Zijn er ook novemberstoppers 2007?

dacht al, schrijft er vandaag niemand? maar ik krijg geen reacties meer via mijn mail als er hier gereageerd wordt.heb ook niks fout aan geklikt. vreemd…

jammer marije dat je toch niet zwanger bent :hug:

wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent want nou bleef je toch twijfelen.

zasje voor jou ook een :hug:

hoop dat je snel weer lekker in je vel zit

leuk om zelf kerstkaarten te maken, vind de zelfgemaakte werkjes van kids altijd zo leuk :inlove:

Marije, balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden. Maar je weet nu inderdaad wel waar je aan toe bent. Ga je nu uit van een cyclus van 35 dagen??

Zasje, leuk idee van die kerstkaarten, misschien ga ik ze ook wel samen met mijn mannetjes maken. Goed je best doen he met rummycub!!!

Nou, wij hebben tweemaal sinterklaasfeest er op zitten. Goh, wat hebben ze veel gekregen, veel te veel eigenlijk. Ik zal eens kijken of ik een foto in ons showforum kan zetten.

FIjn weekend allemaal verder!!! Ik ga ff bankhangen…

op gelost.

jammer marije…balen zeg!

dacht echt dat het raak zou zijn bij je!

op naar de volgende klus dan maar weer! :wink:

Goeiemorgen allemaal!

Hupke, hoe was jouw dag gisteren? Heb aan je gedacht.

En, ben je mij helemaal na aan het doen, en ben je ook ongesteld? Of ben je zo verstandig mij niet na te doen :mrgreen: en ben je hartstikke zwanger?

Britt, jaaa foto’s! :dance: Leuk!

En ja, ik ga voor mijn eigen rust even uit van een cyclus van 35 dagen. Ondanks dat ik hiervoor altijd heel regelmatig was. Maar ik heb deze maand ook 4 testen “verpest” en ik wil nu gewoon tot na die 35 dagen wachten met testen (zeg ik nu dan hè :angel: )

Zasje, even een knuf voor jou :hug: vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Ken het, was zelf de afgelopen week erg jankerig.

EN veel plezier met knutselen vandaag! Ik ga morgen denk ik de boel in kerststemming brengen.

Ik ben het trouwens helemaal met je eens: allemaal toppertjes hier en een hartstikke leuke club! Ben blij dat ik me hier heb aangemeld om mee te kletsen!

Ilse, zo’n nieuwe kerststal vraagt toch om foto’s :mrgreen:

Heb hier een paar jaar geleden hele mooie spekstenen kerstfiguren gekocht, maar vind ze voor de kinderen eigenlijk te abstract, zou ook wel andere willen. Ach, mss volgend jaar.

Ik moet er nu even vandoor… Kom vanavond nog wel even spieken.

:-*

Hallo dames,

Marije wat jammer zeg ik had het zo gehoopt voor je.

en toch denk ik dat ik je achterna ga, geen bloed maar voel me niks zwanger en een test is niet voor niets negatief dus zal wel later ongi worden.

Vandaag ga ik met mijn oudste dochter en mijn ex naar de film en de stad in. Dat is een voorwaarde van de rechter zodat onze dochter ziet dat papa en mama ook normala met elkaar om kunnen gaan en ze ziet dat alles ‘goed’ is.

Daarna gaan we met ons gezinnetje een kerstboom uitzoeken, morgen kan het niet, dinsdag niet, woesdag niet en ik heb hem normaal al 6dec opstaan ik vind het te lang duren hahaha, dus strakjes dan maar!

De verjaardag van Danick was heel gezellig en ze is goed verwend ze vond het een heel leuk feestje gelukkig. Ik was wel kapot, een eigenverjaardag betekend toch altijd rennen he, ik had een koud buffet gemaakt dat is al minder werk maar toch alles klaarzetten enzo pffffffffff en dan drinken verzorgen en gebak enzo.

Smorgens de begrafenis gehad die was rustig verlopen en de koffietafel was wel gezellig, bijgekletst met nichtjes en neven die we de laatste tijd toch veel minder vaak zien. Afgesproken wat vaker af te spreken (gebeurd toch niet wahaha)

Nu even van de rust en de kids en het nieuwe speelgoed genieten en dan strakjes dus naar de film enzo.

Ik reageer morgen wel weer uitgebreid op iedereen

xx

Oh Hupke, ik hoop zo dat je niet ongesteld gaat worden!!! Welke film ga je naar toe??

Ik heb nog een paar foto’s gevonden en heb ze in ons showforum staan.

hoi hoi

het is hier rustig, iedereen lekker weekend aan het houden!!

of druk aan het klussen :mrgreen: :mrgreen:

hupke, bij jou blijft het ook spannend zeg!!

nog geslaagd voor een kerstboom vandaag???

hier weinig te vertellen eigenlijk

vandaag niet veel gedaan, lekker hoor zo’n dagje

verder merk ik niets aan mijn lichaam na de pilstop

en met misschien een eisprong gehad te hebben,

heb van de week wel goedkope testen gekocht online,

best raar om die in huis te hebben haha moet er nog aan wennen :mrgreen:

fijne avond nog verder

Marije, wat jammer zeg dat je niet zwanger bent! Maar goed, je weet nu in ieder geval wel waar je aan toe bent! Succes de volgende ronde, ik hoop dat het snel raak zal zijn.

Hupke, nog steeds geen bloed. Spannend hoor allemaal. Misschien was je iets te vroeg met testen…?

Zasje, ook hier vandaan een dikke :hug:

Simba, ik voel ook niets van het ontpillen hoor. Wel grappig dat ik me er wat bij voorgesteld had en er nu eigenlijk niets van voel! hihihihihi

Hier verder ook weinig te melden. We hebben gisteren weer een behoorlijke lading sneeuw gekregen :smiley: Dus ik heb maar even sneeuwlaarzen gekocht, een sneeuwbroek en een nieuwe jas. Mocht ook wel eens gebeuren. Verder zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor de kerst, mijn vader zal hier 3 weken zijn, dus daar zijn we erg blij mee!

Verder houdt ik me volgens mij nog heel veel bezig met het krijgen van zo een klein frummeltje, dat ik momenten heb dat ik nergens anders aan kan denken :wink:

hihi ik had me ook iets anders voorgesteld met ontpillen

nu maar hopen dat onze cyclus snel op gang komt of dat het gewoon in 1 keer raar is :mrgreen:

ik hou me er ook veel mee bezig, vooral als ik alleen thuis ben

maar ook momenten op mijn werk als ik dan zo;n kleine aan het flessen ben of lekker aan het knuffelen ben :inlove:

Soms ben ik wel eens bang dat ik me er teveel mee bezig houdt waardoor dit dingen zal gaan vertagen… hebben jullie dat nooit?

ja, ik ken het…

denk aan niets anders de hele dag door.

en toch, als ik aan het werk ben op de creche en ik heb zo,n hummeltje vast, dan heb ik geen last van die baby-drang hormonen. :wink:

mischien omdat nog niemand weet dat we bezig zijn met zo,n nieuw hummeltje op de wereld te zetten.

ik beschouw het nog zo als mijn eigen geheimpje.

krijg je ook geen vragen! :mrgreen:

niemand in onze omgeving weet ook dat we gestopt zijn met de pil :smiley:

is ons geheimpje hihi :inlove:

(ookal vind ik het soms weleens moeilijk om niets te zeggen :wink: )

daarom ben ik blij dat ik jullie heb, heerlijk om er toch zo over te kletsen met elkaar

en er veel mee bezig zijn denk ik dat dat ook komt omdat we pas net gestopt zijn en dit de eerste maand is!

een eerste is toch extra spannend he!

ik moet ook opletten dat ik me niet verspreek.

veel mensen vragen wanneer nummer twee nou eens komt omdat stijn volgend jaar 4 wordt. die mensen denken dat het standaard zo moet zijn dat als nummer 1 bijna 2 is je aan nummer 2 moet beginnen.

ik vraag nooit aan mensen wanneer er een kindje komt. gaat me niks aan en voor het zelfde geldt lukt het die mensen niet.

ik had nummer 2 ook liever eerder gepland maar door omstandigheden hebben we dit bewust op de lange baan geschoven.

vind het ook helemaal niet erg.

Goedemorgen,

weer bloedvrij maar ook weer een negatieve test

we gaan hier dus gewoon wachten tot ik ongi wordt ik kan me niet voorstellen dat de testen liegen en anders hadden we nu toch op zijn minst een vaag streepje moeten hebben zien.

Gisteren weer een druk dagje gehad, we zijn naar the golden compas geweest was wel een leuke film, de kerstboom was in recordtijd uitgezocht, de eerste jaren was ik zo pietjes precies wat betreft de perfecte boom tegenwoordig is het een stuk minder, hij staat ook al op en versierd want daar heb ik vandaag geen tijd voor.

Vanmiddag het kinderfeestje, dalijk nog wat boodschappen doen en alles klaarzetten en een beetje tijd voor mezelf heb ik nog wel nodig na dit weekend pfffffffffff

zo even tanden poetsen enzo en dan richting school

xx

Goeiemorgen!

Jee Hupke, jammer dat de test negatief was. :cry: Maar jij was toch ook aan de pil geweest? Kan het zijn dat je cyclus daardoor een beetje raar is? Zo lang er geen bloed is, blijf ik nog wel hoop houden hoor.

Hier denk ik dat het wel even raak geweest is. Ben zo heftig ongesteld, zo anders dan anders.

Veel bloedproppen en zo :sick:

Bovendien voelde ik me echt erg zwanger, heb altijd wel last van “zwangerschapskwaaltjes” maar deze keer was anders dan anders en dan hadden we nog de hele vage tests… Maar goed, beter dat het dan nu weggaat, dan pas over een paar weken.

Ha, ik heb trouwens eindelijk een plek bedacht waar we veilig een kerstboom neer kunnen zetten. Dus komend weekend komt er hier ook één. :dance:

Rebecca
. ik was er de vorige keren dat ik zwanger wilde worden ook heel erg mee bezig, en toch was het toen snel raak. Het hoeft het dus helemaal niet tegen te houden. (hihi, al ben ik daar zelf ook weleens bang voor hoor)

Gezellig, dat je vader 3 weken overkomt! :smiley:

Simba
, raar hè, om die testen al in huis te hebben. Dat had ik deze keer ook voor het eerst. Ga dat trouwens nu niet meer doen, ik test dan nl veel sneller omdat ze er toch wel liggen. Ik bestel wel wat als ik overtijd ga. (hm, zeg ik nu :stuck_out_tongue: )

Ik ga straks gezellig het huis “kerstig” maken en gordijnen bestellen voor de woonkamer. Er hangen nu witte gordijnen die aan alle kanten net niet passen. Die gaan naar de keuken, waar nu niks hangt, en in de woonkamer krijgen we groene en witte gordijnen… Heerlijk, dan kan alles eindelijk goed dicht!

Nou, ik ga er weer vandoor!

Knuffeltjes!

@Simba, oh als je die testen in huis hebt is het wel heel moeilijk niet heel snel te testen hoor hahaha, welke testen heb je gekocht?

@Rebecca, lekker sneeuw! Dan zijn goede sneeuwkleding wel belangrijk he! Ik heb een paar weken terug nieuwe ski kleding en sneeuwboots gekocht, alvast voor als we een weekje wintersport gaan doen alleen de jas heb ik ook gewoon aan en ik krijg veel complimenten haha

Maar waar woon je ergens in amerika dat er zoveel sneeuw is, heb je daar dus echt heftige winters?

Bezig zijn met een frummeltje… ja mijn ervaring is dat dat begint als je moet gaan afwachten na je eisprong tot je ongi wordt (of liever niet dan) dan ben ik er het meeste mee bezig dan is het weer even minder tot aan de eisprong.

Hopelijk hoeven we er allemaal niet lang mee bezig te zijn hahaha

@Sabine, ja he hoe durven mensen gewoon botweg te vragen wanneer nummer twee komt, of pas getrouwde stelletjes wanneer ze aan kindjes beginnen. Gewoon afwachten je kan iemand best pijn doen als blijkt dat de wens er wel is maar het gewoon niet lukt of kan ofzo. Vind dat best brutaal

@Marije, grote kans dat het eventjes raak was, maar gelukkig dat als het dan toch mis is dat het gewoon via een heftige ongi afloopt en niet dat je eerst bv 6 weken weet dat je zwanger bent en dan een echte miskraam krijgt of een curretage ofzo dat is veel heftiger volgens mij. Nu kunnen jullie gewoon meteen door naar ronde 2 met een vette teleurstelling maar ik denk niet echt verdriet en gemis om een fout afgelopen zwangerschap/

Jaaaaaaaaaa een kerstboom, ik heb wel een aantal jaren telkens gezegd ik hoef geen maar dan begon het toch te kriebelen, nu had ik gewoon zoiets van ik wil een boom, dat vind ik zo gezellig. Ik ben wel een gezelligheids mens met kaarsjes en lampjes zo in deze donkere dagen.

Nieuwe gordijnen, die mogen hier ook wel komen, maar we zijn nog steeds aan het twijfelen of we gaan aanbouwen of niet en dan vind ik het zonde om nieuwe gordijnen te kopen als ze dan weer wegkunnen want dan krijgen we een andere raamverdeling.

Alvast veel plezier met uitzoeken enzo, maak je huisje ook weer een beetje extra mooi weer he!

En wat betreft mijn cyclus, ik dacht echt mijn ei te hebben gevoeld enzo alleen nu twijfel ik heel erg omdat ik de week erna ook allemaal pijntjes had en nog best lang ‘goed’ cervix slijm en de woensdag erna had ik echt heftige steken zo erg dat had ik zelfs in mijn agenda genoteerd. Wie weet was toen wel mijn ei, dan heb ik nog 2 dagen te gaan voor mijn nod is.

Ik weet het dus gewoon niet meer, maar heb gewoon zelf gezegd ik ben niet zwanger. als het wel zo is dan merken we dat over een dikke week ofzo wel alsnog maar nee 2 echt negatieve testen, als ik zwanger was zag je vast al was het maar een heel vaag streepje denk ik dan. Dus ik wacht gewoon op mijn ongi, wil mezelf niet langer gek maken he.

Voel verder ook niet zoveel bijzondere dingen waaraan in zou kunnen zeggen dat het wel raak is zoals jij had.

Zo de kids zijn op school en tristan op de PSZ ik ga zo even wat poetsen, niet teveel want na een kinderfeestje kan ik toch weer overnieuw beginnen hahaha, de laatste voorbereidingen treffen en dan even lekker met een boek op de bank kruipen denk ik, lijkt me een goed plan :smiley:

tot later

xx

Hupke, spannend allemaal zeg…Ik zou helemala gek worden van al die onzekerheid.

Kerstbomen, tja, wij hebben er nog geen en gaan er vrijdag denk ik eentje kopen.