Zijn er ook novemberstoppers 2007?

Hallo allemaal,

Ik ben Ilse, ben bijna 26 jaar (op 29 november). Ben getrouwd en heb een zoontje van 2 jaar.

Enkele maandne geleden hebben we besloten om voor een tweede spruitje te gaan.

Mijn ongesteldheid is bijna gedaan. Zit al af te tellen om te gaan klussen. :mrgreen: :mrgreen: Heb er zin in. :shifty: :shifty: :shifty: :mrgreen: :mrgreen:

Op naar de eerste ronde. :wink:

Mijn NOD is denk ik 19 december.

Welkom Ilse.

Wat ben je nog lekker jong :mrgreen:

Als ik terug kijk had ik ook eigenlijk veel eerder kinderen willen hebben merk echt dat ik naar de 30 toe nijg :oops: :lol:

Veel sucses gewenst in de eerste ronde !! :thumbup:

Ah je bent net zo jong als je je zelf voelt hé. :smiley:

Zasje word dit jullie eerst kindje?

Heb eigenlijk niet teruggelezen. :oops:

Oh heb ook nog niet gezegd dat ik in België woon. :mrgreen:

@Rebecca* wrote:

Ok thanks. Moet je dan de eerste dag van je ongesteldheid niet mee tellen?

ik heb hem uitgerekend op een site

daar moet je dan je eerste dag van je laatste menstruatie intypen

dus bij jou de 22ste en een cyclus van 28 dgn en dan komt dit eruit:

Volgende ovulatiedatum: 08/12/2007

Vruchtbare periode: Van 05/12/2007 tot 09/12/2007

Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 22/12/2007

hoi ilse welkom hier

leuk dat je ook mee komt kletsen

en wat een super leuke foto van je zoontje

hey zasje!

mijn moeder volgt ook babyboom :wink:

had me vrijdag al wat bij gekletst,maar het is natuurlijk leuker als je zelf kunt kijken!

ja, center parcs is leuk he!

wij gaan naar de erperheide in belgie.

wij wonen 10 km van het meerdal vandaan. mijn vriend werkt daar, en op loohorst, het park erlangs.

regen vind ik niet erg op center parcs. er zijn zoveel leuke dingen te doen.

onze zoon heeft er het zwembad en de baluba (speelhal) dus die krijgt zijn tijd wel om! :smiley:

@Ilse81 wrote:

Ah je bent net zo jong als je je zelf voelt hé. :smiley:

Zasje word dit jullie eerst kindje?

Heb eigenlijk niet teruggelezen. :oops:

Oh heb ook nog niet gezegd dat ik in België woon. :mrgreen:

Hoi Ilse

Ik heb er al 1 en hoop dat ik een tweede mag krijgen :smiley:

Ik had links onder die prachtige foto van je gezien dat je in Belgie woonde :mrgreen:

Hey Sabine2,

Dan krijg je vast wel korting :stuck_out_tongue: Mischien heb ik je man wel zien rondhuppelen op het park. Eperheide is idd ook een heel mooi park. Geniet ervan !!

:-* zasje

@Ilse81 wrote:

Hallo allemaal,

Ik ben Ilse, ben bijna 26 jaar (op 29 november). Ben getrouwd en heb een zoontje van 2 jaar.

Mijn ongesteldheid is bijna gedaan. Zit al af te tellen om te gaan klussen. :mrgreen: :mrgreen: Heb er zin in. :shifty: :shifty: :shifty: :mrgreen: :mrgreen:

WOW, ik breek even in hoor :mrgreen:

ILSE, whahahaha geweldig dat jullie ervoor gaan!! Die septembermama;s 2005 gaan er bijna met zijn alle weer voor!!!

Te gek joh, hopelijk ben je snel zwanger meid, en uiteraard gun ik de rest van je groepje dat hier ook!!! :-*

@minniemouse wrote:

@Ilse81 wrote:
Hallo allemaal,

WOW, ik breek even in hoor :mrgreen:

ILSE, whahahaha geweldig dat jullie ervoor gaan!! Die septembermama;s 2005 gaan er bijna met zijn alle weer voor!!!

Te gek joh, hopelijk ben je snel zwanger meid, en uiteraard gun ik de rest van je groepje dat hier ook!!! :-*

:shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Ohw hier kun je ook niks stiekem doen hé. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik was eerst van plan om niet mee te schrijven, wil alles nog beetje stil houden en zo.

Hahaha, en zie onze Patries heeft me gevonden. Hahaha :mrgreen: :mrgreen:

Hou je het nog even stil op het P&M-forum?? :silenced:

Verder net terug thuis van te gaan eten.

Lucas ligt op bed en ik ga straks beetje bankhangen.

Heb me een taartje gegeten en heb daar nu zo’n spijt van hé.

Ben momenteel aan het dieeten. Zouden nog zo’n 10 kilootjes weg moeten. :roll:

Dit was mijn eerste week en ben er meteen twee kilo kwijt :dance: :dance:

Maar heb daarstraks een taartje gegeten en voel me er wel schuldig om. :wall: :wall:

Maar ah … morgen een nieuwe dag. :mrgreen:

Hé Zasje al ene kleintje rondhuppelen van twee jaar. Super leeftijd hé. Heb hier ook eentje van twee jaar en enkele maanden. :mrgreen: Oh en Lucas is sinds een drietal weken ook zindelijk.

Rebbeca, wij zitten ene beetje gelijk van NOD en van ovulatiedatum en zo. Mijn vruchtbaarste periode is denk ik vanaf de 4de december. :smiley: Wel makkelijk om alles zo uit te rekenen.

Oh en Mees … zou je mij ook effe in het lijstje willen zetten. :-*

Mijn naam: Ilse, leeftijd: 25, tweede kindje en mijn NOD is 19 december.

Ilse, tuuuuuurlijk!!

Ik zal niets verklappen. Ik weet niet wie hier nog meer schrijft van ons clupje, maar je naam stond als laatste in de lijst, dus dat valt op hahahahaha…

Leuk zo’'n geheimpje :mrgreen:

Ja, had eht nog gedacht :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Had zo ook gezien dat Freggel gestopt was met de pil.

Haha … en zie nu, kom het zelf tegen.

Ah … eerst nog eens alles afwachten en hopelijk mag ik vlug met positief nieuws komen. :mrgreen: :pray:

hoi allemaal

jullie ook een lekker zondagje???

hier weinig gedaan

gaan straks lootje trekken voor de kerst

en ben mijn lijstje aan het maken maar kan weinig verzinnen :think:

@ilse, ik doe morgen met je mee met het dieeten

vorig jaar 10 kg kwijt geraakt en er zitten er nu weer teveel aan :frowning:

wil ze graag weer kwijt :smiley:

volgens mij zitten er veel van ons met bijna dezelfde nod

die van mij is de 21ste wel spannend zo met zijn allen!!!

ik ga er weer even een was ingooien

tot straks!!!

Zal idd spannend worden hoor. NOD, da’s toch de dag dat je dan normaal je maandstonden hebt hé. Ik probeer slim te zijn, maar ben het niet. :mrgreen: :mrgreen: :wall:

Simba: van mij zijn het nog steeds zwangerschapskilootjes van Lucas dat ik kwijt wil. :doh: :doh: en zie … we denken ondertussen aan een tweede. :mrgreen: Ik heb veel dingen geprobeerd en hield het dan enkele dagen vol om vervolgens een weg te zoeken naar de koekenkast en liters cola te drinken. :wall: :wall: :wall: Nu doe ik het met de weight watchers en de eerste week ban ik goed doorgekomen. :dance: :dance: Benieuwd hoe het volgende week gaat. :smiley:

Zit me net te bedenken dat ik best maar eens foiumzuur kan gaan halen zeker?? Van Lucas wist ik daar niks van en ben dat toen pas beginnen nemen toen ik vier weken zwanger was. Maar eigenlijk moet dit vanaf het moment dat je probeert zeker?

@minniemouse wrote:

Leuk zo’'n geheimpje :mrgreen:

It will be our little secret. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ja nod is je niet ongesteldheids dag (kwam er ook pas achter hoor :mrgreen: )

ik ben vorig jaar afgevallen door mijn calorieen te tellen

weight watcher is hetzelfde maar dan met punten tellen

ach ik ben ook al vanaf het begin van het jaar bezig om de draad op te maken maar het lukt maar niet :wall:

ik ben met foliumzuur begonnen in de week van mijn laatste pil

Ilse81 Wow hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen dat Lucas al zindelijk is?

Ik heb mijn zoon van de zomer op het potje gedaan en plasde steeds netjes totdat ie moest poepen en er zo van is geschrokken dat als ik het woord potje nog durf te zeggen hij al begint te krijzen :?

Idd Simba, is met punten. Gaat me wel goed af. :wink:

Zasje, lukte hier vrij goed. Op één dag pamper afgelaten en meneer ging op het potje alsof hij nog nooit iets anders had gedaan. :mrgreen:

D.ames .ga er v.olgen.de w.eek. waarschijnlijk minder zi.jn

, wan tik moet weer werk

en en 3

heb het dan altijd druk.µ$

Sorry voor de vreemde tekst, maar typen0 met een twee-jarige naast je is ook n

iet alles++ :mrgreen: :mrgreen:

Jemig, wat is er veel geschreven :smiley:

Zal proberen zo goed mogelijk te reageren…

Als eerste: welkom Ilse!

Internationaal cluppie krijgen we zo :wink:

Leuk, ook een kindje van 2 jaar! Mijn dochtertje is ook twee (idd een erg leuke leeftijd, Zasje :wink: ) en wordt begin januari 3.

Goed Zasje, dat je zoontje zo goed uitkijkt met oversteken. Mijn dochtertje van twee ook. Kreeg laatst een verbaasde reactie dat ik haar los liet lopen en dat ik zoveel vertrouwen had in mijn kind. Tja, wij zijn er ook al een tijd mee bezig en ik weet gewoon dat ze niet zomaar de straat op zal rennen (al blijf ik heus wel alert).

Mijn zoontje van anderhalf is nog wat meer een stuiterbal en let nog niet zo op. Maar ook met hem oefenen we flink :wink:

Ik heb mijn NOD trouwens 1-2 dec. Denk nu natuurlijk al vanalles te voelen :shifty: Maar nog even afwachten :mrgreen:

Hier nog geen zindeljike kinderen… nah ja, mijn oudste natuurlijk wel :stuck_out_tongue: Hihi, mag ik hopen, met 9 jaar :mrgreen:

Maar mijn dochtertje zit wel regelmatig op het potje, maar doet er nog geen plasjes op. Ach, komt vanzelf wel. Zij doet het sowieso lekker rustig aan met alles. En is een heerlijk vrolijk wichie! :inlove:

Nou meiden, ik ga maar eens kijken of de groentetaart klaar is :drool:

Fijne avond!

Welkom Ilse, wel leuk dat al onze NOD’s aardig bij elkaar in de buurt liggen! Maakt het we zo spannend allemaal :wink:

@ Simba, dank je voor het uitrekenen. Kun je mij ook vertellen welke site je hiervoor gebruikt?

Nu overigens nog wel hopen dat min ongesteldheid gelijk regelmatig gaat komen. Ik ben tenslotte 8 jaar aan de pilgeweest.

Hoe zijn jullie ervaringen daarmee geweest?