Hupke je bent er inderdaad vroeg bij! op zich een goed gevoel zo’n positieve test, maar als je dan zoveel negatieve verhalen leest wordt je alsnog onzeker… ik heb besloten gewoon lekker te wachten tot mijn NOD en dan pas de dag erna te testen.
Oh, en als een innestelingsbloeding pas 21 dagen na de ongi is, dan was dat het zeker niet, want zolang geleden had ik nog een spiraaltje, haha. Nou ja, we zien wel, we klussen vrolijk verder en daar heb ik dan totaal weer heen problemen mee :lol:
Cathy dat lijkt me nou zo leuk, om met je kids cakejes en pepernoten enzo te bakken. Dat zal hier nog wel even duren, want Jesse is daar nog wel even te klein voor. Ach, we doen weer andere dingen waar we ook ontzettend van genieten.
Rebecca wat hebben jullie een mooie boom :inlove: Krijg alweer helemaal de kerstkriebels, maar eerst die Sint maar weer eens het land uit. Meestal zet ik de boom het weekend na Sinterklaas op, maar ik vind 8 december ook wel weer erg vroeg, dus waarschijnlijk wordt het het weekend daarna.
Hier alles verder okee. Gisteren had ik een drukke dag. Ik kreeg het dochtertje van mijn vriendin te oppassen (9 maanden) voor de eerste keer. Ze vond het geloof ik niet zo’n succes, want het eerste half uur heeft ze alleen maar gehuild, zo sneu Toen was ze zo moe dat ik haar maar even in bed heb gelegd en na een half uurtje werd ze weer wakker en toen was het goed. Daarna naar mijn werk, want mij ex-baas kwam nog afscheid nemen (is een lang verhaal, zal ik jullie niet mee lastig vallen). Toen snel naar huis, eten en weer naar school, want we hadden oudergesprekken (ik sta voor de klas, vandaar). Al met al een lange dag dus.
Vandaag ook niet stil gezeten. Vanmorgen eerst de hele bovenverdieping weer eens gesopt en gezogen en toen Jesse op bed lag even verder aan mijn surprise (die 16 ballonnen). Nu even lekker niksen op de bank, even kokken en vanavond een statieportret maken van de cda-fractie hier (daar zit mijn schoonmoeder bij en ze willen een foto voor een kerstgroet).
Morgen en overmorgen moet ik weer werken, dus ik blijf lekker bezig. Ik lees hier dan ook wel mee aldoor, maar heb soms geen tijd om te reageren. Ik doe mijn best, want ik vind het wel gezellig en behalve 1 vriendin zijn jullie de enigen die weten dat wij voor een tweede gaan.
Groetjes Ellen
Hallo allemaal,
Effe beginnen hoor.
Rebecca: Prachtige boom. Heel gezellig met de lichtjes. Ik evrlang al om onze boom te zetten. Mijn pa komt die doen omdat bij mij alles anders aan één kant zou hangen. :doh:
Simba: Wat leuk is dta hé als Sinterklaas komt. Heb je het gezellig gehad?
Marije: nu ga ik je naam zekers niet meer vergeten hoor :mrgreen: Wat jamemr dat je ventje zo huilerig is. Geef hem maar ene dikke knuffel van mij. Cakjes bakken klinkt zoo leuk om te doen met je kids. En het opeten vinden zij vist ook toppie. Hoe oud zijn je kindjes?
En het blijft toch spannend hé bij jou. Ik ga in ieder geval duimen op een positieve test hoor.
Mees: Dus je bent ook een juffrouw?? Aan welke leeftijd geef je les? Ah … zie net dat je Ellen heet. Aangenaam.
Hupke: Heb geen ervaring met die test. Maar scan effe lekke rin, dan kunnen we meegenieten van die twee streepjes. Laten we lekker positief blijven en hopen op nog een positieve test. En idd Lucas is een leuke naam. :mrgreen: Alhoewel ik ze enkele maanden voor de bevalling beu gehoord was. :roll: Toen wilde ik een andere naam maar Steve niet. Ja, het moment dat ik lag te persen zei hij plots nog: “En als he tnu een jongetje is gaan we nu een andere naam kiezen.” Jaaa, dag Jan … op zo’n moment had ik daar geen tijd voor hoor. :mrgreen: :mrgreen:
Ben daarstraks naar de Aldi geweest, ze hadden zoveel leuke spulletjes van Cars: pyjama, ondergoed, badjes, dekentjes, dekbedovertrek, …
Pfff … viel dat effe tegen. Bijna alles was weg. :wall: :wall: :wall: Heb enkel nog een dekentje en een badhanddoek. Wilde zo graag he tdekbedovertrek voor als Lucas op zijn nieuwe kamer mag. Die ga ik helemaal inrichten in Cars met muurschilderijen en zo. Maar ja … nu is het nog een rommelkamer. :mrgreen: Dus gaat nog effe duren zo.
Oh ja … waarom we moeten stoppen in het kleuter als we zwanger zijn. Dat heeft te maken met kans op het cmv-virus. Ze zijn hier in België heel streng daarop.
Verder ligt Lucas heerlijk te slapen en heeft hij niet meer moeten overgeven.
Dames ik ga strakkies ene topic openen in showforum maandtopics, dan kunnen we daar foto’s showen aan elkaar.
Ah … nog iets. Wij zijn niet de enigen hoor die aan het proberen zijn voor een kindje. Onze geiten zijn ook aan het proberen. :mrgreen: :mrgreen: Sinds gisteren hebben we er een bok bijgestoken.
Maar die heeft duidelijk niet zoveel geluk als mijn ventje. Hij mag er tot nu toe nog niet op. Ze lopen nog weg. :oops: :oops: Ik niet hoor. :mrgreen: :mrgreen:
Tot later, ga nu eens effe enkele fotookes uploaden.
:lol: Arme bok, Ilse :mrgreen: Wel fijn voor je man dat jij niet wegloopt :lol:
Mijn kindjes (haha, ik wou zeggen: mijn cakejes 8) ) zijn 9, ruim 2 (wordt 3 begin jan.) en 19 mnd.
Leuk idee voor de peuterkamer! Ben voor mijn dochtertje aan de gang geweest met bloemen muurstickers. Ideale dingen!
Het cmv-virus… hm, ben vast erg blond nu, maar ik geloof dat ik even moet googelen :shifty:
Mees… euh… Ellen, mijn jongste van 19 mnd is ook wat jong voor het bak-gedoe, hij zit er in de kinderstoel bij en mag met zijn handje de mixer vasthouden (terwijl ik natuurlijk de mixer ook vasthou) En hij vindt het geweldig om te kijken wat ik allemaal doe in de keuken. Zo lief. Als ze het Sinterklaasjournaal aan het kijken zijn, wat ie erg leuk vindt, dan komt ie toch liever bij mij in de keuken kijken :inlove:
Hupke, ja, ik had het eigenlijk ook wel, dat ik de eerste 3 maanden er steeds van overtuigd was dat ik ongesteld zou worden, SOwieso is het deze cyclus wel heel anders dan normaal… Oooo, dat wachten hè :mrgreen:
Maar jemig, mss ben je echt wel al zwanger! Natuurlijk is het nog erg vroeg voor zo’n test, maar als ie positief is, en je had ook al het gevoel dat het zo zou zijn,
Dus mevrouwtje Ongeduld, hahaha, mss ben jij wel lekker de eerste zwangere van ons cluppie
Hihi, ik moet het trouwens niet wagen een test zonder mijn man te doen. Vindt ie veel te leuk en spannend om bij te zijn. (en i ook, want ik durf vaak zelf niet eens op de test te kijken :lol: )
Ik ga mijn meisje uit bed plukken… en zoonlief helpen met zijn surprise. Heb zelf net lekker nog een uurtje kunnen slapen! :dance:
Vind dat we hier idd een erg leuk groepje hebben! Ik heb ook nog contact met januari 2005 moeders, een paar zijn echt vriendinnen geworden, leuk hè!
Nou, ik ga echt hoor!
Knuf!
Meiden heir is ie dan … vers geboren … ons showtopic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2110318#2110318 :mrgreen: :mrgreen:
Tja dat cmv-virus. het is zoiets als toxoplasmose. Je kan het oplopen en dan is het schadelijk voor je kleintje. Maar het cmv-virus loop je op via uitwerpselen en vocht van kleintjes. Het is weer zo iet sbij hé waar je voor moet opletten.
Heerlijk Marije om effe een uurtje bij te tanken. Welke suprise maakt je zoon? Of is het zo’n suprise kinderei dat ie niet open krijgt. :think: Ik moet vast weer dom klinken. :mrgreen:
Oh en volgens mij worden wij heir ook echte vriendinnen hoor. Gaat zeker wel lukken.
@Mees, lekker druk is toch niets verkeerd al is afentoe wat tijd voor jezelf ook fijn denk ik
w88 met testen tot na je NOD dat raad ik iedereen aan hahahaha tis puur een naar karaktertrekje van mezelf kweenie of ik er zo blij mee ben hoor
@Ilse, is gescant en in t show forum gezet, leuk gedaan, meteen je mannetje bewonderd wat leuk om te zien
Dat hadden we met de naam van ons zoontje, leuke naam bed8 en opeens komt er een film uit met die naam… ok ok ik verklap t moet wel toevallig zijn als iemand dit er zo tussenuit leest… tristan.
(tristan en isolde) maar we hebben dus gewoon er toch voor gekozen, horen de naam wel meer nu maar ach ja
Hier bij de Aldi niks van Cars jammer zeg, ik vind het ook erg leuk spul!
@Marije, manlief heeft dat dus niet zo van dat samen testen, wel bij de eerste en bij de tweede in het begin maar na ruim 2 jaar was dat een beetje over, hij heeft zoiets van ik zie wel als het zover is, ik ben er gewoon meer mee bezig maar dit is ook absurd vroeg he hahaha, maar als ik ongi wordt ach nee ik zal er niet wakker van liggen, zo erg is het nu ook weer niet, lijkt me wel ergens heel gaaf als het meteen raak zou zijn na eerst ruim 2 jaar moeten wachten dat gevoel ken ik dan weer niet.
Zo hier de laatte troepjes opruimen en dan komt mn mannetje weer ik zal vanavond wel weer spieken hier haha
Hupke mooie namen hoor.
Hier van Lucas maar één test gedaan en die deed ik alleen. Manlief lag te slapen. :mrgreen:
Heb hem dan wel onder zijn neus geduwd en die was meteen wakker. :mrgreen:
Ik wacht altijd lang met testen. Denk ik.
Van Lucas moets ik op 29 december mijn maandstonden hebben. Ik heb dan gewacht tot 2 januari om te testen. :think: :think: Alhoewel … heel lang wachten is dat ook niet zeker. :mrgreen:
@Hupke wrote:
Hier bij de Aldi niks van Cars jammer zeg, ik vind het ook erg leuk spul!
Vreemd dat het niet dezelfde acties zijn. Misschien komt het nog.
Owkee even wat hulp graag. :mrgreen:
Hieronder mijn ticker.
Het groene gedeelte wil dat dan zeggen dat ik op dat moment het vruchtbaarst ben?
En het rode daar bij die 30 wil dat dan zeggen dat ik dan eventueel mijn maandstonden moet hebben?
Ik snap niks van die ticker.
@Ilse81 wrote:
Ik wacht altijd lang met testen. Denk ik.
Van Lucas moets ik op 29 december mijn maandstonden hebben. Ik heb dan gewacht tot 2 januari om te testen. :think: :think: Alhoewel … heel lang wachten is dat ook niet zeker. :mrgreen:
Hihi, superlang hoor Ilse :mrgreen: Wel 4 hele dagen

Pfff, nou ben ik weer kotsmisselijk :sick:
Volgens mij klopt dat precies, wat je zegt over die ticker Ilse. BIJ het groene gedeelte moet er gewerkt worden en bij het rode gedeelte geduimd

Hupke, mooie naam! Heeft ook een tijd op mijn lijstje gestaan.
Ik had nog nooit van dat cmv-virus gehoord
Hihi, een surprise-ei kan hij inmiddels zelf wel open maken. Maar hij moet voor school, voor SInterklaas een surprise knutselen. Hij heeft een meisje getrokken (met nadruk op meisje en een vies hoofd erbij :roll: :mrgreen: ) en gaat van een kartonnen doos een dagboek maken. We hebben ook een dagboekje voor haar gekocht.
Maar goed, nu moet ik echtg als een speer boodschappen gaan doen… ben weer veel te verslaafd geraakt aan het forum, hahaha, jullie schuld :naughty: :lol:
Mss tot later en anders ongetwijfeld tot morgen!
@Ilse81 wrote:
Owkee even wat hulp graag. :mrgreen:
Hieronder mijn ticker.
Het groene gedeelte wil dat dan zeggen dat ik op dat moment het vruchtbaarst ben?
En het rode daar bij die 30 wil dat dan zeggen dat ik dan eventueel mijn maandstonden moet hebben?
Ik snap niks van die ticker.
Dat klopt helemaal hoe groener hoe vruchtbaarder en bij t rood is je nod
alleen ligt t ook nog een beetje aan of je regelmatig bent natuurlijk, als je de ene keer 28 dgn bent dan 32 dan 30 dan verschilt het iets, men zegt dat je de meeste kans hebt door om de dag te klussen.
zaad is ongeveer 48 uur in leven dus heb je dan altijd levende zaadjes in je, je ei is er 24 uur geloof ik
@Ilse81 wrote:
Hupke mooie namen hoor.
mijn zoontje heet Tristan, de film tristan en isolde :P hier is geen Isolde en al krijgen we nog een meisje er komt geen isolde hahahaha
als ik de namen van de meiden verklap dan kan ik net zo goed gaan adverteren dat we weer proberen vrees ik, die komen niet zo vaak voor.
Wahaha, komaan zaadjes, doe maar. Angezien we gisteren van katoengegeven hebben. :mrgreen: :mrgreen:
Heb op een andere site ook alles ingetikt en daar zeggen ze dat ik het vruchtbaarst ben vanaf 4 december.
Vreemd dat beiden verschillen.
En ben heel regelmatig, je kunt er een klok op gelijk zetten, dus dat zit best goed.
Oh, we gaan gewoon een hele maand van katoen geven. ben ik dan tenminste zeker dat ik ergens op mijn vruchtbare dagen geklust heb. :mrgreen:
@Hupke wrote:
@Ilse81 wrote:Hupke mooie namen hoor.
mijn zoontje heet Tristan, de film tristan en isolde :P hier is geen Isolde en al krijgen we nog een meisje er komt geen isolde hahahaha
als ik de namen van de meiden verklap dan kan ik net zo goed gaan adverteren dat we weer proberen vrees ik, die komen niet zo vaak voor.
Ohw jee, daar gaat mijn zoveelste blunder. Jullie gaan mij zo wel heel vlug leren kennen hoor. :mrgreen: :mrgreen:
Vind Isolde nogthans een mooie naam hoor. Maar die film ken ik blijkbaar niet.
Nee, hoor, we wachten rustig af op de namen van je meissies. :wink:
hoi hoi
meiden wat een gezellig topic
ik weet alleen niet meer wie wat gezegd heeft
en ik ga met het eten beginnen dus reageer even kort!
het is allemaal wel spannend hoor met de noddagen die eraan komen
voor mij is het eerst nog even klustijd volgende week :mrgreen:
net het sinterklaasfeestje gehad en die was weer erg geslaagd!!!
altijd leuk om zoveel enthousiaste kindergezichtjes te zien
en mijn vriend heeft ook nog even goed nieuws gehad
want na 3 jaarcontracten gekregen te hebben is hij nu voor vast aangenomen :dance:
ga gauw aan het eten beginnen want anders komt er niks van terecht haha
doeggg
wow inderdaad zeg, wat een reacties allemaal! ben blij dat ik op werk even mee spiek, anders zou ik het vanavond niet eens meer allemaal terug kunnen lezen :lol:
Mag ik jullie een persoonlijke vraag stellen? Vrijen jullie nu veel vaker dan normaal, nu jullie een kleintje proberen te maken?
Goeiemorgen meiden,
Wat een fijn nieuws voor je vriend (en natuurlijk ook voor jou!), Simba! Lekker hoor, een vast contract.
HIhi, ja, er wordt hier veel geschreven hè (zegt een medeschuldige)
@Rebecca* wrote:
Mag ik jullie een persoonlijke vraag stellen? Vrijen jullie nu veel vaker dan normaal, nu jullie een kleintje proberen te maken?
Hihi, nóg vaker? 8) :oops: Nee dus. (euhm… anders hebben we helemaal geen tijd meer voor andere dingen… zei ze blozend)
Maar even zonder gekheid: we doen het gewoon als we er zin in hebben en letten niet speciaal op de vruchtbare dagen. Maar ja,we hebben nou eenmaal heel vaak zin :mrgreen:
Zooo, ben wel weer openhartig genoeg geweest, geloof ik :oops:
Vandaag heeft mijn man lekker een extra vrije dag. Dat betekent dat ik zo weer even terug kan naar bed en dat we hard in huis aan het werk gaan. We wonen hier sinds mei, maar omdat de verhuizing tegelijk viel met solliciteren en een nieuwe baan voor mijn lief, is er nog veeeel te weinig gebeurd hier in huis.
Ik geloof dat het vandaag slecht weer gaat worden, maar anders gaan we ook nog even de stad in voor de laatste Sintkadootjes… hm, moet nog best veel halen. We doen trouwens wel kleinigheidjes voor de kids en niet overdreven veel.
Ik ga even wat brood maken voor de kleintjes en voor mij.
Fijne dag allemaal, en ik kom vast nog wel even terug straks.
:-*
euhm ik moet eerlijk bekennen dat ons seksleven wel verbeterd is sinds we weer voor een beebje aan de gang zijn :oops: als we het daar van af hadden moet laten hangen dan zouden we denk ik wel erg lang bezig zijn geweest :oops:
oh ships, ik moet me nodig aan gaan kleden, want ik moet naar mijn werk. kom vanavond nog even kijken, want dan is hubby er toch niet.
:-*
Hier vrijen we niet vaker dan anders.
Om de dag.
Vroeger, na Lucas hebben we een echte dip gehad in ons seksleven.
Ik had nooit geen zin. Ik was moeder en was vergeten dat ik ook de vrouw was van mijn man. :oops: :oops:
Toen even openhartig gepraat hierover en nu is het een dag wel en een dag niet. :mrgreen: :mrgreen:
Het kan wel zijn dat iktijdens mijn vruchtbare periode zin krijg om die niet-seksdagen te vervangen door seksdagen. :mrgreen: :mrgreen:
We zien wel.
Hoi Ilse,
Van Harte GEFELICITEERD !!!
Ben je al lekker verwend? Ben je vandaag vrij of moet je werken?
Ik reageer vanmiddag even verder ga nu eerst boodschappen doen.
:-* zasje
Bedankt Zasje.
Ik heb moeten werken van 11u00 tot 14u00. Op school het eten geven in de eetzaal.
De kleuters hebben er allemaal gezongen voor mij. Was super leuk.
Manlief is het vergeten. :evil: :evil: Ik zat al te denken om hem vanavond geen seks te geven, maar daarmee straf ik ook mezelf. :doh: :mrgreen: