Zijn er ook novemberstoppers 2007?

hoi meiden

jeetje weet even niet waar ik moet beginnen!!!

@marije, meis wat naar dat tie weer negatief was, vooral door alle dingetjes die je lichaam aangeven, klinkt toch als zwanger!!!

hopelijk staat er van het weekend een dikke streep!!!

@sabine, meid wat jammet dat je toch er niet bij kan zijn morgen op de bso!! hopelijk gaat de dag toch snel voorbij op het kdv!

@ilse, wat leuk een broodbakmachine ik zit al tijden te twijfelen!!!

ik ben benieuwd of je brood nog gelukt is!

@hupke, jeetje meid wat een toestanden met je ex!

hopelijk wordt het allemaal snel en goed geregeld zodat je je dochter weer vaak kan zien!

@claudia, een dikke :hug: voor jou!!! veel sterkte!

@rebecca, heerlijk een lang weekend, ik moet nu nog 1 dagje en dan ook weer weekend heerlijk hoor!!!

hier het sintavondje gehad, was erg gezellig.

met de hele familie gegeten en dan de sint op bezoek!

ik heb zelf een mooi boek gehad, eragon (heb de film al gezien ook zo mooi)

en heb weer een berg letters en pepernoten met chocola gehad :drool:

maar niet erg goed voor de lijn :think:

nou meiden ga weer snel slapen, morgen de wekker weer om half 6 :zzz:

Goeimorgen allemaal,

Marije nog bedankt voor de uitleg gisteren. :wink:

Uiteindelijk is er toch nog een brood uitgekomen dat op een brood lijkt en smaakt als een brood. :mrgreen: :mrgreen:

Heb de foto’s van mislukt brood en gelukt brood in een topic in huiskamer gezet voor als jullie nieuwsgierig zijn. :mrgreen:

Goedemorgen

@Ilse, en was het gelukte brood ook lekker?

@Marije, hoeist vandaag vast geen bloed te zien he!?!?

@Simba, waar gaat het boek over? ik zoek altijd weer nieuwe titels om te lezen.

Hier geen bloed, ik heb nog niet getest want voel me niet zwanger voel helemaal niets eigenlijk en dat vind ik dan zonde van de test hahaha

Oh ik heb wel een dikke puist op mijn voorhoofd (normaal voor ongi als ik geen pil slik) maar ik heb totaal GEEN zin in chocolade (normaal vreet ik me daar ziek aan rond de ongi) dus ik w8 het even af, misschien morgen testen dan ben ik ‘overtijd’ :stuck_out_tongue: (hoop ik haha)

Ja, het smaakte heeeeel lekker. :smiley:

@Hupke wrote:

Hier geen bloed, ik heb nog niet getest

Was juist in het fototopic aan het kijken. En zag je test opnieuw verschijnen. Je had een licht streepje hé. Misschien heb je morgen wel een donkerder streepje. :dance: :dance: Ik hoop het echt.

Bedankt voor jullie reacties :-* .

Ik blijf jullie zeker volgen hoor :smiley: .

Hier schiet het echt niet op, gisteren werd ik helemaal niet goed, beroerd, erge buikpijn, neiging tot overgeven en sinds vanochtend weer bloed :? .

Heb dus de huisarts gebeld en morgen moet ik naar de gyn.

Laten ze me maar eens goed nakijken…

xxx Claudia

Daar ben ik dan ook weer… :mrgreen: Zonder bloed :dance:

Poeh, met dank aan de kinderen, die gezellig samen een pak toastjes uit de kast hadden gehaald en op de vloer hadden verkruimeld. is de kamer ook weer gezogen :stuck_out_tongue:

Hupke
, ik vind zo spannend… hoop dat je zwanger bent, meid!

Enne… ik heb ook altijd puisten voor ik ongesteld word, maar ook als ik zwanger ben :stuck_out_tongue:

Ik geloof vast dat je zwanger bent hoor!

Simba, fijn dat zo’n geslaagde avond gehad hebt! Lekker, helemaal in een boek duiken!

Ilse, ha, gelukkig is het met het brood toch nog gelukt! :smiley:

Sabine, hoop dat je toch een leuk dag hebt, vandaag!

Heb besloten vandaag maar een hangdagje te houden. Vannacht weer erg weinig geslapen nl.

Heb gisteren met mijn man samen besloten dat ik gewoon hartstikke zwanger ben. Krijg steeds meer typische kwaaltjes en we hebben ten slotte allebei een hele vage streep gezien. Echt heel vaag, maar hij zat er niet vóór ik ging testen. Dus, tot het tegendeel bewezen is ben ik gewoon helemaal zwanger :inlove:

Hihi, maar ik durf nog geen zwangerschapsbanner te plaatsen :oops:

Maar jemig man, dan ben ik gewoon weer in 1x zwanger :shock:

Enne… ik pas dus nu al niet meer in mijn gewone broeken :oops: Had ik de vorige twee keer op, volgens de gyn reageert mijn lichaam sterk op hormonen omdat dit mijn zoveelstes zwangerschap is.

Ik ga weer even lekker hangen.

TOt later!

:-*

Jeetje Claudia, wat heftig! Fijn dat je morgen al terecht kan! Laten ze je inderdaad maar even goed nakijken.

Sterkte! :-*

Okay, ik heb gedurfd :mrgreen: Mijn 3 kanjertjes staan in ons showforum.

@Claudia, jakkes wat naar hopelijk kan de gyn zien of alles wel echt goed is zodat je het hoofdstuk langzaam een plaatsje kan geven en door kan he zo is het ook maar aanmodderen

@Marije, Ik twijfel enorm denk toch echt dat ik ongi ga worden, heb wel wat ongipijntjes die ik de al telkens voel en kweenie gewoon een gevoel, maar sja zolang er geen spatje bloed is blijf ik een tikje hoop houden al voelt het niet dat hetr aak is nu.

Geen bloed en 4!!! dagen overtijd, dat is duidelijk zat en dan een dun streepje, sja je bent zwanger punt uit :smiley:

Ik zou ook wel wachten met een banner tot ik een vette positieve test had hoor gewoon gevoelsmatig he.

Ik had dat vorige week dat ik mn broeken amper dicht kreeg maar ben de laatste dagen weer een paar kg afgevallen en zit weer op mijn normale gewicht (sinds mn ei zat ik er dik boven opeens)

Dat vind ik dan wel verdacht, aan de ene kant: ben rond mn ongi altijd zwaarder maar aan de andere kant een 4e zwangerschap… bij de derde begon ik al erg vroeg een buikje te krijgen en nu dus niet.

Alles is lekker dubbel haha.

Hoi Meiden,

Ilse ben blij dat het toch gelukt is met je brood, was vast lekker zo vers. Ga zo even de foto’s bekijken in huiskamer.

Marije heel veel suc6 dit weekend met testen wil wel meteen een foto zien hoor dan kan ik je meteen feliciteren :lol:

Hupke wat spannend ook bij jou hoop dat de ongi uit blijft. Wanneer ga je denk je testen? Hier trouwens ook een mega Zipppp op het hoofd gisteren even de kop ingedrukt :shifty: zal het in de lucht zitten?

Claudia heel veel sterkte hou ons op de hoogte hoe het met je gaat :hug:

Hier trouwens ook eentje die zins haar eisprong een vaag gevoel in de onderbuik lijkt wel afentoe wat minder. Wel heel erg opgeblazen zelfs mijn man begon het op te vallen. Of mischien is het gewoon spierpijn van de heftige sex haha :mrgreen:

:-* zasje

Zasje ik heb rond mn eisprong en ongi altijd last van een puistje of wat

dus kan goed je ei zijn als je je zippp :stuck_out_tongue: beschrijft hahaha

Marije: Aangezien de test een streep aangaf die er eerst niet was, Wens ik je toch al heel stilletjes gefeliciteerd met je zwangerschap. :dance: Wat leuk dat je kiddies samenspannen om toastjes te eten en mama te laten stofzuigen. :mrgreen: Heb je kindjes bewondert hoor … wat een schatjes :inlove: :inlove:

Claudia veel succes bij de gyn. morgen, hopelijk kunnen ze effe nagaan hoe het allemaal zit. :hug:

Hupke, van hieruit veel duimtjes die draaien en hopend op ene positieve test. Wanneer zou je gaan testen denk je?

Hier verder niet veel nieuws. Het is afwachten hé. Buikpijn of ongi-gevoel is ook weer verdwenen. Gisteren voelde ik nog vanalles in mijn buik, deed een beetje vreemd wanneer ik stapte en zo. Vind het allemala vaag die pijntjes en die dingen die je voelt. Maar vandaag dus alles weer normaal, dus we zien wel wat het binnenkort zal zijn.

Vanavond samen met mijn broer naar nieuwjaarsreceptie van het werk. We werken beiden voor dezelfde school, maar dan wel in een andere school. Lekker duidelijk weer. :mrgreen:

Steve mag vanavond zorgen voor Lucasje, benieuwd wat het gaat worden. Volgens mij ga ik grote chaos vinden al sik thuiskom. Veel rommel en overal speelgoed. :think: :mrgreen:

Oh ja en ik ben opnieuw 900 gram afgevallen. In totaal nu al 3,900 kg kwijt op drie weken. Weeg nu 77kg. We gaan voor nog 7 hoor.

Gaat lekker hoor, mijn broeken beginnen te slabberen en worden te groot. :mrgreen: :mrgreen:

Ik hoop echt dat ik er nog enkele kwijt ben en dat ik in de volgende zwangerschap er niet te veel bij krijg. :doh: :wall: :wall: Van Lucas was ik 18 kg bijgekomen en hield toen super veel vocht op. ik was een walvis op het droge. :mrgreen: :mrgreen:

Hey ilse wat goed al bijna 4kg afgevallen top hoor!

Hoe groot ben je?

Ik ben maar een hupke :stuck_out_tongue: (163) en weeg rond de 68kg er mag dus best wat af maar dat wil echt niet lukken.

(ben ooit 97kg geweest dus ben al DIK tevreden haha)

Goedemorgen dames!

Hebben jullie een fijne sinterklaas avond gehad?

Simba - Je bent goed verwend dan heh? Ik kan ook zo blij worden van boeken, geweldig gewoon. Ik moet dan ook altijd een paar bladzijdes lezen voordat ik ga slapen. Al ben ik nog zo moe :wink:

Ilse - Wat goed zeg dat je al bijna 4 kilo bent afgevallen! Ga zo door meid!! En fijn dat je brood uiteindelijk toch nog gelukt is.

Marije - Nog steeds niets ?? :o Ik denk dat ik toch ook maar zachtjes gefeliciteerd moet gaan zeggen! Het kan haast niet anders. En bovendien geef je zelf aan dat jullie een streep hebben gezien die er voor het testen nog niet was :dance: Ik hoop voor ons allemaal dat we net zo vruchtbaar zijn als jij :wink:

Hupke - Spannend, spannend, spannend!! En inderdaad, geen (nieuws) bloed, is goed (nieuws)!! Ik ga voor je duimen hoor!!

Claudia - Wat een nare situatie zeg! Je hebt al zoveel te verduren gehad en nu ook dit nog eens. Fijn dat je morgen al terecht kunt bij de gyn! Ik hoop dat ze je kunnen helpen! Sterkte!

Gisterenavond hebben mijn mannetje en ik lekker op de bank gehangen met de dvd’s van seizoen 5 van Smallville. Heerlijk zeg zo een avondje thuis met zijn tweeen, openhaardje lekker aan en gewoon lekker niets doen. (behalve klussen later op de avond :lol: )

Later op de avond belde ons buurmeisje mijn man en ze waren heel geheimzinnig en hij liep zelfs de tuin in om met haar te kunnen praten… :eh: Wat blijkt, ik krijg vandaag een Nintendo Wii, alvast voor de kerst. Ze zijn hier al maanden uitverkocht en een meisje bij haar op werk heeft van de eergisteren in de rij gestaan toen er een nieuwe shipment binnen was gekomen. Bij nader inzien heeft zij haar geld een stuk harder nodig, dus wilde ze de Wii weer verkopen. Hij zit nog gloednieuw in de doos met bon :dance:

Vanavond ga ik mijn schoonzusje opzoeken en kijken we samen Grey’s Anatomy. Donderdagavond is altijd ons avondje. Lekker onze serie kijken en daarna lekker kletsen.

hoi hoi

zo ben ook weer thuis en weer lekker weekend!!!

@ilse, goed meid :thumbup: hoor bijna 4 kg eraf,

ik ben jarloers op je :wink:

veel plezier op de nieuwjaarsreceptie vanavond!!

@sabine, viel het dagje werken mee op het kdv???

@hupke, spannend hoor, jou noddagje

ik hoop dat je test morgen super positief is!

@marije, geen bloed :dance: en nou nog een positieve test

van het weekend ging je weer testen toch???

ook voor jou hoop ik zo dat hij een vette streep laat zien

die heb je na dit wachten zooo verdient!!!

@claudia, meid ik hoop dat ze je morgen verder kunnen helpen

sterkte!!

@rebecca, leuk zeg een wii, veel sportplezier!!!

en leuk greys anatomie, heb zelf ook seizoen 1 gezien en ben bezig met 2

veel kijkplezier!!!

morgen gaan we de kerstboom kopen, en van het weekend opzetten

heb er al zo’n zin in, heerlijk dat sfeertje weer in huis!!!

vriendlief is nu op school, hoor straks of hij morgen ook gezellig vrij heeft

ik ga nu even een was ophangen en naar babyboom kijken

doeggg :-*

Hallo allemaal!!!

Ik heb echt het idee dat jullie de hele dag achter de computer zitten!!! Wat schrijven jullie veel!! Ik heb er zelfs pen en papier bij gepakt…

Rebecca, lijkt me erg lekker dat bananenbrood. Maar ik oet nu al zo nadenken over dat recept, gaat vast niet goedkomen dan. Gaaf zeg een Nintendo wii. Lijkt mij ook erg leuk, maar dat werkt dan weer zo verslavend, heb al genoeg verslavingen vrees ik…

Marije, gaaf zeg dat je een boek aan het schrijven bent. Ik lees zelf veel boeken van Nicci Frenck, is het een beetje van dat genre? Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je noubegint met het schrijven van een boek, heb je een spannend begin in je hoofd en begin je dan met schrijven, of heb je al in grote lijnen het hele boek in gedachten en ga je dat verder uitbreiden?

Wat spannend bij jullie zeg, en een vaag streepje is natuurlijk wel een streepje, en een test kan alleen kleuren door HCG, dus dan moet je volgens mij gewoon zwanger zijn…

Yona, lastig inderdaad om je nod te baplen als je net je spiraaltje er uit hebt, ff afwachten dan ws.

SImba, heb je nog wel een lekker dagje vrij gehad? EN alle kadootjes naar tevredenhied kunnen scoren?

Hupke
, nog gecondoleerd met de oma van je man. Wat een toestand met je ex zeg, ik kan me voorstellen dat dat ook veel enrgie kost. Jij gaat ook spannende dagen tegemoet!!

Sabine, balen dat je naar het kdv moest terwijl je zoveel voorbereidingen voor op de bso hebt gehad. Ben je de dag nog wel een beetje doorgekomen??

Ilse, lekker zelfgebakken brood, jammie. Ik heb momenteel ook zo’n opgezwollen buik, erg vervelend, komt gewoon door de eisprong volgens mij. Wat goed trouwens dat je zo bent afgevallen, knap hoor!! Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 26 kilo aangekomen, echt rampzalig!!!

Zasje, spierpijn??? Hihihihihi, 5 keer per dag is echt niet nodig hoor!!!

Claudia, jij heel veel sterkte!!!

Hier gaat alles prima, wij hebben als het goed is net de klusperiode achter de rug dus mogen nog even geduld hebben. Gisteren heb ik op mijn werk sinterklaas gevierd en dat was erg gezellig. Nou kwam gisteravond iemand van mijn werk met nog een kado voor mij. Kreeg ik zomaar een harddisk-recorder!!! Wij konden niets opnemen omdat onze video-recorder een jaar geleden kapot is gegaan en nu kunnen we dus gewoon op dvd opnemen, helemaal geweldig!! Ik heb afgelopen zomer veel extra gewerkt omdat mijn collega met verlof was, een halve dag per week exrta in ieder geval en soms iets meer. En op deze manier wilden ze me nog even bedanken, nou helemaal super natuurlijk.

Morgen komt de sint nog bij mijn familie en zaterdag bij de familie van mijn man, dus wij hebben nog veel te viieren… Mijn mannetjes zijn al bekaf en dan ook nog eens een druk weekend…

het boek eragon is een fantasieboek

hier een kort stukje over het boek

Op een onhergbergzame plek in de bergen vindt de jonge Eragon een blauwe steen. Dat blijkt een ei te zijn, waaruit een draak komt, door Eragon Saphira genoemd, waarmee hij in gedachten kan communiceren. De boze heerser Galbatorix is echter op zoek naar dat ei. Door zijn toedoen brandt de boerderij van Eragons oom af, waarbij de oude man om het leven komt. Samen met Saphira en de verhalenverteller en tovenaar Brom gaat Eragon op pad om de dood van zijn oom te wreken. De reis voert langs vele gevaren in de vorm van vreemde wezens.

@britt, ja heb alle cadeautjes voor de sint kunnen scoren en ook een relaxed dagje vrij gehad!!

nou van het weekend weer op pad voor de kerstcadeau’s :wink:

leuk zeg een harddisk recorder!

nog veel plezier met de aankomende sintfeestjes!!!