Zijn er ook novemberstoppers 2007?

hoi hoi

daar ben ik weer

het sintavondje was geslaagd ben weer echt verwend!!!

@rebecca, hier nog een die lekt hoor!

mijn vriend wil dat ik nu blijf liggen en het liefst mijn benen in mijn nek gooi haha is bang dat er niets inblijft denk ik :mrgreen:

dank je wel voor het recept!!!

@hupke, gecondoleerd met het verlies van je oma!

het is inderdaad net of het zo moet zijn, dat er weer een nieuw leven komt, als er iemand overleden is!

@sabine, lastig is dat he dat je overal heen gegooid wordt als je geen vaste groep hebt. en juist de dagen dat je ergens graag wil staan wordt je weer weggehaald dat zal je altijd zien!

morgen zal ik hier weinig zijn want dan eerst werken en dan nog een pakjesavond!! iedereen alvast heel veel plezier morgen met het sinterklaasavondje!!!

en marije ik kom morgen nog even spieken hoor naar je test!!! :pray:

weltrusten allemaal

Hupke, gecondoleerd meid. :-*

Sabine, wat balen zeg dat je neit naar het sintfeestje kan van BSO en vooral omdat je het helpt organiseren en zo.

Marije we zijn woensdagochtend … heb je al getest. :shifty: :shifty: :shifty: Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. :liar:

Nog geen nieuws van Marije :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

misschien willen ze het eerst zelf verwerken dat er een vierde komt :smiley:

:smiley:

Tuurlijk dat. Maar ben zo ongelovelijk zenuwachtig in haar plaats. :mrgreen: :mrgreen:

Ik weet het gewoon niet. De test was zo goed als negatief. Als je heeeel er goed keek zag je een heel vaag streepje. Mijn lief zag het eerst niet, maar toen hij wat wakkerder was zei hij:“Tja, heel vaag, echt op de grens van waarneembaar.”

Voel me even heel erg rot. Sorry. WIl dan ook gewoon ongesteld worden en me niet meer zo zwanger voelen.

Hihi, en dan voel ik me weer rot dat ik me zo rot voel, zo ondankbaar. Moet je eens kijken wat ik al heb :inlove:

Kom later op jullie reageren hoor!

:-*

met welke test heb je getest?

Als het een cb of kruidvat of ander huismerk test was is een streep een streep hoe licht die ook is! (en is toch door 2 mensen waarneembaar!)

Niet om je valse hoop te geven maar toch, over 2 of 3 dgn nog eens testen dan moet die donkerder zijn.

Kan me goed voorstellen dat je je rot voelt, je wil gewoon een vette positieve test die stomme onduidelijkheid is het ook niet.

Dikke knuf

Heb getest met clearview. Had er een paar online besteld. Tja, daar staat ook, dat ook al is het een lichte streep, je dan toch zwanger bent. Maar mijn man zag 't in het begin niet eens… nah ja, het was wel een miniem verschil met afgelopen zaterdag. Heb de neiging om een andere test te gaan kopen, maar ja, als die ook negatief is, is ook zo zonde van het geld… Grrr, haat die onzekerheid.

Ih meid … die onzekerheid. Snap het helemaal hoor. je voelt je zwanger en zo en dan zie je ene vage streep. Maar ook ik zou zeggen … een streep is een streep. :wink: Wil je ook geen valse hoop geven hoor.

Maar je bent altijd heel regelmatig toch … en dan nu net niet. Hopelijk heb je binnenkort meer zekerheid. Ik blijf duimen op een dikkere en vettere streep.

En ondankbaar ben je zeker niet hoor. :-*

Anders effe foto nemen, kunnen wij meepiepen en een szien wat wij zien. :wink:

Dank voor jullie lieve reacties :-*

Maar de steep zit er zo nauwelijks dat ie op een foto niet te zien is… moet er gewoon maar vanuit gaan dat ik niet zwanger ben. (heb net nog een test verpest… kon het niet laten. Zelfde resultaat.)

ZO, en nu even op jullie reageren. Hupke, hoe voel jij je? Nog niet ongesteld?

Gecondoleerd met de oma van je man.

Rebecca, mmm, klinkt erg lekker, dat bananenbrood. Ga het recept zo opslaan :smiley:

En hier ook iemand die lekt hoor :wink: en toch 3 mooie kids! :inlove:

Ilse, het kan heel goed, dat je je eisprong voelt aankomen. Mijn gyn zei een keer dat je een paar dagen ervoor dan de pijn hebt… ik zelf voel het altijd heel duidelijk.

Jeetje Sabine, wat flauw dat je niet bij je zelf georganiseerde Sintfeest mag zijn.

Simba, vertel, wat heb je gekregen? En veel plezier vanavond met pakjesavond.

Voor ons lijkt pakjesavond alweer zo ver weg omdat we het zaterdag al gevierd hebben. Ze hebben het er wel nog steeds over. Ook bij de kleintjes is het meer aangekomen dan ik had gedacht.

Joris heeft vandaag Sinterklaasfeest op school. Moest voor het eerst zelf een surprise maken. Ben heel benieuwd hoe hij het vindt!

Nou, ik kom straks nog wel even terug.

Knuffeltje!

De clearview is wel zo van hoe licht de streep ook is een streep is een streep die geeft geen vals resultaat

maar inderdaad gewoon afwachten hoe rot het ook is.

Hier nog geen ongi maar wel heel misselijk maar dat kan ook van de zenuwen zijn, ik moet straks naar een heel belangrijk gesprek, ben er gewoon echt ziek van pffffffffff ben blij als het voorbij is.

Verder weinig te melden, ga zo even boodschappen doen ter afleiding, nog een paar uur wachten brrrrrrrrrr

Ik reageer later wel weer, ook op de rest

xx

Marje, hoe dan ook, voor jou een dikke knuffel van mijn kant hoor. :-*

marije, blijf positief denken he! niet bij de pakken neer gaan zitten!

hupke: succes straks bij het gesprek!

en voor alle dames: maak er een fijne dag en vooral avond van!

en toi toi toi met alles wat jullie vandaag gaan ondernemen!

ik ga zo werken.( voor 3 uurtjes, ook de moeite!) als het goed is hoor ik vandaag of ik mee mag sint vieren of niet.ik ga er vast van uit van niet dan valt het ook niet zo zwaar op mijn hoofd straks!

vanmiddag pietendisco op het kdv van mijn zoontje.

vanavond pakjesavond bij oma.

gisteravond hier thuis pakjes gehad.

stijn was niet zo onder de indruk van de enorme zak voor de deur gevuld met cadeaus.

hij was meer teleurgesteld dat hij piet niet meer zag lopen .duurde even voor hij daar over heen was maar daarna werd hij wild bij het uitpakken van zijn gevraagde spulletjes!

heb al 2 dagen behoorlijke last van mastophatie.

had gehoopt nu het spiraaltje eruit was dat dat niet meer zou voorkomen.

ik hoef nog lang niet ongesteld te worden.lijkt me sterk dat ik nou al ga voelen of ik mischien zwanger zou zijn.hebben pas 10 dagen geleden voor het eerst geklust.zou wel erg snel zijn dan…

mischien moet mijn lijf nog afkicken van die hormonen…

shit… ze hebben zojuist gebeld van het kdv. moet toch morgen op kdv gaan helpen…

baal als een stekker.

moet ook nog net de hele dag met een collega waar ik het niet zo goed mee kan vinden.(zo,n bazig type, vreselijk)

bso gaat morgen middag naar een indoor speeltuin.gaan ze eens wat leuks doen,kan ik niet mee.

maar ja, het wordt vanzelf vijf uur morgenavond!

(bah, nou loop ik de hele dag te balen…grrrr)

Hé bah Sabine, da’s balen dat je er niet bij kan zijn. :wall: :wall:

Heb zonet mijn houtkachel gekuist. Pfff … da’s ook een vuil werkje hoor. Al dat roet en stof in huis. :wall: :wall:

Maar da’s onze enige evrwarming da we hebben, dus ja.

Heb hem ook al aangestoken en zal hier in één twee drie lekker warm zijn. :smiley:

De mollenvanger is net toegekomen.

We zitten weer met een heleboel molshopen en die

verkl*ten heel ons gazon. :wall: :wall:

Hij legt dan een soort van giftige regenwormen in hun holletje

en na enkele dagen zijn ze weg. :dance: :dance:

Ga strakjes nog een beetje kuisen. Lucas heeft gisteren zijn melk gemorst en alles plakt hier nu. :twisted:

Deze namiddag komen mijn ouders langs en gaan we een broodbakmachine halen.

Die krijg ik voor mijn verjaardag. :dance: :dance:

Want het brood begint me toch wel duur te worden (1,90 eurobij de bakker).

En we hebben bijna dagelijks een brood nodig. :wink:

Ik ga nu en dan eens binnen wippen als pauze. :mrgreen:

Fijne dag verder hé dames.

Sabine, even een knuffeltje :hug: Balen hoor dat je niet mee kunt met de BSO.

GElukkig heb je nog wel wat leuke Sintfeestjes voor de boeg.

Hupke, heel veel succes met je gesprek vandaag! Denk aan je :-*

Ilse, ooo, een houtkachel. Haha, mijn man zal jaloers zijn. Hij roept al jaren dat ie die stomme cv zat is en het liefst (hout)kacheltjes zou hebben.

Zelf ben ik enorm bang voor vuur, maar een houtkachel vind ik wel erg gezellig!

En een broodbakmachine is ideaal! Gebruik 'm nog vaak voor lekker brood of pizzadeeg, of deeg voor kleine broodjes, die ik dan in de oven afbak. Je schijnt er zelfs jam mee te kunnen maken.

Vind wel een nadeel dat de broden die eruit komen erg klein zijn. Hier gaat er ook zeker 1 brood per dag door.

De kleintjes zijn heerlijk aan het dansen op kabouter Plop :inlove:

Ik hou vol dat ik wrs zwanger ben. Mss stom en dom, maar ik heb dat gevoel gewoon. Eerst maar eens bloeden, dan geloof ik dat het niet zo is :snooty:

WIl zondag een ander merk test gaan doen. Nog tips?

Ik heb nl redelijk laat in mijn cyclus mijn eisprong gehad. Heb ik meestal, maar wordt dan wel na 4 weken (totaal dan hè) ongesteld. Pf, moet ophouden met piekeren en gewoon tot zondag wachten, hahaha.

Hoop dat we voor die tijd van één van jullie een positieve test hebben :pray:

Knuffeltje!

Marije, vaak voel je zelf je lichaam het beste aan hé.

Heb geen idee welke test ik gebruikt heb voor Lucas.

Heb gewoon mijn plas opgehouden, naar de apotheek gereden

en er één gekocht. En dan meteen getest. :mrgreen:

Maar naar het schijnt zijn die digitale ook goed hé,

maar verzekers wel prijzig, geen idee. :think:

Wat leuk dat de kids aan het dansen zijn. :inlove:

Oh en zwijg me van die houtkachel. Ik ben hem wel een beetje beu. :doh: Al dat stof in huis. :hand:

Maar idd heel gezellig, dat is het wel.

We hebben er nu een hekje voor gezet zodat Lucas zich er

niet aan kan verbranden. Mag er niet aan denken.

We gaan later nog cv plaatsen in huis.

Want 's ochtends is dat wel koud hier.

En aangezien we maar een groot uurt rondlopen en

daarna beiden gaan werken, doen we die niet aan 's ochtends.

Ga deze namiddag wel nog eens fotookes plaatsen van ons

huisje en onze kachel. :smiley:

Pfff … de mollenvanger is net weg en ben nog steeds niet

begonnen met kuisen. Ga weer veel gedaan hebben vandaag. :liar:

Wahaha niet te geloven. ben eindelijk begonnen met kuisen. Erg hé. Ik heb daar zo’n hekel aan hé en eer ik er dan aan begin. Man man man … duurt een eeuwigheid.

Kwam vlug effe spieken, want moet wachten tot alles droog is. :angel:

@Ilse81 wrote:

Wahaha niet te geloven. ben eindelijk begonnen met kuisen. Erg hé.

Kuisen ??