Zijn er ook novemberstoppers 2007?

Dewi, is je dochtertje vandaag jarig?? Zo ja, gefeliciteerd!!

Nee, ze is morgen jarig. Ze wordt al weer 4. Man de tijd gaat zo hard :shock: .

We gaan eerst 's ochtends naar de intocht van Sinterklaas en dan vieren we s middags haar verjaardag.



laters xxx Claudia

Claudia al vast gefeliciteerd met je dochter Dewi, maak er een super gezelllige dag van. :dance:

Gefeliciteerd met Dewi :dance: Maak er een fijne dag van!

:dance: gefeliciteerd met je dochter, claudia.

thx meiden,



het was een erg leuke dag, maar zo vermoeiend. We zijn allemaal gebroken hiero.

Kom morgen verder kletsen.



xxx Claudia

Claud7, tja het is altijd erg vermoeiend die verjaardagen. Gaat ze al naar school of gaat ze vanaf maandag?? Heeft ze daar zin in?

Hoi hoi,



Iedereen overleeft dat de Sint in het land is gekomen.



Mega drukke supermarkten en geen parkeerplekken :mrgreen:



Gisteren even met onze zoon naar Culemborg geweest, hij vond het geweldig stonden op een mooi plekje om de boot te zien aankomen.



Gisteravond de schoen gezet voor het eerst, en wat vond ie het spannend vanochtend heerlijk om te zien hij was helemaal aan het trillen van blijdschap en spanning echt schattig.



Lijkt me stiekum nog wel leuk om afentoe nog een kind te zijn die daar zo lekker van kan genieten.



Jullie nog een leuk weekend gehad?



:-* zasje

vind de sinttijd ook altijd zo’n superleuke tijd



ik heb een vrij rustig weekend gehad

ben druk deel 7 van harry potter aan het lezen :smiley:

straks nog even bij mijn oma op visite

en vanavond nog even naar mijn ouders!



iedereen nog een fijne zondag!!!

En Simba de strip vanochtend met veel plezier in de prullenbak gegooid?? :smiley:



Laatste deel toch van HP helaas ben ik niet zo’n lezer vind de films kijken wel heel erg leuk.

nee ik neem hem altijd in voordat ik ga slapen

dus hij ligt er nu nog maar hij gaat straks met liefde de prullebak in :wink:



het is idd het laatste deel van HP

hij begint ieder geval erg goed,

bij de vorige vond ik het begin best een beetje saai :oops:

vind de films ook altijd erg leuk

hier ook een HP fan. eerst het boek lezen en dan als de film uit is ook nog de film kijken!



volgens mij ben ik afgelopen vrijdag en zaterdag heftig ongi geweest, dus kan het klussen nu echt beginnen… spannend…

hoi meiden



Hier ook een HP fan. En op mijn dochters verjaardag werd ik ook verwend door onze beste vrienden.

Een kadootje als oppeppertje na de miskraam. En ik kreeg het 7de deel van HP :dance: . Echt onwijs lief.



Ja leuk he de schoen zetten met je kind :dance: .



Britt, nog ff antwoord op je vraag. Dewi heeft 2 wk geoefend op de kleuterschool. Ze is toen totaal in die 2 wk 5 keer geweest.

Vanaf morgen gaat ze elke dag :shock: :frowning: . Leuk voor haar, voor ons erg wennen.



Hier dus een druk, maar leuk weekend gehad.



Meiden ik duim voor ons dat de beebjes maar snel mogen komen in onze buikjes :thumbup: :thumbdown: :pray: .



xxx Claudia

Mees, wat maak jij prachtige fotos :thumbup:

morgen gaat het spiraaltje eruit, dus ben ik een-half-november-stopper-eruit haler! :wink:

hoi sabine leuk dat je ook mee komt kletsen

ik ben ook een half-november-stopper :wink:

hoi simba! :smiley:



spannend he!

begin nou pas eigenlijk nerveus te worden.

hebben jullie al kindjes of wordt dit nummer 1? (als ik vragen mag natuurlijk) :wink:

ja ik vind het ook echt spannend :smiley:



het wordt ons eerste kindje, en bij jou??

bij ons wordt het dan de tweede.

we hebben al een zoontje , stijn van 3 jaar.

hij roept steeds dat die een zusje wilt! hihihi…

ons maakt het niets uit. als het maar gezond ter wereld komt. af gezaagd antwoord eigenlijk, maar ik ben 36 en dan telt een gezond kind voor mij iets meer dan het geslacht. :wink:

er zitten ook tweelingen in de familie dus wie weet!

:smiley:

welkom sabine, gezellig!



claudia dank je voor je complimentje :smiley:



meiden, zal ik een lijstje maken voor op de eerste pagina? kunnen we daarin een aantal dingen vermelden, zoals nickname, echte naam, leeftijd, gestopt sinds, NOD, etc. Als jullie dat leuk vinden wil ik dat wel maken. en misschien hebben jullie ook nog wel suggesties voor wat er in moet?