:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
soms kan ik best leuk zijn hoor :sick: :sick: :think:
Ja! Laten we het over aambeien hebben…lekker luchtig!
:mrgreen:
is toch een mooi gezegde over: wat u niet wil wat u geschied doe het ook een ander niet
@LovelyEllen wrote:
Bij mij is er trouwens nog wel plek… :mrgreen:
Ja dit is leuk :mrgreen: dat andere weer niet maar ron heeft het bij de titel al gezegt dit moest een leuk topic zijn wat dus nu niet meer is jammer.
@kletsmiep wrote:
@LovelyEllen wrote:Bij mij is er trouwens nog wel plek… :mrgreen:
Ja dit is leuk dat andere weer niet maar ron heeft het bij de titel al gezegt dit moest een leuk topic zijn wat dus nu niet meer is jammer.
Nou gaat anders best leuk zo, ik ben bijvoorbeeld héél blij om te weten dat ik niet de enige met aambeien ben 8)
Hier word Ãk dus vrolijk van :mrgreen:
Alsof dat de intentie was van dit topic…
Pff… sommige :silenced: sorry, ik zal gauw stil zijn, maar vind dit zooo jammer!!
He Annaatje… het wordt toch nu gezellig :mrgreen:
Leuk over aambeien praten… :lol:
:-*
Laten we het dan nu leuk houden! :mrgreen:
dat jij vrolijk word van aambeiden mel :lol:
@Annaatje wrote:
Alsof dat de intentie was van dit topic…
Pff… sommige :silenced: sorry, ik zal gauw stil zijn, maar vind dit zooo jammer!!![]()
Hee kom op…als we het na de aambeien weer luchtig gaan maken zitten we straks met een knijper op onze neus hier :sick:
@Mellie wrote:
@kletsmiep wrote:@LovelyEllen wrote:Bij mij is er trouwens nog wel plek… :mrgreen:
Ja dit is leuk dat andere weer niet maar ron heeft het bij de titel al gezegt dit moest een leuk topic zijn wat dus nu niet meer is jammer.
Nou gaat anders best leuk zo, ik ben bijvoorbeeld héél blij om te weten dat ik niet de enige met aambeien ben 8)
Hier word Ãk dus vrolijk van :mrgreen:
Inderdaad is soms toch fijn om te weten dat je niet de enige bent…je voelt je dan toch een soort van…gesteund he…
Whahahahaha oke ik draaf weer door…
Later…
ik uhm probeerdat nu dus NIET voor me zien he
@Mellie wrote:
@hedwich wrote:dat jij vrolijk word van aambeiden ml :lol:
Wel van andermans(vrouws) aambeien![]()

Dit is wel luchtig ja :think: :mrgreen: !
Aambeien? Hou op, schei uit! Rotdingen!! :evil:
@hedwich wrote:
ik uhm probeerdat nu dus NIET voor me zien he
Niet? Velen zijn hier zwanger dus hebben we vast met trossen ehm velen tegelijk aambeien 8)
:sick: :sick: :sick:
denk ik