jee wat een schrijven! wel gezellig maar nog op alles reageren lukt me niet van de af gelopen week! hahaha! :mrgreen:
maar er is weer van alles gebeurt zag ik!
ben net terug van center parcs.
was weer toppie joppie!
geklust bij het leven! wwhhaahaahaa!
(dat we daar nog tijd voor hadden!!hahahaa!)
maar goed, we zijn weer thuis met leuke herinneringen en hopelijk een snel zwemmend zaadje!
Marije, Oh die gebroken nachten die slopen je he, die had ik vannacht, hier zijn de kids ziek en dat merk je, hopelijk gaat de jongste een middagdutje doen dan ga ik echt mee voel me belabberd.
Ja ik heb best lang bv gegeven, ben er wel trots op, op een gegeven moment wilde ik wel afbouwen maar meneer snapte de fles gewoon niet haha die is dus daarna meteen op gewone bekertjes overgestapt het stukje flessen uitkoken en voeding maken hebben we hier de laatste keer dus niet meegemaakt dat was wel fijn, wel vreemd als we weggingen, ik was gewend dat je best wat mee moet slepen en nu was het van, luiers, luierdoekjes en… euh we zijn klaar
Hier ook niet mega veel sint cadeautjes we hebben wat kleine dingetjes en 1 iets groter cadeau en verder nieuwe pyamas en ik heb hun nieuwe 'kerst’outfits ingepakt, de jongste dame die is dol op kleren krijgen is echt een op en top meisje dus daar maak je haar enorm blij mee hahaha zo is de zak toch bet gevuld
Simba, ohhhhhhhhh leuk op kraamvisite! Kan je alvast een beetje voorgenieten hahahaha leuk he op de kraamafdeling kijken net als in een babyzaak tussen al dt kleingoed neuzen.
Sabine, lekker dat het weekje centerparks geslaagd was haha en veel geklust dus jullie zijn nu met eentje meer
Zo hier gaan we proberen de dag door te komen, pffffffffff zieke kids zelf doodmoe en mn mannetje is er vandoor die heeft vandaag zelf vanalles te doen. Ik ben blij als het vanavond is en we naar bed kunnen oh wat erg hahaha
hupke,
succes vandaag!
altijd heftig zulke dagen.
slaap maar lekker vanavond!
hi…toch maar n test er tegenaan gegooid…Het vreemde was dat het eerst n plusje was (vaag dan) en dat hij binnen n paar minuten helemaal weg was…Tja wat is het nou :think:
Maandag maar n nieuwe proberen tenzij de :twisted: komen. Ik weet het niet meer en blijkbaar de testen ook niet…
goed weekend allemaal
doegies,
Mariek
Hallo allemaal,
Idd, jullie lopen niet weg … maar typen toch zo veel. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar da’s net zo leuk hé, dan leren we elkaar steeds beter en beter kennen. En volgens mij ontstaat er hier een vriendinnenclubbie, want we delen toch al veel hé met elkaar.
Cathy: wat tof zeg dat je nog borstvoeding geeft. Ik vind het super!!! Heb zelf maar vier maanden gegeven. En vond het zo moeilijk om te stoppen. Maar het was niet echt te combineren met mijn werk. Nu ben ik echt van plan om langer te geven. En deze keer moet het maar t ecombineren zijn met mijn werk.
Simba:Voel je je al wat beter?
Sabine2: Welkom terug meid en wat leuk dat jullie het zo gezellig gehad hebben in centerparcs. :dance:
Hupke: Hoop dat je kindjes zich vlug beter voelen. Kruipt in je kleren hé zieke kindjes.
Miepmuis: Als je ervan uit gaat dat je eerste dag van je menstruatie 7 november is. Dan was je vruchtbaarste dag 21 november. Je eisprong was 21 november. Een bloedtest kun je doen vanaf 1 december en een thuistest vanaf 3 december. Dus w ehouden er de moed in en het kruisje kan nog gaan komen hé.
Het worden nu dus echt spannende dagen hé voor Miepmuis, Hupke en Marije. Jullie gaan de eerste dames zijn die hier hopelijk positief nieuws brengen. :dance: :dance: :dance:
En ik hoop echt dat we met z’n allen zwanger zijn en dan een eigen zwangerschapscluppie kunnen beginnen.
Ik moet zeggen dat ik de laatste dagen verschrikkelijk nerveus ben. Ik was dat niet toen we probeerden voor Lucas. Maar ik schreef hier dan ook nog niet. Ik wist nergens van … wist niet wat mijn vruchtbaarste dagen waren, wist niet wanneer mijn nod was … We lieten het hier allemaal gewoon gebeuren. We seksten ( :mrgreen: ) erop los en toen ik mijn maandstonden niet kreeg teste ik gewoon.
Maar nu … door hier te schrijven … ik weet veel te veel en word er zenuwachtig van. :mrgreen: :mrgreen:
Ik vrees ook dat ik teveel hoop op meteen een zwangerschap. Bij Lucas lukte het meteen en nu heb ik daa rook wel een beetje mijn zinnen op gezet. Niet erg slim. :roll:
Ben daarstraks effe bezig geweest met opruimen in Lucas zijn kast. heb weer kleertjes weggedatopt in dozen. Alle smet maat 86 is nu verdwenen en we zijn helemaal overgestapt op maat 92. Alleen de broeken blijven 86. :mrgreen:
Lucas ligt nu te slapen en straks gaan w enaa rmijn ouders. Sinterklaas komt daar op de wijk waar ze wonen. Een heel feest met clown en al. Dus nu kan ie effe tukkie doen en dan is hij heerlijk wakker om naar Sinterklaas te gaan. :dance:
Wahahaha, ik heb eindelijk ook door dat die cijfertjes in mijn ticker niet de datums zijn. :oops: :oops: :oops: Dacht het al … maar was niet zeker.
Oh mijn god … ik ben zoooooooo vruchtbaar nu. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En net nu ik mijn man nodig heb is hij gaan werken. :mrgreen: :mrgreen:
Miepmuis de regels volgens de testen is dat je na een paar minuten (verschilt per test) het resultaat ziet en dat het daarna niet meer zeker is, dus als je eerst een plus zag zou ik bijna durven zeggen dat je zwanger bent (welke test had je geen romed want die zijn dus echt niet betrouwbaar haha)
Maar het is nog vroeg (ik weet er alles van) even wachten nog en volgende week nog eens testen is het beste denk ik.
Moeilijk he dat wachten pfffffffffffffffffff
Ilse, ja hoe meer je weet hoe moeilijker opeens voel je vanalles je hoopt en denkt vanalles, bij de eerste was ik ook gewoon onwetend hahaha hoeveel anders is dat.
Maar dit schrijven is ook wel weer heel gezellig
Wat klopte niet aan je ticker dan aan datums? heb je niet de juiste ongi datum en cyclus ingevuld of wat, dus je bent NU vruchtbaar, huppakee Lucas in het autostoeltje en naar je man op t werk hahahaha nee onzin natuurlijk maar wordt een leuke zaterdagavond denk ik
De jongste is net in de wagen in slaap gevallen ik moest nog wat bij de winkel halen, maar ik hoor m al weer hoesten en kreunen dus die is zo wakker vrees ik. Arm knulletje zodra hij ligt hoesten hoesten en hij is zo moe he, ik wandel me wat af met hem op de arm.
xx
Nee, ik dacht dat die 5 en die 15 en die 20 en zo onderaan de ticker datums waren. :doh: :doh: Daarmee dacht ik dat he tneit juist was. Want op een andere site had ik alles ingeveuld van eerste dag van menstruatie en zo en daar zeiden ze dat ik nu heel vruchtbaar ben. Maar de ticker heeft dat ook aan. Ik was gewoon effe weer heel blond. :mrgreen: :mrgreen:
Hupke, wat jammer dat hij zo moet hoesten. Hier doe ik altijd het hoofeinde van Lucas’ bedje omhoog met kussens onder het matras. Zo hoest hij veel minder als hij slaapt.
En als we niet tegelijk zwanger zijn (hoop het natuurlijk wél!) dan kletsen we toch ook gezellig met z’n allen verder? Vind dit echt een leuk groepje!
Ilse, ik heb dat ook hoor, bij Joris en Elske (o, nu noem ik toch de namen, hahaha, maar ach, die mogen jullie wel weten ) was ik er veel minder mee bezig, met zwanger worden. En bij Benten schreef ik ook eventjes in een gropeje “stoppers”, dus dat was ook allemaal veel bewuster. BIj Elske was ik trouwens de 2de maand zwanger, bij Benten de derde maand en de vorige keer, die van de miskraam, was er tussendoor gepiept. Dus stiekem ga ik er vanuit dat het nu ook wel snel gaat… en toch ben ik ook juist bang dat het dit keer weleens langer kan gaan duren… whahaha, had ik al eens gezegd dat ik vaag was :mrgreen:
Marieke, ik had dat van de zomer ook… eerst een vage streep, een half uurtje later (of zoiets) was ie er niet meer. Ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ik toen ook eventjes zwanger ben geweest. alleen was ik niet langer dan een week overtijd toen ik toch ging bloeden. Die ongesteldheid was ook veel heftiger dan normaal, dus volgens mij was het toen eerst even raak.
Ben benieuwd hoor, hoop dat je over een paar dagen een positieve test hebt! (of hoop je zelf dat het nog niet raak is?)
Hupke, Benten accepteerde dus ook geen fles. Hahaha, geloof dat onze kindjes wel wat van elkaar weg hebben.
En sterkte vandaag! Hoop voor je dat het sneller avond is dan normaal
Sabine, fijn dat je een lekkere week hebt gehad! Enne… ik duim heel hard dat er een zaadje de juiste weg weet te vinden!
Simba, voel je je vandaag al wat beter? Wel leuk, op kraamvisite! En heerlijk hè, al dat babyspul! :inlove:
Ik denk trouwens dat ik dinsdag of woensdag ga testen (als ik zo lang kan wachten, hahaha).
Hm, was eigenlijk van plan niet te schrijven. Ben druk aan het bakken, pepernoten en cakejes. Mijn broer is hier, vanmiddag vieren we SInterklaas, straks nog even naar de formido, weekendboodschappen doen en kadootjes inpakken… whaaaa, heb het druk. Dus tot later maar weer!
Knuffeltje!
Was er helemaal niet mee bezig dit keer…maar door die buikpijn en dat zwangerschapsgevoel begint het toch weer te kriebelen. Vind beide prima. Als het niet zo is en als het wel zo is. Vin het wel spannend en zal zekers genieten van n komende zwangerschap (ondanks de klachtjes). Maandag dus weer ff proberen. We’ll see…
Er niet mee bezig zijn lukte hier niet. Ben mega regelmatig en aangezien ik veel met biologie heb gedaan weet ik precies hoe de cyclus e.d. werkt…en tja…schakel dat maar uit als je juist wel of niet zwanger wilt worden. Daarom is de situatie waar ik nu in zit juist zo -niet iets voor mij-actie.
Ilse…dat wordt n gezellige avond lijkt me! :mrgreen: Geniet ervan!
Strakkies lekker uit eten met mn familie in t kader van Sinterklaas. De kleintjes krijgen nog wel n paar kadootjes…
Dussse morgen of maandag weten jullie meer…
doegies
Mariek
hoi hoi
ik voel me alweer wat beter heb ook bijna 12 uur geslapen haha
dus zal ook wel slaaptekort zijn geweest!!
maar de rest van het weekend doen we rustig aan, heerlijk!!!
@sabine welkom terug, zo te lezen een leuk weekje gehad!
@hupke, beterschap met je kids, hopelijk kan je vanmiddag zelf ook een beetje bijslapen!
@mariek, spannend zeg vooral als je een plusje gezien hebt!
@ilse, leuk een sinterklaasfeestje veel plezier vanmiddag!
@marije, wat leuk zeg dat je alles zelf bakt, jij ook veel plezier met het sintfeestje!!!
hier net op kraamvisite geweest en wat een lmoppie was het zeg :inlove:
ik hoop zo dat het snel mag lukken (voor ons allemaal)
nou meiden ik ga even boodschappend doen
doeg :-*
Nou, hihihi, kon dus toch niet wachten :oops: Dat krijg je hè, als je de testen al in huis hebt… Ik wilde braaf wachten, maar manlief zei:“Kun je niet nu al een test doen?” IN elk geval was ie hartstikke negatief, zelfs geen vaag streepje. En aangezien ik nu zo ongesteld-moe ben, verwacht ik gewoon morgen ongesteld te worden. En dan… op naar de volgende ronde
Later meer, ga zo eten en hier verder gezellig doen. Kom morgen terug.
Fijne avond!
Oh Marije wat jammer wel met ochtend urine?
Hihi ik ben blij dat ik dan niet de enige ongeduldige ben, nou ja je hebt t veeeeeel langer volgehouden maar toch!
ongesteldMOE sja nee ik zeg niets, we zullen morgen eens zien of die ongi komt en anders gewoon volgende week nog eens testen (ik denk maar zo er is hoop tot je bloed ziet)
Soms is testen wel beter hoor als je er maar aan blijft denken wordt je ook gek he, nu is het gewoon even over en is die hoop iets verder weg dan zonder een negatieve test!
Simba eens goed bijslapen kan soms wonderen doen, heeeeeerlijk, fijn dat je weer op en top bent
Kids liggen er hier in nu, Tristan al om 5 uur die heeft geen middagdutje gedaan en bleef maar lopen terwijl hij echt doodmoe en doodziek was heb m uiteindelijk echt gedwongen, zetpil, hoestdrankje, en mama naast het bed zodat hij niet steeds zou opstaan en in 5 minuten sliep hij!
Zal wel vroeg op staan zijn morgen dan maar ok dat heb ik wel over voor hem als hij dan wel zijn rust krijgt he!
Zo ik ga even van mijn rust genieten wie weet tot strakjes anders morgen
xx
AAAHhhH wat schrijven jullie veel!!! Ik kan het echt niet bijhouden!!! Ik zal snel bijlezen en reageren!!!
Hey Damens mag er ook nog een begin December stopper bij?
tuurlijk natascha! gezellig!
hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch!!! :mrgreen:
join the club!
welkom natasha, leuk dat je mee komt kletsen!!
Goeiemorgen allemaal!
Welkom Natasha! Gezellig dat je mee komt kletsen.
Hihihi Britt, je ziu er bijna een dagtaak aan hebben hè, al dat lezen hier Maar je hoeft echt niet op iedereen te reageren hoor, doe ik ook niet altijd.
Hupke, nee, heb niet getest met ochtendurine :shifty: Niet aan gedacht eigenlijk. Maar goed, ga er gewoon vanuit dat ik binnenkort ongesteld word. Heb nog nooit eerder eerst een negatieve test gehad en wat later wél een positieve test. Hm, maar ik heb ook nog nooit eerder voor mijn NOD getest 8)
Nah ja, vandaag is de dag… we zullen zien.
Hoop dat je niet al te vroeg moest opstaan vanmorgen. Hier heeft Benten eindelijk weer eens doorgeslapen. D.w.z. hij kwam om half 11 al, maar daarna tot half 7 door. Helaas dacht z’n zus er anders over, die kwam om 4 uur en maakte Benten om half 7 dus wakker :roll: Maar goed, ben supertrots op dat ventje. want de keren die hij door heeft geslapen zijn nog goed te tellen…
Gistermiddag Sinterklaas gevierd. Het was kort maar krachtig. Ze waren zo lief, zo verrast en blij. Er was ook geen gegraai tussen de kadootjes, maar gewoon hun beurt afgewacht en ze waren alledrie erg blij met wat ze gekregen hadden.
Simba, wauw, lekker hoor, 12 uur geslapen! Fijn dat je je wat beter voelt.
En ik bak inderdaad wel veel, maar dat komt omdat we jaren geen oven gehad hebben en sinds een paar weken wél. Ben er zo gelukkig mee… moet even wat inhalen, geloof ik.
Spannend, Mariek, morgen weer testen! (hihi, of vandaag al? )
Ilse, gezellige avond gehad? :mrgreen:
Jij hebt het trouwens ook nog lang volgehouden om BV te geven!
Nou, ik ga maar eens wat ontbijten, en als mijn lief straks wakker wordt nog even terug naar bed.
Fijne dag allemaal!
goedemorgen allemaal,
hihi ja we schrijven al best veel he!!
vind het ook super gezellig hier :mrgreen:
meiden allemaal een fijne zondag
en kom straks nog wel even kletsen