Zijn er ook novemberstoppers 2007?

mees, ik had ook op die site;s gekeken van babyboom

en je weet inderdaad al precies hoe het gaat!

en ja laat me nu maar ongesteld worden haha

dan kan ik echt voor gaan, vind het wel spannend hoor :smiley:

mmmm…babyboom gemist :?

heb me een uur verkeken.

was ook een beetje in de bonen vandaag; thuis rotzooi omdat er door het hele huis dubbel glas werd geplaatst en op het werk stress, dus dat ging lekker vandaag! :x

loop dus rond als een stresskip.ook niet echt een bevordelijke gemoedstoestand om in te proberen zwanger te raken…

maar goed,we willen graag de grootste klussen in huis af hebben voor het tweedje kindje er zal zijn, en dat lukt al aardig.

maandag gaan we even een weekje naar center parcs.

even relaxen! :mrgreen:

heb tot zaterdagavond mijn agenda echt tjok vol staan dus ik ben super blij als ik daarna mijn bedje in kan stappen met een meer rustiger gevoel dan de afgelopen dagen.

Goeiemorgen!

Ik heb babyboom opgenomen… we lagen al om 21:00 in bed. Bovendien vindt manlief het nou niet echt een leuk programma :wink:

Lekker Sabine, dat jullie even een paar dagen weggaan… dat mag ook wel, na al dat gestress.

Simba. ik weet nog niet precies wanneer ze er echt heen kan, maar ik hoop in januari, als ze 3 is geworden. Maar het hangt even van de wachtlijsten af en of ik een psz kan vinden waar ik wel tevreden over ben :oops:

En de juf vertelde me dat ze op de andere peuterspeelzalen hier in de stad wél strenger zijn over snoeptraktaties.

Ik hoop voor je dat je snel ongesteld bent. Haha, de komende maanden zal ik juist hopen dat je níet ongesteld wordt :stuck_out_tongue:

Hier eindelijk weer eens een goeie nacht! Heb een ontzettend spookje 's nachts, dus ik ben blij als we een paar uur achter elkaar hebben kunnen slapen, en dat was vannacht het geval! :dance:

Ik ga zo even het Sinterklaasjournaal kijken met de kleintjes.

Fijne dag allemaal!

Goedemorgen, zo er is gisteravond nog best veel geschreven zeg!

@Zasje, leuk he 2 kids hahaha, beetje oefenen alvast voor als het echt zover is :stuck_out_tongue:

@Marije oh een PSZ kiezen, hier is niet veel te kiezen, er is hier een zogenaamde breedeschool, dat is PSZ, 2 Basisscholen en een KDV in een gebouw, ze gebruiken allemaal dezelfde leersystemen.

Maar de PSZ is wel goed, De middelste is er ook heen geweest, en sinds 3 weekjes gaat de jongste, dat was even moeilijk voor hem maar nu heeft hij zijn draai gevonden.

Suc6 met kiezen, zijn de wachtlijsten zo lang bij jullie daar? pffffff Hier hebben we 3 weken gewacht en dat was ivm de administratie haha.

@Britt leuk Gym, de middelste zit op Turnen en ze is een natuurtalentje haha ok elke ouder is trots op hun kroos maar ze springt er echt bovenuit, dat tegenover de oudste die kon met 7 nog niet eens huppelen hahaha die lijkt meer op dr mama :stuck_out_tongue:

De jongste wil hier ook wel maar die is echt nog veeeeeeeeeel te jong en zodra de sport leeftijd komt dan eerst de zwemlessen.

@Simba, Mooi op tijd ongi toch dat kunnen jullie er nu voor gaan! Hopelijk meteen mooi een regelmatige cyclus.

Babyboom, ik heb er hier op kok meer van gelezen maar zelf nog nooit gezien, volgende keer maar eens kijken!

@mees, toen wij pas begonnen met klussen had ik ook nergens weet van maar het duurde maar en duurde en toen ben ik dingen gaan opschrijven, al snel viel op dat 14 dgn voor mijn ongi ik altijd vreselijke buikpijn had elke maand weer, net ongikrampjes, en dat is dus mn ei die ik voel. Via een site (vruchtbaarheid.org) heb ik veel gelezen over zelf onderzoek en zo geleerd hoe je aan je baarmoedermond kan voelen wanneer je ei komt en dan komt ook overeen met de buikpijn.

Het geeft geen garanties ofzo maar het is wel wer een extra hulpje erbij voor mij hahaha.

@Sabine, oh klussen in huis, ik weet er alles van, maar als je daarna resultaat hebt is het de moeite en stress toch wel waard he!

Lekker naar centerparks heeeeeeerlijk, alvast heel veel plezier!

Ik heb gisteren via babybrabbel 10 midstream testen gekocht voor 8,- het leek me toch handig ze in huis te hebben beter dan tegen die tijd zo ongeduldig worden en dan meteen dure testen van de drogist te verspillen.

Nadeel van die midstream zijn wel dat ze al heel erg vroeg te gebruiken zijn (5dgn na ovulatie) en daar wil ik niet intrappen, nee echt pas NA mn NOD testen, moet me toch wel lukken, een beetje wilskracht bezit ik toch wel hihihi

Zo even hier de tandjes poetsen en dan richting school.

Strakjes wat laatste sint inkopen doen en verder lekker heel weinig :smiley:

xx

goedemorgen allemaal,

@sabine, heerlijk even een weekje weg, lekker van genieten!!!

@marije, hopelijk vind je snel een psz waar je helemaal tevreden over bent. En lekker dat je vannacht goed geslapen hebt.

@hupke, leuk sinterklaasinkopen doen, dat lijkt me echt geweldig met die kleintjes het hele sinterklaasgebeuren :smiley:

hier vanmorgen de auto door de wintercheck gedaan en op wat ruitenvloeistof na was die weer helemaal goed gekeurd :smiley:

dus we kunnen in de winter ook weer veilig de weg op!

verder vandaag weinig ingepland, even stofzuigen en dweilen!

de was opruimen en strijken en misschien nog even boodschappen doen

haha eigenlijk dus toch weer genoeg te doen!!!

Wow wat is er weer veel gereageerd! Ik vind het zo leuk om hier mee te kunnen kletsen (hoewel ik nog niet zo heel veel geschreven heb :oops: )

Gisteren hebben we uitgebreid Thanksgiving gevierd bij mijn man zijn familie en vandaag doen we het nog even een keertje over met vrienden van ons. (We wonen namelijk in Amerika) Vandaag ook de zogenoemde black Friday shopping, maar ik weet nog niet of ik ga shoppen, aangezien het overal stervens druk zal zijn hihihihi. :slight_smile:

Als het goed is zaterdag of zondag ongesteld en dan kunnen we echt voor een beebje gaan! Spannend hoor allemaal.

hoi rebecca

we lopen aardig gelijk op geloof ik

ik ben vandaag licht ongesteld geworden morgen zal het wel goed doorzetten!

is dit ook jullie eerste kindje??

leuk dat je in amerika woont, woon je daar allang???

en wat is dan black Friday shopping nog nooit van gehoord eigenlijk

Hey Simba,

Leuk dat we gelijk oplopen! Ja het is ons eerste kindje, we hopen dan ook dat het snel raak mag zijn, maar goed, daar hoopt iedereen denk ik op :wink:

We wonen sinds april hier in Amerika. Mijn man komt hier vandaan en na 7 jaar in Nl te hebben gewoon wilde hij graag terug! We wonen in Utah en het is hier prachtig.

Op black Friday gaan de meeste winkels 's nachts al open en gaan alle spullen in de aanbieding voor de kerstdagen. Iedereen probeert dus zijn/haar dag te slaan, omdat dit maar een dag duurt. :wink:

dat is wel leuk zeg snachts de winkels open

ik ben hier vorige week snachts het harry potter boek gehaald

toen was er wel 1 winkel open om 12 uur haha

het was zelfs nog best druk, ik wou eigenlijk niet gaan maar mijn schoonmoeder wou heel graag dus zijn we meegeweest!

hahaha ik heb ook geblackfridayshoped :stuck_out_tongue:

Maar gewoon in nederland, ik ging voor wat sinterklaas inkopen en kwam terug met sintinkopen, nieuwe kleren voor de kids alvast voor de feestdagen. En nu net zijn we teruggekomen van de makro, alvast skikleding gekocht, we gaan in februari een weekje op wintersport voor het eerst, ik ben niet van plan te skien maar sja koud is het toch dus is goede kleding wel nodig.

Vanmorgen heeft de jongste het aankleedkussen gesloopt, dat was aan een naadje al los en dat vond hij een mooie aanleiding om het geheel te ontleden. Dus ik wilde even Prenatal naar binnen voor een nieuw kussen, maar verhipt die is gewoon verdwenen. Weg prenatal, wel jammer had wel even tussen dat kleine spul willen snuffelen gewoon voor de fun.

Zo nog eventjes wat tv kijken en dan gaan we hier lekker t bedje in iedereen een fijn weekend

xx

allemaal alvast een fijn weekend gewenst en bedankt voor de vakantie wensjes! :smiley:

tot over een weekje weer! :dance:

(en als ik het weekend nog tijd over heb zal ik nog wel wat komen krabbelen!)

o, ja, vakantietijd, klustijd! dus wie weet…komen we ipv met z’n drietjes wel met z’n viertjes naar huis! :mrgreen:

Goeiemorgen!

Sabine, fijne vakantie! :smiley:

Hupke, balen dat de prénatal weg is. Hier ook geen prénatal. Maar het is hier al beter dan waar ik een half jaar geleden woonde… Daar was alleen een grote babyzaak op een industrieterrein, in de stad helemaal niks. :roll:

Rebecca, leuk dat je in Amerika woont. Ben je inmiddels een beetje gewend daar?

Hm, ik heb geloof ik niet echt veel te melden :oops:

Kan het beter later nog een keer proberen :angel:

Fijne dag allemaal!

Ja hoor, inmiddels wel aardig gewend. Ik heb een geweldige schoonfamilie, we hebben wat leuke vrienden en allebei een leuke baan en sinds een 3 weken eindelijk ook een eigen huisje, dus het is wat dat betreft helemaal toppie!!

@ Sabine - Fijne vakantie!

@ Hupke - Heerlijk dat je al wat sint inkopen hebt gedaan toch?!

@ Simba83 - Is bij jullie vorige week het boek van Harry Potter pas uitgekomen? Hier al een paar maanden geleden. Ik ben er overigens pas sinds een week in bezig, omdat ik eerst 2 andere boeken uit wilde lezen.

Jullie staan inmiddels allemaal op en ik zeg lekker: weltrusten!!

goedemorgen,

@rebecca,

ja vorige week is het nederlands deel hier uitgekomen

een paar maanden geleden het engelse boek, maar daar kom ik niet uit haha.

wel lekker dat je nu je eigen huisje hebt, wel een hele stap lijkt me dat om daarheen te gaan maar wel erg leuk!!!

de ongesteldheid is hier nu goed doorgezet

zou ik trouwens vanaf gisteren moeten gaan tellen

of pas vanaf vandaag???

fijne dag iedereen!!!

Simba op zich kan je dat zelf bepalen, het is vanaf de eerste dag van de menstruatie, als je dan maar elke maand het zelfde aanhoud is het goed he om je cyclus te bepalen.

Ikzelf houd aan vanaf de dag dat ik bloed zie of dat nu veel of weinig is maakt niets uit, ik ben meestal de eerste dag heel licht en dan komt t pas goed op gang.

oke dank je wel dan hou ik gewoon gisteren aan!!!

Dat was nou net een vraag die ik ook wilde gaan stellen. Ik moet vandaag ongesteld worden en zo te voelen zal het ook wel gebeuren.

Als we overigens uitgaan van een normale cyclus van 28 dagen, dan zou mijn eerste NOD 21-12 moeten zijn? Klopt dit?

Dat zou wel een heel leuk kerstcadeutje zijn :lol: (maar goed we zulen niet te hard van stapel lopen hihihihi)

die van mij is uitgerekend op 21 dec

jij bent 1 dagje na mij ongesteld geworden dus zal het bij jou de 22ste zijn als ik het goed heb!

zal idd wel erg leuk zijn net voor de kerst

Ok thanks. Moet je dan de eerste dag van je ongesteldheid niet mee tellen?

Hoi hoi meiden,

Ik ben eventjes niet geweest en moest toch even heel wat doorspitten :lol:

Marije mijn zoon is nu 2 jaar erg leuke leeftijd moet ik zeggen.

Britt dan moeten we een leen beurs gaan houden haha kunnen we allemaal ervaring op doen. Maar ik denk dat het wel anders is met je eigen kinderen.

Zo ben ik al vanaf dat mijn zoon 1 was al druk bezig geweest met oversteken en dat merk je ook dat hij eerst kijkt en dan zegt ja of nee dus niet ineens oversteekt, en als hij speelt op de stoep dan gaat hij vaak zitten als er een auto aan komt. Mijn leenkindje (om het zo maar even te noemen :smiley: :mrgreen: ) rent nog gewoon de weg op doodeng.

Simba Gefeliciteerd nu kun je echt beginnen met klussen !

Sabine2 je kunt bij aflevering gemist babyboom volgens mij nog terug kijken.

Geniet van je vakantie ! Waar ga je heen? Ben zelf 2 weken terug naar

het Meerdal geweest. Was erg leuk ondanks de regen steeds.

Rebecca* wat leuk dat je in Amerika woont, Thanksgiving lijkt me ook echt heel leuk om te vieren. Heb je nog black Friday geshopt?

Gefeliciteerd nu kan het klussen beginnen !!

Hupke hoe krijgen ze het voor elkaar om het aankleed kussen te slopen?? Sta je inderdaad wel raar te kijken als de winkel ineens pleite is. Toch nog wat kunnen vinden??

Ik babbel over me eigen een andere keer weer verder ik wens jullie even een goed weekend !!

:-* zasje