Zijn we vergeten.....

Maar de ts die met het openen van een topic een bepaalde bedoeling heeft hoef niet te zeggen dat het zo loopt als dat hij het wilt.

Ik krijg behoorlijk het gevoel dat ik maar gewoon mijn mond moet houden…

@hedwich wrote:

@Ron wrote:
@hedwich wrote:
heb je nu al hulp nodig ron?

Nee hoor, maar ik weet dat Ruud graag behulpzaam is :mrgreen:

hij is er anders nog niet hahah

Ik ga Ron niet elke keer helpen, daar komen alleen maar roddels van.

@ruud wrote:

@hedwich wrote:
@Ron wrote:
@hedwich wrote:
heb je nu al hulp nodig ron?

Nee hoor, maar ik weet dat Ruud graag behulpzaam is :mrgreen:

hij is er anders nog niet hahah

Ik ga Ron niet elke keer helpen, daar komen alleen maar roddels van.

heeeeeeeeeel slim van je ruud

@Marlous wrote:

Maar de ts die met het openen van een topic een bepaalde bedoeling heeft hoef niet te zeggen dat het zo loopt als dat hij het wilt.

Welnee… joh! :wink: Wat mij betreft moet jij nog jaren door kokken. 8)

Jammer dat je dat gevoel hebt Marlous…

Ik vind het altijd wel leuk als jij je mond opendoet maar goed, ik hou me ook maar even stil :frowning:

@TaMa wrote:

Jammer dat je dat gevoel hebt Marlous…

Ik vind het altijd wel leuk als jij je mond opendoet maar goed, ik hou me ook maar even stil :frowning:

neeeee niet stil zijn

dan word het hier zo… zo … zo stil :mrgreen:

@Marlous wrote:

Tuurlijk niet!

Vrijheid van menings uiting. Heel leuk gezegt in theory, maar in de praktijk is er altijd wel iemand die op de een of andere manier gekwetst word.

Niemand hier verwacht dat iedereen hand in hand door het leven gaan. Af en toe even stil staan om EN niet alles zo zwaar te tillen EN even tot 10 tellen voor je over iemand oordeelt, prima. Maar jezelf of een ander de mond snoeren absoluut niet.

(en met JE en IEMAND bedoel ik dus de generale JE en IEMAND)

ja maar je HOEFT toch niet altijd tot 10 te tellen… mennnn dat zou saai zijn… soms is een beetje ‘bekvechten’ toch ook niet erg?

ik neem het blijkbaar te serieus dit topic… :mrgreen:

wie gaat er mee, modderworstelen… :wink:

@TaMa wrote:

Ik vind echt dat sommigen van jullie dit topic veeeels te serieus nemen. Bekijk het gewoon wat luchtiger, zo bedoelde Ron het ook. Anders had hij het wel in het discussie-gedeelte gezet, toch? :think:

:clap:

Oh en Ron… ik vind het wel een leuk topic! En zal ik dan ook eens lief voor jou zijn (nee niet schrikken ik moet niets van je :wink: )

Ik ben hartstikke trots op je dat je je hier staande houdt tussen al die vrouwen en ik vind het super dat je na al mijn verhalen over kok hier mee bent komen typen :-*

@faizaa wrote:

ja maar je HOEFT toch niet altijd tot 10 te tellen… mennnn dat zou saai zijn… soms is een beetje ‘bekvechten’ toch ook niet erg?

Ahaha

Ik zie mezelf al in de modder springen…complete aardverschuiving! :lol:

Ik denk dat soms tot 10 tellen (zeker als het een gevoelig onderwerp betreft) wel handig is soms.

@faizaa wrote:

Waaar? link!!!

Faaaaai!

@Nefarious wrote:

@faizaa wrote:

Ahaha

Ik zie mezelf al in de modder springen…complete aardverschuiving! :lol:

Ik denk dat soms tot 10 tellen (zeker als het een gevoelig onderwerp betreft) wel handig is soms.

Je hebt helemaal gelijk! :thumbup:

@purpled82 wrote:

Oh en Ron… ik vind het wel een leuk topic! En zal ik dan ook eens lief voor jou zijn (nee niet schrikken ik moet niets van je :wink: )

Ik ben hartstikke trots op je dat je je hier staande houdt tussen al die vrouwen en ik vind het super dat je na al mijn verhalen over kok hier mee bent komen typen :-*

Kussie schat!

ik snap lous’ gevoel wel.

Als je de eerste twee bladzijdes leest van dit topic, geeft ron aan dat ie mensen aan het denken wil zetten (zie de reactie op de eerste post van renzosmam, en op mijn post); dat is wat mij betreft een serieuze benadering. Maar als vervolgens mensen het via de andere boeg serieus nemen, en het dus neit eens zijn met ron’s kijk op kok, dan is het ineens een luchtig topic, en nemen we het allemaal te serieus???

Ik vond dat er voor de hele discussie ook al een beetje een raar sfeertje hing op KOK (jaaha dan moet ik maar wegblijven) en ik hoopte dat dit topic de boel weer een beetje zou oppeppen, maar helaas ook niet. :think:

Soms zijn er nou eenmaal tijden dat de wereld en ook kok even niet luchtig zijn.

Je kunt dan wel een luchtig topic openen, maar soms zijn mensen gewoon niet in de stemming om luchtig te reageren.

ZO heeft iedereen zijn momenten…en als je dan wilt dat mensen aardig zijn, begin bij jezelf en ga niet met zijn allen over 1 persoon heenvallen die even niet zo luchtig reageert als je gewild had.

:clap: Gelijk…jose…gelijk idd… :shifty:

Sorry van mijn kant

…ik nam het eerst idd ook niet zó luchtig,omdat het me aan het denken zette…níet om het topic of de starter aan te vallen Fiep… :think:

ik probeer op een luchtige manier mensen aan het denken te zetten…

Ik ben het wel met Ron eens hoor. Als ik ergens iets schrijf en er wordt meteen op gezegd: "als je dat doet dan ben je wel pieeeeep zeg! " dan spring ik toch ook wel uit mijn vel en dat soort dingen gebeuren hier inderdaad steeds vaker.

Maar ik moet ook wel zeggen dat als er iets verdrietigs is gebeurt, dat je dan ook wel veel reacties en steun krijgt en dat vind ik toch ook wel fijn.

En verder nog: ik merk ook wel dat iets op papier of op beeldscherm anders over kan komen dan je bedoeling is, maarja, daar heb je dan weer de emoticons voor :dance:

Dat snap ik Ron, je bedoelt het ook goed.

Maar wie ben ik eigenlijk om iemand te vertellen hoe een topic opgevat moet worden :oops: Dus mijn excuses naar de mensen toe die dit topic helemaal niet zo luchtig opvatten als ik.