Zijn er ook novemberstoppers 2007?

Oh gezellig pepernoten bakken!

Veel plezier

Ik heb mezelf echt voorgenomen pas te testen als ik vet over tijd ben, heb in het verleden heel wat testen versleten

was in het begin mega onregelmatig, daarna had ik een maansteen gekocht en sindsdien was ik echt om de 28 dagen, is beter voor je gemoedsrust kan ik vertellen hahaha

Ga ervanuit dat ik nu ook regelmatig ben, ik hoooooooooop het iig :stuck_out_tongue:

En dan pas testen als ik zeker 2 of 3 dagen over tijd ben.

(dat is voor mij (n gevoel) VET overtijd hihi)

haha, ja 2 tot 3 dagen is echt VEEETTTT overtijd :lol:

ik wil eigenlijk de eerste 12 weken ofzo niet eens weten dat ik zwanger ben, dan heb je dat maar weer gehad, die spannende periode waarin het evengoed nog weer fout kan gaan. maja ik zal ook wel 1 dag na mijn NOD aan het testen slaan ben ik bang. alhoewel, met jesse zag je toen nog niks, pas toen ik een week overtijd was had ik een heel licht streepje…

Lijkt me ook wel wat, het pas na 12 weken weten… maar dat gaat niet lukken denk ik :mrgreen: Ben nl de andere zwangerschappen ook erg beroerd geweest, verwacht dat dus wel weer.

Ik test ook pas als ik vet overtijd ben hoor :stuck_out_tongue: Maar ik denk dat het me wel lukt om “pas” na een week te testen.

Ga nu even lunchen met de kids en de pepernootjes afmaken.

TOt snel.

ik geloof nooit dat ik lang kan wachten met testen haha

denk eerder dat ik te vroeg ga testen :oops: :oops:

wat leuk zeg pepernootjes bakken,

ik heb laatst koekjes gebakken met mijn nichtje ook zo leuk!!

ik heb net harry potter uitgelezen

ga zo maar is even op internet rondkijken

voor een nieuw boek :think:

jaaaaaaaaaaa 12 weken niets weten, dat zal hier wel nooit gebeuren vrees ik, zelfs toen ik de pil slikte heb ik een paar keer gedacht… zou ik misschien toch zwanger zijn hahaha

dus zolang kan ik niet wachten.

En het zou ook wel een erg leuk pré kerstcadeautje zijn :stuck_out_tongue:

(vol goedemoed dat het gewoon meteen raak is ahum hahaha)

Al een boek op het oog Simba?

Ik lees wel geregeld maar die van HP heb ik nooit gelezen, ik heb de films gezien hahaha

Ik kijk graag tv series en dan liefst zo een paar seizoenen achter elkaar zoals Lost, greys anatomy, OZ, the 4400

Ben nu het boek DeadZone van Stephen King aan het lezen en ga dan daar de serie van kijken.

Vraag je je bijna af hoe wij nog aan klussen* toe komen :stuck_out_tongue:

• voor de mensen die t nog niet weten, je weet wellen om een kindje te maken :stuck_out_tongue:

nee nog geen nieuw boek op het oog

wij kijken hier ook veel serie;s heerlijk om weg te kijken

net weer een dvd van prisonbreak gekeken en nu met what about brain bezig

Ik ben ook gek op series kijken.

Ik volg nu Heroes seizoen 2. Prisonbreak. En ik wil dat Lost snel weer verder gaat.

4400 heb ik ook gekeken.

Verder heb ik nu al 7 HP boeken, dus ik heb genoeg te doen :dance: .

Leuk dat we hier met al een aardige groep meiden zijn, gezellig.

laters, xxx Claudia

Ja Heroes die kan ik ook op mijn lijstje zetten, ik was al aan het bedenken wat ik nog meer kon gaan kijken hahaha.

Gelukkig ben ik dus niet de enige serie verslaafde hahaha

verder alles goed hier?

ik merk dat mijn ongeduldige aard alweer komt boven drijven, de 2 weken na de eisprong vol hoop en dromen en zwijmelen en hopen en voelen etc etc dan de spannende dagen rond de NOD en dan of blijdschap of verdriet om daarna weer vol goede moed verder te gaan.

Kennen jullie dat (van eerdere keren zwanger worden?) of is dat echt iets van mij, het er mee bezig zijn? (als ik even rustig aan de pc zit enzo en wat hier rondstruin het is nog niet zo erg dat ik er de hele dag mee bezig ben)

Welkom Rebecca en Marije

@Hupke wrote:

Britt goed zo meid, positief denken inderdaad, het is altijd even vreselijk klote om dat duiveltje te zien, maar alles van een positieve kant bekijken kan nooit kwaad!

Je lichaam was gewoon even de laatste restjes aan het zuiver zodat er een mooi prachtig nestje klaar is voor jouw beebje :wink:

wat heb je dat mooi gezegd :smiley:

Marije wat naar van je miskraam en idd net wat gezegd is zo dubbel. Hoop dat het snel weer bingo is en dat alles goed verloopt.

Leuk om te horen een lekker groot gezin.

Zijn de pepernoten gelukt ? en lekkerrrrr :drool:

Mees hoe is het met je nek gaat het al wat beter ?? Ben jij zo’n fanatiek tennisster ?

Hier ook iemand met voornemen wachten met testen maar waarschijnlijk ook na 1 dag overtijd een test koopt. :smiley:

Heeft iemand zelf al een voorgevoel wanneer je zwanger zou worden. Is heel vreemd maar heb zelf het voorgevoel dat ik pas in maart zwanger word… gek eigenlijk he ? Heeft iemand dit ook ?

Zasje het wordt al beter met mijn nek. En fanatiek tennissen? Euhm nou nee. Zo lijkt het misschien, omdat ik toevallig deze week 3 keer moet, maar dat is dan ook omdat er een wedstrijd gepland staat. Als dat niet zo is ga ik niet, slecht he? Terwijl ik het wel heel leuk vind. Maar ja, elke keer oppas regelen om een uurtje te tennissen is ook niet alles…

Voorgevoel? Nee heb ik niet echt. Ik moet zeggen dat ik er ook nog niet echt mee bezig ben. Heb nog zoveel andere leuke dingen te doen en we hebben ook niet echt haast. Al zou ik het stiekem natuurlijk wel superleuk vinden als het snel raak is. Misschien dat het tegen de tijd dat ik weer ongi moet worden wel anders is hoor, maar voorlopig weet ik ook nog niet wanneer dat is, dus het blijft nog een beetje vaag.

TV-series zijn aan ons niet besteed. Ten eerste hebben we op tv-gebied totaal niet dezelfde smaak, dus dat is al lastig en ten tweede hebben we het 's avonds vaak best druk, dus dan mis je teveel om iets echt te volgen. We kijken wel vaak CSI, maar dat zijn allemaal aparte afleveringen, dus dan is het niet erg als je eens niet kijkt. En (heel stom, ik weet het) GTST kijk ik nog steeds (als ivan er niet is), maar als je daar een maand niet naar kijkt val je er ook zo weer in.

Cathy lekkerrrr pepernootjes! Gaan we op school binnenkort ook weer doen met de kids (of mijn duo-collega moet het al gedaan hebben :? )

Ik ga Jesse uit bed hengelen en even een blokje om (als het weer het toelaat).

Groetjes

Zasje ik heb een voorgevoel dat het meteen raak is :wink:

nou ja of het een voorgevoel is of stille hoop dat is me niet duidelijk.

Toen we voor onze jongste gingen klussen (de middelste was toen 6mnd) hebben we met wat meiden van een mailinglist (met allemaal kindjes van dezelfde leeftijd als de middelste) gependeld. Iemand heeft toen voor mij gependeld en ze zei dat ik in 2005 ‘pas’ een kindje zou krijgen.

Erg veel geloof hechte ik er niet aan maar helaas hebben we inderdaad ruim 2 jaar moeten klussen (de medische malle molen in) voor het raak was. Ik ga haar dus misschien maar weer vragen of ze voor me wil pendelen hahaha

Mees, ik kijk de series ook niet op tv (bedoel als ze uitgezonden worden) maar vanaf een dvd dan bepaal ik zelf wanneer ik kijk, anders zou ik heel wat afleveringen missen geloof ik hahaha

En ik kijk dus alleen want mijn hubbie heeft ook een heeeeeeeeeeeel andere smaak qua tv kijken helaas.

Ik kijk eigenlijk ook nooit tv, als ik iets leuks zit te volgen moet ik al van de bank af want moet ik gaan werken … en dat is niet leuk als je net in een programma zit.

En meestal kijk ik niet naar real live series / soaps ik kan daar echt niet meer tegen zins mijn bevalling ben een zacht eitje geworden :think:

Ik hoop persoonlijk eigenlijk niet dat het zo lang duurt hoor voordat ik zwanger ben wil het al heel lang eigenlijk :oops:

Maar geduld is een schone zaak, des te meer je oefend des te mooier worden ze :smiley:

Hupke ik hoop voor je dat het meteen raak is !! wacht in spanning af wie de eerste zal zijn.

Ik ben op dit moment ook bezig in het laatste HP deel. De eerdere boeken heb ik niet gelezen en deze kreeg ik cadeau. Ik heb overigens wel alle films tot nu toe gezien.

En tv series, tja daar kanik ook over mee praten hoor! Prison Break, Grey’s Anatomy, Private Practice, the 4400 en Smallville. hihihihihi. Het is nou net alsof ik nooit iets anders doe!

Spannedn hoor allemaal meiden! Heb net het hele topic nog eens even over gelezen! Ik zal voor jullie allemaal even hard duimen als voor mijzelf :thumbup:

O wat is het hier al gezellig en wat wordt er lekker veel gekletst! :smiley:

De pepernootjes waren heerlijk! :drool: Ik lust ze ook alleen als ze zelfgemaakt zijn, anders niet. 8) De jongste (1,5) was erg boos dat ie niet al het deeg in zijn mond mocht stoppen, dus ik heb hem in de kinderstoel maar wat gedroogde appeltjes gegeven, vindt ie heerlijk! De oudste twee (9 en bijna 3) hebben goed geholpen met pepernoten maken.

Vanmiddag ook nog even de stad in geweest en bij een erg leuke brasserie een overheerlijk broodje met roomkaas en zalm gegeten… mmmm! :drool:

Ga vanavond ook een erg lekkere Portugese visschotel maken voor mijn lief en mij. Er zit wijn door, dus de kinderen mogen dat niet, die krijgen nog wat van gisteren.

Series. Wij kijken samen CSI en verder vind ik House erg leuk, maar dat is dus ook goed los te kijken. Ik kijk eigenlijk niet (meer) zo veel tv. Vind het veel gezelliger om met manlief te bankhangen en wat te kletsen.

O ja, we hebben een dvd-box van 24, maar we hebben al een tijd niet meer gekeken.

Ik heb het gevoel dat het deze keer weleens wat langer kan duren voordat ik zwanger ben. De laatste 3x is het erg snel gegaan (2de keer, 3de keer en 1ste keer raak), denk dat het nu dus niet zo snel gaat. Maar mss is dat wel om mezel in te dekken of zo, en een al te grote teleurstelling te voorkomen. Heb trouwens wel gedroomd dat ik in augustus een kindje zou krijgen… Dan maar hopen dat dat 2008 is en niet 2009.

VInd het wel enorm spannend hoor, dat je niet weet of en wanneer het raak zal zijn. Leuk spannend!

Het voorlaatste deel van HP wil ik nog in het Nl lezen voordat ik de nieuwste ga lezen. Ben bang dat ik door het in het Engels te lezen toch nog wat dingen gemist heb en het is alweer een poos geleden.

Verder lees ik erg graag, ben nu in Schaduw van de Wind bezig van Zafón. Ontzettend mooi geschreven maar erg dik. Verder veel literaire thrillers.

Nou, voordat dit een onleesbaar lange lap tekst wordt zal ik 'm maar posten. Moet trouwens gaan koken.

Tot snel!

Goedemorgen allemaal, lekker geslapen?

Ik heb eigenlijk vrij weinig te melden het is gewoon wachten nu he, wel duidelijk dat mijn ei echt geweest is, ik heb m gevoeld, mijn bmm stond laag en open en is nu weer verderweg en sluit zich en ook aan het cervixslijm was het goed te merken dat wordt weer troebel nu. (lekker zo op de vroege morgen haha niemand aan de brunch hoop ik)

Dus over ongeveer 14 dagen denk 12 a 13 ben ik of ongi of liever nog duidelijk zwanger.

Wachten wachten wachten dus en dat is niet mijn sterkste punt GRIJNS.

Wie hebben hun NOD bijna nu? Kan ik daar alvast voor wachten :wink:

Goedemorgen ahum is al weer middag,

Ik ben vandaag lekker druk geweest, heb al een voorproefje gehad hoe het is met 2 kids :D.

Deed even oppassen op het vriendje van mijn zoon (zelfde leeftijd).

Hihi ging allemaal goed lekker met de bolderkar naar het dorp geweest en ze hebben zich lekker vermaakt in de speeltuin. Daarna lekker geknutseld en toch ieder 2 boterhammetjes naar binnen gekregen :mrgreen:. En nou zijn ze lekker aan het rusten.

Vond het eigenlijk wel gezwellie zo hihi dus kom maar beebsie :smiley:

Verder ook niet zo veel te melden alleen dat het bijna weekend is :dance:

:-* zasje

Hallo allemaal!

Ja leuk hè Zasje, 2 kids :smiley: Drie is ook erg leuk :mrgreen: Hoe oud is jouw zoontje?

Lekker hoor Hupke, was idd net een broodje aan het eten :lol:

Ik voel mijn eisprong ook altijd goed. Maar dan meer door de soort krampjes, de felle steek als ie springt en de kwaaltjes daarna.

Niet lekker geslapen hier, de kleintjes waren heerlijk de hele nacht om beurten aan het spoken :?

Vanmiddag even bij een peuterspeelzaal gekeken. Eerst drama omdat ik mijn meisje daarvoor wakker moest maken, toen drama omdat ze zo lekker aan het spelen was en weer met mij mee naar huis moest… ze vond het wel leuk daar, geloof ik. Ik kijk nog even verder, want ze stimuleren bijvoorbeeld heel erg om maar lekker snoep te trakteren, want stukjes kaas o.i.d. vinden de kinderen (lees: leidsters :mrgreen: ) maar vies. Een keer een snoepje moet kunnen, maar ik vind de kindertjes te klein om 15x per jaar een flinke snoeptraktatie te krijgen. :shifty:

Nou, maar weer bedenken wat we nú weer moeten gaan eten. Vind het zo’n ramp elke keer…

Hoe is het met de rest?

Fijne avond alvast!

Hupke, lastig he dat wachten, ik kan dat ook totaal niet!!

Cathy, moeilijk die keuze voor een peuterspeelzaal. Ik vond de keuze voor een school ook zo moeilijk. Is toch een plek waar ze heel wat jaartjes zitten en ook gedeeltelijk gevormd worden.

Zasje, leuk dat je ff een voorproefje had!! Je mag mijn kinderen ook wel eens een keertje “lenen” hoor…weet je meteen hoe het is met drie…of moet ik dan juist jouw kind een keer “lenen” :think: :think:

Hier alles wel goed. Onze oudste is vanmiddag weer naar gym geweest. Wel zielig alleen voor de jongste want die wil zooooo graag maar is nog een half jaartje te jong…

hoi hoi

zo ook weer thuis van een werkdagje

en nu lekker weekend :dance:

ik heb vandaag mijn eerste tekenen van de ongesteldheid van morgen gevoeld, van mij mag hij komen dan ben ik vanaf en heb ik echt het gevoel dat ik gestopt ben :smiley:

dus mijn eerste nod is de 21ste en niet de 22ste haha

@hupke, mijn sterkste kant is ook niet wachten haha

@zasje, leuk hoor oppassen het was mooi weer om lekker op pad te gaan!

@marije, spannend om naar een peuterspeelzaal te gaan kijken,

wanneer gaat ze er voor het echt heen???

wel apart dat ze stimuleren om snoep te trakteren dat hoor je toch niet zo vaak dacht ik!

@britt, ja dat is ook wel moeilijk voor de jongste dat ze dan nog even moet wachten. Voor die kleintjes duurt wachten helemaal lang

ik ga eens kijken of er nog wat leuks op tv komt

straks babyboom nog meer die dit kijken???

tot straks!!!

ja ik kijk ook babyboom. heb laatst ook even op hun site gekeken, maar dat is eigenlijk niet leuk, want dan weet je al hoe alle verhalen aflopen :?

simba die :twisted: zijn eigenlijk nooit leuk, maar zo de eerste keer na het stoppen met de pil is het toch weer anders denk… dan kun je er inderdaad echt voor gaan.

cathy jij hebt in ieder geval nog keuze voor peuterspeelzaal (al zal die keuze misschien niet makkelijk zijn). hier is er maar 1, dus geen keuze. en er zijn ook maar twee basisscholen, dus zeer beperkte keuze. nou ja, zal wel goedkomen t.z.t. wel vreemd dat ze op die psz snoep trakteren stimuleren…

zasje lekker even oefenen met 2 kids, haha

hupke wat een technisch verhaal over je eisprong etc. zeg… dat zijn nou dingen waar ik echt geen weet van heb. ik voel geen ei en al die andere ‘symptomen’ zou ik ook niet weten. wij gokken gewoon maar wat en doen ‘het’ gewoon van dag 10 tot en met 18 van mijn cylcus om de dag, dan moet het toch wel een keer raak zijn (heb ik me ooit laten vertellen).

ohhhh ben moe :zzz: kon gisteren pas om 21.30 de tennisbaan op, dus was pas om 23.30 uur thuis en ik moest vandaag de hele dag werken (wat voor geen meter ging), dus ik ben niet in vorm :? ik ga lekker op de bank hangen, even gtst kijken en dan lekker in bed babyboom kijken. hubby is er toch niet, dus ik kan lekker op tijd naar bed.

:-*