Zijn er ook novemberstoppers 2007?

Welkom Sabine !!



Mees leuk idee ja we worden al echt een clupie zo.



zasje - 29 - 2de - NOD = 15 Dec -



Brr en wat is het koud hé blehhh ben blij dat ik hier lekker met de verwarming aan achter de pc zit. Zoon ligt lekker te maffen op PapaMamaBed (zo noemt ie dat) kan ik er straks nog eventjes een half uurtje bij kruipen :oops: :mrgreen:





:-* zasje

Goed idee Mees :dance: :clap: :clap: !!!



Britt - 27 - 3de - NOD = 29 nov



Sabine, welkom!!



Het is inderdaad koud!! En dan heb ik ook nog eens twee mannetjes die zo eigenwijs zijn om geen sjaal om te willen!!!

hoi allemaal!



leuk idee van mees inderdaad! :smiley:

@britt wrote:



Het is inderdaad koud!! En dan heb ik ook nog eens twee mannetjes die zo eigenwijs zijn om geen sjaal om te willen!!!




idem :mrgreen:

Zasje, hoe heet je zoontje eigenlijk? Of heb je dat al een keer gezegd??

Britt je hebt PB :smiley:

leuk idee om zo’n lijstej te maken!!!

simba - 24 - 1ste - nod=22dec



ik word vrijdag wel ongesteld maar die tel ik niet voor het echt mee

omdat ik nu net gestopt ben! :wink:

Claud7- 29 jaar - 2de kindje - NOD geen idee



xxx Claudia

wat is NOD?? :oops: :oops:

Niet Ongesteld Datum (de datum waarop je weer ongi moet worden, maar liever niet natuurlijk)

oke! :smiley:



voeg ik toe aan mijn woordenlijstje! :wink:



thanks!

nou het lijstje staat op blz 1 hoor. het is nog niet zo supermooi, maar als ik wat meer tijd ga ik me daar even op storten.

Ik vind het een heel mooie lijstje!!



Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden, zo raar, ben nog niet zo ver. Maar ja ben ook nog maar net met d epil gestopt dus ik heb de boel misschien wel helemaal in het honderd nog. Maar wel strange vind ik…

Het lijstje is goedgekeurd hoor :thumbup: :mrgreen: .



Britt, het kan bij jou nog alle kanten op. Spannend allemaal he.



Ik heb last van spit, auwie rug :evil: .

Als het volgende week maar weg is, want er moet weer geklust gaan worden :wink: :mrgreen: .



xxx Claudia



ps Zo mijn werk bellen ivm ziekmelding door rug. Teamleider deed lullig gisteren dus we hadden een leuk telefoongesprek :naughty: .

Bah, heb helemaal geen zin om te bellen, misschien vanmiddag maar doen.



Hoe gaat het met iedereen.

Ik ben ongesteld geworden… :cry: :? :frowning: :x

Hallo dames,



Ook mijn hubbie en ik hebben de knoop doorgehakt en hebben de pil de prullenbak ingesmeten :slight_smile:



Ik heb een dochter van 10 uit een eerdere relatie en wij hebben samen 2 kids (meisje van 6 en een jongen van 2)

Dit wordt dus nr 4!!!



Klinkt wel veel nummer 4 ik voel me een beetje hebberig op de een of andere manier en we zijn er ook nog niet over uit of we de hele wereld gaan vertellen dat we voor nog een kindje gaan.

Ik ben bang voor veel negatieve reacties.



Ik heb zelf niet het gevoel dat we een ‘groot’ gezin hebben met nog 1 hupke erbij, dat komt mede doordat mijn oudste dochter het grootste deel van de tijd niet thuis woont en we dus 2 kids hebben rondrennen ipv 3.



Maar dus omdat we het nog niet overal bekend gemaakt hebben heb ik hier nu ook niet mijn echte naam gebruikt aangezien ik wel meer op deze sites heb rondgestruind bij mijn vorige zwangerschappen en daarna. En er dus wel bekenden tussen kunnen zitten.



Ok dat als kleine uitleg, ik ben 6 november met de pil gestopt en 9 november was ik ongi. mijn NOD is 6 December uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Dit houd ik maar even aan tot ik meer kijk op mijn cyclus heb.

@britt wrote:

Ik ben ongesteld geworden… :cry: :? :frowning: :x






Jammer :frowning:

het is toch een soort droom als je gewoon meteen zwanger bent he, als het gewoon huppakee raak is.

Maar je nod is toch pas over een week? heb je dus wel een heel korte maand gehad misschien is je lichaam nog druk bezig met wennen aan alles wat er aan het gebeuren is.

welkom hupke! als je nog even je leeftijd vermeldt dan zet ik je ook in het lijstje (staat op pagina 1). wat jammer dat je ‘bang’ moet zijn voor reacties van je omgeving. al wil je 10 kinderen, dat moet je toch lekker zelf weten! gelukkig kun je hier op het forum lekker anoniem je ei kwijt.



britt balen joh! maar misschien moet je lijf inderdaad nog even op gang komen. het is bij mij ook een beetje een puinhoop. de ene dag wel ongi, de andere niet, dan weer veel, dan weer weinig. we gokken gewoon op vanaf volgend weekend klussen en dan zien we het wel.



claud vervelend dat je last hebt van je rug. en als je dan je teamleider moet bellen met wie het al niet zo lekker loopt dan is het dubbel vervelend, heb je die sores er ook nog bij.



hier is alles okee. ik heb alleen een vreselijk stijve nek. beetje te enthousiast getennist denk ik afgelopen weekend. morgen moet het over zijn, want dan moet ik weer… ik ben nu druk bezig met surprises maken voor sinterklaas en het ontwerpen van de kerstkaart. heb zo’n leuk idee, het moet alleen nog lukken…



groetjes

Ohja ik ben 30 :wink:



Ohhhhhh mees spierpijn gewoon door tennissen dan ben je er het snelst vanaf geloof ik suc6 haha



Ga je zelf de kerstkaarten maken? dat heb ik heel lang gedaan, maar mis nu wel tijd ervoor helaas.

Wat voor surprice ga je maken?

Als hier de kids wat ouder zijn willen we dat wel invoeren, lootjes trekken enzo maar nu geloven ze nog heilig hahaha dus dat doen we nog maar niet :wink:

ik maak kerstkaarten met foto’s. heb een aantal mooie foto’s van kerstballen gemaakt en vanmorgen wat foto’s van jesse waar ik in photoshop een beetje mee wil knustelen.



en de surprise waar ik mee bezig ben is voor mijn schoonzus. die werkt in een kralenwinkel en ik maak voor haar een ketting. ik heb 16 ballonnen gepapiermacheet (of hoe je dat ook mag noemen) en daar stop ik kleine cadeautjes in en daar rijg ik een ketting van.