Ah nog iemand erbij welkom!
Marije wat een spannende dag, ik stond vanmorgen op en d8: zou Marije al ongi zijn hahaha, we sjullen sjien…
Hier heb ik iets mogen doorslapen, mn mannetje is opgestaan met de kids, na een slechte nacht, Tristan heeft bij ons in bed gelegen, dat doen we normaal echt niet maar we waren beide echt uitgeput en meneer wilde niet meer slapen elke keer als hij ging liggen kreeg hij een enorme hoestbui bij ons vond hij het wat veiliger denk ik.
En ik rvees dat meneertje mij aangestoken heeft, een bonkend hoofd hoesten misselijk duizelig blur ik heb niet getempt maar vrees ook koorts, ik kruip dus lekker op de bank en zal weinig leuks doen vandaag vrees ik.
Jullie wel een gezellige fijne regenachtige zondag
xx
Goeienamiddag allemaal,
Lucas ligt op bed. Zijn net terug van bj mijn ouders. Sinterklaas was daar geweest. :mrgreen: Hij heeft de oogstmachiene van Duplo gekregen. :dance:
Onderweg naar huis in de auto was eh tplots van: “Oei … mama … jucas pipi doen.”
Dus hup vlug langs de kant gaan staan.
Ik eruit. Wil Lucas uit zijn autostoel halen zegt ie: “Gedaan … pipi in pamper.”
Neeeeej … hij had helemaal geen pamper aan. :doh: :doh: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Heb nu juist zijn stof van rond zijn autostoel afgedaan en in de wasmachine gestopt. Heb er toch maar een raar geveol bij. Moest veel te veel dingetjes losmaken om alles af te krijgen. Volgens mij ga ik die stof er echt niet meer aan krijgen. :think: :shifty: :shifty: Als die stof al niet gekrompen is. :shifty: :shifty: :shifty:
Ah we zien wel. Moest zowiezo toch gewassen zijn. Lukt het niet dan kopen we gewoon een nieuwe. :eh: :oops:
Marije wat jammer dat de test negatief was. Maar effe wachten hé nu, kan nog gebeuren hé zolang die duiveltjes niet komen.
En idd, zwanger of niet … we kletsen gewoon lekler door.
Gisteren heerlijk tagliatelli met zalm gegeten. Steve heeft een steak gegeten. Lucas is heel flink geweest in het restaurant. Rond 21u00 waren we al terug thuis. Lucas in bed gedaan en wij tv gekeken. Was in slaap gevallen en heb het einde van de film niet gezien. :doh: :doh:
Mijn ouders komen strakkies nog een bakkie doen.
Ze moeten me nog een cd met jumpmuziek geven voor in school.
En ik ga even mijn lesjes gaan maken voor morgen.
Oh en Natasha, welkom bij ons clubbie.
Wanneer is jouw NOD??
Oh, Mees, je mag in het lijstje mijn verjaardag aanpassen hoor. Ben er nu 26 :mrgreen:
Is een tijdje geleden dat Zasje nog langs geweest is hé. Ofwel komt ze haar bed niet uit, want zij heeft nu haar meest vruchtbare periode hé.
heeey meiden
voelde ik me gisteren weer goed
voel ik me vandaag weer zo :sick:
last van mijn maag en het gevoel alsof ik de marathon gelopen heb
vandaag dus een dagje bankhangen gehad
en voor morgen maar vervanging op mijn werk geregeld
@hupke, jij ook beterschap hopelijk voel je je snel weer beter!
@ilse, hopelijk past die hoes weer gewoon maar je zou zeggen dat ze daar toch rekening mee gehouden hebben dat je die dingen een keer kan wassen als er kids inzitten :think:
en zasje is vast aan het klussen haha
@marije, ik hoop nog steeds dat je toch posi test en dat de duiveltjes wegblijven, vandaag wel spannend voor jou zeg!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mijn hoes past weer!!! :dance: :dance: :dance:
@Ilse81 wrote:
Is een tijdje geleden dat Zasje nog langs geweest is hé. Ofwel komt ze haar bed niet uit, want zij heeft nu haar meest vruchtbare periode hé.![]()
Non stop :mrgreen: :silenced:
Ondertussen wordt ik echt gek in mijn hoofd pff… haal me van alles in mijn hoofd. Heb al vanaf donderdag een trekkende zeurende pijn bij mijn schaambeen. (soort menstruatie gevoel) Maja net wat ik zeg zal me wel gek maken.
Verder tussen het klussen ook nog druk geweest

En ben ook bezig om mijn eigen bedrijfje op te starten en daar gaat ook veel tijd in zitten.

Zasje, wat voor bedrijfje ben je aan het opzetten??? Of heb ik daar overheen gelezen??
Ilse, geweldig dat de hoes weer past!! Ik zou ook als de dood zijn dat dat ding r niet meer om zou gaan. Maar gelukkig, scheelt je weer een nieuwe…
Simba, hoop dat je je snel beter gaat voelen!!
Hupke, heeft de griep nog doorgezet bij jou???
Verder alles met iedereen goed???
Wij zitten ook in de vruchtbare periode, spannend allemaal zeg!!
Hie rgaan we vanavond weer lekker van bil hoor. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Toen we nog niet bezig waren aan een tweede zei Lucas staads dat ie ene zusje wilde. Nu zijn w evolop bezig en als je vraagt: “Wil Lucas een broertje of een zusje?” zegt hij: “Jucas wil niks.” :doh: :mrgreen: :inlove:
Ik verlang toch zoooooooooooooooooo tegen dat de eerste positieve testen aankomen.
Volgens mij zijn we hier met een aantal dames die allemaal rond dezelfde tijd gaan mogen testen.
Wil natuurlijk eerst Natascha en Mariek welkom heten.
Marije hoop dat je alsnog een positieve test in handen krijgt
mischien is het gewoon nog te vroeg. Hou ons op de hoogte meid
Hupke vervelend dat je je zo beroerd voelt hoop dat je je gauw
weer wat beter voelt.
Sabine2 hoe was het in CP kon je man zich inhouden om niet
perongeluk te gaan werken? :mrgreen: Hoop dat het klussen geslaagd is geweest.
Ilse veel plezier met het klussen !!
Zo en nu plof ik lekker met een filmpie op de bank
:-* zasje
Hallo allemaal!
Nou, nog geen bloed. Maar wel vandaag enorme nesteldrang gehad (hen ik altijd voor mijn menstruatie) en nu helemaal niet lekker: misselijk en krampen in mijn buik. Verwacht dus echt vandaag of morgen ongesteld te worden, pas als ik morgen niet ongesteld word ga ik weer twijfelen :mrgreen:
O Zasje, wat is het toch spannend hè. Je bent er nu natuurlijk zoveel bewuster mee bezig.
Ik ben zo benieuwd wie wanneer zwanger wordt!
Ben ook benieuwd wat voor bedrijfje je aan het opzetten bent.
Ha Ilse, gelukkig past de hoes nog :lol:
Oe, tagliatelli met zalm! Hier maakt mijn lief voor mij vaak spaghetti met zalm en room-whiskeysaus (tegenwoordig vaak zonder whiskey, want we hebben nog geen goeie slijter ontdekt hier )
Simba, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Er schijnt een buikgriep te heersen…
Hihi Hupke, voelme vereerd dat je bij het osptaan al aan me denkt Hoop dat jij je inmiddels wat beter voelt.
Hoe gaat het met jouw zwangerschapskwaaltjes?
Britt ook al in de vruchtbare periodes. Veel van jullie lopen gelijk op hè? Grappig.
Nou, het grut ligt bijna in bed. Alleen Elske speelt nog wat, maar zij heeft tot half 5 vanmiddag geslapen. Kon ze wel even gebruiken. Ga haar zo ook in bedje stoppen en dan gaan wij er ook vroeg in.
Welterusten alvast en ongetwijfeld tot morgen :mrgreen:
Hihi Ilse, veel plezier vanavond.
Hahaha, die Jucas :inlove: Nou Lucas, je toch vast een lief klein broertje of zusje krijgen.
Zasje, geniet lekker van je filmpje!
En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Hahaha, van elke scheet :mrgreen:
@Ilse, ohhhhhh die Lucas, maar hij weet dus wel wanneer hij plast! Tris heeft daar nog echt geen benul van, wel als hij een volle broek heeft dat hij verschoont wil worden maar verder!?! haha
Hier moeten de hoezen van de autostoeltjes ook eens in de was, maar erg simpel zit dat inderdaad niet in elkaar, moet zowat het hele ding ontleden om ze los te krijgen, hadden ze wel wat makkelijker mogen maken!
Haha Lucas wil een zusje, Danick ook, ze vind Tristan maar een klein lastig mannetje (soms is nog alleen tirannetje nml) en ze wil graag nog een beebje maar dan wel een zusje alsteblieft!
@Simba, euhhhhh wanneer is je NOD misschien voel je wel heeeeeeeeeel andere dingen he, je :sick: voelen en moe zijn…
@Zasje, ja erg he al die gevoeletjes ik weet er alles van.
Het land van Sint dat klinkt leuk waar is dat!?
Een eigen bedrijfje, voor wat als ik vragen mag?
Wij hebben een eigen zaak, weet dus dat het veel gedoe is voor je begint, alles goed uitzoeken, navragen en regelen maar ik blijf erbij, eigenbaas zijn is super. Ok veel stress soms maar toch ook wel heel fijn (vooral financieel:P)
@Marije, geen bloed is goed hahaha maar ja inderdaad even afwachten, je voelt vanalles en al die gevoelens kunnen zowel betekenen dat je ongi wordt of juist niet he :S heb je de tampontest al gedaan!?!? haha
Mijn zwangerschapskwaaltjes zijn een stuk minder, die pijntjes in mijn buik dan vooral, eigenlijk voel ik nu NIKS dus ik heb geeeeeeeeeen idee wat ik nu moet denken, gewoon afwachten net als iedereen dus hahaha
Is opzich niet verkeerd maak ik mezelf ook veel minder gek merk ik!
Zo hier was het het dagje wel, smiddags klaarden we allemaal redelijk op en we besloten om heel even de stad in te gaan, even maar om te informeren naar de Wii (nintendo) die leek ons wel erg leuk voor de kids (en onszelf) mijn mannetje wil liever een playstation3 ofzo die zijn grafisch mooier maar we zochten echt wat voor de kids en de Wii is daar echt geschikt voor.
En nu staat hij dus aangesloten en al hier in huis!
De kids hebben ook al even gespeeld en wij ook, wat moet je er bij bewegen zeg pfffffffffff dat is super voor mn conditie hahaha, ik heb er mee fitness gedaan en mijn leeftijd kwam uit op 46 OEIOEI (van mn mannetje 80 dus viel wel eme wahaha)
Maar ok, voel me een stuk beter en tristan gelukkig ook alleen ben nu wel doooooooooodmoe en ga dus ook lekker in bedje nog even One tree Hill kijken en dan slaapjes doen, tot morgen, met een bloedvrije marije een uitgeputte Ilse (van t klussen) en de rest onwetend al heel zwanger of erg vruchtbaar
xx
geef hem van jetje ilse!! :mrgreen:
zasje, geniet van je film!
hahaha! mijn man heeft zich weten te beheersen op center parcs om niet te gaan werken daar!
hij heeft zich lekker laten verwennen hoor!
morgen mag hij weer naar zijn eigen center parcs om daar klaar te staan voor de gasten!
zijn de rollen weer om gedraaid! :mrgreen:
hoi hoi
@marije, het blijft spannend bij jou!!!
@hupke, mijn nod is pas de 21ste dus daar kan het niets mee te maken hebben mag eerst nog klussen aankomende week :mrgreen:
:mrgreen:
en de wii is leuk :dance: wij hebben hem ook en gisteravond weer een sportavondje gehad nou ja de rest dan, ik hing meer op de bank het golven kom in nog wel aan
ik ga nog even een aflevering will en grace kijken
doeggg
Welkom Natascha, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Zo zo dames, een dagje niet op het forum geweest en het is al niet meer bij te houden hahahaha! Ik heb wel met plezier terug gelezen! Wat een heerlijk gezellig geklets zeg!
@ Simba, misschien voel je inderdaad wel iets anders? Zou dat nog niet kunnen? Ik heb geen idee hoe snel je eigenlijk bepaalde kwaaltjes zou kunnen voelen als je zwanger zou zijn. In ieder geval wel fijn dat je je vandaag beter voelt! Af en toe een lekkere inhaal slag met slapen is ook wel eens fijn!
@ Marije, spannend zeg voor jou allemaal!! Ben benieuwd hoor, kan me voorstellen hoe spannend het voor jou wel niet moet zijn. Ik zal duimen voor je hoor meid!
@ Hupke, is zo een Wii niet helemaal geweldig! Ik zou er ook heel erg graag een willen hebben, alleen zijn ze hier al maand in maand uit, uitverkocht! Mijn vriendin, tevens buurvrouw, heeft er een en we spelen regelmatig een aantal leuke spellen!
Ik ben ook zo ontzettend benieuwd wie, wanneer zwanger wordt!
Ik ben er geloof ik wel behoorlijk mee bezig, ik heb nu al drie nachten lang dromen over babies! Hoop niet dat dit dingen gaat beinvloeden. Gisteren ochtend en gisteren avond in ieder geval lekker geprobeerd om ook zo een kleintje te maken :oops: hihihihihi.
Gisteren de oprit en stoep schoongeveegd van de sneeuw, samen met mijn mannetje en daarna naar de sportschool geweest. Vanmorgen werd ik dan ook wakker met behoorlijke spierpijn. Ik kan gewoon haast niet lopen. Ik waggel meer vandaag :mrgreen: Gelukkig heb ik lekker twee daagjes vrij van werk, dus kan ik even lekker rustig aan doen!
Ik ga me even op Desperate Houswives richten, het is behoorlijk spannend aan het worden! Dames, fijne avond, of eigenlijk is het al nacht bij jullie! Slaap lekker en tot morgen!
Goeiemorgen!
Nog steeds niet ongesteld… :shifty:
Hupke, gelukkig zijn jullie wel een beetje opgeknapt!
Hihi, en ik wil niet weten op welke leeftijd ik uit zou komen. Moest gisteren een paar keer naar zolder en men, ik stond echt zo te hijgen… nul conditie :oops:
Wauw Rebecca… sneeuw weggeveegt… Ik wil ook wel sneeuw. (euh, maar niet veel langer dan een weekje hoor :mrgreen: )
Ben die regen hier wel weer heel erg zat. En dat terwijl ik best van regen en ruig weer hou.
Hihi, en ook lekker bezig geweest om een beebje te maken :dance:
Met al dat “geklus” van iedereen móet het toch wel snel raak zijn, zou je denken :mrgreen:
Voor iedereen: een fijne dag!
En ik kom later nog wel even spieken.
Goedemorgen meiden,
Marije wat een stoer gezicht je banner 1 dag overtijd meid ik hoop het voor je.
Rebecca gaaf sneeuw ruimen vrees dat wij daar niet aan hoeven te denken.
Hupke het Land van Sint was in Ouwehands dierenpark ik geloof dat het nu helaas is afgelopen was Zondag de laatste dag vorig jaar was het in het Land van Ooit. Waar het ook is wil volgend jaar er zeker weer bij zijn.
Beh ben echt mega prikkelbaar loop maar te snauwen en te fitten arme peuter en dan springen de tranen weer in mijn ogen als hij me zachtjes over me wang aait .
Zijn vast de zenuwen straks gesprek op het werk over mijn contract verlening. Weet dat ik er een keer uit moet want een vast contract aanbieden doen ze vast niet. Geloof dat ze mijn contract in 2 jaar tijd 8 keer kunnen verlengen. We zien het wel vind het spannend dit is de eerste keer dat ze me uitnodigen voor een gesprek over mijn contract verlening in bijna 2 jaar.
:-* zasje
goedemorgen,
@rebecca, sneeuw ruimen :o
dat krijgen we hier volgens mij niet en anders vast weer die natte troep
echt een flink pak sneeuw voor een weekend ofzo lijkt me wel leuk
maar al dat geglibber enzo op de weg hoeft voor mij dan weer niet :oops:
en nee denk dat mijn maagpijn echt van de griep komt
mijn eisprong is nog niet geweest als het goed is
mag eerst nog even klussen :mrgreen:
@zasje, succes vanmiddag met je gesprek op je werk
hopelijk geven ze je toch een vast contract
bij mijn vriend mochten ze 3x een jaarcontract geven
nou meiden ik duik nog even in mijn tijdschriften
doeggggg :-*
@Sabine, ja lijkt me ook vreemd als je op je ‘werkplek’ vakantie hebt, iig een soortgelijke plek dan heb je vlug van, he dit moet zo of dit kan anders en waarom doen ze dit niet, mijn handen zouden ook kriebelen volgens mij hahaha
Wat doet je man precies, lijkt me wel wat hebben bij centerparks werken (vooral de personeels kortingen hahaha)
@Simba, ja leuk die Wii ik heb ook dat brain spel gekocht, nog niet geprobeerd maar ze hebben me verteld dat dat ook heel leuk is, vast minder vermoeiend
@Rebecca, ohh sneeuw GEWELDIG! Haha bezig zijn met beebjes en ervan dromen… men zegt wel dat zwangere vrouwen heel vreemd kunnen dromen dus houd je maar vast als je nu al begint hihihi
Hier vliegen die Wii’s ook over de toonbank, je kan ook extra afstandbedieningen kopen en die waren echt overal uitverkocht alleen wij hadden geluk, bij de free record shop de laatste! (dat ding hadden we eerder dan de computer hahaha) Daarom hebben we hem ook gister al meegenomen, veel plaatsen was hij al uitverkocht en de andere hadden er maar 2 of 3 en ja mijn mannetje is nog veeeeeeeeeeel ongeduldiger als ik en wilde er dan wel meteen op kunnen spelen
@marije, ohhhhhhhhhhhhh wat maak jij het spannend zeg, hoe voel je je verder? Je bent toch heel regelmatig of niet en al een tijd van de pil af? hoelang ga je wachten voor je weer test (MET ochtend urine hihi)
@Zasje, heeeeeeeeeeel veel succes met je gesprek, dat is ook echt mega spannend he, hoop dat je heel goed nieuws te horen krijgt. Ik vind het zo oneerlijk dat er bijna geen vaste contracten meer gegeven worden, hoop dat je straks heel goed nieuws krijgt! Ik duim voor je.
Hier heb ik heftige buikpijn en hoofdpijn, de echte voortekenen van een ongi bij mij, wel vroeg (maar sja ik dacht ook vroeg een eisprong te hebben gevoeld) ik vrees dus dat eerste keer raak er hier niet inzit. Blijf hopen tot er bloed is haha maar toch, heb niet meer echt het gevoel van het is raak, dus we zullen zien.