Zijn we vergeten.....

@Ron wrote:

Jewel!

Ik wil ook! :mrgreen:

Het wachten wordt beloond… :mrgreen:

Komt tieee…

@Bagheera wrote:

Maar ik moet ook wel zeggen dat als er iets verdrietigs is gebeurt, dat je dan ook wel veel reacties en steun krijgt en dat vind ik toch ook wel fijn.

Juist. en omdat er de laatste tijd zoveel narigheid en verdriet is (geweest) en hoog oplopende emoties bedacht ik dit draadje. Een beetje nadenken, mijmeren, noem het maar. Maar wel in luchtig omhulsel.. :mrgreen:

@Ron wrote:

ik probeer op een luchtige manier mensen aan het denken te zetten…

oke, maar is het niet een beetje vreemd om mensen aan het denken te willen zetten (op welke manier dan ook) maar vervolgens bijna te verbieden dat mensen daar serieus op in of tegenin gaan? Dus jij zet mensen op een luchtige manier aan het denken, en vervolgens mag iedereen ja en amen zeggen? Ik volg jouw gedachtengang gewoon niet :think:

verder kan ik mij ook erg vinden in joseetjes bijdrage

@fiep klophout wrote:

@Ron wrote:
ik probeer op een luchtige manier mensen aan het denken te zetten…

oke, maar is het niet een beetje vreemd om mensen aan het denken te willen zetten (op welke manier dan ook) maar vervolgens bijna te verbieden dat mensen daar serieus op in of tegenin gaan? Dus jij zet mensen op een luchtige manier aan het denken, en vervolgens mag iedereen ja en amen zeggen? Ik volg jouw gedachtengang gewoon niet :think:

verder kan ik mij ook erg vinden in joseetjes bijdrage

Het is niet verplicht om te reageren hoor… Maar als ik er een discussie over zou willen voeren had ik m wel daar geplaatst… :wink:

@Ron wrote:

Het is niet verplicht om te reageren hoor…
ik weet niet precies wat je daarmee wil zeggen, maar ik vind het goed. dan reageer ik niet meer. en als ik voortaan een topic open, en iemand geeft een andere reactie dan ik gehoopt/voor ogen had, dan zeg ik gewoon: het is neit verplicht om te reageren… :shifty:

ik kom hier echt niet om te rellen oid, zoals jij geloof ik denkt, maar ik vind het toontje in dit topic zoooo raar (en ik zie dat de meeste daar geen last van hebben, maar ik ben niet helemaal alleen op deze eenzame planeet); je hebt het over respectvol met elkaar omgaan op ene forum, vervolgens krijg ik een pb vna je waar alles behalve respectvol wordt gesproken over bepaalde soort kokkers, en hier verkondig je regelmatig even tussen neus en lippen door dat mensen die het anders zien dan jij maar moeten wegblijven??? Sorry, maar dan hou ik niet mijn mond omdat het woord ‘luchtig toetje’ toevallig gevallen is…

@fiep klophout wrote:

@Ron wrote:

Het is niet verplicht om te reageren hoor…
ik weet niet precies wat je daarmee wil zeggen, maar ik vind het goed. dan reageer ik niet meer. en als ik voortaan een topic open, en iemand geeft een andere reactie dan ik gehoopt/voor ogen had, dan zeg ik gewoon: het is neit verplicht om te reageren… :shifty:

ik kom hier echt niet om te rellen oid, zoals jij geloof ik denkt, maar ik vind het toontje in dit topic zoooo raar (en ik zie dat de meeste daar geen last van hebben, maar ik ben niet helemaal alleen op deze eenzame planeet); je hebt het over respectvol met elkaar omgaan op ene forum, vervolgens krijg ik een pb vna je waar alles behalve respectvol wordt gesproken over bepaalde soort kokkers, en hier verkondig je regelmatig even tussen neus en lippen door dat mensen die het anders zien dan jij maar moeten wegblijven??? Sorry, maar dan hou ik niet mijn mond omdat het woord ‘luchtig toetje’ toevallig gevallen is…

Sorry hoor maar wie begint er met onrespectvol te pb-en?! Dat was ron niet!

En ik denk persoonlijk ook dat jij hier alleen komt om te rellen. Je blijft maar doorzagen over Ron zijn bedoelingen… En wat wil je daar nou mee bereiken? Ik snap het niet maar dat zal dan wel aan mij liggen. Iedereen mag zijn mening geven, maar je kunt ook blijven doorzagen hoor.

Beetje jammer hoe er hier gereageerd wordt.

In een topic met goede bedoelingen…

@joseetje wrote:

Soms zijn er nou eenmaal tijden dat de wereld en ook kok even niet luchtig zijn.

Je kunt dan wel een luchtig topic openen, maar soms zijn mensen gewoon niet in de stemming om luchtig te reageren.

ZO heeft iedereen zijn momenten…en als je dan wilt dat mensen aardig zijn, begin bij jezelf en ga niet met zijn allen over 1 persoon heenvallen die even niet zo luchtig reageert als je gewild had.

Kan me hier helemaal in vinden…

:shock: :? :shifty:

:doh: :snooty:

:pray:

tja…

here we go again !!! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Gerda

Ik kwam al minder op kok de laatste dagen, maar ik denk dat ik het voortaan alleen nog maar bij mijn maandmama’s hou.

Ik vind het namelijk niet tof dat er met scheldwoorden gepbt wordt en dergelijke.

@purpled82 wrote:

Ik kwam al minder op kok de laatste dagen, maar ik denk dat ik het voortaan alleen nog maar bij mijn maandmama’s hou.

Ik vind het namelijk niet tof dat er met scheldwoorden gepbt wordt en dergelijke.

Daarom reageer ik bijna nooit meer ergens, alleen bij mijn maandmama’s…

Jammer he… dat het soms zo gaat… :hug: :-*

Moderators,

Ik ga maar verzoeken of er op mijn goedbedoelde topic een slotje kan, of dat het misschien verplaatst kan worden naar het discussie hoekje. blijkbaar kan het niet zonder dat er toch een discussie ontstaat.

Ron.

Ach meiden en heer :wink:

Gaat wel weer over…

:-*

@purpled82 wrote:

oke ik trek me ook terug, ik heb ook geen zin in nog een vreselijk topic, en dat ik dan ineens de boeman ben.

maar ik moet wel even kwijt dat ik een heel fatsoenlijk pbtje heb gestuurd naar ron, in eht begin van dit topic, om het hier ‘gezellig’ te houden, en dat er totaal geen sprake was van respectloosheid of scheldwoorden… :hand:

@fiep klophout wrote:

@purpled82 wrote:

oke ik trek me ook terug, ik heb ook geen zin in nog een vreselijk topic, en dat ik dan ineens de boeman ben.

maar ik moet wel even kwijt dat ik een heel fatsoenlijk pbtje heb gestuurd naar ron, in eht begin van dit topic, om het hier ‘gezellig’ te houden, en dat er totaal geen sprake was van respectloosheid of scheldwoorden… :hand:

Waarom jou :hand:

Wie zegt dat het JOU PB was waar scheldwoorden in stonden?

Jammer dat er zo gereageerd wordt… echt jammer…

@purpled82 wrote:

Wie heeft er gescholden?

Vraag het mij echt af :think:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaroom???

Ron :hug:

Ik geloof dat het er nu ook niet om gaat wie er wel of niet gescholden heeft!!

Ron heeft dit topic geopend met goede bedoelingen, waarom komen er dan van zulke reacties, vind ik echt jammer!!

Reageer dan niet, ohnee, dat mocht niet, want het is een openbaar forum!

Maar snappen jullie hem dan niet? Ik namelijk wel! Maar al te goed!!

Ben niet voor niets minder actief hier op het forum!

Omdat er nu suggesties worden gedaan in het openbaar terwijl ik en Fiep iig niet hebben gescholden in pb’s en ik in dit onderwerp niemand anders zie die anders tegen dit onderwerp aankijken dan wij.

1+1???

1+1 hoeft niet altijd 2 te zijn…

Ron/Danielle heeft/hebben ongetwijfeld meerdere PB’s gekregen…

Ze zullen zoiets heus niet roepen als er niet gescholden is, maar dat doet er naar mijn mening ook niet meer toe nu.

Daar was dit topic niet voor…