Zijn er ook novemberstoppers 2007?

@Simba, GEFELICITEERD! et je mannetje, dat is wel een fijn gevoel denk ik he, je hoort vaak verhalen dat ze na de jaarcontracten weg kunnen enzo tegenwoordig, super dat het nu eens niet zo gaat!

@Rebecca, ja en nee, we vrijen gewoon wanneer we zin hebben maar zo in de vruchtbare perioden dan maken we wel even xtra tijd terwijl het andere keren kan zijn dat we een week niets doen en de andere week elke dag :stuck_out_tongue:

Het is wel zo dat hoe vaker je het doet hoe meer zin je erin hebt, we hebben wel eens een dipje gehad, en de perioden werden langer en langer, daar hebben we maar wel wat aangedaan, het is er toch veel te leuk voor om niet te doen :smiley:

@Marije, zijn jullie zo erg hahahaha stelletje konijnen :wink:

Klussen in huis pfffffff ik weet er alles van, we wonen hier nu 5 jaar en nog niet klaar, maar wel ver. Sja mijn man is onderaannemer dus die klust en bouwt overal behalve thuis :S

Sintcadeautjes, hier ook geen grootste dingen maar toch is het een boel bij elkaar he, dat tikt toch wel aan tegenwoordig.

@Ilse ja die niet sexdagen vervangen, maar ik merk zelf wel dat ik altijd in mijn vruchtbare periode en als ik ongi moet worden meer zin heb! Dus zal wel loslopen denk ik

Ben je jarig Ilse? dan gefeliciteerd!!! Ohhhhhhhh die mannen, ik ken er nog zo een :wink:

Jaaa, da’s juist ik moest Simba ook nog feliciteren met haar man. Proficiat hé.

Hupke bedankt voor de felicitaties. :wink:

@ ilse, hartelijk gefeliciteerd!! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad vandaag!

@ Sima, jullie ook gefeliciteerd!! Altijd fijn om vastigheid te krijgen met een baan. Een jaarcontract is ook altijd wel fijn, maar zo een vastcontract is natuurlijk super!

Alle andere meiden, dank jullie wel voor jullie openhartigheid mbt het vrijen. Mijn man, Dan, en ik zitten ook niet stil :oops: maar het was juist hij die zich afvroeg of we het nu (nog)vaker moeten gaan doen, dus dat zette mij ook wel aan het denken.

Ilse, van harte gefeliciteerd! :smiley:

Ooo, dat je man het vergeten is :naughty: Hihihi, maar ja, geen sex lijkt me dan idd de verkeerde straf :stuck_out_tongue:

Hier een hangdagje gehad. Manlief was niet lekker, dus die heeft een poos op bed gelegen, de kindertjes hebben vanmiddag wel 10 minuten en een half uur geslapen en ik ben nog even met mijn oudste de stad in geweest. Gordijnstalen terugbrengen en alvast een doos duplo voor de kotertjes gekocht, voor 5-12.

Vanavond frietjes gegeten.

Verder voor de zekerheid maar vast een pak maandverband gehaald :angel: Vind het nou wel heel erg spannend worden… denk nu elke keer: als ik morgen niet ongesteld ben, dan… Maar ja, toch nog maar even geduld… zucht…

Nou, ik ga er weer vandoor… Jut & Jul naar bed brengen :wink:

:-*

hoi meiden

dank je wel voor alle felicitatie’s!!!

het is een heerlijk gevoel hoor dat hij nu voor vast is

anders had hij wat anders moeten zoeken enzo dus ben ook voor hem heel bij want hij heeft het goed naar zijn zin!!!

@ilse, :dance: gefeliciteerd met je verjaardag :dance:

@rebecca, ik denk dat we volgende week met de vruchtbare daagjes extra ons best doen om tijd voor elkaar te maken :oops: haha :mrgreen:

@marije kan me goed voorstellen dat het nu wel heel spannend wordt voor je, ik ben heel hard aan het :pray: voor je!!!

ga zo ff babyboom kijken kom straks weer terug!!!

Waar halen jullie trouwens zo een leuke “ticker” vandaan?

@Rebecca* wrote:

Waar halen jullie trouwens zo een leuke “ticker” vandaan?

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm

kijk hier eens

Dank je wel, ik heb er ook een aan kunnen maken. :wink:

Ik kan niet wachten totdat mijn mannetje morgen thuis is en dan gaan ook wij een kleintje proberen te maken :lol:

Goeiemorgen!

Veel plezier vandaag, Rebecca! :smiley:

Goed, daar heb je Marije weer… :roll:

Volgens mij is de kans best wel groot dat ik zwanger ben hoor.

:shifty:

Vannacht toen ik mijn jongste voedde (hij krijgt rond bedtijd nog borstvoeding) gilde ik het bijna uit vn de pijn. Men, wat deden mijn tepels zeer, niet normaal. Mijn borsten zijn altijd wel gevoelig vlak voor een mentruatie, maar zo’n pijn heb ik nog niet gehad. (ooo, waarom heb ik nou gezegd dat ik pas na een week overtijd zijn ga testen :doh: ) Verder nog steeds regelmatig erg misselijk en zo’n zwaar, zeurderig gevoel onderin mijn buik, mijn neus is extra gevoelig, ik vind koffie ( :sick: ) ineens heel lekker ruiken… en ik vind het sssspannend… :lol:

Goed, verder niet zoveel te melden.

Ga straks naar een schooluitvoering van mijn oudste. Hij is zenuwachtig, hij moet met een groepje jumpen (geen idee wat dat precies is

:eh: ), maar ik heb er zin in

:dance:

Nou meiden, ongetwijfeld tot later!

Rebecca alvast veel klusplezier hahaha

Ohhhhhhh Marije spannend! Ga je ECHT pas een week na je NOD testen?

Dan gaan we dan samen testen mits het voor mij dan nodig is hahaha

Ik ga enorm voor je duimen zeg, alhoewel dat is dan een beetje te laat he want je bent het of je bent t niet hihihi dan duim ik maar voor de klussers :stuck_out_tongue:

Hoe oud is de jongste ookalweer?

Ik vond al dat ik lang BV gegeven had haha maar dit is wel mega lang toch? Is dat niet erg om tijdens een zwangerschap bv te geven? dat weet ik eigenlijk niet, zover is het hier nooit gekomen haha

Hier slinger ik heen en weer tussen zwanger zijn heel zeker en toch enorme twijfel, misschien wil ik het wel te rgaag denk ik dan, maak jezelf niet gek, mezelf goed beneden op deze aarde houden dus.

Ik heb veel menstruatie achtige pijntjes maar eergister had ik echt heftige steken, die waren gewoon niet leuk meer, en ja ontpillen doet zoveel met je lijf misschien voel ik wel gewoon het ontpillen :stuck_out_tongue:

Nog een weekje wachten dus, opzich zo voorbij en toch wat duurt dat laaaaaaaaaaaaang hahaha

Ooo Hupke, voor jou ook echt spannend hè! Ik hoop het voor je. En ik heb hetzelfde als jij hoor, het ene moment weet ik heel zeker dat ik zwanger ben, het volgende moment twijfel ik weer enorm en verwacht ik ongesteld te worden.

Mijn jongste is 1,5. Heb aan mijn andere twee niet zo lang BV gegeven, maar dit is een ware tietjunk :mrgreen: Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel ermee wil stoppen, maar dat het vooral nu gemakzucht is om maar door te gaan.

En tijdens een zwangerschap kan het geen kwaad om zelf te voeden. Het kan wel zijn dat de melkproductie achteruit gaat, of dat het pijn doet. Hoe lang heb jij BV gegeven?

Enne… of ik lang ga wachten met testen… hm, denk het toch niet :oops: :mrgreen: Maar in elk geval wél pas na mijn NOD en niet nu al :wink:

Zo, heb inmiddels een uur over dit berichtje gedaan, ga dus maar snel even posten…

Fijne dag allemaal!

O en ik duim natuurlijk ook onwijs voor alle klussers! Zet 'm op meiden :lol: :dance:

Lodelooo,

Vraagje…ben in november (7 november om precies te zijn) gestopt met mn Nuvaring. Heb toen gelijk n bloeding gehad en wanneer moet ik dan de volgende NOD verwachten?

Voel me namelijk zwanger en die gevoelens heb ik 2x eerder gehad ook voor mn NOD en toen was ik beide keren zwanger…

Zou ik er nu teveel op gefocust zijn?..de reden dat ik gestopt ben heeft niets met zwanger worden te maken, maar eerder met mn onder 0 gedaalde libido en ik ben bang dat ik me verrekend heb in de ‘veilige’ periode.

Een derde is wel welkom hoor, maar t is ietsie te snel en mn fysio heeft het voor de eerste paar jaar sterk afgeraden.

Wanneer zal ik ongeveer gaan testen??

Doegies,

Mariek

Marieke, dat ligt er wel een beetje aan hoe je cyclus normaal gesproken is, maar omdat je net gestopt bent met de nuvaring is daar wrs nog weinig over te zeggen…? :think:

Ik ben in elk geval 2 november ongesteld geweest en heb dit weekend mijn NOD. Ik ga denk ik halverwege volgende week testen, neem mijn cyclus een beetje ruim, ook al ben ik vrij regelmatig.

Ik had trouwens ook bij elke zwangerschap de kwaaltjes al een week voor mijn NOD.

Spannend hoor!

Succes met afwachten en straks met testen.

Tja…normaal n cycles van strak 28 dagen…maar jah…de eerste moet nog komen en t voelt nu al zo bekend. De andere twee keer kon ik ook twee dagen voor mn NOD testen…dus denk dat ik me op morgen of zondag richt voor n poging. Hou jullie op de hoogte :slight_smile:

groet,

Mariek

Marije, ja zeker na je nod of erop :smiley: dat zowiezo als je langer kan wachten vind ik dat super knap van je!

Ik heb 12 mnd volledige bv gegeven en daarna nog 3 mnd 3x per dag toen was ik echt totaal op want meneer wilde dus snachts ook.

Uiteindelijk even doorgezet en binnen een paar dagen sliep hij wel door!

Was uit gemakszucht van mij dat ik m telkens pakte en de tiet gaf, dat ging het snelst maar uiteindelijk was een paar nachten hem laten huilen toch ‘beter’ iig voor mijn nachtrust hahaha

Miepmuis, ik ben gestopt met de pil en werd 8nov ongi mijn nod is 6 december en heb een cyclus van 28dgn, heb mijn ei geloof ik iets eerder gevoeld, maar ga maar even van de 28dgn uit het kan natuurlijk dat na de pilstop het een beetje afwijkt he die cyclus…

Heel spannend voor je moeten we nu toch maar duimen dat het raak is :wink: of liever nog even niet hahaha

Hallo meiden, oooooh … ik wil zo graag reageren op iedereen, maar heb gene tijd. Moet zometeen Lucas ophalen.

Ik ga morgen (als ik tijd heb) effe spieken en bijpraten. :-*

Wow Marije en Mariek! Spannend zeg voor jullie allebei! Ik zou het echt super knap van jullie vinden als jullie na de NOD pas gaan testen! Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor als ik het gevoel zou hebben dat ik zwanger zou zijn.

Ilse, we lopen niet weg. We zien je morgen of snel wel weer!

Hupke, tja, bij mij dus ook gemakzucht. Baal onwijs van de gebroken/slapeloze nachten. Maar zie het op dit moment niet zitten om de strijd aan te gaan en meneertje te laten huilen. Ook omdat ie dan de rest wakker brult. Manlief slaapt al zo slecht, dochtertje wordt er ook snel wakker van… Maar goed, de goeie nachten dat ie doorslaapt nemen toe, dus ik blijf nog even hopen dat het zich vanzelf afbouwt.

Maar jij hebt ook lang BV gegeven!

Marieke, spannend hoor! Leuk dat je ons op de hoogte houdt!

Vanmiddag met mijn man en de jongste twee naar de stad geweest om Sintkadootjes te kopen. Van ons krijgen de kinderen 3 kleine kadootjes, van mijn moeder 1 zelfgemaakt iets, van mijn zus en mijn broertje ook 1 ding, dus het valt erg mee. We zijn leuk geslaagd bij de Hema trouwens! Hebben ze leuk houten speelgoed!

Verder niet veel gedaan. Ben echt onwijs moe, zo leeg gewoon… heb ik altijd voor ik ongesteld word… dus… aaarrrggh, ik moet ophouden hè, hahaha :mrgreen:

De kindjes hebben net al gegeten, ik word vanavond verwend door manlief en krijg heerlijke zalmpasta. :drool: :drool: :drool:

Meiden, ik kom vanavond niet meer. Mijn broer komt ook straks nl.

Fijne avond!

heeey meiden

hier een waardeloos dagje voel me gigamoe en al mijn spieren doen zeer :wall:

heb ook een lange dag werken gehad aangezien we nog een bij een ander kdv langs moesten na sluiting. dus ben om kwart voor 7 weggegaan en was 7 uur vanavond weer thuis. gelukkig tussendoor wel 1,5 uur de stad in geweest!

marieke en marije wat spannend zeg!!!

marije weet je al wanneer je ongeveer gaat testen???

vanmiddag op pad geweest voor een kraamcadeau

van het weekend dus op kraamvisite leuk leuk

heb vanmiddag ook staan kwijlen bij de babyafdeling :mrgreen:

ssorry meiden wil wel op iedereen reageren maar ik ga mijn bed opzoeken en hopelijk voel ik me morgen weer :thumbup:

fijne avond allemaal