Zijn er ook novemberstoppers 2007?

Novemberstoppers 2007

Hoi Mees,



Ik denk dat niemand een november topic durfde te openen, maar nu jij de stoute schoenen aan heb getrokken komen er vast snel stoppers bij.



Veel succes met zwanger worden.



Liefs Lotte

ik ga stoppen in november met de pil

dan wil ik 1 menstuatie afwachten en er dan voor gaan :smiley:

okee, gezellig! ik ga woensdag naar de dokter, dan gaat mijn spiraaltje eruit en gaan wij voor de tweede. dus als er nog meer meiden stoppen deze maand: join the club!

deze week voor mij de laatste week

vanaf zondag ben ik pilloos :dance:

Zie je nu wel dat er meer stoppers zijn :wink:



Succes meiden.

dank je lotte



en simba, spannend vanaf zondag voor het echie. wordt het je eerste?

ja het wordt ons eerste kindje :inlove:



bij jou de 2de zag ik,

mooie naam jesse!!!

Hee jij daar :wink: . Ik kom je nog even geen gezelschap houden, maar duim wel voor je. Toch maar eerder ipv rond de kerst? Ben je dan nu niet ongeveer gelijk uitgerekend als met Jesse, of net iets later? Gestel dat je gelijk zwanger bent he? Succes!!

Ja klopt Jane, als het de 1e keer raak is dan wordt het dezelfde periode als met jesse. Maar daar gaan we niet van uit. En als het wel zo is. Ach… Augustus heeft 31 dagen, het zou toch sterk zijn als het tweede kindje dan precies op dezelfde dag komt. Maar we zien wel. We hebben nog niet echt haast hoor… (Al is het wel spannend). Lief trouwens dat je even hier komt kijken. :-*



En ja Simba, wordt onze tweede. Dank je voor het compliment :smiley:

hoi hoi



ik heb vandaag foliumzuur gehaald

en las dat je dat 4 weken van te voren moet innemen

nou ben ik hier telaat mee want rond 7 dec heb ik ongeveer mijn eisprong dus dat zijn 3 wkeen vanaf nu!!

Hallo,



wij gaan er ook voor vanaf deze maand. Helemaal spannend vind ik!! Ik ben ook begonnen met foliumzuur, maar inderdaad ook niet netje vier weken van tevoren. Maar ja, ga er ook niet vanuit dat het meteen raak is.

euhm, hier hetzelfde verhaal… morgen spiraaltje eruit, gisteren begonnen met foliumzuur. ach ja, ik ga er ook niet vanuit dat het in 1 keer raak zal zijn. en als dat wel zo is dan zien we het dan wel weer… ‘vroeger’ gebruikte ook niemand foliumzuur en dat ging ook vaker goed dan fout. (ik weet wel dat het beter is om het braaf op tijd te slikken hoor, maar soms word ik helemaal niet goed van wat je allemaal wel moet en niet mag tijdens je zwangerschap…)



oh en britt, gezellig dat je bij ons miniclubje komt. ga je ook voor de eerste?

hartistikke veel succes!!! Dat jullie maar net zoveel zwangeren in de eerste ronde mogen hebben als wij!!! :mrgreen:



liefs



oktober-stopster

daffie

Hoi Dames,



Ik ben zasje 29 en wil ook graag voor de tweede gaan.



Ik zat al eerder te kijken of er een topic geopend was maar had ook niet het lef :oops:



Ik heb de folium al in huis maar tot nu toe nog niet gebruikt. Wil me er wel braaf aan houden maarja je weet hoe het gaat … :think:



Mees hoe ging het bij de dokter?? Viel het allemaal mee ??



Simba83 hoe voelt het om pil-loos te zijn?? Ik hoop dat je cycles gewoon goed loopt.



Britt ik ga er ook niet vanuit maar hoop het wel :smiley:



Dan wens ik jullie allemaal een hele vruchtbare periode toe :thumbup:



x zasje

hoi zasje



wat leuk dat je ook mee komt kletsen!

ik ben nog niet gestopt a.s zondag de laatste pil

Oepsss :oops: dat had ik even verkeerd gelezen…



Had je voor de pil wel een regelmatige cycles??

geef niets :smiley:



volgens mij was dat niet elke maand helemaal gelijk

ik slik al ruim 7 jaar de pil dus ik weet het nieteens meer zo goed hoe het daar voor was



was jij van je 1ste snel zwanger???

Ik ben al eerder gestopt met de pil voordat ik kinderen wou.



En toen ik besloot voor de eerste te gaan was ik idd erg snel zwanger.



Toen ik stopte met de pil had ik gelukkig wel een gewone cycles daarvoor was het ook een beetje twijfel achtig, ik heb in totaal 10 jaar de pil gehad.

ik ben wel benieuwd hoe mijn lichaam reageert na zoveel jaar de pil geslikt te hebben!