Goeiemorgen!
Ooo Rebecca, kun je mij dat recept ook sturen? :drool: Klinkt erg lekker nl.
Balen van de spierpijn, hoop neit dat je ziek gaat worden.
Simba, gelukkig weer aan het opknappen! Goed dat je even rustig aan gedaan hebt.
Sabine, pff, gelukkig dat de schade meevalt en verhaalt kan worden.
Hupke, nog niet ongesteld geworden?
Hier dus in elk geval nog geen bloed. Wel bij vlagen (hm, steeds meer vlagen) enorm misselijk, onwijs zere borsten en zooo moe. Morgenochtend testen. Ben eigenlijk zo bang voor een negatieve test, niet dat ik het op zich erg zou vinden, maar al die kwaaltje en het uitblijven van mijn menstruatie voor niks… dat vind ik minder
Ga even snel ontbijten…
Tot later!
Jeetje Marije, je houdt het wel spannend hoor… En wat apart dat jouw man kan ruiken of je ongi wordt of niet…
Hier ook allemaal ‘vreemde verschijnselen’. Gisteren een klein beetje bloed verloren, net als vorige week een keer. Gespannen borsten ook…
En heel moe, maar die oorzaak weet ik wel, want Jesse is al 2 nachten vreselijk aan het spoken (net nu ik een heel drukke week heb, lekker :wall: ). Nou ja, we zien het wel, het kan ook zijn omdat het hele boeltje in mijn lijf weer op gang moet komen na het verwijderen van het spiraaltje, dus we hebben maar niet teveel hoop.
Ik las in de reacties een paar wijzigingen voor het lijstje, maar ik vind het persoonlijk handiger als je me dan even een pb stuurt.
Rebecca, als je zoveel spierpijn hebt dan heb je wel goed je best gedaan in de sportschool :thumbup: (daar kwam het toch van, of was het van het klussen? ). Oh, kerstinkopen doen… ik heb wel weer zin in de kerst, gezellig de boom in huis, allemaal kaarsjes aan :inlove: Oh ja, dat recept voor bananenbrood: ik houd me aanbevolen :drool:
Natascha het verwijderen van een spiraaltje doet geen pijn hoor, zeker niet in vergelijking met het plaatsen, dat vond ik echt niet prettig. En daarna heb ik ook weinig last gehad. Wel een bloeding, maar dat is denk ik logisch. Succes morgen! Leuk trouwens dat we elkaar hier weer spreken. En wat voor werk ik doe (dat weet jij waarschijnlijk al, maar voor de anderen): ik sta voor de klas in groep 3/4 op de basisschool voor 1,5 dag in de week en vanaf twee weken geleden heb ik ook op vrijdagmiddag groep 5/6.
sabine, ben je lekker mee, al die waterschade. Gelukkig dat het op de gemeente verhaald kan worden.
zasje balen dat je gesprek tegenviel. en het zesde tijdelijke contract alweer? ik dacht dat dat helemaal niet mocht en dat ze na een bepaalde perioder verplicht zijn om je een vast contract te bieden? nou moet ik zeggen dat ik er helemaal geen verstand van heb hoor, maar ik dacht eens zoiets gelezen of gehoord te hebben.
Nou, ging net naar de wc en veegde weer een beetje bloed. Misschien word ik dan toch wel ongi?
Ik ga even lekker op de bank hangen.
Groetjes Ellen
@Yona, ik werk parttime vanuit huis als soort van manusje van alles, veel administratieve werkzaamheden, het onderhouden van intranet van een paar kleine bedrijfjes, die hebben een ‘virtueel kantoor’ voor thuiswerkers en ik verzorg daar de prikborden, adressenlijsten, planningen etc. Dat alles goed en duidelijk voor de werknemers terug te vinden is.
Dit kost me tussen de 10 en 15 uur per week.
Verder doe ik de administratie voor onze zaak (mijn man is zelfstandige in de bouw)
@Marije, een boek, leuk wat voor soort? kinder, thriller, biografie, telefoonboek?
Nog steeds geen ongi, jij bent gewoon heftig zwanger meid ik kan het me niet anders voorstellen met alles wat je verteld en dat je normaal zo regelmatig bent! Spannend morgen, maar die test is positief hoor let maar op
@Simba, mijn nod is over 2 daagjes, donderdag dus al die gevoelletjes kunnen heel goed komen ivm een aankomende menstruatie alleen normaal heb ik savond enorme buikpijn en de dag erna ben ik ongi nu blijft het gewoon steeds zeuren, maar sja is wel pilloos dus alle regels zijn veranderd en ik kan nergens meer van op aan haha
@Rebecca, ohhhhhhhhhhh bananenbrood, volgens mij kan je dat recept beter hier plaatsen ik wil t ook wel!
@Sabine, leuk zo’n lekkage :S gelukkig is het probleem gevonden en zijn de kosten voor de gemeente, maar toch al die extra ellende ervan he pfffffffffffffff hoop dat ik het nooit hoef mee te maken.
@Ellen, wanneer is je NOD? of is dat niet duidelijk nog. Als je dan ongi moet worden dan maar meteen dat het doorzet he kan je tenminste door naar je volgende cyclus ipv dat aanmodderen. Maar als je maar een paar veegjes hebt zegt het dus helemaal niets heb ik begrepen dat kan ook een innestelingsbloeding zijn. Ikzelf vind dat vreselijk man dan weet je nog niet waar je aan toe bent, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Hier verder weinig verandering, zeurende pijn, ook pijn in mijn rug dat heb ik nooit maar volgens mij is dat de schuld van de Wii
ik moet gewoon een paar daagjes geduld hebben en dat is moeilijk hahaha, gelukkig is morgen sinterklaas dus druk zat en dan is het zo donderdag, al denk ik erover om tot vrijdag te wachten met testen, maar ok mij kennende houd ik me er niet aan, maar ik ga het proberen hahahaha
Zo ik ga alvast koken en dan gaat Tristan even naar sinterklaas op de PSZ zal hij wel doodeng vinden we mogen van hem niet eens sintliedjes zingen dan gaat hij al bangig roepen van NIET NIET NIET
HAhaha Hupke, een telefoonboek… wie weet wordt dat mijn volgende project
Ik ben bezig met een thriller. Maar ben nu ongeveer een jaar bezig, en het schiet niet echt op hoor (al heb ik het slot al wel klaar, hihi, en het begin, maar daar tussenin moet ook nog het een en ander geschreven worden hè :mrgreen: ) Maar goed, mijn zieke geest kan zich daar helemaal in uitleven.
Enne, als die test morgen negatief is, dan ga ik als eerste aan de test twijfelen…
Ben zo benieuwd of jij ook zwanger bent! Pfff nóg twee dagen, hahaha. Erg hè, dat wachten. Tip: als je gaat testen, test dan met ochtendurine :mrgreen:
Ellen, jij voelt dus ook al vanalles… spannend hoor! Moeilijk hè, die onzekerheid, dat je niet weet waardoor de klachten komen.
Als ik kon toveren, dan toverde ik dat dit hele groepje in 1x tegelijk zwanger is, hahaha. Maar ondanks dat ik weleens liefkozend :roll: heksje wordt genoemd door mijn lief, kan ik niet toveren… helaas.
Gewoon maar doorgaan met “klussen” dus :mrgreen:
Ga er weer vandoor.
Tot later!
hey marije,
lief van je dat je ons allemaal zwanger wilt toveren! :inlove:
als ik met je mee kon toveren dan toverde ik kleine zwemflippertjes voor al die zwemmende zaadjes , zodat ze nog harder vooruit kunnen komen! :mrgreen:
Marije leuk dat je een boek aan het schrijven bent. Een thriller nog wel… En wat is de bedoeling? Dat je het ook gaat uigeven enzo? Of is het om je zieke geest wat ruimte te geven :mrgreen: Misschien moet ik dan ook maar eens een boek gaan schrijven :mrgreen:
Hupke ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. De 14e is mijn spiraaltje verwijderd, dus ik ga er vanuit dat het in ieder geval na 12 december zal zijn, dat is 28 dagen na het verwijderen. Maar ja, als de boel nog op gang moet komen dan kan het best zijn dat ik eerder ongi wordt denk ik. Ik weet het niet hoor. Als ik dan toch ongi moet worden, dan inderdaad het liefst zo snel mogelijk, dan kunnen we weer verder.
Wat ben ik eigenlijk ongeduldig he? Ik vind het ook wel een beetje erg. Er zijn mensen die jaren bezig zijn, zonder resultaat, en dan ben ik 3 weken na het verwijderen van mijn spiraaltje al aan het zeuren… :oops:
Ellen, ik vind het helemaal geen zeuren. Het is volgens mij gewoon de onzekerheid die zo moeilijk is. Ik vind het zelf niet erg als ik niet in één keer zwanger ben, maar dan wil ik het liefst ook geen rare kwaaltjes en overtijd zijn. Jij weet nog helemaal niet hoe je cyclus zal verlopen, avnwege het spiraaltje, dus die onzekerheid is bij jou nog groter.
Het is de bedoeling dat er ooit een boek van mij uitgegeven wordt. Ik hoop dit boek, maar weet natuurlijk helemaal niet of het goed genoeg is. VInd het wel tof dat mijn lief, die erg kritisch is, en niks zomaar zal zeggen omdat ie van me houdt, het erg goed vond :snooty: :inlove: Maar goed, hij is geen uitgever.
Enne… ik kan het je aanraden hoor. Het is heerlijk om lekker gruwelijke dingen te schrijven tot in de kleinste details :mrgreen: EN mensen maar denken dat ik zo’n leif vrouwtje ben
Hihi Sabine, zwemflippertjes vind ik ook een goeie :inlove:
Ik zit inmiddels elk uur op de wc om te kijken… :shifty:
Leuk om te lezen wat een ieder hier zoal doet.
Marije wat leuk een boek schrijven, pff dat is nou ook zoiets wat ik echt niet kan.
Jeetje al 2 dagen over tijd symptomen klinken goed.
Maar me voorstellen dat je behoed.
Hier duimen we in ieder geval vol op :thumbup: :thumbup: .
Een triller mmmm nee dat soort boeken zijn niet echt aan besteed.
Maare succes met schrijven, is dit je eerste boek?
Rebecca las dat je in Amerika woonde, woon je daar voor je werk of ben je daar je partner tegen gekomen.
Ben wel weer op de nieuwsgierige tour merk ik.
Sneeuw brengt een hoop rotzooi, maar geeft ook een mooi plaatje voor op de foto.
Bananen brood klinkt lekker, maak je altijd zelf brood?
Sabine gelukkig dat je de omkosten kunt verhalen op de gemeente.
Maar geeft altijd weer een hoop extra werk zo lekkage.
Ellen leuk je hier ook weer tegen te komen.
Schreef eerst ook mee bij de juli 2005 stoppers maar jullie waar daar al zo aan de praat dat ik verder ben gegaan bij augustus 2005 stoppers…jammer genoeg is het clubje uit elkaar gevallen en nog niet iedereen zwanger.
Club van augustusmama’s 06 vindt ik echt een fijn clubje waar een hoop in gebeurd is al.
Enne was jij ook niet getrouwd op 14 Sep??? Of vergis ik me nu?
Hupke en hoe vond Tristan het sinterklaasfeest op de psz?
Mmm ik dacht dat je met een spiraal altijd een eisprong had dat je bevrucht kon worden.
Alleen kon het niet innestelen en wordt je gewoon iedere maand ongi.
Dus ben er voor me zelf vanuit gegaan 28 Nov ongi geworden ± 12 Dec. Ovulatie en ± 26 Dec NOD.
Vraag het voor de zekerheid morgen wel even na.
Natascha inderdaad, wij zijn ook op 14 september getrouwd. Jij ook dus? (Ik wist wel dat iemand van de aug-mama’s ook op die dag getrouwd was, maar niet precies meer wie…).
@Marije, cool een thriller, ik ben benieuwd ik wil wel een gesigneerd exemplaar hebben
Ikzelf denk wel eens ik ga een boek schrijven maar na 2 dagen is het over ik ben gewoon veeeeel te ongeduldig, een jaar met een boek bezig zijn WOW.
Mensen zeggen me wel vaker dat ik moet schrijven, als ik iets schrijf is het wel pakkend (alleen die schrijf vauten, langleve de spellingscontrole haha)
Ohjee heb ik wat gezegd over de ochtend urine hahaha is die andere test meteen niet meer gelovenswaardig he en voor de NOD en niet met ochtend urine logisch dat die negatief was!
Kan me voorstellen dat je elk uur op de wc zit, tip neem een tampon, breng die in even beetje duwen en wiebelen en haal hem eruit, zie je wat roze/ rood/ bruinig (bloed dus) dan komt je ongi eraan zie je niets dan is de ongi nog niet onderweg en ook niet een uurtje later De tampontest is dat.
Ik zou ook het groepje zwanger toveren, zowiezo is het een leuke groep en verder gun ik het iedereen gewoon zo erg, ik wete uit ervaring dat niets zo erg is als wachten en elke keer ongesteld worden.
Verder zit ik in een soort dubio, ik gun mezelf zo een zwangerschap maar dan denk ik, ik heb al 3 gezonde kindjes ik zou het ergens zo oneerlijk vinden als het hier meteen raak is en bij anderen niet, dus dan maar gewoon meteen iedereen raak!
@Mees, niks ongeduldig het is gewoon een feit, zodra je de wens samen hebt dan is het gevoel zo groot dan wil je gewoon heel graag of het nu de eerste keer is of 2 jaar verder. Alleen in het begin is de teleurstelling wat sneller over als je al erg lang aan het proberen bent gaat het echt wel verdriet doen, iedereen om je heen wordt zwanger en jij niet.
Maar zover komt het bij jou niet zeker weten
En wat marije zegt, wordt dan gewoon op tijd ongi en niet eerst over tijd gekke gevoellens etc. pfffffff
@Yona, hij is NU daar, ik ga hem over 5 minuutjes halen (het duurde 3 kwartier) ik ben benieuwd of hij het toch een beetje leuk vond, en niet hard gillend weg is gerend hahaha
Zo ik ga Tris eens halen en kom straks weer even spieken, elke keer als ik van Marije een berichtje zie zonder bloed ben ik weer heppie hahaha
moest weer ff bijlezen wat een hoop geschreven weer
@sabine, gelukkig viel het allemaal mee en is het nu verholpen
ik las dat jij ook op een kdv/bso werkt, mij ligt de bso ook niet echt
maar dit komt bij mij vooral omdat het overzicht een stuk minder is vooral in vergelijk met het kdv.
hihi en die zwemflippertjes vind ik ook wel een goeie :mrgreen:
@rebecca, leuk zeg al kerstinkopen doen, ik kan ook niet wachten tot ik mijn huisje weer mag versieren! jou kerstboom staat gewoon al, bij mij gaat hij van het weekend weer op :dance:
wanneer zetten jullie de kerstboom op???
@ellen, het afwachten en vanalles voelen lijkt me ook heel lastig.
@marije, wat leuk dat je een boek aan het schrijven bent!
mooie banner zo 2 daagjes overtijd, ik denk dat ik morgen op mijn werk maar even kom spieken, want moet vroeg beginnen en ben weer heeel benieuwd of we dan de 1ste positieve test hier zien
@hupke, voor jou ook spannend zeg nog 2 daagjes
ja van de wii kan je ook behoorlijk spierpijn krijgen
had het zelf ook na een middagje bowlen en tennnissen
Ben benieuwd wat tristan ervan vond op de psz met de sint
is voor die kleintjes toch altijd weer spannend!!
vandaag nog een dagje vrij hier, straks nog even de laatste sintcadeautjes kopen en vanavond een sintavondje op mijn werk
maar ik kom straks vast nog wel even langs hier!!!
doegggg
ja simba, snap wat je bedoelt met het overzicht op de bso.
bij ons is het ook vaak zeer chaotisch.kleine ruimte en veel kids.
plus dat bij ons de bso voor geen meter loopt.er gaat iedere dag wel wat mis. is op een gegeven moment echt een ergernis geworden.
ik ga echt zo werken van: wat zal er nu weer mis gaan.
en met mij ook de andere collega’s. we hebben met veel nieuwe het oude team over genomen en die hebben er nogal een zooitje van gemaakt.nu mogen wij de troep opruimen.
ik ben altijd erger moe van 3 uurtjes bso dan van een hele dag op het kinderdagverblijf,alleen al door de chaos daar.
och ja, waar is niets he!
ZO, ben echt zo gaar… ga zo lekker even met de kleintjes naar bed.
En Hupke, hoe heeft Tristan het gehad? O en om je weer even heppie te maken (wat lief, trouwens dat je daar gelukkig van wordt, hahaha): nog steeds geen bloed.
Heb trouwens geen tampons in huis :oops: Dus de tampontest (nooit van gehoord) gaat niet door.
En ik heb dat ook hoor, ik heb natuurlijk ook al drie gezonde kindjes, heb het gevoel dat ik nu voorkruip, als het echt meteen raak is. :oops: Maar ja, ik wil het natuurlijk wél heel erg graag
Simba, hier wachten we nog even met de kerstboom. Sowieso geen idee waar ik die moet zetten zonder dat Benten erin klimt, 'm omtrekt of de boel eruit haalt :think: :inlove:
Veel plezier vanavond met je Sint-avondje!
Ik ga Mienepien naar bed brengen.
TOt later!
:-*
Hey ladies!
Wat is er weer een hoop geschreven hihihihihi!! :mrgreen:
@ Mees - hahahahaa spierpijn van het klussen? Nee hoor, het was echt van de sportschool. Mijn man heeft een personal trainer die mij wel even weg wijs zou maken. Ze heeft me behoorlijk laten werken Maar goed, de pijn begint al weer minder te worden. Spannend hoor bij jou! Ik zal voor je duimen dat dat bloed niets is en dat je gewoon zwanger bent!Ik vind overigens niet dat je ongeduldig bent hoor, als je iets graag wilt, dan reageer je nu eenmaal zo. Zo zou ik ook reageren!
@ Marije - Spannend!!! Ik denk dat jij hier morgen ochtend gewoon een positieve test laat zien!! Dat zou natuurlijk wel heel gaaf zijn! Wat ontzettend leuk trouwens dat je een boek aan het schrijven bent. Ik houd wel van thrillers, dus mocht je boek uitgebracht worden, dan houdt ik me aanbevolen voor een exemplaar
@ Yona - Ik woon in Amerika vanwege mijn man. Ik heb hem in Nederland leren kennen waar hij zijn vader op kwam zoeken. En na ruim 8 jaar in Nederland te hebben gewoond wilde hij graag terug. Geeft niets hoor dat je nieuwsgierig bent. Vraag maar weg en ik antwoord wel hihihihi!
@ Hupke - Je hoeft je nergens schuldig voor te voelen hoor! Als je zwanger bent, dan moet het gewoon zo zijn! Ik zou er gewoon lekker van genieten mocht het zo zijn en me verder nergens druk over maken
Oke dames, ik heb een vraag :oops: Misschien niet een al te gewone vraag, maar ik wil het toch even vragen…
Als mijn man en ik “geklust” hebben en hij trekt vervolgens terug, dan komt er nog een behoorlijke “klodder” mee naar buiten. Bovendien als ik op een gegeven moment op sta om mij aan te kleden, dan heb ik het idee dat er ook nog wat uit mij loopt… Ik weet het, niet echt iets dat jullie willen horen waarschijnlijk, maar mijn man maakt zich hier best druk om. Hij denkt namelijk dat er niets bij mij achterblijft… En eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd of dit normaal is??
rebecca, mak je niet druk hoor meid! :mrgreen:
van al die miljoenen zwemmertjes blijven er heus wel een paar achter die hard gaan proberen te zwemmen!
ik lek ook altijd als een zeef dus je bent niet de enigste!hahahahaa!
Oh en voor de liefhebbers van het bananen brood, hieronder het recept. Ik laat hem in het engels staan, aangezien ik niet weet wat de maten in het NL zouden moeten zijn…
Zorg er overigens voor dat je een aantal goed rijpe bananen hebt (lees: bruine bananen)
Ingredients:
1 and 3/4 cups al purpose flour
2/3 cup sugar
2 teaspoons baking powder
1/4 teaspoon salt
1/2 teaspoon baking soda
1 cup mashed ripe bananas
1/3 cup shortening, margerine, or butter
2 tablespoons milk
2 eggs
1/4 cup chopped nuts (optional)
In a large mixer bowl, combine 1 cup of the flour, the sugar, baking powder, baking soda and salt. Add mashed bananas, shortening, margerine or butter and add the milk. Beat with an electric mixer on low speed until blended, then on high speed for 2 min. Add eggs and remaining flour, beat until blended. Stir nuts in, if you want to.
Pour batter into a greased loaf pan. Bake in an oven on 350 º for 55 to 60 minutes or until toothpick, inserted near the center, comes out clean. Cool for 10 minutes on a rack. Wrap and store overnight efore sliceing.
Ik laat het brood zelf afkoelen, waarna ik er al van begin te eten
@Simba, ja dat bowlen vind ik heel leuk ook baseball alleen is dat bij die dagelijkse fitness programma (om je leeftijd te checken) wel te doen maar als spel raak ik hem amper goed hahaha
@Sabine, en hoe was het werken, viel het toch wel mee allemaal?
@Marije, ohja kerstbomen en kleine jongetjes (en een jonge poes) ik ben benieuwd hoe het zal gaan, heb wel plastick ballen maar dat is niet de juiste kleur is van jaren terug, wil mijn boom weer in oranje geel tinten en dat zijn ECHTE ballen HELP, maar goed vastzetten iig hahaha
Nog steeds geen bloed? nee jij niet de volgende bijna negen maanden let maar op oh was het maar morgen wahahaha
@Rebecca, HEEL NORMAAL! wat wel wordt aangeraden voor de echte klussers is om na de daad een paar minuten met je heupen omhoog (kussen eronder) te gaan liggen dat zou weer een beetje helpen, maar verder is het heel normaal als er klodders uitvalen, maar als je vruchtbaar bent staat je baarmoedermond open en als je man dan gewoon in je klaarkomt spuit hij (en is best een kracht) een boel van die zwemmertjes al zo naar binnen, anders zouden er wel erg weinig vrouwen zwanger worden vrees ik hihihi.
En bedankt voor het recept Mjamie!
Tristan heeft het wel ok gehad, hij was wat stilletjes maar heeft niet gehuild en het was goedgegaan zeiden ze, gelukkig, hij was wel helemaal onder de indruk van zijn cadeautje, thuis rende hij naar zijn schoen en wees en toen naar zijn cadeau, echt zo van kijk daar zat eerst in en nu van sinterklaas zelf!
Verder hebben we net minder leuk nieuws gehad, de oma van mijn man is overleden. We hebben er vrede mee, het ging al een hele tijd niet lekker met haar en ze is zo gewoon beter af.
Wat ons wel aan het denken zette, als er in zijn familie een sterf geval is wordt er altijd daarna een beebje geboren.
Zijn moeder overleed, Danick werd geboren, Zijn opa overleed er kwam een nichtje bij, zijn tante overleed nog een nichtje, zijn oom overleed en tristan kwam…
Sja hoeft natuurlijk niet bij ons zijn dat beebje maar toch hahaha verder zijn er zover we weten geen klussers
Mijn man zou het wel fijn vinden hij zei al, als het een meisje wordt krijgt ze als tweede naam de naam van oma.
Zelf voel ik me echt alsof ik ongi ga worden dus ik reken nergens op, hoop wel dat het dan snel doorzet
Fijne avond en tot morgen
xx
Sabine2 en Hupke, bdankt voor jullie antwoorden. Das toch wel een geruststelling
Hallo dames,
Wip ook even binnen.
Hier nog één die lekt hoor na het vrijen. Maar meestal lig ik twee miunuten met mijn benen in de lucht zodat ik niet teveel van die kostbare zwemmertjes verlies. :mrgreen: :mrgreen: Maar da’s eigenlijk vaak als grap bedoelt. :mrgreen:
Verder had ik vandaag veeeeeeeeeeeeeel pijn in mijn buik en een evrschrikkelijk ongi gevoel. Zoud at komen omdat ik morgen mijn eisprong heb? Heb het nog nooit eerder gehad.
hupke,gecondoleerd nog. :vlinder:
gek he, hier is ook altijd als er iemand sterft er een baby voor terug komt.
net of het zo moet zijn zeg maar.voor een oud komt een nieuw leven terug.best maf…
vandaag dacht ik dat het wel allemaal mee viel op het werk.
vanmorgen belde ze of ik eerder wilde beginnen,op zich geen ramp maar ze bellen tig keer of ik eerder wil beginnen.vandaag maar een half uurtje eerder dus dat viel wel mee.toen ik naar huis ging werd me even mede gedeeld dat ik donderdag niet mag mee delen in de sint vreugde op de buiten schoolse omdat ze te kort aan mensen hadden op het kdv hebben ze mij er in gezet.
da’s wel balen omdat ik het sintfeest op de bso mee heb helpen organiseren,cadeaus heb gekocht etc en nu mag ik er niet bij zijn.daar baal ik dan enorm van he!
ik hoop dat diegene die nog ziek is toch plots beter is donderdag,dan kan ik alsnog sint vieren op de bso. moet ik wel om kwart voor zeven in de ochtend beginnen maar dat geeft niks.donderdagavond begint toch mijn weekend! ik wacht maar weer af!