Zijn er ook novemberstoppers 2007?

ben ik dan de enige niet verslaafde hier :think:

hihi nee meiden ben net zo erg :mrgreen:

vanmorgen had ik een vroege dienst en ben om 6.15 smorgens achter de laptop gekropen om nog even snel te lezen

haha en nou net weer thuis en hup laptop weer aan :mrgreen:

wat leuk zeg een vlinderfeestje

smincken is wel erg leuk, op mijn werk ook altijd een succes!

nou meiden ga even eten, vriendlief heeft macaroni gemaakt :drool:

en weer een aflevering van house kijken!

tot straks!!!

Oh GAAP 6:15 achter de laptop dan slaap ik liever haha

jaja een vlinder feestje is nog niet zo makkelijk, prinsessenfeestjes zijn veel handiger maar ja die was al geweest

Ze heeft iig vleugeltjes boven, die ga ik namaken op karton en alvast voorbereiden zodat ze alleen nog versierd hoeven te worden.

Ik heb potloden gevonden met bovenop een vlindertje en een vlinder boekje (lang leve de action!) als cadeautjes als ze een spelletje winnen.

Ook een beetje vlinderachtig, maar elk spelletje kan je wel een beetje aanpassen heb ik voorheen ook allemaal diddl spelletjes verzonnen voor de oudste!

En dan cakejes in vlindervorm maken en die versieren, goh toch wel creatief met al die vlinders hahaha

Hahaha Marije ik zal je helpen herinneren, dat is toch, nu willen we graag en straks ben je zwanger en dan is het toch een tikje klagen over de kwaaltjes en echt zeuren op het einde van pure ongeduld, dat hoort er gewoon bij denk ik.

En dat mag he dat komt door de hormonen enzo :angel:

haha ja ik lig normaal ook liever nog te slapen om 6.15 :zzz:

zo al heel veel dingen verzonnen in het thema vlinders

je hebt ook vlinderslingers, zien er ook leuk uit!

hallo allemaal,

Hier is het Belgje weer. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb het ook nog moeilijk om te weten wie wie is. Maar we gaan elkaar wel vlug leren kennen. :wink:

Ik spreek ook nog steeds met de september 2005 mama’s en da’s echt een superleuk groepje. Soms houden we een meeting en ja hoor … ik probeer om te gaan. :wink:

Volgens mij gaan wij ook een gezellig groepje worden.

Aangezien w enu al onze bedgeheimen prijs geven. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier is Lucas ene beetje ziek. Hij is erg hangerig en heeft diarree.

Morgen doe ik hem toch ene pamper aan om naar de onthaalmoeder te gaan, want hij heeft eht niet onder controle. En ze heeft nog andere kindjes hé, dus wil niet dat haar dag gevuld word met het opkuisen van diarree. :oops: :oops:

Morgennamiddag ben ik vrij en dan ga ik hier ook wel rondhangen hoor. :mrgreen: :mrgreen:

Donderdag ook thuis en dan vrijdag terug werken.

Nog drie weekjes en dan is mijn interim gedaan. :cry: :cry: Dan meot ik mijn kleutertjes vaarwel zeggen.

En de kans zit erin dat ik neit opnieuw in het werk ga staan. Aangezien wij hier in België niet in een kleuterklas mogen werken als we zwanger zijn. :roll: Dus eens ik thuis ga zijn, ga je mij hier veeeeeeeeeeeeeeeel tegenkomen. :mrgreen: :mrgreen:

Oh en een vlinderfeestje lijkt me helemaal leuk!!!

Hé babbelkousen waar zitten jullie??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga er zometeen vandoor. Effe badje in en dan heerlijk nog tv kijken met manlief.

Oh en daarna … euh … even zien of het ons lukt om zo’n klein froemeltje te maken. :mrgreen: :mrgreen:

Ik word er helemaal tuureluur van. Niet op letten, ben gewoon prettig gestoord. :mrgreen: :mrgreen: :shifty: :shifty:

Oh ik weet nog dat die zwnagerschapskwaaltjes in eht begin sterk lijken om ongi worden.

Zels het begin van de bevalling lijkt op ongi vind ik. :?

Hier had ik van mijn eerste zwangerschap meteen pijnlijke borsten. Maar ook buikpijn zoals ik had wanneer ik ongesteld moest worden. Dus dan denk je steed smaar weer dat je ongesteld moet worden. :wall: :wall:

We zien wel. Ik verlang wel naar de eerst foto’s van positieve testen. Volgens mij is het eerst de beurt aan Cathy zeker??

@Ilse81 wrote:

Hé babbelkousen waar zitten jullie??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga er zometeen vandoor. Effe badje in en dan heerlijk nog tv kijken met manlief.

Oh en daarna … euh … even zien of het ons lukt om zo’n klein froemeltje te maken. :mrgreen: :mrgreen:

Ik word er helemaal tuureluur van. Niet op letten, ben gewoon prettig gestoord. :mrgreen: :mrgreen: :shifty: :shifty:

Ik ben hieeeeeeeeerrr :D

Veel plezier vanavond :dance:

Ik ben hier ooooooooooooooook :mrgreen: :mrgreen:

Geraak weer niet weg.

Ohw … manlief roept … zal tijd zijn …

Hé zasje, zie net dat donderdag jouw vruchtbaarste dag is, succes meid dan is het mijn verjaardag. :mrgreen: :mrgreen:

Mees inderdaad erg spannende dag maar komt vast goed met je.

Marije ik hoop dat het bingo is voor je zal voor je duimen :thumbup:

Sorry meiden heb het zo druk om te reageren steeds. Probeer wel hier en daar bij te lezen hoor.

Mijn eerste maanden voelde ook als een steeds opkomende menstruatie. Vorige jaar zijn we ook even bezig geweest om zwanger te worden maar ik maakte mezelf steeds gek ik voelde vanalles. Ben van plan dit niet meer te doen en gewoon af te wachten op een positieve test. Zeg ik nu heel stoer :think:

@Ilse81 wrote:

Hé zasje, zie net dat donderdag jouw vruchtbaarste dag is, succes meid dan is het mijn verjaardag. :mrgreen: :mrgreen:

Hihi zal lekker gaan feestbeesten :mrgreen: :silenced:

Hey ladies!

Spannend hoor, al die meiden die al iets voelen! Ik hoop dat al de gevoelens juist zijn! Ook ik ben benieuwd naar de eerste foto’s van de positieve testen!!!

Vandaag waren hubbie en ik beide vrij! En aangezien de goedheilig man ons niet op zal komen zoeken hier in Amerika, hebben we besloten om op jacht te gaan voor een kerstboom! We hebben dan ook een hele mooie gevonden en hij staat hoor! (foto is misschien niet al te duidelijk maar zo zie je de lichtjes tenminste) Het leuke was, dat tijdens het versieren het buiten ook nog ging sneeuwen.

Wij zij overigens nog laat met het opzetten van een boom Volgens mij heeft iedereen het hier gelijk de dag na Thanksgiving gedaan. Van het weekend gaan we dan de buitenkant van het huis versieren.

Morgen gaat hubby een 2-3 dagen weg voor werk en als hij dan terug komt kunnen ook wij aan het “klussen” :dance:

Goeiemorgen!

Wauw, wat ziet dat er gezellig uit, die kerstboom! Leuk man, dat het ook ging sneeuwen :smiley:

Ilse, hoop dat het gisteravond gelukt is… een klein froemeltje te maken :mrgreen:

Gezellig, we gaan je de komende dagen dus vaak zien hier :dance: :lol:

Wat raar dat je als je zwanger bent niet in de kleuterklas mag werken… Waarom is dat? :think:

Wauw Hupke, wat ben je creatief! :thumbup: Dat ben ik dus niet zo. Alhoewel… heb wel vaak creatieve ideeën, maar de uitwerking lukt dan niet zo :stuck_out_tongue:

Simba, leuk hè, House! Ik heb een paar afleveringen opgenomen (hebben alleen steeds geen tijd om ze te kijken) en binnenkort mag ik de dvdbox van mijn broer lenen.

Nou, zoals je ziet aan dit tijdstip ben ik toch ook wel verslaafd 8) Zoonlief staat Piet Piraat te kijken en mams zit achter de pc. De rest slaapt nog.

Slechte nacht gehad hier, veel bij mijn jongste gelegen. Die heeft last van kiezen, dus dan slaapt ie nog slechter dan ie normaal toch al doet :roll: Maar goed, ondanks dat ie slecht slaapt is het zo’n heerlijk vrolijk, gezellig ventje. Hij zal dus wel echt minder slaap nodig hebben/ (hihi, wou dat ik dat ook kon zeggen)

Ik kom later vandaag nog wel even spieken.

:-*

Ihw, ik las net Marije … heu Marije … hebben wij hier een Marije … maar euh … Marije is Cathy … :mrgreen: :mrgreen: Wat ben ik wee rlekker blond vandaag. :mrgreen: :mrgreen:

Ik deze namiddag langs om te reageren, nu effe onthaalmoeder bellen, want lucas is ziek.

Oh … psssst, het klussen was leuk hoor gsiteren. Hahaha, hebben een pak afgelachen.

goeiemorgen allemaal,

@rebecca, wat een mooie boom!!

ik vind de sinttijd hier wel leuk maar kan eigenlijk niet wachten tot ook hier de boom weer staat.

@marije, ik vind house ook erg leuk, wel hebben er al aardig wat gekeken en de afleveringen blijven leuk!

@ilse, heee pssst fijn dat het klussen leuk was haha :mrgreen:

en lucas toch ziek geworden, beterschap met je mannetje!

ik ben officieel vandaag vrij maar moet vanmiddag naar mijn werk ivm de sinterklaas die komt gezellig langs.

ik kom straks weer ff gluren :mrgreen:

HIhi, altijd leuk, lol tijdens het “klussen” :stuck_out_tongue: Het geeft echt wat extra’s hè, als je gaat proberen een hummeltje te maken :inlove:

Arme Lucas. Beterschap voor je zieke mannetje!

O ja, Ilse, mag ik me voorstellen? Mijn naam is Marije, aka Cathy :lol:

Snap dat het voor verwarring zorgt, hahaha, Maar mijn naam is bezet en Cathy is een verbastering van mijn tweede naam, vandaar.

Gezellig Simba, Sinterklaas op je werk. Had het natuurlijk moeten onthouden :oops: maar wat voor werk doe je?

Hier een huilerig mannetje. Veel last van zijn bekkie, ook nog eens snotverkouden… Hij hangt nu lekker even bij mij op schoot.

Was trouwens gisteravond onwijs misselijk :sick: Enne… dat had ik de laatste drie zwangerschappen ook: avondmisselijkheid :shifty: Vanmorgen ook weer erg misselijik.

Ooo, ik maak me niet gek hoor, valt nog best wel mee :mrgreen: Maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig of wat ik nou allemaal voel duidt op een zwangerschap of dat het gewoon verbeelding is of zo. :angel:

Nou, ik ga weer even verder. TOt later!

marije wat spannend!!! :pray:

as weekend is jou nod toch???

ik werk op een kinderdagverblijf.

maar volgens mij had ik dat nog niet verteld hoor

haha dus kon je niet onthouden :wink:

Je maakt het wel spannend zo Marije… Ik :pray: voor je dat het zwangerschapsverschijnselen zijn. Nog een paar dagen, dan weten we meer. En wat sneu he, voor die kleintjes, dat hele tandengeweld. Jesse is er gelukkig redelijk doorheen gekomen en heeft nu alles wat hij op zijn leeftijd zou moeten hebben, dus wij zijn er voorlopig weer vanaf.

Over jezelf gek maken met verschijnselen enzo: gisteravond verloor ik in ene heel wat slijm met een beetje bloed erdoor. Ik dacht: o jeetje ik wordt nog eens ongi (na het verwijderen van het spiraaltje moet de boel toch weer even op gang komen). Maar verder gebeurde er niks, en nu ook nog steeds niet. Toen dacht ik:ik heb ook ooit eens gehoord over innestelingsbloeding, misschien was dat het wel? Nou ja, ga me er maar niet teveel op verheugen, we wachten rustig af en klussen ook lekker verder :inlove:

Oh, Jesse wordt wakker, hij heeft lekker uitgeslapen weer eens. Ik ga hem uit bed halen en hoop dat ik s traks nog even de tijd heb om verder te reageren.

Groetjes

Ik heb nu een ongesteldheidsgevoel… ga er toch maar even vanuit dat ik de komende dagen ergens ongesteld word hoor. :wink:

O Mees, een innestelingsbloeding kan heel goed. Haha, over spannend houden gesproken :stuck_out_tongue: Ben benieuwd hoor, of en wie er de eerste keer meteen al zwanger zijn.

Ha Simba, vandaar dat ik het niet wist :mrgreen: (maar ik weet ook nog niet zo goed wie wie is en wie wat doet, dus daar zou het ook aan kunnen liggen :wink: ) Maar leuk, op het kdv Sinterklaas vieren! :smiley:

Vanmorgen cakejes gebakken met Jut & Jul :inlove: Dat wil zeggen: zij mochten de mixer helpen vasthouden en cakevormpjes uitkiezen (verschillende kleuren) en daarna helpen de cakejes weer op te eten.

Verder kan ik me echt nergens toe zetten vandaag. Heb wat geschreven aan een verhaal en wat kleine klusjes in huis gedaan. Ga Mienepien maar eens in bed leggen. De jongste ligt er al in, maar huilt nog wat. Ik hoop dat ik ook even wat kan slapen… Dat probeer ik regelmatig omdat de nachten hier nog zo hopeloos zijn.

Tot later!

@Ilse het groepje van de november 2001 mama’s bestaat ook nog, niet geheel compleet maar een deel is nog steeds bevriend met elkaar, ik zie ze dan ook echt als vriendinnen!

Heb ook een juli2005 mailinglist gehad maar dat was toch anders wel leuk maar veel minder hecht, de nov mamas praatte ook enorm veel over heel andere dingen echt vanalles en nog wat hahaha ja ook over t klussen en over de mannen en al eromheen GRIJNS

Hopelijk krijgen we hier zo’n leuke hechte groep als die van 2001 lijkt me reuze leuk zeker zo vanaf dit hele prille begin he!

Beterschap voor Lucas!

(leuke naam ik ben sinds gister de serie one tree hill aan het kijken en daar is een lucas bij en toen dacht ik… leuke naam voor een jongetje hahaah)

Leuk he dat klussen hihihi

@Zasje, hoop dat jij geduldiger bent dan ik, mijn voornemens zijn alweer geheel de soep in :stuck_out_tongue: erg he

@Rebecca, oh gaaf de kerstboom al op! ik krijg na de sint ook altijd de kriebels maar we wachten wel even tot na de verjaardag van onze dochter. Ik vind de foto erg mooi geworden, het is zo moeilijk om die sfeer of foto te krijgen, mijn boom ziet er op foto meestal niet super uit terwijl hij in t echt dan super gaaf is.

@Marije, ohjakkes hopelijk krijg je binnenkort weer voldoende slaap want over 9mnd dan moet je weer nachten eruit GRIJNS

Gaat t een beetje met de kleine?

Ik creatief? ik doe mijn best en knutsel en freubel wel graag maar echt mega creatief? mwah een beetje ertussenin denk ik haha

Oh Marije hier ook telkens vlagen van misselijkheid en ook vooral savonds! Ik herken het helemaal zoooooooooooo spannend

@Mees, we denken overal vanalles bij he, en het zou natuurlijk van een innesteling kunnen zijn, wanneer is je NOD (kijk zo even in t lijstje kan nu niet want dan is al mn tekst weg haha) als het ongeveer 7 dagen voor je ongi of 21 na je menstruatie is kan het heel goed, of dat heb ik begrepen dat een innestelingsbloeding ongeveer een week na je ovulatie is (tenminste als je dan 28dgn cyclus hebt haha)

Ok en nu ik… velen zullen zuchten en denken ohnee daar heb je er zo ene… een echt ECHT mevrouwtje ongeduld.

Vergeet al mijn vorige berichten over netjes wachten enzo, 10 supergevoelige testen in huis was geen goed plan.

Het zijn er nu nog 9…

Vanmorgen dacht ik opeens ik doe er gewoon 1, ze zijn te gebruiken vanaf 5dgn na je ovulatie en dat is wel geweest. En ach ik heb er 10 waarom niet (gewoon alles goedpraten he ahum)

Dus ik heb in een potje geplast en dat staafje erin gedaan en gewacht en gekeken en zag 2 strepen staan!!! (als iemand m wil zien scan ik wel hahaha iemand ervaring met die romed midstream?)

Online weer vanalles gaan lezen enzo en sja weet je, ik had net zo goed niet kunnen testen want ik weet nog net niks.

Ik lees zoveel negatieve verhalen over deze romed zwangerschapstesten, dat ze heel vaak valspositief zijn enzo, dus ik ga er maar niet van uit. En verder is het zo pril, de meeste zwangerschappen eindigen heel vroeg dat je eigenlijk gewoon ongi wordt, dus alles kan nog als de test al echt positief is…

Maar ok, wilde het toch even kwijt hahaha ik ben het mevrouwtje ongeduld! Heb mijn mannetje maar niets van de test gezegd ahum, dat doe ik hem niet aan dan wil ik 100% zekerheid anders valt ie van zijn stoel geloof ik haha die verwacht dat het wel weer een hele tijd zal duren :stuck_out_tongue:

Marije dat heb ik dus ook telkens even een tijdje een ongi gevoel, soort steekjes aan de zijkant onderin de buik. Maar mijn ongi is nog mijlen ver (nou ja een week haha) en dat heb ik normaal dus niet en ik weet dat ik dat tijdens de zwangerschappen ook had want dan werd ik enorm onzeker en dacht dat het mis ging, vooral bij de eerste!

Dus het kan nog alle kanten uit, houd niet van valse hoop geven en je kent je eigen lichaam het beste maar toch, je weet het nooit :smiley: