Grouphug???
Was niet mijn idee, toch?? :mrgreen:
@Ron wrote:
@ruud wrote:
*Ron hoeveel pb’s heb jij al over ons? *
eigenlijk nog géénéén… jij?
Alleen die van jou! 8)
@ruud wrote:
@Ron wrote:@ruud wrote:
*Ron hoeveel pb’s heb jij al over ons? *
eigenlijk nog géénéén… jij?
Alleen die van jou! 8)
Sjugt, met zoveel vrouwen zou je toch denken dat die paar mannen hier onwijs popie zouden zijn he?
- in je dromen heren…*
heb je nu al hulp nodig ron?
@Marlous wrote:
En daarbij komt en nu zeg ik iets heeeeeeeeeeel fouts en krijg ook vast veel mensen over mij heen maar ik vind het gewoon persoonlijk heel vervelend dat een man komt vertellen hoe we moeten doen op een vrouwenforum. Het stoort mij gewoon echt…
Ik schaam mij er niet eens voor…
Dat er hier veel vrouwen komen maakt het nog geen vrouwenforum, en volgens mij staat er ook nergens in de regels dat het forum alleen voor vrouwen bedoeld is.
@purpled82 wrote:
@Marlous wrote:
En daarbij komt en nu zeg ik iets heeeeeeeeeeel fouts en krijg ook vast veel mensen over mij heen maar ik vind het gewoon persoonlijk heel vervelend dat een man komt vertellen hoe we moeten doen op een vrouwenforum. Het stoort mij gewoon echt…
Ik schaam mij er niet eens voor…
Dat er hier veel vrouwen komen maakt het nog geen vrouwenforum, en volgens mij staat er ook nergens in de regels dat het forum alleen voor vrouwen bedoeld is.
:-*
@hedwich wrote:
heb je nu al hulp nodig ron?
Nee hoor, maar ik weet dat Ruud graag behulpzaam is :mrgreen:
Hmmmmm lieve woorden Ruud, Sas, Jel… :inlove:
Grouphug?
Nee maar even serieus…
Ik weet dat er een hevige discussie is geweest…
En dat de sfeer daar even erg gespannen was…
Maar om dan meteen te zeggen: laten we vooral niet vergeten aardig te zijn, nee… dat vind ik dan compleet overbodig…
Waarom MOETEN we zo aardig zijn… soms zijn we dat niet… dan word er hevig gediscussieerd en dat word ook wel weer hevig goedgemaakt… Zo zijn we allemaal wel… Maar laat dat dan lekker zo… niet gaat zeggen: he, jullie moeten wel aardig zijn… Komt idd zoals Lous zegt: betutteld over… Vind ik zo jammer… We lachen, huilen met elkaar… We oordelen, we vergeven elkaar… Dat is toch goed zo… Ik vind juist dat we het erg goed doen… :think: Daar heb ik voor mijn gevoel geen ‘aardig zijn’ topic voor nodig… :-*
Wat doe je hier dan :eh:
Muts…nee nu even serieus…het Ãs niet zoooooo serieus als jij nu zegt schat…en Ãk was eerlijk gezegt wel blij met dit topic…vond KoK echt ff stom :shifty: :oops: 8)
Ga ook niet teveel in het discussiestuk komen dus…is niet goed voor mij :roll: :mrgreen: 8)
:roll: :roll: :roll:
Is dit een vrouwenforum dan? Ik zie dat namelijk nergens staan.
Mannen hebben net als de vrouwen evenveel recht om hier te posten :snooty:
Ik vind echt dat sommigen van jullie dit topic veeeels te serieus nemen. Bekijk het gewoon wat luchtiger, zo bedoelde Ron het ook. Anders had hij het wel in het discussie-gedeelte gezet, toch? :think:
gewoon even lol hebben
Omdat jullie het een leuk luchtig onderwerp vinden mag ik het niet serieus benaderen???
Dan moet ik maar wegblijven?
Ik heb echt gezegd dat ik mij serieus stoor aan dingen, maar dat moet weggemoffeld worden omdat het een luchtig onderwerp is en ook nog in de huiskamer?
@Ron wrote:
@hedwich wrote:heb je nu al hulp nodig ron?
Nee hoor, maar ik weet dat Ruud graag behulpzaam is :mrgreen:
hij is er anders nog niet hahah
@Marlous wrote:
?
Dan moet ik maar wegblijven?
Nee natuurlijk hoef je niet weg te blijven. Dat staat toch ook nergens?
Maar als jij mag zeggen hoe je erover denkt dan mogen anderen dat toch ook?
Ik ben het ermee eens dat we niet altijd even lief hoeven te zijn. Dat zou toch ergens wel een domper zijn in het discussie-gedeelte. Maar ik ben wel van mening dat dit topic te serieus word genomen terwijl het niet zo bedoelt was…
@renzosmam wrote:
… en Ãk was eerlijk gezegt wel blij met dit topic…vond KoK echt ff stom :shifty: :oops: 8)
Ja dat had ik ook :oops: :mrgreen:
Maar omdat er zulke lieve mensen rondlopen, kan ik ook niet zonder KOK!
Vind de insteek van Ron juist wel :thumbup: Gewoon leuk, lief! En inderdaad… lekker luchtig!
:-*
@renzosmam wrote:
vond KoK echt ff stom :shifty: :oops: 8)
8)
Ga jij eens rap je keyboard spoelen! :naughty: :snooty:
Kok is niet stom! :wall:
Een beetje onzin op zijn tijd kan helemaal geen kwaad net zo min als een goede verhitte discussie.

@Annaatje wrote:
@renzosmam wrote:… en Ãk was eerlijk gezegt wel blij met dit topic…vond KoK echt ff stom :shifty: :oops: 8)
Ja dat had ik ook :oops: :mrgreen:
Pfff nou ga jij ook maar vast spoelen dan! :naughty: