Zijn er ook novemberstoppers 2007?

ik had de pil voor jesse ook 10 jaar geslikt en was met 3 maanden zwanger. mijn cyclus kwam meteen goed op gang (geloof 29 - 28 dagen en toen zwanger).



welkom zasje, leuk weer iemand erbij.



het viel mij alles mee bij de dokter. hij vroeg eerst waarom ik hem eruit wilde hebben (denk ik DUH…, maar goed…). toen vroeg hij of ik ook al was begonnen met foliumzuur (ja 2 dagen geleden, oeps…) en toen was het moment daar… Het viel mij alles mee, het plaatsen was veel minder prettig dan dit. Ik voelde er eigenlijk bijna niks van. Wel daarna een behoorlijke hoeveelheid bloed verloren (voor mijn doen dan, want met het spiraaltje werd ik helemaal niet meer ongi), maar nu nergens meer last van. we kunnen dus beginnen.

Mees fijn dat het niet zo vervelend was veel plezier met het beginnen :mrgreen:



Simba83 ik denk dat het gewoon de cycles van de pil aanhoud, hoop dat je ook snel voor kan gaan.

@mees, fijn dat het meeviel vandaag!



@zasje, ik zie je banner, zou je nu al zwanger kunnen zijn???



ik ben benieuwd nog 5x de pil haha

@zasje, ik zie je banner, zou je nu al zwanger kunnen zijn???


Ik snap hem ook niet echt, zou echt deze dagen ongie moeten worden :think: (nee kan het me echt niet voorstellen had heel goed geteld toch ?? :roll: )

Mees, fijn dat het mee viel bij de dokter!! Ik kan me wel voorstellen dat je het anders verwacht. Je hebt niet lang een spiraaltje gehad dan. Gingen jullie er vanuit dat jullie nog niet zo snel voor een tweede zouden gaan? Of vond je dit het prettigst. Een spiraaltje lijkt mij namelijk ook wel een prettig middel. Ppff wat een vragen he??



Zasje, als ik je banner zie dan word ik wel nieuwsgierig. Wie weet ben je al wel zwanger!!

Als ik mijn lieveheersbeestje onder mijn tekst zie en ik lees dan nog 14 dgn dan duurt dat nog veeeeel te lang. Waar om ben je eigenlijk ook maar eenmaal per maand zwanger??? Ik vind dat die kans wel wat groter had mogen zijn en dus wat vaker…maar ja…makkelijk praten, er veranderd toch niets!!



Sorry hoor, even mijn frustraties delen met jullie…

Mag best hoor Britt gooi je frustratie er maar uit!! Maar zie wel aan je banner dat het klustijd is (niet praten maar klussen :lol:)



En de foto ben jij dat met 2 kindjes van je eigen ??



Ik weet ook niet precies meer wanneer mijn laatste ongie was voor het weekend van de 20ste in iedergeval, vanmiddag ga ik even kleppen bij de buuf onze cyclese liggen nagenoeg gelijk ff vragen of zei al is geworden.

He Zasje,



dat klussen gaat moeilijk zo zonder hubbie… En we zijn beiden net weer beter dus de laatste dagen waren pet, vrees dat we deze maand over moeten slaan…



En die foto met die twee hele mooie kindjes (hihihihi)…die zijn van mij inderdaad en ik ben dat ook, was afgelopen zomer op Mallorca. Wij gaan dus voor de derde, we hebben twee mannekes, een van twee jaar en een van vier jaar.

He dat is wel jammer Britt, ga volgende maand zeker voor je duimen. Dan kan ik me wel voorstellen waarom je zo frustie bent dat je nu een hele maand moet wachten.



Jeetje wat gaaf zeg wat een heerlijke mannetjes en wat een knappe vrouw ben je zeg. :clap:

Mees ( en alle andere meiden)

Heel veel succes en hopelijk is het weer snel raak :pray:



Ik :thumbup: voor je!

Hallo dames!



Ik wilde iedereen even veel succes wensen met het zwanger worden! Ik ben zelf een oktoberstopster en bij mij was het in een keer raak! Hopen dat de maand november ook zo lekker vruchtbaar is! Spannend!!!

hoi meiden,



Ik kom me ook aanmelden hierzo.

Ik ben niet een hele echte novemberstopper, maar misschien toch een beetje.

Ik ben eind juni met de pil gestopt. Na 3 rondes was ik zwanger. Helaas heeft het niet mogen blijven :cry: . Vorige week heb ik een miskraam gehad bij 6 wk.

Wij zitten nu te wachten op mijn 1ste menstuatie en dan willen we er daarna weer voor gaan.

Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.



Iedereen veel succes en geluk gewenst :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: .



Op naar de beebs.



xxx Claudia

Welkom claud7



Wat ontzettend nare ervaring heb je gehad, dikke :hug:



Ik hoop dat je snel ongie wordt, en dat je daarna weer snel zwanger bent. :pray: .





Dankje lieve meiden voor jullie berichtje ik hoop inderdaad dat het snel voor iedereen bingo is!! :clap:

Hoiiiiiiii



Zasje, spannend, ik zie dat je een dag overtijd bent :pray: .

Ga je snel testen of wacht je het eerst nog af?



xxx Claudia

goedemorgen, ben ik ook weer even (moet zo naar mijn werk…)



Claudia welkom! :hug: voor jou, wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad.



Hanneke wat goed dat het in 1 keer raak was! Volgens mij zijn de oktoberstoppers ook een heel vruchtbaar clubje als ik dat zo lees. Veel plezier met je zwangerschap!



Lieke dank je :-* Hoe is het met Jesse?



Britt inderdaad een leuke foto van jullie 3tjes. Klussen voor de derde, gezellig! Hoe heten je 2 mannen? En ja, die maanden duren inderdaad te lang. Je moest eigenlijk elke week een kans hebben, dat maakt het een stuk makkelijker. Maja, dan zou je dus ook veeeeeel vaker ongi zijn en daar bedank ik dan weer voor.

Even je vraag beatnwoorden: wij wisten al wel dat we vrij snel voor een tweede wilden gaan, maar ik wilde toch voor een jaartje ‘bescherming’. Omdat ik goede berichten over het spiraaltje had gehoord wilde ik dat wel eens proberen en het is goed bevallen. Alleen een beetje zonde van het geld voor zo’n korte periode, maar goed, een kindjeswens is een stuk belangrijker dan geld.



Zasje spannend hoor. 2 dagen overtijd. Wie weet…



Groetjes

Goede morgen Meiden,



Ze zijn me niet vergeten deze maand, wat ik ook al dacht maar toch altijd even spannend. Heb de banner meteen even aangepast en paar daagjes extra gezet.



Spreek jullie snel weer dikke :-*

Zasje, balen zeg!!! Dikke knuffel voor jou!! :hug: :hug:



Claudia, welkom. Wat een vervelende periode heb jij gehad. Hopelijk ben je snel weer zwanger!!

he zasje, balen :?

Jammer Zasje. Op goed geluk naar de volgende ronde, dat het dan maar raak mag zijn :-*

@zasje, balen zeg :hug:



@claud, welkom hier en ook een :hug: voor jou, wat een nare periode moet jij meegemaakt hebben.



meiden hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!! :pray: