Hoi hoi Meiden,
Hihi ook maar een kleurtie :lol:
Ilse lijkt me wel gezellig idd maar als ik het zo hoor kan het behoorlijk lastig zijn zo’n kachel. Droom erafentoe wel van als ik een groot huis zou hebben dat ik een appart vertrek met een openhaardje wil (hihi heb nog het CP gevoel in me haha) toch leuk dat dromen
Marije jeetje wat een onzekere boel zeg, mischien kun je je plasje bij de huisarts brengen die testen moeten toch wel goed zijn ??
Sabine wat naar dat je niet kan opschieten met die collega en er vervolgens nog een hele dag mee opgescheept zit. Kan me voorstellen dat je flink baalt, sterkte morgen.
Pietendisco gaaf mijn zoon ging in het Land van Sint volkomen uit zijn dak in de pietendisco heb daar ook zo’n schattig filmpje van als ik dat dan kijk springen de tranen in mijn ogen zo geweldig trots ben ik op hem. Emotionele muts ben ik ook hé.
Hupke als je nog niet geweest bent voor het gesprek sucses meid. Je kunt hier altijd je hartje luchten. :thumbup:
En nog gecondoleerd met de Oma van je man.
Rebecca bedankt voor het recept ga het hier ook eens uitproberen lijkt me erg lekker.
Zo ben hier ook even aan het uitpuffen net even gedweild hier ook een beker rosivice over de vloer heen. Vanavond huis vol met visite en een heleboel kadootjes waarschijnlijk voor onze zoon. Heb het idee dat hij nog meer krijgt dan op zijn verjaardag… :shifty:.
Mijn zoon is echt helemaal in de ban van Sinterklaas telkens al hij de Sint op de tv ziet loopt ie naar de gang om te kijken of er toevallig wat in zijn laars zit haha erg komische om te zien :mrgreen: :mrgreen:
:-* zasje
@Yona wrote:
Ik heb 5 dec een afspraak bij de gyn staan om het spiraaltje te laten verwijderen.
Ben er nog een beetje angstig voor, omdat ik het plaatsen nou niet echt prettig vond.
Natascha is het allemaal mee gevallen ??
@zasje wrote:
@Ilse81 wrote:Wahaha niet te geloven. ben eindelijk begonnen met kuisen. Erg hé.
Kuisen ??
Ja, da’s op zijn Belgs hoor. :mrgreen: :mrgreen: Poetsen, dweilen, …
Hihi Ilse, ik ben al net zo’n huisvrouw als jij
Vind het ook zo’n ramp en heb altijd wat belangrijkers te doen. Ik werk nu met lijstjes waar ik elk detail op schrijf, zodat ik lekker veel kan doorstrepen. :mrgreen:
Verheug me trouwens op de foto’s!!! (durf zelf nog niet zo goed te schowen… mss binnenkort)
Zasje, wat schattig van je zoontje :inlove: EN heel veel plezier vanavond!
Ik heb besloten dat ik zondag ga testen met een merktest en mocht die dan nog negatief zijn, dan ga ik wel naar de huisarts.
Tot die tijd geniet ik maar van de banner die zo leuk aangeeft dat ik overtijd ben :mrgreen:
Vanmiddag Joris opgehaald uit school (meestal komt ie zelf naar huis) en daar waren wat Pieten op het plein. Elske vond het geweldig en pakte heel lief één pepernootje van de Piet en Benten kroop meteen in mij en at de pepernootjes op toen Piet weer weg was :inlove:
Ja Natasha, hoe is het gegaan vandaag?
Hupke, hoe is je gesprek verlopen?
Andere meidenm hoe gaat het met jullie?
Ik ga er weer vandoor.
Toedeledoki :-*
Nou … ik heb me toch zo’n vreemd gevoel in mijn buik. Mijn buik voelt zwaar aan. net alsof die ana het opzwellen is. :roll: Vreemd om uit te leggen.
Maar dit kan toch nog niks betekenen, want ik had gisteren of eergisteren pas mijn eisprong. Zou je dan nu al iet skunnen voelen aan je buik of niet?
Vind het neit zo leuk dat ik vanalles voel. :eh: Denk er dan te veel aan. En dat deed ik vroeger niet. :wall: :wall:
Kan dus zijn dat ik dit alles vroeger ook al voelde, maar er gewoon niet op lette. :roll:
Marije, staat idd mooi hé die banner met zoveel dagen overtijd.
Zasje, benieuwd wat je knulletje allemaal krijgt vanavond.
hoi meiden,
Ik lees steeds mee, maar reageer niet :oops: .
Jullie kunnen me van de lijst halen.
Ik ben nog niet hersteld van mijn miskraam, heb nog HCG in mijn lijf. Dus tot die tijd kunnen we toch niet er weer voor gaan.
Ik moet geduld hebben… zucht.
Ik ben een beetje Mw. ongeduld.
Jullie allemaal succes met zwanger worden.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Liefs Claudia
Zo daar ben ik weer
Het gesprek was bij de rechter tegen mijn ex. Ik heb een kortgeding tegen hem aangespannen omdat hij zonder enige reden mijn oudste dochter weghoud bij me.
Ze heeft heel veel problemen (emotioneel en ws is er veel meer gaande met haar) en mijn ex probeerde deze problemen op mij af te schuiven.
Is niet gelukt al is het niet geheel gegaan zoals ik hoopte, dat de omgangsregeling zoals hij staat meteen weer van start zou gaan.
Nee het gaat zo slecht met haar dat dit weer opgebouwd moet worden.
Ik begrijp het voor haar wel maar vind het zo oneerlijk, haar vader breekt elke regel, liegt en bedriegt en nog wordt er amper wat aangedaan en moet ik haar nog langer missen.
Maar ok, langzaam aan went het de betere ouder te moeten zijn :S en aan t kortste end te trekken, ik houd maar in gedachten dat wie het laatst lacht het best lacht,
We gaan nu een bodemprocedure ofzoiets starten zodat er een onderzoek van de raad van kinderbescherming komt bij hem.
Dat is achter de rug en nu voel ik me minder ziek gelukkig.
Dan nu ffies reageren op de rest
@Sabine, jammer dat je sinterklaas moet missen
Veel plezier met de sintpret thuis enzo!
@Ilse, haha kuisen, ik d8 ook wat is dat maar heb t al gelezen Ik kuis me wat af alleen de afgelopen week niet doordat ik me niet top voelde en dat is te zien. We hebben een erg besmettelijke vloer en die is gewoon goor maar ga m pas vanavond dweilen na sinterklaasavond want er zullen nog wel wat pepernoten pletten enzo
Zwaar gevoel in je buik… euh lees eens terug ik herken het van Marije en mij dat hebben wij ook gehad, ik had echt een heel zwaar gevoel, als ik die reclame op tv zach van een zwaar of opgeblazen gevoel d8 ik, he dat heb ik nu ook heb ik echt nooit eerder gehad…
Dus als wij positief testen dan doe jij dat ook geheheh
en heb je al foto’s geplaatst?
Mijn geheim is trouwens ietsjes uitgelekt ik had op babybrabbel mijn ene test geplaatst met de vraag over ervaringen met romed testen kreeg ik een reactie van een vriendin (november 2001 mama) die het gezien had, stomme babybrabbel zet niet je nickname erboven maar mn echte naam en je kon mn emailadres zo vinden :S toen was het verkeken hahaha
Maar ze zou niets doorkleppen en dat doet ze dan ook echt niet daar ken ik haar goed genoeg voor.
@Marije, ik houd ook vol dat jij zwanger bent een merk hmmm nou gewoon die van t kruidvat moeten heel goed zijn en mat care ultra (online te koop) ook
Zondag pas weer testen echt??? of heb ik het verkeerd begrepen
Maar als je een late eisprong hebt kan het best dat de test negatief is, dan is er ook minder dagen verstreken en ben je minder ver zwanger dus minder hcg toch?
@Zasje, wat lief dat hij elke keer in zijn laarsje gaat kijken, tristan legt de connectie sinterklaas en schoon ook maar verder vindt hij het allemaal wel een beetje eng
Zo we gaan hier nog een uurtje tegemoet dan eten en dan zal er opeens op mysterieuze wijze een zak met pakjes aanwezig zijn…
FIjne pakjes avond
xx
marije: bedankt voor de knuffel! zal hem morgen mee nemen naar mijn werk!
zasje: ik ben ook zo,n emotionele muts hoor als het om mijn kind gaat of bv mijn nichtje of neefje. ben laatst gaan kijken naar een dansvoorstelling van mijn nichtje ( ze is 8 jaar) dan zit ik echt te vechten tegen mijn tranen! hahahaa!
hupke: wow heftig gedoe zeg! kost je een boel energie denk ik.
hoop dat het toch nog allemaal positief voor je gaat aflopen.
claudia: wat naar voor je.maar na moeilijke tijden komen er echt weer de mooiere.hou je daar maar aan vast.
ik heb makkelijk praten,heb nog nooit een miskraam gehad.
ik wens je heel veel sterkte toe meid!!
Wow… ik weet niet eens waar ik moet beginnen!
Allereerst Claudia, veel sterkte!! Lijkt me allemaal erg moeilijk! :hug:
Marije, balen zeg dat jouw test negatief uit is gevallen! Ik kan me goed voorstellen dat jij daar van baalt. :hug: Knap dat je tot zondag wilt wachten om vervolgens nog een test te doen. Ik denk dat ik gek zou worden. Maar ook ik denk dat een lichte streep, gewoon een streep is hoor!
Hupke, wat een gedoe met je ex! Daar wordt je ook niet vrolijk van. Ook voor jou een :hug:
Ilse, spannend ook voor jou hoor dat je dingen voelt. Ik hoop dat de gevoelend ook juist zijn. Ik zal voor je duimen!
Vandaag mocht ik (helaas) weer aan het werk, ik wil trouwens wel vaker zo een lang weekend Verder zullen wij niet veel bijzonders doen vandaag, aangezien ze de Sint hier niet kennen. Waarschijnlijk een avondje bank hangen met een filmpje en daarna lekker “klussen” :dance:
Hoop dat jullie een fijne sinterklaasavond gehad hebben meiden!
Claud, wat verschrikkelijk meid, veel sterkte. :-*
Rebecca, veel klusplezier vanavond
Hupke, wat naar allemaal van je ex. Een dikke knuffel hoor voor jou. Heb nog geen tijd gehad voor de foto’s. Misschien morgen. Wanneer ben jij van plan om te testen?
Oh ja, ik heb mijn broodmachine hoor. Heb meteen zo’n pak bloem meegenomen voor wit brood, waar je enkel nog water moet bij doen. Om te beginnen doe ik het effe makkelijk. Kan later nog zelf proberen met de ingrediënten. Heb alles goed gelezen en ben eraan begonnen.
Wit brood duurt zo’n drie uur. Was leuk om te zien hoe alles gekneed werd en zo. Maar nu gebeurt er niks meer. Je ziet enkel het deeg (is misschien aan het rijzen. Hoop ik toch.) :think: :shifty: :shifty: :shifty: Nog een uurtje moet het erin blijven. Hopelijk gaat he tnu vlug beginnen bakken. Ander sheeft manlief geen brood voor morgen. :doh: Kan dat zijn dat het bakt in een uurtje tijd of zou er echt iets mis lopen?
Hihi Ilse, als het gekneed is dan hoor je daarna verder niks meer. Het gaat dan rijzen en bakken. Het apparaat gaat dan weer miepen als het klaar is. Deksel dan open zetten, kwartiertje laten afkoelen, dan kun je het brood er goed uithalen. Eet ze alvast
EN over dat zware gevoel in je buik. Jaja, zoals Hupke al zei: hier heel herkenbaar! Ik had dat ook niet zo lang na de eisprong.
Jemig Hupke wat een toestand zeg. Kan me voorstellen dat je ziek was van spanning. Heel veel sterkte en ik hoop dat je je dochter snel weer lekker vaak mag zien. Hoe oud is zij ook alweer?
En ja, ik ga op z’n vroegst zondag weer testen. Als ik het volhou wacht ik zelf nog langer. Wil niet nog een negatieve test.
Hier is het andersom, Een moeder die de kinderen bij paps weg houdt. Mijn man heeft nog 2 kinderen die hij niet mag zien. Vorig jaar zijn we zelfs bedreigt… maar goed, ga er hier verder niet over uitwijden :-
Rebecca, veel plezier vanavond! :mrgreen: En heerlijk hè, zo’n lang weekend! Hadden wij vorige weer ook, toen was mijn lief 2 dagen extra vrij.
Claudia, sterkte meid! Ik weet er helaas alles van, heb ik mei een miskraam gehad. :-
Hoop dat je snel weer zwanger bent.
Nou, ik ga MIentje naar bed brengen, ze was net op de bank in slaap gevallen
:inlove:
:-* en welterusten/klus ze alvast!
En dan zou je denken dat je niks kan mispeuteren met ene broodmachine. :oops: :oops: :oops:
Ik kan dat dus wel. Mijn brood bakt niet. Ik heb heel mooi deeg, maar het bakt niet.
Volgens mij heb ik geen water genoeg bijgedaan. :wall: :wall: :wall:
Heb je wel op het bakprogramma gedrukt? Er is nl ook een programma dat alleen het deeg maakt. Hm, anders weet ik het ook niet. Hier is de verhouding trouwens 500 gr. meel, 300 ml water.
Succes!
Maar als je er helemaal geen water bij hebt gedaan, dan krijg je toch ook geen deeg? Dan blijft het een hoop meel.
Ik heb maar 200 ml water bijgedaan. Dus volgens mij niet genoeg. :oops: :oops:
Gebruik jij ook een broodmix?
Ja, ook die waar alles al in zit. VOlgens mij is het bij de standaard broden idd zo dat je 500 meel, 300 water moet doen. Maar zou dat de reden zijn dat ie helemaal niet gaat bakken? :think:
Maar ik ga mijn pc uitzetten. Nog even bankhangen en dan lekker op tijd naar bed… heb de laatste nacht erg weinig geslapen… was zenuwachtig ergens voor :mrgreen:
Trusten! :-*
Slaapwel, ik laat morgen wel weten of het gelukt is. :-*