Zijn er ook novemberstoppers 2007?

kan het lijstje op pagina 1 nog worden bij gewerkt?

voor ons wordt dit het tweede kindje en mijn NOD is 19 dec.

Vast wel, anders Mees even een PB sturen?

hupke: mijn man zit bij de fietsverhuur,in de sporthal en doet de techniek bij de shows in de plaza. zeer varieerend dus! hihihi…

toen de nood aan de man was bij center parcs heeft hij zelfs uit geholpen bij de housekeeping. moest die mee helpen huisjes poetsen en de inventaris checken, gordijnen wassen en noem maar op. (wat die daar allemaal tegen kwam wil je niet weten.mensen doen de vieste dingen in die huisjes!)

hij is er echt eentje die niet stil kan zitten!

die personeelskortingen zijn inderdaad mooi mee genomen.

ook mogen we gratis zwemmen,altijd lekker he!

als we er op vac. zijn kan hij zich gelukkig wel goed los maken van zijn werk.natuurlijk ziet die wel van alles om zich heen en dan moet die toch even commentaar geven!hahaha!

rebecca: waar woon jij dat je gezegend werd met sneeuw!!?? super!

wij hadden alleen erg veel water!

marije: spannende tijd nou! zou wel een leuk sint cadeautje zijn he!

zasje: ik wens je heel veel succes strakjes.ben benieuwd wat ze in petto voor je hebben!

hier moesten we het klussen even overslaan het weekend. we hadden verstopte leidingen en lekkages. hebben de voeten niet droog gehouden helaas.

we stonden midden in de nacht te dweilen.

de hele berging stond blank.ook lekker als je net van je vac. terug bent.

vanmorgen was ook de kelder nat en het toilet.

de gemeente is nu aan het graven.ik hoop dat het vandaag nog goed gaat komen.we kunnen niet douchen,niet afwassen en de wc’s niet goed door spoelen.

in klussen heb je dan niet zo,n zin meer!

maar die schade halen we wel weer in!

vanmiddag ga ik met mijn zoontje en oma naar het huis van sinterklaas.

vandaag is het voor het laatst open.

Leuk dat ik bij jullie mee mag kletsen.

Kan natuurlijk niet alles terug lezen, maar hoop dat ik er snel een beetje in kom.

Zal me eerst ff voorstellen, ben dus Natascha 29 jaar ben nu 3 jr getrouwd en zijn sinds aug 06 de trotse ouders van ons zoontje Maurice.

Na veel gepraat hebben we toch besloten te gaan voor een brusje.

Ik heb 5 dec een afspraak bij de gyn staan om het spiraaltje te laten verwijderen.

Ben er nog een beetje angstig voor, omdat ik het plaatsen nou niet echt prettig vond.

Mees jij had hem toch ook laten verwijderen zijn er nog meer damens?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen ermee.

Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust.

hoi natascha,

welkom hier!

ik heb 2 weken geleden mijn spiraaltje laten verwijderen en ook ik was heel bang omdat het plaatsen ook best zeer deed.

maar je voelt er niks van meid! hij is er zo uit!

omdat ik zo bang was kon ik me niet zo goed ontspannen waardoor de dokter de eendebek er niet goed in kreeg. dat was even pijnlijk.

maar als je je kan ontspannen is er niks aan de hand.

veel succes 5 dec!

het is zo gepiept, echt waar!

Hoi hier was ik weer.

Sabine jeetje wat vreselijk die lekkage hoop dat alles snel weer gerepareerd word. Heb je veel schade ? En word het vergoed door de verzekering?

En nee vertel maar niet wat er in die huisjes gebeurt anders wil ik nooit meer naar CP :hand:

Natascha heel veel sterkte 5 December.

Ben op gesprek geweest weet nou eigenlijk niet of ik blij moet zijn.

Ze hebben me weer een contract voor een half jaar gegeven dus tot einde mei (heerlijk zou je straks zwanger zijn verlengen ze je contract niet …) Maar met een heleboel haken en ogen zo willen ze de uren langer maken dus ik moet langer aanwezig zijn en dan kom ik in de knoei met mijn man zijn werk. En ze willen ipv nu vast rooster elke week andere roosters maken. En dan ook in het weekend baal dus eigenlijk vreselijk zijn best klote uren dat ik moet werken en dat vreet energie was dus eigenlijk blij dat ik vaste uren had nu is dat dus welke week anders …zucht. Dus met andere woorden kan dus wel iets anders gaan zoeken :cry: :evil:

:-* zasje

Zasje, jemig, dat klinkt allemaal niet fijn. Had gehoopt dat het gesprek positiever zou lopen.

Hupke
, maar de klachten die je voor een ongesteldheid hebt, kunnen ook op een zwangerschap duiden hè? (hihi, zijn jouw eigen woorden tegen mij :stuck_out_tongue: )

Ik blijf ook heel hard meehopen hoor!

Ik wil woensdagochtend weer testen. Ja, ochtend, hahaha, met ochtendurine dus :stuck_out_tongue: Ik ben nog steeds regelmatig erg misselijk, moet vaak plassen, zwaar gevoel in mijn buik (maar niet meer echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden), zere borsten en erg jankerig.

Hihi, beetje raar verhaal, maar mijn man kan ruiken aan mij of ik bijna ongesteld moet worden… euh… hij ruikt dat aan mijn mondgeur, dat jullie niet iets anders gaan denken :oops: :mrgreen: Tot nu toe klopte dat altidj precies. Nu heeft hij dat geurtje even geroken, maar het is weer weg, of heel erg vaag aanwezig. Heb wel hoop! :pray:

En ja, ik was altijd erg regelmatig, ben nu echt wel overtijd.

Ooo Sabine, wat erd die lekkage :frowning:

Is het nou weer goed?

En hoe was het bij het huis van Sinterklaas? Ken dat niet, klinkt leuk!

Natascha, wat spannend, 5 december! Leuk, ook een 2006-jongetje. Mijn zoontje is ietsje jonger, van april 2006.

Ga even gezellig doen met mijn oudste, die is net uit school.

Kom straks nog even spieken.

Sabine Fijn te lezen dat het eruit halen reuze mee valt.

Ach is voor een goed doel.

Zas balen zeg een half jaar contract, hoeveelste halfjaar contact is het nu?

Tja in de wet staat wel dat ze mensen niet mogen ontslagen omdat ze zwanger zijn, maar de feiten zeggen vaak wat anders.

Wat voor werk doe als ik vragen mag?

Ben eigenlijk wel benieuwd ook wat de andere voor werk doen, en hoeveel uur?

Zelf werk ik als verpleegkundige voor 24 uur per week, maar misschien dat ik het aantal uren nog wat om laag ga brengen naar 20 uur.

Dat willen ze minimaal hebben aan uren van verplaagkundigen op onze afdeling.

Marije al 3 kids wat leuk, zal vast een drukke bedoeling zijn bij jullie in huis.

Welke leeftijden hebben je kids? De jongenste in ieder geval alweer 20 maanden.

Wel handig zo man die ruikt dat je zwanger bent.

Onze uk is alweer ruim 15 maanden en loopt nu ongeveer 2 weekjes al los. Geweldig om te zien die stapjes.

@Yona wrote:

Zas balen zeg een half jaar contract, hoeveelste halfjaar contact is het nu?

Tja in de wet staat wel dat ze mensen niet mogen ontslagen omdat ze zwanger zijn, maar de feiten zeggen vaak wat anders.

Wat voor werk doe als ik vragen mag?

Ben eigenlijk wel benieuwd ook wat de andere voor werk doen, en hoeveel uur?

Het wisselde aan contracten duur eigenlijk dan een half jaar dan 3 maanden net hoe het uitkomt denk ik. Dit is geloof ik 6de ofzo.

Ik ben Coördintator in een inhouse bedrijf voor 10 uur per week. Dus ben 3 keer in de week de pinuut om om 4.45 uit mijn bed gepiepd te worden :shifty: en 2 avond diensten tot 23 uur

Oeps Natascha, niet goed gelezen, dacht dat jouw zoontje van januari 2006 was :oops:

Mijn andere kids zijn 9 (aug.) en bijna 3 (5 januari). De drukte valt heel er mee, omdat de oudste al 9 is. :wink:

O, heerlijk hè, die eerste stapjes! :inlove:

Ik werk niet. Ben thuismoeder, maar probeer ondertussen een boek te schrijven.

Euh… Zasje, ben waarschijnlijk erg blond nu, maar wat is een inhouse bedrijf? :oops:

@Cathy S. wrote:

Euh… Zasje, ben waarschijnlijk erg blond nu, maar wat is een inhouse bedrijf? :oops:

Dat is een uitzendbureau in een bedrijf (die zitten meestal in grote fabrieken of bedrijven, een ingehuurde personeel zaken dus)

Maakt niet uit moet je ook maar net weten.

hoi hoi

nou na een dagje bankhangen en nu zelfs aan het vervelen :wall:

heb ik vandaag weinig :sick: momenten gehad dus voel me weer een stuk beter!!!

@sabine, jeetje zeg wat erg zo’n lekkage, ik hoop dat de schade meevalt!

@zasje, meid had gehoopt dat het een positief gesprek voor je zou zijn.

@natascha, succes woensdag!

ik werk 32 uur op een kinderdagverblijf

@marije, jij houd het spannend he, hoop zo voor je dat je woensdag een positieve test in je handen hebt!

@hupke, wanneer is je nod, misschien net wat marije zegt zijn het zwangerschapstekenen! spannend hoor!!

ik ga nog even stofzuigen en nog wat tv kijken

tot straks

@ Sabine2 - Ik woon in Amerika, vandaar de sneeuw! En wat erg zeg een lekkage!

@ Zasje - balen zeg dat gesprek! Daar wordt je dus niet echt vrolijk van. Had gehoop dat het positiever uit zou pakken!

@ Marije - Spannend allemaal nu!! En wat apart zeg dat jou man altijd kan ruiken wanneer je ongested moet worden.

@ Natascha - Succes woensdag!

Vanmorgen bij het opstaan was de spierpijn hier nog niet veel beter! Maar goed, we komen er wel weer overheen!

Vanmiddag ga ik lekker een bananenbrood bakken! Heerlijk. En dan weer lekker “klussen” als mijn mannetje thuis komt! :wink:

oooo bananenbrood dat klinkt lekker :drool: :drool:

maak je dat in een broodmachine???

Nee in de oven. Als ik je wilt kan ik je wel een pb sturen met het recept?

ja lekker, kan ik die is maken binnenkort :drool:

lekkage en overstroming zijn verholpen.blijkt dat een grote oude boom voor de deur zijn wortels heeft vast gezet in onze riolering.hierdoor kan het water dus nergens heen. de kosten en onkosten kunnen dus worden verhaald op de gemeente.dat is weer een pluspunt gelukkig!

schade valt nog mee.kelder is een kwestie van drogen,maar het zeil in de berging is erg nat geworden.zal straks wel gaan rotten en krullen.

dan gaat er nieuwe in.

zasje: balen zeg, dat het zo gelopen is.dan zou ik denk ik ook voor wat anders gaan kijken.blijf positief he! 8)

natascha: ook van mij heel veel succes nogmaals voor woensdag! :smiley:

rebecca: aha! amerika! da’s andere koek inderdaad! ik woon vlak bij horst-america maar daar ligt ook nog geen sneeuw! :wink:

ik werk op een kinderdagverblijf/buitenschoolse opvang voor 12-22 uur.

net een jaartje.heb 12 jaar met verstandelijk gehandicapten gewerkt.

buiten schoolse is niet zo mijn ding.ligt mij niet zo.helaas zitten daar de meeste uren. mischien dat ik ook nog eens ga kijken voor wat anders.

@Simba83 wrote:

ja lekker, kan ik die is maken binnenkort :drool:

Ik zal je morgen het receptje even sturen :wink:

Ik verga hier nog steeds van de spierpijn, maar we gaan straks gewoon proberen te “klussen” :wink:

Vanavond alvast wat kerst inkopen gedaan. Moet ook gebeuren en de speelgoedzaken hebben al veel dingen in de uitverkoop staan dus was het makkelijk om alvast iets voor de neefjes en nichtje te kopen.

En nu ga ik lekker een hete douche nemen en dus spreek ik jullie morgen weer!