgreen: .





Groetjes,

Judith :-*

:mrgreen:



Las net iets over een Ode aan de meneer-van-de-daklozen-krant…



Wie goed doet, goed ontmoet… :mrgreen:



Tof hoor!

Als je de daklozenman nou niks geeft, ben je dan niet aardig?



:angel: :angel: :angel:

@TaMa wrote:

Als je de daklozenman nou niks geeft, ben je dan niet aardig?



:angel: :angel: :angel:


Absoluut niet. Ik bedoel dus dat je echt niet aardiger wordt als je WEL geld geeft, of minder aardig bent als je niets geeft.

Als je snapt wat ik bedoel… :think:

Ja nu snap ik het…



Afentoe geef ik wat maar dat is meer bij de feestdagen. Maar zou die persoon me nu met iets helpen zoals de topicstarter van het andere topic dan kan daar best wel iets tegenover staan… Jeetje wat verwoord ik me weer goed :?



Ik ga maar een bak koffie zetten, ff wakker worden :wink:

hahahaha TaMa, nee zo werkt t niet… Net als wat Nef zegt… (ik snap je hoor hahaha)



Het gaat niet om geld, of je wel geeft of niet. Het ging erom dat die man zomaar hielp (misschien verwachtte hij wel terug, maar ach)… Het is tegenwoordig bijna bijzonder als je een onbekende helpt…

Ow koffie, lekker! :mrgreen:

@TaMa wrote:

Ja nu snap ik het…



Afentoe geef ik wat maar dat is meer bij de feestdagen. Maar zou die persoon me nu met iets helpen zoals de topicstarter van het andere topic dan kan daar best wel iets tegenover staan… Jeetje wat verwoord ik me weer goed :?



Ik ga maar een bak koffie zetten, ff wakker worden :wink:




Ik worstel nog steeds met tweetalig reageren. Nederlands hier, en Engels tegen Si of collegas. Soms komt mijn Nederlands in Engels zins verband uit, en Vice Versa. En lieters koffie (hoe graag ik het zou willen :drool: ) helpen mij niet :frowning:

@Nefarious wrote:

Ik worstel nog steeds met tweetalig reageren. Nederlands hier, en Engels tegen Si of collegas. Soms komt mijn Nederlands in Engels zins verband uit, en Vice Versa. En lieters koffie (hoe graag ik het zou willen :drool: ) helpen mij niet :frowning:




I speak engels very well, niet zo snel maar dat comes nog wel



:mrgreen:

@Ron wrote:

@Nefarious wrote:
Ik worstel nog steeds met tweetalig reageren. Nederlands hier, en Engels tegen Si of collegas. Soms komt mijn Nederlands in Engels zins verband uit, en Vice Versa. En lieters koffie (hoe graag ik het zou willen :drool: ) helpen mij niet :frowning:




I speak engels very well, niet zo snel maar dat comes nog wel



:mrgreen:




:lol: :lol: :lol:

Als ik denk dat ik tever ben gegaan stuur ik die persoo een pb. . Dat heeft er niets mee te maken dat ik het niet in het openbaar durf te doen , maar omdat ik dat persoonlijker vind en denk dat die persoon dat meer zal waarderen. :wink:



ontopic : Ik vond het op dat ene topic na wel meevallen. Ik merk wel aan mezelf dat ik nu meer op mijn tenen loop en niet teveel meer durf te zeggen , bang dat iemand het weer verkeerd opvat en ik dan weer in een eindeloze discussie beland. En dat is wel het laatste wat ik wil.

Maar ik zal proberen om me meer in te houden . :stuck_out_tongue: Ik kan niet beloven dat het me altijd lukt, want ik ben ook maar een mens. 8)

:thumbup: topic Ron! :smiley: