Zijn er ook novemberstoppers 2007?

Jeetje!!! :shock: :shock: Jullie schrijven veel te veel!! Ik kan het niet meer volgen!!! Is de maand al bijna voorbij???Anders komen er nog meer nov stoppers en dat kan ik niet handelen hoor!!

Nee hoor!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

dit is de site http://www.predictor.nl/content.asp?page=641 waar je het kan uitrekenen (weet niet of ik links mag plaatsen eigenlijk :oops: )

ik ben ook wel benieuwd hoe mijn lichaam reageert en jullie ervaringen daarmee!!!

@britt maand bijna voorbij haha

gezellig hoor al dat geklets hier :mrgreen:

Mag ik trouwens ook in het lijstje?

Rebecca - 24 jaar oud - 1e kindje - NOD 22 dec

en mag de nod in het lijstje veranderd worden naar 21 dec :smiley:

ha simba,

heb op je link gekeken voor die test. :smiley:

ik schijn 1 dec. het meest vruchtbaarst te zijn dus die dag gaat er geklust bij het leven worden!!hahahah! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Zasje, ik denk dat het ook per kind verschilt met oversteken enzo, mijn 2 meiden luisterden altijd heel goed, 1x iets vertellen uitleggen of nee zeggen en ze luisterden, de jongste is totaaaaaaaaaaaaaal anders, die kan je duizend keer wat zeggen maar luisteren ho maar, zodra je die loslaat is hij weg, zet het op een rennen (en hard) en dan zie maar dat je hem te pakken krijgt, die heb ik dus meestal stevig vast! Ze hebben toch alle drie dezelfde opvoeding maar karakter maakt ook veel uit ben ik achter.

Hij is dus ook 2 en erg leuk maar ook errug vermoeiend moet ik zeggen hihihi

Hoe ze een aankleedkussen slopen? nou er was al een naadje los, was geen probleem want ik heb er altijd een hoes overheen maar dat was dus een mooi beginnetje, hij heeft het helemaal opengereten en de kussens eruit geplukt. Heb gelukkig bij de Hema een kunnen vinden, ik was me al aan het bedenken waar ik dan heen moest nu Prenatal opeens foetsie is.

@Ilse, welkom hier, ik las al dat je ook al bekenden tegengekomen bent hahaha daarom ben ik nog even anoniem :stuck_out_tongue: Veel klusplezier!

Aan het lijnen zie ik, dat doe ik ook regelmatig hahaha vooral om op gewicht te blijven, dan kom ik weer iets aan en dan weer flink opletten om niet echt nieuwe kleren te moeten kopen :wink: Er mogen eigenlijk nog wel 10kg af maar dat lukt maar niet.

Ben sinds ik gestopt ben met de pil wel even zo 3kg bijgekomen SLIK het gaat zo rap, dus ik denk dat ik maar met je mee ga doen :wink:

Ik heb voorheen ook WW gedaan ben ik 25kg mee afgevallen dus ik vind het wel een hele goeie, ik moet gewoon alles kunnen eten, van die dieten waarbij vaststaat wanneer ik wat moet eten en wat ik wel en niet mag werken bij mij averechts, dan krijg ik er alleen maar zin in en ik ben zoooooooo zwak hahaha.

Het gaat je vast en zeker lukken, bij WW kom je er ook snel achter welke dingen die je at eigenlijk gewoon echt zonde zijn he, opeens zie je hoeveel punten 1 domme mekdrek cheeseburger je kost en dan bedenk je je wel 2 keer voor je die neemt zo lekker zijn ze nu ook weer niet :wink: (als voorbeeld)

@Sabine, leuk erperheide! Dat is een van de leukste parken die er is voor kids, het is bij ons ‘om de hoek’ zowat we zijn er zelf nog nooit geweest, manlief vind ‘vakantie’ pas vakantie als je er uuuuuuuuuuren voor moet rijden pfffffffff

@Simba, lootjes met de kerst? Doen jullie dan ook surprice of gewoon iets voor diegene kopen ofzo?

Die NOD’s van jullie zijn allemaal net mooi voor de kerst he, wat een mooie kerstcadeautjes komen er straks allemaal van die staafjes met 2 streepjes of een plus onder de boom hahahaha

@Marije, Ik voel ook vanalles, heb de laatste dagen echt een zeurderig gevoel onder in mijn buik maar ja ik let er ook veel meer op dan anders natuurlijk en net gestopt met de pil dus wie weet wat dat allemaal met mijn lichaam doe, maar toch je blijft er toch een beetje mee bezig. Jouw NOD is nog sneller, dus jij zal wel nog meer voelen hahaha

Het is natuurlijk wel dat het nr4 is en bij elke zwangerschap had ik eerder last van kwaaltjes en banden pijn enzo, dus ik sluit niets uit maar probeer gewoon down to earth te blijven he, tis pas ronde 1…

Hier is de jongste nog niet zindelijk we zijn er ook helemaal niet mee bezig. Ik ben een soort van luie moeder in dat opzicht, om de hele dag in de gate te houden wanneer meneer ‘moet’ en in de winkel met een kind met natte broek te staan zie ik niet zo zitten hahaha. Mijn oudste ging naar het kdv die is daar heel erg geholpen met zindelijk maken, de middelste was precies 3 en binnen een week dag en nacht zindelijk, opeens had ze het door, dus hier wachten we even in de hoop dat het gewoon opeens duidelijk is. De jongste is zowiezo niet zo erg snugger met alles en neemt overal de tijd voor.

@Britt, hahaha ja veel opeens he, gewoon afentoe even voor gaan zitten en dan krijg je zo’n berichtje als dit :stuck_out_tongue: een hele berg in eens, volgens mij heeft niemand al meer trek dit te lezen hihihi

Zo dat was het allemaal geloof ik, ga eens wat huishouden, vanmorgen is de jongste naar de PSZ dus heb ik even echt mijn handen vrij!

Tot later

xx

poehee wat een drukte hier…

ik zal het lijstje even aanpassen, zag een aantal verzoekjes tijdens het lezen.

ik heb mijn eigen NOD maar op 14/12 gezet, ik denk dat het dan zo’n beetje moet zijn, maar weet het niet zeker. we zien wel. mocht ik rond die tijd ongi worden (wat ik natuurlijk niet hoop) dan maak ik wel een banner.

@Mees wrote:

poehee wat een drukte hier…

ik zal het lijstje even aanpassen, zag een aantal verzoekjes tijdens het lezen.

Ja Mees je moet weer druk aan de slag :lol:

Zit ik jou trots site net even te kijken Wauw zeg wat kan jij mooie taarten maken zeg :clap: Er zal wel heel vaak gevraagd worden of jij een taartje wilt bakken! Dat wou ik even snel kwijt :mrgreen:

dank je :oops: de aanvragen vallen tot nu toe eigenlijk nog wel mee. volgende week wel een bruidstaart maken, dus dat is wel spannend. en op die bruiloft moet ik ook foto’s maken, dus dat is NOG spannender. maar komt wel goed hoor, heb er zin in!

@zasje, ja wij doen lootjes voor de kerst

maar dan inderdaad met het idee van een cadeautje voor elkaar kopen

geen suprise’s enzo

ga zo lekker frietjes bakken dus mijn dieetdagje valt weer in het niet :oops:

doegggg

Hier trouwens nog iemand bij wie er wel een aantal kilootjes af kunnen. Ik weet dat je met een zwangerschap sowieso wel aan gaat komen, maar voor die tijd zou ik er graag wat kilootjes af hebben…

Hallo meiden … ik zie het al … dit word heir een gezellig babbelhoekje. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Weet even niet meer op wie ik allemaal wilde reageren.

Ah …

Cathy … voor jou is het binnenkort al het grote moment dus of de duiveltjes zullen komen of niet. Ik hoop in ieder geval voor jou van niet. :wink:

Hupke, idd ben al bekenden tegengekomen :mrgreen: :mrgreen: Maar is een medeseptembermama en we kennen elkaar al goed, dus geen probleem hoor. Zolang mijn familie nog niks weet vind ik het goed. :mrgreen:

Vandaag rustige dagje gehad. Had maar 14 kleuters van de 22, dus dat veel heel goed mee. Ze zullen allemaal een zwaar weekend gehad hebben zeker. :mrgreen: :mrgreen:

Hier gaat het dieeten gewoon lekker door. Vind het ook een makkelijk dieet hoor, gewoon je levensstijl wat aanpassen en je bent er mee weg. :mrgreen:

Maar hoho … lees ik daar ergens dat er patat gegeten word. :naughty: :naughty: :drool: :drool: :mrgreen: :mrgreen:

Fijne avond verder dames.

Oh ja … wilde nog even antwoorden op de vraag van het pilgebruik.

Ik heb ook ongeveer zo’n acht jaar de pil genomen. Ik ben gestopt met de pil. Kreeg mijn maandstonden en de maand erop was het al prijs en was ik zwanger.

Ik dacht ook dat ik eerst enkele maandne moest ontpillen. :think: :mrgreen: :mrgreen: Maar nee hoor. :smiley:

@Ilse81 wrote:

ontpillen. :think: :mrgreen: :mrgreen: Maar nee hoor. :smiley:

Kijk, dat is nog eens goed nieuws :wink: Nu maar hopen dat het voor ons ook zo zal zijn!

We gana duimen hé. :pray: :pray: :pray:

Moet je gaan bedenken dat ik aan het afkicken was van het forummen.

Maar volgens mij word ik weer verslaafd. :silenced: :wall: :wall:

Haha, om er 's ochtends al op te zitten voor ik moet gaan werken … hoe erg kan je zijn.

Ik zou beter Lucas uit bed halen en hem aankleden om naar de onthaalmoeder te brengen. :mrgreen:

Maar wilde nog even kijken of er iets geschreven werd. :wink:

Wahaha, en ik zeg dan nog dat ik er waarschijnlijk niet veel zal zijn omdat ik moet werken … nou da’s ook al geen waar meer. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik wens iedereen een fijne dag.

Oh en vanaf vanavond gaan wij lekker gaan klussen hoor. :mrgreen: :mrgreen: Mijn maandstonden zijn gedaan en manlief was al helemaal in actie. :shifty: :shifty: Heb hem vlug de deur uitgewerkt. :mrgreen: :mrgreen:

hahahahaha veel plezier Ilse met het klussen, maar dat gaat geloof ik helemaal goed komen!

Ook ik ben verslaafd hoor, ik moet het ook maar toegeven. Ik kijk meerdere malen per dag of er nog iets geschreven is, zelfs op werk en dan ook nog eens vlak voordat ik mijn bed in ga :mrgreen:

Hahaha we zijn hier dus of op t forum of aan t klussen :wink:

Sja beetje werken enzo moet ook gebeuren natuurlijk maar ik werk dus vanuit huis en kijk dus regelmatig even hier heb geen baas die over mn schouders meekijkt :stuck_out_tongue:

Ik vind het wel gezellig en door regelmatig te lezen en schrijven leer je elkaar ook een beetje ‘kennen’ he, iig uit elkaar houden, want nu heb ik som nog van wie is dat ookalweer hahaha

Ik heb bij de laatste 2 zwangerschappen op fora rondgehangen en meegeschreven in een yahoogroup voor de uitgerekende maand en dat is altijd heel leuk geweest, nu dus weer joepie :smiley:

En dan nu de jasjes aan en richting school

Goeiemorgen! :smiley:

Hier ook een verslaafde, hahaha. Heb ook nog 2 eigen privéfora waar ik regelmatig op schrijf. De pc staat hier zo goed als de hele dag aan (ook voor andere dingen hoor :wink: ) en ik spiek vaak tussen de bedrijven door even.

Succes met “klussen” dames :dance:

(hahaha, ik vind de term “klussen” zo raar… net of het hard werken is of zo, alsof het iets is dat nu eenmaal moet gebeuren, maar helemaal niet fijn is :shifty: )

Hier is het nu afwachten.

Hupke, heb ook zo’n zwaar, zeurend gevoel onderin mijn buik, al een paar dagen, verder móet ik ineens op tijd eten, anders word ik misselijk, erg jankerig en ik heb onwijs veel last van mijn borsten. Maar dat laatste heb ik wel vaker, zo eind van mijn cyclus,

Ach, nog een halve week… Hoop natuurlijk heel erg dat het raak is, maar ik denk niet dat ik echt van slag ben of zo, als ik ongesteld word. Het is ten slotte ook pas de eerste poging.

Hier hoef ik gelukkig niet te ontpillen. Ben een jaar geleden er al mee gestopt omdat ik er erg veel last van had.

Hier mag ook wel wat gewicht af, nou ja, het is vooral mijn buik die wel wat strakker mag. Ach, ik hoop dat mijn buik over een paar maanden gewoon helemaal strak is… heel groot, en heel strak :angel:

Net ontbeten met mijn schatjes en ik ga me/ze maar eens aankleden. Mss zo even de stad in, nog wat Sint-inkopen doen, We vieren het nl zaterdag al.

FIjne dag allemaal!

Ja klussen het is zoooooooooon ramp he haha NOT :stuck_out_tongue:

Al hebben we wel gewoon niet de tijd, of maken die niet :wink:

Mijn man drumt heel graag dus als hij thuis komt van het werk is het eten, douchen kids in bed en dan wil hij een uurtje drummen, dan is het vaak al 21:00 en dan ben ik meestal bekaf, nu doen we dus vaak maar voor het drummen of in t weekend smorgens :smiley:

Wat een info he zo aan een stel rveemden GRIJNS

Ik heb dus dat zeurderige zware gevoel, denk dan aan die reclame van van een yogurt, ik had altijd zoiets van: dat gevoel ken ik niet en nu loop ik er al een tijd mee, ik voel me soms al 9mnd zwanger hahaha

Ook veel weeig een misselijk gevoel, en vreselijke honger.

Verder erg emotioneel, pijn aan mn boobs heb ik ook altijd voor ik ongi moet worden maar dat heb ik nog niet maar ja mijn NOD is nog even wat verder weg.

Maar sja de meeste zwangerschapsverschijnselen zijn er ook voor de ongi dus het zegt helemaal niets.

Krijg wel de neiging om te testen ik heb van die testen die je al 5 dgn na je ovulatie kan gebruiken. helaas wel romed en nu las ik heel veel beroerde verhalen online over valse positieve testen enzo.

Dus ik w8 tot na mn nod en is er dan een positief dan ga ik wel een clear blue halen anders geloof ik t nog niet wahaha.

Zal je zien dat die duivels gewoon op tijd komen en ik die testen echt niet nodig heb :stuck_out_tongue:

Hier is de middelste bijna jarig, ze gaat een vlinderfeestje geven… nu mag mama dus gaan bedenken hoe. Ik denk dat we vleugeltjes gaan maken en dan smincken enzo. Eens zoeken naar wat leuke tips en ideetjes.

O leuk, een vlinderfeestje! Mijn dochtertje is gek op vlinders en heeft een bloemen/vlinderkamer :inlove:

Hahaha, moeilijk hè om verstandig te zijn en nog te wachten met testen… zeker als je ze al in huis hebt liggen :lol:

Maar jij voelt dus ook vanalles… spannend hoor!

Ik heb idd ook altijd al veel klachten voor ik ongesteld wordt. Maar ik had ook altijd al zwangeschapsverschijnselen voor mijn NOD, daarna altijd na de test weer wat minder, tot het met een week of 7-8 losbarstte.

Zo grappig, ik ben zo beroerd geweest tijdens mijn zwangerschappen en vond het zo zwaar, maar o, wat verheug ik me erop weer zwanger te zijn, zelfs om weer kotsend boven de wc te hangen (haha, help me onthouden tegen de tijd dat :mrgreen: )

Nou, ik ga zo echt even naar de stad. Het is hier nu wel lekker weer.

Liefs,

Marije