Sorry, even geen tijd om op iedereen te reageren.
Marije, jammer dat je niet zwanger bent. Maar idd, kan een heel vroege mk zijn.
Zal waarschijnlijk ten vroegste tot woensdga zijn meiden. :-* Drukjes op het werk.
@Simba83 wrote:
niemand in onze omgeving weet ook dat we gestopt zijn met de pil![]()
In princiepe weet ook niemand het in onze omgeving. Ik heb het wel tegen mijn vriendin (buurmeisje) gezegd. Ik moest het gewoon even aan iemand kwijt en zij begreep wel dat je zoiets ook wel wilt delen. Ik heb toch ook wel eens vragen, die zij voor me beantwoordt, aangezien zij zelf al 2 kids heeft.

Hupke - Golden compas lijkt mij een leuke film. Ik zou graag Dan zijn neefjes meenemen naar deze film, misschien doen we dat van de week wel een keer

Wat betreft het feit dat je nog steeds geen bloed hebt gezien, misschien heb je inderdaad een wat langere cyclus deze keer?
Wij wonen overigens in Utah, dus we hebben goede winters met sneeuw

Marije - Dat zou wat zijn zeg⦠een miskraam. Maar beter wel dat het zo vroeg zou zijn in plaats van dat je verder bent in de zwangerschap en zoiets mee moet maken. Lijkt me echt verschrikkelijk!
Sabine - Vragen aan iemand wanneer ze nou kinderen krijgen of willen, dat doe ik ook niet hoor. Ik hoor het vanzelf wel als men daar iets over kwijt wil. En als ik al iets vraag dan is het meestal als men al kinderen heeft, maar dan vraag ik hoeveel kinderen zij uiteindelijk willen, niet wanneer de volgende op komst is

Ilse - Wij lopen niet weg hoor

hoi hoi
even een kort berichtje vanaf hier
heb knallende hoofdpijn dus duik zo mijn bedje in
blijft spannend hoor hupke bij jou
ik heb testen van romed besteld
ik wil niet eerder testen dan volgende zaterdag
maar of dat ook gaat lukken :think:
moet ik eerlijk zeggen dat ik denk dat ik voorlopig nog niet ongesteld ben
omdat ik volgens mij vroeger ook onregelmatig was :wall:
dus ik hoop dat mijn lichaam snel ontpilt is
Hallo allemaal!
Simba, kus op je hoofd! Hoop dat je hoofdpijn nu over is :-*
Ilse, doe rustig aan (voor zover mogelijk, hahaha) en we zien je wel weer!
Hupke, hoe was het feestje gisteren? Hebben ze mooie vlinders gemaakt?
En jij houdt het ook spannend hĆĀØ! Als je idd een late eisprong gehad hebt, is het niet raar dat je nog negatief testte⦠dus wie weet!
Enne, dat ik denk dat ik een hele vroege miskraam heb gehad, daar ben ik niet extra verdrietig om hoor. Ik zie het gewoon als een hele heftige ongesteldheid. Vind het wel fijn dat mijn lichaam me dan niet voor de gek heeft gehouden, dat ik me de kwaaltjes niet heb ingebeeld, maar dat het even raak was (waarschijnlijk dan)
Ellen, Zasje, hoe voelen jullie je? Jullie hebben toch eind van de week je NOD?
Gisteren een rotdag. Heb uitgerekend op de site van de belastingdienst dat we er komend jaar minstens 350 euro op achteruit gaan (geenhuursubsidie meer, nauwelijks zorgtoeslag) en dan nog niet eens meegerekend dat de zorgpremies omhoog gaan. Verder is onze wasmachine wrs stuk en de vaatwasser begeeft het ook ongeveer. Grrr⦠alles tegelijk!
Rebecca, ik wil best wel graag fotoās zien van jullie sneeuwlandschap!
Hier gaat het als het goed is wat kouder worden en ik hoop daardoor ook wat minder nat.
Ik ga maar eens ontbijten. Kindjes hebben allang gegeten, ik mocht wat langer in bed blijven liggen vanmorgen (nah ja, tot 7:15 )
Knuffies!
oooohhhhhh ik moet nodig weer eens reageren. ik lees wel alles hoor, maar ik heb het zo drukā¦
ik ga nu eerst even het lijstje aanpassen en jesse uit bed halen en dan hoop ik dat ik straks nog even tijd heb om te reageren⦠:oops:
oh ja, mijn ongi is volgens mij vorige week al geweest (1,5 week te vroeg). ik maak nog maar even geen banner, want ik heb geen idee hoe of wat. heb wel vanaf 5 december (mooie dag om ongi te worden :? ) 4 weken verder gerekend en die NOD in het lijstje gezet, maar dat is dus maar een gokjeā¦
Ellen, balen dat je te vroeg ongesteld was⦠Was jij nou ook aan de pil geweest?
Ik heb mijn banner toch even aangepast. Ga toch nog een keer uit van een cyclus van 28 dagen, omdat ik voor de afgelopen keer altijd regelmatig was. Mijn NOD is dus nu 5 januari (hihi, de verjaardag van mijn dochtertje⦠zou toch leuk zijn!)
nou marije, met goede moed op naar 5 januari!
voor je het weet is het dat al!
denk dat ik ook ongesteld ga worden voor 19 dec. :?
voel de herkenbare kwaaltjes al.
ook al is de spiraal eruit,ik blijf wel vreselijk gespannen borsten houden.dat vind ik wel vreemd.
maar ik voel me ook niet zwanger of anders.
heb ik er over heen gelezen of weet iemand hoe het natascha is vergaan bij de dokter met het verwijderen van het spiraaltje?
@Simba, ik raad je aan om andere testen dan Romed te bestellen bv Mat care of clearview romed geeft heel vaak vals positieve testen het is ook zo dat de streep even breed en even donker moet zijn of donkerder dan de test streep voor je hem als positief mag beschouwen (heb er heel heel veel over gelezen) er zijn zelfs mannen die met hun urine een test gedaan hebben en zwanger bleken
@marije, het feestje was erg geslaagd wel druk hoor ik was alleen met die meiden en tristan was bij een vriendin en daarna met papa samen in bad. Ze hebben prachtige vleugeltjes gemaakt, ze hadden veel glitterlijm gebruikt en dat droogd dus erg langzaam, uiteindelijk wilde ze toch heel graag de vleugeltjes om, heb net dus van de bank en astjes allemaal glitterlijm kunnen boenen hahaha
Fijn dat je er juist troost uit haalt dat je waarschijnlijk even zwanger was, en je lichaam je juist niet voor de gek houd. Is ook wel zo ja, je voelde je zo zwanger dat kan niet anders he! En na 3 zwangerschappen moet je je lichaam toch wel een beetje kennen Al blijf ik toch telkens twijfelen.
Pfffffffffff belasting en kosten, wij hebben dus een eigen zaak en het moet via de accountant gaan. We zijn nu op zoek naar een nieuwe, die andere die heeft dus nooit zorgtoeslag aangevraagd en we hebben dus gewoon de volle mep betaald altijd en je kan het dus niet achteraf terug vragen blijkt :S Zo zonde van het geld en die accountant kost zelf ook nog handen vol geld mag je verwachten dat ze proberen het maximum teruggaaf te regelen.
Hopelijk blijft de afwasmachine nog ffies draaien, alles in eens is een ramp he ben je meteen weer door je spaargeld heen. Hier doet de wasmachine ook vreemd, doet soms niet centrifugeren en is de was kletsnat, dus tijd voor een nieuwe, maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen haha een nieuwe is zo gehaald, hij staat op zolder dus dat wordt een gesleep.
Ik mocht ook langer blijven liggen wel tot 8 uur joepie (toen moest ik de haren van dochterlief van staartjes voorzien dat kan papa niet hahaha)
Zou wel een speciaal extra cadeautje zijn he als je op de verjaardag van je dochter positief test! Maar ga je het dan ook meteen de kids vertellen denk je?
Ik niet hoor dan kan ik 9mnd gezuer aanhoren wanneer t nu zover is hahaha
@Mees, ook al aan ronde 2 maar ja beter te vroeg ongi dan te laat⦠denk ik, heb je wel niet hoeven wachten hahaha
@Sabine, spannend, sja ik zeg niks die lichamen zijn zo moeilijk te lezen, veel ongi klachten zijn ook zwangerschapstekenen he⦠nog een dikke week afwachten dus spannend wie weet stiekem toch zwanger een leuk kerstcadeautje
Niets gelezen over Natascha, eerlijk gezegd was ik dat alweer een beetje vergeten, is nog altijd wennen om iedereen te herkennen en onthouden, een aantal is nu wel duidelijk maar de mensen die minder schrijven is nog wat lastiger.
Hier nog steeds geen bloed maar ja ik ga even uit van een NOD op morgen ik ben het wachten nu langzaam wel zat, wil ook door naar de volgende ronde.
Mn man is wel al een nieuwe auto aan het uitzoeken hahaha een voor 4 kindjes, jaja dat staat niet bovenaan het kostenlijstje maar voor hem wel MANNEN
Zo ik heb vanmorgen de beneden verdieping al helemaal gesopt op de vloer en ramen na. (die ramen doe ik ook niet) zodadelijk ga ik boven beginnen dan is het hier wat netjes na al dat gefeest was het toch wel rommelig.
Mn ongi zal wel komen, heb altijd ānesteldrangā tijdens mn ongi hahaha
xx
Ooo, hier ook altijd nesteldrang voor mijn ongesteldheid⦠hahaha, ben daar wel blij mee, want voor de rest is mijn nestje vaak een chaos
Kan me voorstellen dat je het wachten zat bent.
Ik ga het de kinderen niet meteen vertellen, maar wel al snel. Joris wist het de vorige keren ook vrij snel al, dus hij is wel wat gewend, hahaha. En de kleintjes zeuren daar denk ik nog niet zo over. Zullen het wel helemaal geweldig vinden, want het is de hele dag baby voor en baby na en het zijn twee lieve poppenmoedertjes (ok, poppenmoedertje en poppenvadertje). Benten is helemaal verliefd op de pop, zoent 'r vol op de mond, propt stukken brood naar binnen (krijg ik er dus niet meer uit :doh: ) :inlove:
Hoop dat ik kan wachten met vertellen tot na de eerste echo met 8 weken (krijg vroeg een echo vanwege de miskraam in mei)
Jemig, wat slecht van jullie accountant dat jullie geen zorgtoeslag hebben gekregen. Daās mooi balen.
Hier ook een eigen zaak, maar daar hebben we nog geen inkomsten uit.
Spannend, Sabine! Ik duim voor je!
Natascha is hier volgens mij niet meer geweest, en anders heb ike er ook overheen gelezen :oops:
Pfoei, heb de boodschappen al binnen. Normaal raak ik altijd rond vijf uur in lichte paniek omdat ik niet weet wat we nou weer moeten eten en ik nog boodschappen moet doen, maar nu zijn ze binnen, yes!
Vanmiddag een chocoladetaartje bakken met Joris en mss nog wat opruimen in de schuur, Die staat nog vol van de verhuizing en omdat ik gisteren de zolder heb opgeruimd, kunnen er nu spullen uit de schuur naar boven, en dan kunnen er spullen van buiten de schuur in, hahaha, wat een geschuif, en wat zijn we toch snel :liar:
Nou, ga de vaat doen, hopen maar dat de vaatwasser nog een rondje wil draaien
Hoi allemaal!
Wil me graag bij deze club aansluiten! Ben 1 november gestopt met de pil, na deze 14 jaar te hebben gebruikt! Wou er eigenlijk al lang vanaf maar nu willen we gewoon graag een kindje! Hoe het bij mij tot nu toe is verlopen: werd gewoon na drie dagen ongi! De weken daarna natuurlijk flink geklust, het zou maar eens zo zijn dat het lukt in een keer! In de derde week kreeg ik allerlei rare klachtjes! pijn in onderbuik, soort blaasontsteking maar dan anders! Rommelende darmen, veel plassen enz! Je raad ik al, ik dacht: misschien wel direct zwanger! Heb er vier testen tegenaan gegooid en steeds negatief dus! Tja was ook te leuk om waar te zijn. Ondertussen ben ik nog niet eens voor de tweede keer ongesteld geweest, begin nu al aan de zesde weekā¦, zucht⦠Nu ook zere tepels! denk dat mijn lichaam een beetje in de war is na zo lang pilgebruik! Hoop alleen zo erg dat het snel op gang komt! lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachten totdat cyclus op gang komt! Zuchtā¦
Anyway, hoop graag van jullie allemaal jullie beslommeringen te horen en lekker met elkaar te kunnen kletsen over onze groote wens!!!
Loesje welkom!
Hier ook al bijna een week overtijd en negatieve tests dus ook op de ongi aan het wachten grrrrrrrrrrrr
wilde wel even zeggen dat van alleen kussen je geen kindjes kunt maken hihihihi
heel veel suc6 en dat de ongi maar snel mag komen of alsnog een dikke vette positieve test!
groetjes
hoi hoi
@marije, dank je voor de :-* , hij heeft geholpen vandaag niets meer gevoeld
jeetje meis, dat is ook rot dat je zoveel achteruit gaat
ik moet de zorgtoeslag van 2006 en 2007 ook terugbetalen, verder heb ik geen toeslagen maar ik snap niet dat het allemaal zo moeilijk moet gaan
en dan ook nog je wasmachine, en vaatwasser stuk, een dikke :hug: voor jou!!!
@hupke, dank je wel voor de tip van die testen
ga gelijk even voor iets anders kijken!! vind het wel fijn wat in huis te hebben anders kan ik straks in een opwelling naar de stad gaan ofzo ken mezelf!!
en als mannen zwanger zijn volgens die test is hij niet erg geloofwaardig nee :think:
@loesje, welkom hier, leuk dat je mee komt kletsen!!!
@ellen, dat is balen dat je al zo snel weer ongesteld werd.
nou hopen dat je cyclus weer normaal is en je snel zwanger zal zijn!!!
ga weer verder tv kijken, zijn de serie van robin hood aan het kijken
erg leuk!!
morgen lekker vrij, kan ik mijn huis poetsen en nog even naar het tuincentrum met mijn mams!
doegggg :-*
Hallo dames,
Eventjes wta rust. Eindelijk. Zijn echt wel hectische dagen hoor zo vlak voor de kerst.
De kleuters zijn bezig hun kerststalletje aan het maken in de klas. Is in brooddeeg en dat zit nu hier in de oven.
De waterpokken heersen flink hoor in de klas. Normaal heb ik 22 kleuters. Maar nu is de helft thuis met waterpokken. :shock:
Lucas ligt ook al op bed, dus kan eventjes bijlezen.
Morgennamiddag vrij en donderdag en vrijdag ook. :dance: :dance: :dance:
Oh, ik wil zo graag gaan testen hĆĀ©, ben zo ongeduldig. :wall: :wall: :wall: Maar er zou nog niks te zien zijn volgens mij. Kan normaal ten vroegste gaan testen op 17 december. Tja en op 19 ben ik normaal ongi, dus kan dan net zo goed nog enkele dagen wachten. :mrgreen: Maar ik word er wel zot van. :mrgreen:
Oh ja, Loesje welkom bij ons clubbie.
haha dames!!!
heb me echt bescheurd om mijn eigen typfouten!!! Tja met alleen kussen kom je er zeker niet!! :lol: En ik maar afwachten wanneer ik zwanger wordt!
IN ieder geval hartstikke leuk voor alle positieve reacties!
en uh ilse⦠heb stiekem ook wel iets te vroeg getest⦠kon mijn niewsgierigheid gewoon niet bedwingen, was helaas ook niet zwanger!!
Veel vrouwen kunnen ook een of twee dagen voor hun NOD al positief testen! Ik was er helaas niet een van!!!
Heel veel succes en ik duim voor een positieve test voor jouw!!!
xxx loes
welkom loesje!
gezellig dat je je aansluit bij ons! :mrgreen:
Loes, welkom bij onze club!!! Hopelijk ben je snel zwanger, net zoals wij allemaal uiteraard!!!
Ilse, vervelend he dat ongeduldige, mijn nod is 18 dec, wij schelen elkaar dus niet zoveel. Ik heb helemaal nog geen drang om te testen hoor :liar: :liar: :liar: . Vreselijk gewoon, ik word er zelf soms al gek van. Ik dacht vanmiddag op mijn werk nog even om een test uit de kast te pakken en te testen, maar een week te vroeg heeft natuurlijk helemaal geen zin. Dus we moeten netjes wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. EN het even proberen van ons af te zetten anders voel je ook constant van alles, ik in ieder gevalā¦
Simba, succes met poetsen morgen!!
Hupke, hopelijk heb je alsnog een positieve test!!
Marije, nesteldrang??? Kan je ook niet even bij mij komen???
Hier alles prima, vandaag gewerkt en morgen weer een daggie en dan zit het er weer op voor een week. Met de kerst lekker twee weekjes vrij, heerlijk!!
ilse en britt: we zitten met de NOD vlak bij elkaar. ik heb mijn NOD 19 dec.
marije, nesteldrangā¦kun je een beetje richting limburg blazen!!! :mrgreen: