Britt, jammer meid. Ik zal duimen voor een goede volgende ronde.
:-*
Mees. lekker crea ben jij.
Hupke, succes. Heerlijk toch 4 kinderen. Hoop voor je dat het snel raak is.
Hier heb ik nog onwijs pijn aan mijn rug .
Heb vanochtend de h.a. gebeld, en zal sterkere pijnstillers krijgen.
Mijn teamleider nog gesproken, ze deed netjes nu.
En ik zal een dezer dagen naar de arbo-arts moeten .
Kan leuk worden. Ben daar ooit een keer naar toe geweest met mn schoonmoeder, is ook mijn collega . En die arts loog de boel bijelkaar. Dat pikte ik uiteraard niet en die vent wilde me uit zijn kantoor zetten . FOUT .
Dus het zal een leuk weerzien zijn.
Jullie horen wel hoe het af gaat lopen.
laters, xxx claudia
@Mees wrote:
ik maak kerstkaarten met foto’s. heb een aantal mooie foto’s van kerstballen gemaakt en vanmorgen wat foto’s van jesse waar ik in photoshop een beetje mee wil knustelen.
en de surprise waar ik mee bezig ben is voor mijn schoonzus. die werkt in een kralenwinkel en ik maak voor haar een ketting. ik heb 16 ballonnen gepapiermacheet (of hoe je dat ook mag noemen) en daar stop ik kleine cadeautjes in en daar rijg ik een ketting van.
Oh dat klinkt heel leuk vooral die surprice zeg!
Maar wel een werk zeg hahaha
ben benieuwd naar de kerstkaarten, we krijgen vast wel een plaatje te zien als het af is toch

Ohjee claudia wat een gedoe, gelukkig deed je teamleidster nu een beetje normaal.
Arbo artsen… hopelijk krijg je een andere dan die van je schoonmoeder hahaha
Hier ben ik een beetje in de ban van het zwanger worden…
De jongste heeft ruim 2 jaar op zich laten wachten ik ben dus behoorlijk bekend met je cyclus in de gate houden enzo en mijn eisprong is er of bijna zo te merken aan alles.
Ik probeer wel te bedenken dat ik pas met de pil gestopt ben, dat dat ook vanalles met je lichaam doet enzo maar toch he, als je er eenmaal voor gaat dan ga je ervoor en hoop je toch op het beste
Jeetje wat is er ineens hier veel bijggekletserd zeg leuk !!
Allereerst welkom Hupke jammer inderdaad dat je je zo voeld bij een 4de. Zou me er weinig van aantrekken. Als ik het financieel allemaal aan kon dan zouden het er ook al heel veel zijn.
Mees vervelend met je nek en dan staat de wind er ook nog eens lekker op te tochten. Lekker kersenpitten kussentje in je nek leggen.
En wat een werk al die 16 balonnen pfff :shifty: Nou ben ook wel benieuwd naar het eind resultaat !!
Mees lijst is top !! :thumbup:
Claudia jeetje naar zeg met je rug, Kun je wel een beetje lopen zitten of liggen? Of gaat dat helemaal niet meer? Hopen dat ze bij de arbo en het werk een beetje normaal doen.
Britt balen zeg van je menstruatie… die is zeker de kluts kwijt (Maar positief zijn weer extra kansen deze maand ). Maar het is wel vervelend hoor nu weet je ook niet precies wanneer je eisprong is of voel je die aan komen ?
Hier druk bezig met wehkamp shoppen zo. Wil graag een loopband want ben begonnen met hardlopen van de zomer maar door mijn gekneusde tenen weer uitgevallen en nu zit het weer ook niet mee… En wil toch wel lekker kunnen sporten en een beetje fit de zwangerschap ingaan :mrgreen:
:-* zasje
wat is er een hoop geschreven zeg, leuk
en een mooi lijstje staat er nu vooraan!!
@hupke, gezellig dat je ook mee komt kletsen!!!
@britt, jammer zeg dat je ongesteld bent geworden
@claudia, ik hoop dat je rug snel weer over is en dat de pijnstilling goed werkt!
@mees, leuk zelf kerstkaarten maken, ik wil zelf ook meer met foto’s gaan bewerken enzo maar er komt maar niets van haha
hier vandaag weer gewerkt, morgen lekker vrij
vanavond lekker voor de tv met een paar aflevering gooische vrouwen, even bijkijken
hoe kom je op het lijstje? :think:
hoef je alleen maar door te geven wat je leeftijd is en je NOD dag?
sabine-36 jaar-NOD,geen idee.heb het spiraaltje er net een dag uit.vloei nu al 4 dagen.(soort van ongesteld) ben in principe vanaf nu weer vruchtbaar.geen idee wanneer er zich weer een echte menstruatie aankondigd.met het spiraaltje was de menstruatie zeer wisselend.
Hallo, mag ik me bij jullie voegen?
Ik ben Marije, maar die naam was al bezet, vandaar een nick, Cathy 8) Ben 31 jaar en wij gaan voor een vierde kindje. Las dat er nog iemand was die al drie kinderen heeft, leuk!
Afgelopen mei heb ik een miskraam gehad. Als alles wel goed was gegaan, had ik deze maand moeten bevallen, helaas, het mocht niet zo zijn.
Maar goed, ik ben heel rijk met mijn 3 gezonde kinderen en we hopen er nog eentje te mogen krijgen.
Mijn kinderen zijn trouwens 9, bijna 3 (begin januari) en 1,5.
Ik ga straks proberen wat beter bij te lezen, heb nu alleen even globaal gelezen.
Groetjes, Marije
ik zal het meteen even aanpassen sabine. hoeveelste kindje wordt het?
zasje inderdaad, heeerlijk zo’n hittepit, vanavond weer even lekker in mijn nek en dan hopen dat het morgen over is.
hupke tuurlijk kom ik de kerstkaart(en) even showen als ze af zijn.
ik pas even het lijstje aan en dan ga ik weer verder met de kaarten
:-*
hoi marije, ook welkom hier. wat naar de je een miskraam hebt gehad in mei :hug: ik zal jou ook meteen toevoegen aan het lijstje. weet je toevallig ook je nod?
Euh mijn NOD… even kijken… 2 dec… denk ik :mrgreen:
ik heb voor nu even een ? ingevuld. vind je dat goed?
dan ga ik nu ECHT verder met mijn kerstkaarten…
Hartstikke goed :thumbup:
Succes met de kerstkaarten!
Welkom nieuwe meiden!! Leuk dat er steeds meer bijkomen.
Ik heb me alweer over mijn ongesteldheid heen gezet. Ik bedacht me namelijk dat het beter nu kan dat over anderhalve week als het zou moeten. Nu hebben we tenslotte weer anderhalve week eerder de tijd om te klussen!! Ach, we zien het allemaal wel.
Ik reageer morgen weer op iedereen :-* .
Hoi Marije ook welkom hier!
Leuk nog een die voor een vierde gaat! Hier dus ook.
Jammer van de miskraam, dat geeft vast een heel dubbel gevoel deze maand, eigenlijk zou je bevallen…
Maar zo is het leven helaas, nu met vol goede moed er weer voor gaan. Zijn jullie na de miskraam even gestopt met klussen of ben je al langer aan het proberen om weer zwanger te worden?
Britt goed zo meid, positief denken inderdaad, het is altijd even vreselijk klote om dat duiveltje te zien, maar alles van een positieve kant bekijken kan nooit kwaad!
Je lichaam was gewoon even de laatste restjes aan het zuiver zodat er een mooi prachtig nestje klaar is voor jouw beebje
o ja, vergeten…dit wordt ons tweede kindje.
welkom aan alle nieuwelingen!
Mag ik ook mee doen? Mijn man (27) en ik (24) hadden besloten om per december de pil de deur uit te doen, maar morgen 21-11 neem ik de laatste in van mijn strip en dan ga ik niet nog een nieuwe beginnen voor die paar dagen
Als het goed is moet ik dan zat-zon zo een beetje ongesteld worden en daarna ben ik benieuwd hoe (on)regelmatig het gaat komen. Ik ben ruim 8 jaar aan de pil geweest, dus ik ben benieuwd!
We gaan overigens voor de 1e.
Goeiemorgen meiden!
Hupke, ja we gaan er deze maand voor het eerst weer voor. Er kwam een verhuizing tussendoor, nieuwe baan voor mijn man en ik had een behoorlijke klap van de miskraam gekregen, dus we hebben even rust gehouden.
Spannend Rebecca, vandaag de laatste pil!
Mijn cyclus is sinds de miskraam wat van slag. Hij is wel redelijk regelmatig, maar nu heb ik de hele maand steeds last van allerlei zwangerschapskwaaltjes, dat had ik sowieso altijd al wel vanaf mijn eisprong, maar nu dus al vanaf mijn menstruatie :? Nah ja, aan de kwaaltjes zal ik dus wrs niet voelen of ik zwanger ben of niet :mrgreen:
Ben benieuwd hoor, of we meteen de eerste maand al wat meiden kunnen feliciteren!
Ik ga maar eens ontbijten…
Fijne dag allemaal!
Groetjes, Marije
marije en rebecca welkom hier
leuk dat jullie ook mee komen kletsen!!!
fijne dag allemaal
groetjes simba
Rebecca welkom! Spannend he nog 1 pil!
Marije over zwangerschapskwaaltjes voelen… die voel je altijd wel als je er op let zelfs als je zeker weten niet zwanger bent kan je jezelf daar gek mee maken he hahaha, ik wel iig!
Dus ik probeer me daar niet teveel van aan te trekken anders zou ik nu echt vet zwanger zijn ben me toch een potje misselijk en lijk veel beter te ruiken dan normaal haha
Maar ja pure onzin want ik heb nu net mijn ei pas gehad en zo rap gaat dat niet
Hopelijk hebben we hier een vruchtbaar groepje met mooie regelmatige cyclussen (of hoe zeg je dat)
Haha, helaas zijn de kwaaltjes er bij mij ook als ik er niet aan denk… heb nl altijd al erg veel last van PMS gehad.
Maar idd hoor, als je er ook nog eens op gaat letten… heb maar vast een paar goedkope zw.schapstesten online besteld
Net pepernotendeeg gemaakt met de kleintjes. Vanmiddag lekker bakken, puntzakjes maken om ze in te doen en mss nog even de stad in.
Tot later maar weer!