Poeh… en nu maar zien goed te reageren :mrgreen:
Hupke, en…en…en… ? Ga je morgen testen? Of heb je stiekem al getest?
O en je bent in mijn ogen trouwens laaaang. Hihi, ik ben precies 10 cm kleiner dan jij em ook 10 kilo lichter, dus in verhouding zijn we even zwaar.
Zasje, jij voelt dus ook al vanalles… zou toch gaaf zijn hè, als iedereen, of meteen al heel veel tegelijk zwanger zouden zijn :dance:
Ilse, hoop dat je een leuke avond hebt! En dat je in een net huisje thuis komt, hahaha.
En wauw man, 4 kilo eraf! Hartstikke goed!
TIjdens mijn eerste zwangerschap kwam ik ook 18 kilo aan, tijdens mijn tweede maar 10, dus dat kan heel erg verschillen (raad het je alleen niet aan, want ik heb toen bijna 9 maanden lang overgegeven )
Rebecca, leuk dat je ook zo van lezen houdt. Ik moet ook altijd even lezen voor het slapen gaan en tussendoor wanneer maar kan.
Enne… ik hoop ook dat jullie net zo vruchtbaar zijn als ik.
Gaaf man, een Nintendo Wii!
Hoop dat jij ook een lekkere avond hebt!
Simba, leuk, het huis in kerstsfeer brengen. Haha, ik ben zo veranderlijk als ik weet niet wat. Gisteren had ik nog helemaal geen zin in het kerstgedoe, nu wil ik ook de boel versieren en gezellig maken :mrgreen:
Britt,, Het wordt nu ook spannend voor jou!
Gaaf kado hoor, de harddisk. Wij kregen er een poos geleden één van mijn boer, die 'm niet gebruikte. Ideaal ding! Neem vanalles op om later te bekijken, en kinderdingetjes… leuk!
Het boek wat ik schrijf is denk ik (hoop ik, hahaha) nog wat gruwelijker dan Nicci French. Wat meer details en zo :mrgreen:
Ik had in hoofdlijnen een verhaal in mijn hoofd, en schrijf nu kris kras alle hoofdstukken door elkaar. Waar ik op dat moment maar inspiratie voor heb. Daarom heb ik bijvoorbeeld het slot al klaar. Verder heb ik in een apart boekje voor mezelf een schets gemaakt van de (hoofd) personen, zodat ik wat meer duidelijkheid kreeg over de verschillende karakters. Maar ik moest dat wel bewust zo doen, anders was ik gewoon maar begonnen met schrijven en dan was ik een stuk minder ver gekomen.
Poeh. voor iedereen die ik vergeten ben een extra knufje!
Ik ga zo lekker even bankhangen en op tijd naar bed. Hopen dat we vannacht beter slapen!
Trusten alvast en tot morgen!
goedeavond allemaal!
er gebeurt hier weer van alles! hahaha!
wordt nu echt moeilijk om alles goed bij te houden… :mrgreen:
ben mijn dag goed door gekomen gelukkig!
we hadden een baby en een peutergroep gemaakt en werd dus van mijn "geliefde"collega gescheiden! :mrgreen:
omdat het best rustig was kon ik af en toe de bso binnen glippen en mee kijken hoe ze sinterklaas vierden.
was net op tijd toen ze de pakjes gingen openen!
het was er alleen eeerrruuggg druk! :shock:
ik had maar 7 peuters in mijn groep waarvan er 3 's middags een dutje gingen doen, dus dat was goed relaxed bezig zijn! :dance:
heb ik toch nog vandaag van 2 walletjes mee kunnen snoepen!!
fijne avond allemaal!
voor de broodbakkers: bak ze!
voor de klussers: alle remmen los!
en voor iedereen die denkt bijna of toch al zwanger te zijn: go girl!
heb zojuist omdat mijn dag toch geslaagd was een dikke italiaanse bol met filet american naar binnen gewerkt!
rauw vlees, ik weet het , maar ik MOEST er eentje hebben!
alleen duwt die nou een beetje…hopelijk blijft die zitten!
( heb 'm naar binnen geschrokt,dat zal het wel wezen!hihihihii)
En Sabine, is de bol blijven zitten? :mrgreen:
Jaaa, Hupke, op jouw banner staat ook “overtijd”. En? Klopt het, ben je nu overtijd? Hoop het zo! Wel snel testen hoor, hihihi. (zegt zij die nu ene poos gaat wachten met opnieuw testen)
Staat goed hè, op mijn banner: 5 dagen overtijd :thumbup: :dance:
Ga maar eens rustig met de dag beginnen hier (ben er al een uur mee bezig, maar het schiet niet op, hahaha)
Tot later!
goedemorgen,
Ik ga gewoon Marije achterna geloof ik een negatieve test en geen bloed :eh:
Ik heb een kruidvat test gedaan (cassette) en die was negatief, zie in de verste verte tegen het licht wel een streepje maar je hebt ook van die voorgedrukte streepjes dus denk dat dat het dan is!?
Denk dat ik gewoon later ongi ga worden dan verwacht na mijn nod een negatieve test sja dan is t vast niet raak.
Heb wel nog een mat care test besteld die komt vandaag waarschijnlijk die ga ik nog wel even proberen en dan houd het testen op en wachten we op bloed :S
Vandaag een drukker dagje, morgen een begrafenis EN de verjaardag van de middelste pffffffffff dus nu alles regelen inkopen (mensen blijven eten) en dan nog alvast de vleugeltjes maken voor het vlinderfeestje, die gaan de dametjes maandag dan versieren.
Verder wat poetsen enzo, is hier niet mega smerig maar toch moet bijgehouden worden he wil wel dat het morgen netjes is.
Ik kom later nog wel weer spieken
xx
Hé, je moet me niet na gaan doen, Hupke :naughty: :mrgreen:
Ik zou even nog wel 2-3 dagen wachten voor je die andere test doet. Hihi, denk je dat dat lukt?
Pittig weekend voor jou! Hoe oud word je dochtertje ook alweer?
Hè, jammer dat je nog geen foto’s kunt showen, ben wel benieuwd naar je kinderen en naar het verjaardagsfeestje.
Grrr, zoonlief moet nu lopend door de regen naar school (ketting ligt van de fiets), is niet ver hoor, maar vind het wel rot.
Ga 'm even uitzwaaien.
Laterrrr!
hahaha!
ja, de bol is lekker blijven zitten! :mrgreen:
hoi hoi
meiden wat houden jullie het spannend zeg!!!
hupke, balen dat je test niet positief was,
maar nog geen bloed dus ik nog even verder voor jullie allebei
hier een rustig dagje!
straks even mijn keuken soppen en de boel stofzuigen!!
misschien nog even de stad in!
tot straks
Hallo meiden
Hupke: Ikzelf ben 1,64 m en weeg nu 77 kg. Zou er nog 7 kwijt willen en dan ben ik tevreden. Vroeger heb ik nog 64 gewogen toen ik trouwde, maar dat zal me neit meer lukken. En hoeft ook niet, ben blij met wat ik nu al weer kwijt ben.
Rebecca: Wat leuk dat je een wii krijgt, zou ik ook willen, maar manlief niet. :roll: Zeg … is er een groot tijdsverschil bij jullie en hier in Nederland (Begië). Want rond 17u00 schreef jij goeiemorgen. :mrgreen:
Britt: Ik zit niet d ehele dag voor de pc hoor. :liar: :liar: :liar: Maar heb ook altijd pen en papier nodig om op iedereen te reageren. :mrgreen: :mrgreen: Wat tof zeg van je collega’s om samen te leggen voor zo’n prachtig kado.
Marije: eens je boek af is en gepubliceerd word, dan ga je ons exemplaar toch wel signeren hé. En idd 5 dagen overtijd dat leest echt heel prachtig. Ah meid, je bent gewoon harstikke zwanger.
Sabine2: Wat leuk dat je toch een klein beetje hebt kunnen meegenieten van de Sint. :dance: :dance: :dance:
Gisteren was heel leuk hoor. Maar ook een dubbel gevoel omdat ik waarschijnlijk maar twee weken meer ga werken daar.
Dan komt de juf terug uit borstvoedingsverlof en ben ik terug thuis, zoekend naar ander werk.
Steve die heeft eht huisje gisteren netjes ana de kant gedaan. Ben ervan geschrokken, want hij is geen zo’n grote huisman. :mrgreen: :mrgreen: Lucas had zelfs een speciaal kadootje voor papa. :silenced: :silenced: :silenced: kaka in de broek. :sick: :mrgreen: :mrgreen:
Ga nog beetje evrder lezen op het forum. Dames fijne dag verder.
Daar ben ik ook weer.
Ilse - er is een tijdsverschil van 8 uur. Wij lopen 8 uur op jullie achter, dus als jullie aan hete avondeten beginnen dan hebben wij nog een hele dag te gaan
Hupke - Wat naar dat de test negatief was. Ik ga hopen voor je dat de volgende test wel iets positiefs laat zien! Was dit voor jou ook de eerste ronde? Sterkte morgen met de begrafenis en alvast gefeliciteerd met je dochter!
Marije - 5 dagen overtijd?!! Gaaf zeg!! Ik blijf duimen voor je
Sabine - Heerlijk een bol filet American!! Daar zou ik ook een morrd voor doen, alleen jammer dat ik het hier nog niet heb kunnen vinden.
Gisteren avond ben ik, zoals gezegd, bij mijn schoonzusje op visite geweest en hebben we samen Grey’s Anatomy gekeken. Na onze show heeft ze de kids op bed gelegen en nam zij mij in vertrouwen…
Mijn schoonmoeder is een half jaar geleden gestorven aan de gevolgen van borst kanker en het blijkt in de genen te zitten. Nu is mijn schoonzusje hier op getest toen dit duidelijk werd en daaruit kwam dat zij positief was en dus dit gen ook bij zich draagt.
Mijn schoonzusje is 4 maanden geleden bevallen van een prachtige jongen en geeft borstvoeding. Nu heeft zij van de week een knobbel gevonden in haar borst. Ze is bij de dokter geweest, omdat ze dacht dat het misschien wel een melkklier kon zijn, maar deze heeft haar doorverwezen naar het ziekenhuis, omdat zij er nog niet zo zeker van is of het een melkklier is, zeker met het oog op het gen dat zij bij zich draagt. Nu krijgt zij volgende week vrijdag een mammogram waaruit meer naar voren moet komen.
Dat was mijn avond en dat was dus wel even minder. We gaan nu heel hard hopen dat het inderdaad een melkklier is
Verder vandaag weer naar werk, en ik heb absoluut geen zin :naughty:! Ik wil lekker naar huis en weekend houden
Rebecca, wat een naar nieuws zeg. Ik ga hier ook heel hard duimen dat het ene melkklier is. Mag ze een mamografie hebben als ze borstvoeding geeft of zal ze stoppen met geven? Het kan idd een melkklier zijn hé, want tijdens bv voel je heel wat bobeltjes. Alvast veel sterkte meid.
@rebecca, jeetje dat is wel schrikken zeg!
ik duim mee dat het de melkklier is
nou de boom staat hier, hij is groot :shock:
vooral in vergelijk van vorig jaar
als tie morgen is opgetuigt zal ik een foto plaatsen
ga nu snel mijn bedje opzoeken
tot morgen!!!
Goeiemorgen!
Jeetje Rebecca. dat is even schrikken. Ik duim ook heel hard mee dat het een melkklier is! :thumbup: :thumbdown:
Ilse, vervelend joh, dat je over 2 weken waarschijnlijk je werk niet meer hebt
Wel leuk dat je in een net huis terugkwam :dance:
Simba, ben heel benieuwd naar je boom!
Hupke, en… bloed je al? Of heb je meer voortekens? Als je me nou echt na doet, dan moet je ook gewoon zwanger zijn hoor.
Heel veel sterkte vandaag met de begrafenis! En heel erg gefeliciteerd met je dochter!! Dubbel hè :hug:
Ellen, hoe is het met jou? Jij hebt toch volgende week je NOD? Voel je al iets?
Ik droomde vannacht dat ik hartstikke ongesteld werd… nou schijt ik weer in m’n broek, want vroeger droomde ik dat altijd vlak voor ik echt ongesteld werd. Zit in één keer ook onder de pukkels… :shifty: Maar ja, hoop maar dat het een angstdroom was
Heb ook veel minder zwangerschapskwaaltjes nou. Vind die onzekerheid zo moeilijk… had ibj de vorige zwangerschappen vanaf een week of 5 ook bijna geen kwaaltjes meer, tot aan week 8 of zo, maar ja, het kan ook betekenen dat ik alsnog ongesteld word. Hihi, en toch ga ik dit weekend nog niet testen. Ga er maandag één halen en dan dinsdag testen. Durf het gewoon nog niet. Eerst maar eens zien dat ik dit weekend bloedvrij doorkom.
Zo, dat was wel weer genoeg over mezelf hè
Fijne dag, meiden!
:-*
Hallo even heel snel
nog steeds bloedvrij maar dus een druk dagje misschien tot vanavond
iedereen een fijn weekend
xx
Hupke: Gecondoleerd en veel sterkte vandaag. En aan de andere kant, gefeliciteerd met je dochter. Idd, dit is echt dubbel hoor. Zo, en verder nog geen bloed te bespeuren. Spannend.
Marije: Het blijft ook allemaal heel spannend hoor bij jou. Ohw en nog wachten tot dinsdag. Ik had stiekem gehoopt om morgen een testje. :oops: :oops: Maar begrijp het hoor dat je nog eventjes wacht. En wat het dromen betreft over ongi worden, dat kan ook gewoon zijn omdat je er nu heel vaak aan denkt. Dromen zijn dingen die je overdag veel en vaak in je gedachten hebt en die je dan 's nachts verwerkt. Dus he tkan ook zijn dat het niks betekent hé. Ik blijf hopen op een vette dikke positieve test.
Simba: Benieuwd hoe jullie boom eruit gaat zien. Mijn paps komt hem volgende week zetten. :dance: :dance: Benieuwd wat Lucas daarvan gaat vinden …
Verder ben ik moehoe … gisteren een feestje van iemand van Steve werk. Ik ben vroeger naa rhuis gegaan omdat ik er eigenlijk niemand kende … stond daar ook gewoon maar te staan. :doh: Maar moest dan wel nog Steve halen. En rond 1u30 belde hij dat ik hem mocht halen. Dus we waren laat in bed. :shifty:
Straks Lucasje halen, maar ga hier eerst nog effe huisje aan de kant doen. Da’s altijd makkelijker zonder rondlopende peuter. :oops: :oops:
Deze namiddag fotookes nemen voor een kerstkaartje. Mijn pa heeft een kerstpakje gehaald voor Lucas. :inlove: :inlove: Maar er zat geen muts bij :wall: :wall: Wanneer hij dan slaapt ga ik effekes proberen een kaartje te maken. :dance: :dance:
Verder geeft mijn lichaam me weinig tekens. :eh: Ik voel wel dingen, maar probeer me er niet op te vestigen, want het is nog lang tegen mijn nod. Heb soms pijn aan mijn borsten en heb nog heel vaak dat ongi-gevoel. :roll: Toch wel vreemd dat je zo’n ongi-gevoel blijft hebben hé. Vooral als je dna niet ongi-word. Zou beter een ander gevoel zijn dat je hebt. Want hierdoor is het vrij onduidelijk vind ik. :?
Verder wens ik jullie allemaal een heel fijne dag toe.
goeiemorgen,
@hupke, gefeliciteerd met je dochtertje
tevens ook sterkte vandaag op de begrafenis!
@marije, jeetje meid wat spannend
elke keer als ik kom kijken hoop ik stiekem een positieve test
@ilse, o geweldig zo’n kerstpakje :inlove:
show je de foto’s straks aan ons
hier nog even een vraagje
sinds gisterenmiddag heb ik veel last van slijm
en na wat lezen las ik dat dat vaak voor je eisprong begint
nu ging ik ervan uit dat mijn eisprong gisteren was maar nu twijfel ik zal mijn eisprong dan toch later zijn???
is nu ook allemaal nog helemaal niet duidelijk want weet helemaal niet wat mijn lichaam aan het doen is nu na de pilstop!
:oops: lekker vraagje he zo smorgens :oops:
zo ga nu weer snel verder met mijn boom
lichtjes en slingers hanger er al in
na wat ruzie met mijn kat die de slingers liever voor zichzelf hield
Simba: Ohw, geen idee van dat slijmverlies. Ik heb het nu ook heel erg, is beetje witverlies :sick: . Maar ik heb het eigenlijk altijd als ik halfweg mijn cyclus zit. Dus meestal na mijn eisprong. Als je neit zeker bent zou ik gewoonz eggen van … gaan met die banaan en seksen maar. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sorry, heb geen duidelijk idee eigenlijk.
Zo en poes wilde ook effe slingers hebben. :naughty: :naughty:
Hier terug van boodschappen doen en Lucas ligt net in bed. Kacheltje is aan en straks ga ik alle boodschappen uithalen en wegdoen.
Ben nu even lui :oops: :oops:
Ben nog even binnengesprongen bij de Zeeman en bij de Blokker, Kruidvat heb ik echt meoten overslaan anders had ik gewoon weer veel te veel gekocht. :wall: :wall:
Heb van in de Zeeman leuke kerstspulletjes mee voor de klas te versieren. En een trui van Cars voor zoonlief. Oh en een papieren kerstboom om zelf te versieren. Ook voor in de klas. Deze namiddag effe lekker cre bea zijn. :dance: :dance:
Van bij de Blokker heb ik een nieuw kerststalletje gekocht, allé ja, de beeldjes dan. Vind ze veeeeel schattiger dan mijn vorig kerststal.
Eens zien of Steve zal zien dat het een ander is. :oops:
Mijn vorig kerststal heb ik in een veel te dure winkel gekocht. Ik had een bon gekregen voor mijn trouwen van die winkel. Waren vooral bloemen dat ze er hadden. En nom nou 200 euro aan bloemen uit te geven (die ik dan toch laat kapot gaan). :doh: :wall: Dus ze hadden er kerstbeeldjes min 10% en heb ze toen meegedaan. Alleen hadden ze kindeke Jezus niet meer. Maar ja … bon moest op en de winkel stond op sluiten. :wall: :wall: :wall: Nu ja … ga misschien kijken of ik ze op e-bay kan zetten of zo.
Het is hier stilletjes hé. :mrgreen:
ja heel stilletjes…
hmmm als jij het meestal na je eisprong heb
dan zou het weer wel kloppen :think:
ach we zien wel blijven vrolijk klussen :mrgreen: :mrgreen:
ik zal zo een foto in het showtopic plaatsen
Kom vanavond of morgen bijlezen en reageren, WIlde alleen even zeggen dat ik niet de eerste zwangere ben :mrgreen: Ben vandaag toch ongesteld geworden. Had sinds gisteren al een beetje het gevoel, dat ik toch zou gaan bloeden. Vond het even rot, maar ben vooral opgelucht dat ik nu weet waar ik aan toe ben. We gaan vrolijk op naar de volgende ronde! :dance:
Tot later!
:-*
Hallo Lieverds,
Marije wat jammer dat je toch niet zwanger mag zijn. Vorige jaar rond deze tijd wou ik ook zwanger worden en omdat ik er zo mee bezig was kwam mijn menstruatie ook steeds veel te laat. Je word er zo onzeker van hoop dat volgende keer als je menstruatie uit blijft je toch lekker zwange bent :hug: :-
Ilse heb de papieren kerstboom ook gezien zat ook te twijvelen of ik hem mee zou nemen. Maar heb me in kunnen houden om niet alles te kopen. Ging stickertjes zoeken voor de kerstkaarten en heb me er netjes aan gehouden.
Hupke Gefeliciteerd met je dochter en een dikke knuffel voor het dubbele gevoel.
Simba ik krijg juist last van het slijm als mijn eisprong al is geweest (als ik het goed heb, kan natuurlijk niet in mijn lichaam kijken maar gezien de datum). Maar gewoon zekere voor het onzekere nemen en lekker gaan klussen :thumbup:
Verder ben ik beetje verdrietig ben de laatste week echt mega geprikkeld en beetje verdrietig vanavond ook weer snauwend van tafel gelopen. Heb ook helemaal nergens zin in blehh… Komt denk ik teveel op me af.
Morgen lekker kestkaarten maken met onze peuter. Heb een vel groen papier gekocht en knip er allemaal kerstboompjes uit en die gaan we versieren met stickertjes krijtjes en glitters en dan met een touwtje eraan dat ze opgehangen kunnen worden. Dus word een druk crea weekend. Vanavond alvast voor knippen en daarna samen rummiecubben hoop ik is hij halen bij zijn ouders.
Iedereen dikke knuffel :hug:, voor degene waar ik vergeten ben op te reageren sorry. Jullie zijn allemaal toppertjes !! Vind het een onwijs gezellig clubie
:- zasje