Zijn er echt mannen die dit dragen?

Denk dat mijn man dat ook nog wel zou aantrekken. Is hij wel het figuur voor. Hij trekt alles aan wat ik voor hem koop. Shoppen is niet zijn ding, heb al moeite om hem mee de deur uit te krijgen voor een paar nieuwe schoenen.



Ik zie daar eigenlijk wel van die computernerds in :oops: rond lopen. Laat mijn man er nou net zo 1 zijn :lol:

No way dat mijn lief die shirtjes draagt.

Die draagt hij nog niet als werk shirt!!! :mrgreen:

@Pé wrote:

@debbel wrote:
Hub draagt alles wat ik voor m koop dus zal ik :angel: ?




Wil je nu zeggen dat jij voor hem shopt? :o




ik shop ook voor mijn vriend… hij werkt heel veel (is nu al 5 wkn bezig om een spijkerbroek te kopen… dit wilde hij zelf een keer doen) maar meestal (99% van de gevallen koop ik het voor hem, past het niet dan gaat het terug, maar is geloof ik 1x voorgekomen)

@Pitje27 wrote:

@Pé wrote:
@debbel wrote:
Hub draagt alles wat ik voor m koop dus zal ik :angel: ?




Wil je nu zeggen dat jij voor hem shopt? :o




ik shop ook voor mijn vriend… hij werkt heel veel (is nu al 5 wkn bezig om een spijkerbroek te kopen… dit wilde hij zelf een keer doen) maar meestal (99% van de gevallen koop ik het voor hem, past het niet dan gaat het terug, maar is geloof ik 1x voorgekomen)






Oh echt? Nee daar heeft die van mij een veel te uitgesproken smaak voor…

Hij kent mijn smaak wel erg goed, en komt weleens thuis met kleding voor mij… :mrgreen:



Wat de shirts betreft… denk dat t je moet staan… een mooie man met een mooi body… lekkere jeans… kort baardje… lekkere kont… pikzwart haar… volle lippen… hahaha… DIE zou dat wel staan… :lol:

@faizaa wrote:

een mooie man met een mooi body… lekkere jeans… kort baardje… lekkere kont… pikzwart haar… volle lippen… hahaha… DIE zou dat wel staan… :lol:




Deze beschrijving en dan zo’n kinderachtig shirt?



Neuh… :naughty: Zelfs dan niet…

@Madre wrote:

@faizaa wrote:
een mooie man met een mooi body… lekkere jeans… kort baardje… lekkere kont… pikzwart haar… volle lippen… hahaha… DIE zou dat wel staan… :lol:




Deze beschrijving en dan zo’n kinderachtig shirt?



Neuh… :naughty: Zelfs dan niet…






Al draagt ZO’N man een vuilniszak… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Pitje27 wrote:
@Pé wrote:
@debbel wrote:
Hub draagt alles wat ik voor m koop dus zal ik :angel: ?




Wil je nu zeggen dat jij voor hem shopt? :o




ik shop ook voor mijn vriend… hij werkt heel veel (is nu al 5 wkn bezig om een spijkerbroek te kopen… dit wilde hij zelf een keer doen) maar meestal (99% van de gevallen koop ik het voor hem, past het niet dan gaat het terug, maar is geloof ik 1x voorgekomen)






Oh echt? Nee daar heeft die van mij een veel te uitgesproken smaak voor…

Hij kent mijn smaak wel erg goed, en komt weleens thuis met kleding voor mij… :mrgreen:



Wat de shirts betreft… denk dat t je moet staan… een mooie man met een mooi body… lekkere jeans… kort baardje… lekkere kont… pikzwart haar… volle lippen… hahaha… DIE zou dat wel staan… :lol:




Hahaha daarom zou die van mij dit dus zonder moeite dragen :mrgreen: :inlove:

Ik shop ook voor hub, alleen als hij schoenen en spijkerbroeken nodig heeft gaat hij zelf mee. Maar shirtjes/truien doe ik. Ik weet precies wat hij leuk vind en wat hij absoluut niet aantrekt.



Als hij overal zelf voor mij moet komt hij overprikkeld thuis. Hij kan alleen zaterdags shoppen en dan is het voor hem veel te druk. Dus hij vind het wel fijn als ik soms wat voor hem mee neem. Maar zovaak gebeurt dat niet, hij doet echt jaren met een kledingstuk.

@faizaa wrote:

een mooie man met een mooi body… lekkere jeans… kort baardje… lekkere kont… pikzwart haar… volle lippen… hahaha… DIE zou dat wel staan… :lol:




That’s my guy… En neu, hij zou dat ook niet echt dragen… hihi…

Oh mijn vriend draagt dat wel hoor! Ik vind ze super, houden allebei wel van dit soort shirts. Stapels in de kast.



(maar, niet om het een of ander. Als ze zo stoer zijn he, die kerels van ‘jullie’: mag je wel hub/hubbie/manlief/vriendlief zeggen?? Want dat mag ik dan weer niet, en terecht!!)

Ik denk niet dat manlief het hier aan zal trekken nee.

Hij koopt overigens zelf zijn kleren, vind ik wel zo makkelijk hoor, ben al blij als ik heel af en toe eens tijd heb voor mijzelf wat te kopen :wink:

@hanneke wrote:

Je moet er een man voor zijn…



Ik zie een jongensachtige, lange, blonde vent voor me in een Volkswagen Kever. En dan een versleten spijkerbroek en zo’n shirt :inlove: :inlove:



Mijn man voldoet niet aan bovenstaand signalement. Helaas :wink:




hahaha mijn gedachten :inlove: :mrgreen:

@Lune wrote:

@Pé wrote:
Hier geen shirts met Jip en Janneke…vreselijk.



@debbel wrote:
Hub draagt alles wat ik voor m koop dus zal ik :angel: ?




Wil je nu zeggen dat jij voor hem shopt? :o




Dat is toch niet zo raar? Mijn man heeft echt geen zin in om zijn spaarzame vrije tijd te shoppen hoor. Bovendien interesseert het hem echt helemaal niets wat hij aan heeft, dus ja, dan is de motivatie om te shoppen al helemaal ver te zoeken.


Dan hebben wij toch een iets andere man :mrgreen:
Mine loves shopping :wink:
Hij vindt het belangrijk om er goed uit te zien en houdt daar graag zelf de controle over.
Nou ja....sokken mag ik dan nog wel voor hem kopen :wink:

nog in geen honderd duizend jaar…

wat hanneke zegt. er zijn best mannen waarbij dit soort shirts best kunnen, misschien niet precies deze shirts maar wel dit soort shirts. ik ben zelf erg blij dat niet elke man zichzelf zo ontzettend volwassen voelt dat ie alleen maar in saaie blousjes en overhemden of v-hals-truien rondloopt. dan liever iemand die het leuk vindt om te lopen met een shirt dat takkie zijn beste vriend is :angel:

lache…



Leuk cadeau voor vaderdag 2011.

Ik zie dit soort shirtjes ook gewoon en massa kado gedaan worden op (studentenfeestjes) / voor een (ietwat alternatief?) vriendje als slaapshirtje / als festivalshirtje ofzo.



Ik vind die van Takkie wel schattig eigenlijk :inlove:



Maar om dat shirt overdag te dragen moet je wel het soort jongen/man zijn die er hip ipv kinderachtig uit gaat zien door het shirt. Als je snapt wat ik bedoel :lol:

Hoewel ik de shirts best grappig vind zie ik Roel er niet mee lopen. Hij sowieso nooit van die shirts aan met kreten en afdrukken ed erop.

ohhh mijn man zou dat wel dragen hoor!

Pat denk ik ook wel



Hij draagt al jaren zijn zwitsal shirt

en een t shirt met I love Mum



en hij had een waanzinnig Pet…Cool Daddy

:inlove: ik vindt het wel erg leuk :thumbup: