Zijn we vergeten.....

Ik krijg een beetje een :eh: gevoel bij dit topic…

Hoewel ik je bedoeling wel begrijp hoor Ron…

En ik heb ook wel bepaalde dingen gelezen waarvan ik denk: ai… :hand:

Maar om dan meteen te zeggen, we moeten wat aardiger zijn voor elkaar op kok… :roll: Nou, nee… Ik ben namelijk hier zoals ik in het dagelijks leven ook ben… en ook hier heb ik wel eens discussies met anderen… OOK met mutsen of mei mama’s… mensen die ik leuk vind, mensen die ik minder leuk vind… Dus ik ben absoluut VOOR respectvol reageren en ik kan ook wel eens doordraven… maar aardig gaan moeten zijn omdat we hier zo niet-aardig zijn voor elkaar? Nee, dat gevoel deel ik absoluut niet met je… :silenced:

Dáárom staat het in de huiskamer lieve schat…dus met een korreltje zout en lekker luchtig :mrgreen: :wink: :-*

En aardiger zijn betekend niet dat je niet jezelf mag zijn…maar zoals ik in een lieve pb kreeg vandaag van iemand…gewoon ff tot 10 tellen voor je reageert en misschien eens even je post goed nalezen…

Is niets mis mee…denk ik :shifty:

En als je je niet aangesproken voelt en jezelf lief vind dan laat je dit topic toch lekker voor wat het is…dát bedoeld Ron denk ik wel een beetje…misschien niet overál een ‘‘probleem’’ van maken :think:

Hoi Ron,

:thumbup: dat je dat zegt, maar ik merk er zelf weinig van, omdat ik erg ver weg blijft van dit soort discussies, ik heb er zelf helemaal geen behoeft aan…

ik kom hier om gezellig te doen, evt uithuilen, een knuffel geven en lekker te beppen, en ook om raad in te winnen, of om die te geven…

ik heb absuluut geen behoefte aan ruzies enzo…

:-*

@renzosmam wrote:

Dáárom staat het in de huiskamer lieve schat…dus met een korreltje zout en lekker luchtig :mrgreen: :wink: :-*

En aardiger zijn betekend niet dat je niet jezelf mag zijn…maar zoals ik in een lieve pb kreeg vandaag van iemand…gewoon ff tot 10 tellen voor je reageert en misschien eens even je post goed nalezen…

En als je je niet aangesproken voelt en jezelf lief vind dan laat je dit topic toch lekker voor wat het is…dát bedoeld Ron denk ik wel een beetje…misschien niet overál een ‘‘probleem’’ van maken :think:

Ja ik snap je wel… maar toch krijg ik er zo’n: let’s have a group hug… gevoel van… :sick: en ik begrijp de intentie van Ron wel maar het voelt alsof we alleen maar aardig mogen zijn… :think:

ik heb het idee dat er sommigen reageren (m.n. in de discussieforum)om onrust te stoken…eeeh, hoe leg ik het uit?..dat er een mening wordt gegeven van iemand zijn visie en dat met die persoon echt helemaal de vloer wordt aangeveegd! Dán heb ik iets van :shock: en :roll: ‘moet dat nou?’ gewoon tegendraads doen om het tegendraads doen.

:think:

@renzosmam wrote:

Als er een “staande ovatie smiley” was geweest, had jij m nu gekregen!

@Kia Kaha wrote:

ik heb het idee dat er sommigen reageren (m.n. in de discussieforum)om onrust te stoken…eeeh, hoe leg ik het uit?..dat er een mening wordt gegeven van iemand zijn visie en dat met die persoon echt helemaal de vloer wordt aangeveegd! Dán heb ik iets van :shock: en :roll: ‘moet dat nou?’ gewoon tegendraads doen om het tegendraads doen.

:think:

Dat gevoel krijg ik soms bij topics die beginnen met " Naar aanleiding van dit stukje uit een ander topic " …maar ergens kan ik me weer moeilijk voorstellen dat iemand bewust onrust loopt te stoken . Ik kan me dat gewoon NIET voorstellen.

En het mooie is dames, dat dit geen discussie topic is!

Dus hoeven we hier ook niet te discussieren. En hier mag ik dus gewoon zeggen dat ondanks haar stoere praat en soms grote mond Fai eigenlijk ook gewoon :inlove: is…

Alleen dat past niet bij haar image vindt ze. :mrgreen:

Ik vind jullie allemaal ontzettend lief, ondanks jullie gemier en gezeur soms blijf ik jullie toch lief vinden.

Fai :hug: speciaal voor jou ik vind je lief

Liefs Jel :vlinder:

Het probleem is dat mensen vaak verkeerd lezen waardoor discussies uit de hand -kunnen- lopen. Tenminste, ik maak dat jammer genoeg nog weleens mee. Ook al wijs je diegene erop…het helpt niks en dat is enorm vermoeiend. Dan gaat het van kwaad tot erger…onbegrijpelijk… :silenced:

Naar mijn mening is het discussiegedeelte de enigste plek waar het er weleens respectloos aan toegaat. Ik kom hier zelf al minder en laatst wist ik opeens weer waarom ik die beslissing genomen had. :?

Eens in de zoveel tijd lopen discussies uit de hand, jammer genoeg. Maar vaak zijn het wel dezelfde mensen die het vuurtje weer laten opwaaien, netjes gezegd. Dan denk ik: waar ben je nou op uit…? Gaat het je om de discussie of om onrust te stoken?

Er is niks mis met een flinke discussie, integendeel. Maar ja, eens in de zoveel tijd is het respect naar elkaar toe ver te zoeken, heel jammer. Maar ik denk echt, nogmaals, dat dit op een groot forum als Kok echt niet te voorkomen is.

Wat wil je met zoveel leden!

Zelfs toen Ruud zijn verhaal had gedaan sudderde het lekker door…ook in een andere Topic… :wall:

Oh sorry Ruud…ik heb m’n berichtje net geplaatst en lees nu de jouwe…bij deze…my lips are :silenced:

Kusje van m’n toetje links :mrgreen:

@jewel wrote:

Het probleem is dat mensen vaak verkeerd lezen waardoor discussies uit de hand -kunnen- lopen. Tenminste, ik maak dat jammer genoeg nog weleens mee. Ook al wijs je diegene erop…het helpt niks en dat is enorm vermoeiend. Dan gaat het van kwaad tot erger…onbegrijpelijk… :silenced:

Naar mijn mening is het discussiegedeelte de enigste plek waar het er weleens respectloos aan toegaat. Ik kom hier zelf al minder en laatst wist ik opeens weer waarom ik die beslissing genomen had. :?

Eens in de zoveel tijd lopen discussies uit de hand, jammer genoeg. Maar vaak zijn het wel dezelfde mensen die het vuurtje weer laten opwaaien, netjes gezegd. Dan denk ik: waar ben je nou op uit…? Gaat het je om de discussie of om onrust te stoken?

Er is niks mis met een flinke discussie, integendeel. Maar ja, eens in de zoveel tijd is het respect naar elkaar toe ver te zoeken, heel jammer. Maar ik denk echt, nogmaals, dat dit op een groot forum als Kok echt niet te voorkomen is.

Wat wil je met zoveel leden!

Zelfs toen Ruud zijn verhaal had gedaan sudderde het lekker door…ook in een andere Topic… :wall:

Ja, maar het is ook zo moeilijk om vanachter je beeldschermpje in te schatten hoe iemand iets bedoeld. :mrgreen: Gut , misschien vallen degenen die je hier niet zo mag in het echte leven wel reuze mee. :stuck_out_tongue: 8)

@jewel wrote:

Oh sorry Ruud…ik heb m’n berichtje net geplaatst en lees nu de jouwe…bij deze…my lips are :silenced:

Kusje van m’n toetje links :mrgreen:

ohhh da’s liefff :inlove: :mrgreen:

Jewel!

Ik wil ook! :mrgreen:

Blijkbaar heerst er gewoon een discussiesfeer op het moment. Waarom kunnen we dat niet gewoon lekker accepteren.

Ik weet dat ik een van de weinige ben (kijkend naar dit onderwerp alleen al) maar ik vind dit echt zo betuttelend.

En daarbij komt en nu zeg ik iets heeeeeeeeeeel fouts en krijg ook vast veel mensen over mij heen maar ik vind het gewoon persoonlijk heel vervelend dat een man komt vertellen hoe we moeten doen op een vrouwenforum. Het stoort mij gewoon echt…

Ik schaam mij er niet eens voor…

Ik vind dat moraalriddergedoe zo verschrikkelijk.

Dus discussie of niet, of het mag of niet, ik doe het toch…

@faizaa wrote:

@renzosmam wrote:

Ja ik snap je wel… maar toch krijg ik er zo’n: let’s have a group hug… gevoel van… :sick: en ik begrijp de intentie van Ron wel maar het voelt alsof we alleen maar aardig mogen zijn… :think:

Net of jij je daar iets van aan trekt :lol:

Nee hoor,je weet wat ik van je vind…en je weet ook wat hét moment was dat ik ‘‘verlieft’’ op je werd toch???

:lol: :lol: :lol: Toen was je ook gewoon Fai…het hormonsterrrrrrrrrrr :inlove:

Enuhhhhhhhhhh stiekem ben jij dól op een grouphug :naughty: niettt liegen 8)

@Marlous wrote:

Blijkbaar heerst er gewoon een discussiesfeer op het moment. Waarom kunnen we dat niet gewoon lekker accepteren.

Ik weet dat ik een van de weinige ben (kijkend naar dit onderwerp alleen al) maar ik vind dit echt zo betuttelend.

En daarbij komt en nu zeg ik iets heeeeeeeeeeel fouts en krijg ook vast veel mensen over mij heen maar ik vind het gewoon persoonlijk heel vervelend dat een man komt vertellen hoe we moeten doen op een vrouwenforum. Het stoort mij gewoon echt…

Ik schaam mij er niet eens voor…

Ik vind dat moraalriddergedoe zo verschrikkelijk.

Dus discussie of niet, of het mag of niet, ik doe het toch…

Whahaha Lous…nou ik ben het zooooooooooo NIET met je eens…maar dat zal je niets verbazen…

Ik vind het juist leuk dat nou een man dit opent…je kan l*llen wat je wilt maar die kunnen gewoon vaal ‘‘luchtiger’’ iets zeggen ofzo… :think: iets met hormonen enzoiets is dat geloof ik :lol:

Maar je mag dat zeggen,natuurlijk…

Zoals Ron net zo goed dit mag zeggen…

En ik ook… :angel:

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
@renzosmam wrote:

Net of jij je daar iets van aan trekt :lol:

Nee hoor,je weet wat ik van je vind…en je weet ook wat hét moment was dat ik ‘‘verlieft’’ op je werd toch???

:lol: :lol: :lol: Toen was je ook gewoon Fai…het hormonsterrrrrrrrrrr :inlove:

Enuhhhhhhhhhh stiekem ben jij dól op een grouphug :naughty: niettt liegen 8)

:mrgreen: :mrgreen: 8)

:mrgreen:

Ik ben ook niet zo van de groep hugs dus daarin ben ik het wel eens met Lous. Ik hug liever one on one. :inlove:

Maar of ik het nu eens ben met het gevoel of niet is niet belang in deze is het “the thought that counts”.

En Ron’s gedachte is wel :inlove:

*Ron hoeveel pb’s heb jij al over ons? *

@ruud wrote:

*Ron hoeveel pb’s heb jij al over ons? *

eigenlijk nog géénéén… jij?