Zijn er echt mannen die dit dragen?

@Christine wrote:

Oh mijn vriend draagt dat wel hoor! Ik vind ze super, houden allebei wel van dit soort shirts. Stapels in de kast.



(maar, niet om het een of ander. Als ze zo stoer zijn he, die kerels van ‘jullie’: mag je wel hub/hubbie/manlief/vriendlief zeggen?? Want dat mag ik dan weer niet, en terecht!!)




Hoezo is dat terecht??? :think:

@fiep klophout wrote:

wat hanneke zegt. er zijn best mannen waarbij dit soort shirts best kunnen, misschien niet precies deze shirts maar wel dit soort shirts. ik ben zelf erg blij dat niet elke man zichzelf zo ontzettend volwassen voelt dat ie alleen maar in saaie blousjes en overhemden of v-hals-truien rondloopt. dan liever iemand die het leuk vindt om te lopen met een shirt dat takkie zijn beste vriend is :angel:




Gevoelsmatig zeg ik dat dat ook de leukste mannen zijn :inlove:



Mijn man ging op z’n eerste dag op de afdeling aan het werk met een shirt waar op stond: I’m lost, please take me with you (of zoiets, weet het niet meer precies, maar die strekking in ieder geval). Nou, zo’n vent wil je toch allemaal aan je bed hebben??? :mrgreen:



er werd hem wel vriendelijk verzocht om de dag erna iets neutralers aan te trekken :wink:

@hanneke wrote:

@fiep klophout wrote:
wat hanneke zegt. er zijn best mannen waarbij dit soort shirts best kunnen, misschien niet precies deze shirts maar wel dit soort shirts. ik ben zelf erg blij dat niet elke man zichzelf zo ontzettend volwassen voelt dat ie alleen maar in saaie blousjes en overhemden of v-hals-truien rondloopt. dan liever iemand die het leuk vindt om te lopen met een shirt dat takkie zijn beste vriend is :angel:




Gevoelsmatig zeg ik dat dat ook de leukste mannen zijn :inlove:



Mijn man ging op z’n eerste dag op de afdeling aan het werk met een shirt waar op stond: I’m lost, please take me with you (of zoiets, weet het niet meer precies, maar die strekking in ieder geval). Nou, zo’n vent wil je toch allemaal aan je bed hebben??? :mrgreen:



er werd hem wel vriendelijk verzocht om de dag erna iets neutralers aan te trekken :wink:






Ohhhh ik hou daarvan… :inlove:

Edit beheer: commerciele link verwijderd

:wink:

Vind em leuk ook voor mezelf… :inlove:



maar ben een zeikert en zie dat t 100% katoen is… :silenced: ik moet minimaal 2% stretch hebben… :angel:

:mrgreen:



Dan ontwerp je er toch ergens eentje??



Op de betreffende site kun je nog veeeeel meer ideetjes opdoen :angel:



Mijn man mocht dit shirt niet meer aan tijdens het uitgaan trouwens, want je krijgt er VEEL aandacht mee :angel:

@hanneke wrote:

:mrgreen:



Dan ontwerp je er toch ergens eentje??



Op de betreffende site kun je nog veeeeel meer ideetjes opdoen :angel:



Mijn man mocht dit shirt niet meer aan tijdens het uitgaan trouwens, want je krijgt er VEEL aandacht mee :angel:






Ik zie zooooveel leuks…

Hou wel van aparte shirts…

Enne, dat laatste geloof ik… :inlove:

Dames, je moet er de humor van inzien :wink:

@hanneke wrote:

Edit beheer: commerciele link verwijderd

:wink:




dat zazzle is een relaxte site he. echt ongekend hoeveel ontwerpen voor shirts zij hebben (en daar kun je dan ook nog zo’n beetje alles aan aanpassen). en de verzendkosten naar nl zijn echt heel laag, als ik het me goed herinner, minder zelfs dan binnen nl, geloof ik.

ik wil deze ooit nog eens voor mijn kroesbol kopen

Edit beheer: commerciele link verwijderd





Maar dat is natuurlijk allemaal offtopic.

Gelukkig draagt mijn man dat niet, ik heb een echte man, die draagt geen Jip en Janneke kleding… :smiley:

@janet76 wrote:

Gelukkig draagt mijn man dat niet, ik heb een echte man, die draagt geen Jip en Janneke kleding… :smiley:




Neee joh een echte man is een man die zélfs in Jip en Janneke kleding zeker van zichzelf is en dus mannelijk blijft…en dat exemplaar heb ik al :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@hanneke wrote:
Edit beheer: commerciele link verwijderd

:wink:




dat zazzle is een relaxte site he. echt ongekend hoeveel ontwerpen voor shirts zij hebben (en daar kun je dan ook nog zo’n beetje alles aan aanpassen). en de verzendkosten naar nl zijn echt heel laag, als ik het me goed herinner, minder zelfs dan binnen nl, geloof ik.

ik wil deze ooit nog eens voor mijn kroesbol kopen

Edit beheer: commerciele link verwijderd





Maar dat is natuurlijk allemaal offtopic.




Door alle linkjes te verwijderen, is het niet te volgen wat er gezegd/geshowd wordt :think:

@janet76 wrote:

Gelukkig draagt mijn man dat niet, ik heb een echte man, die draagt geen Jip en Janneke kleding… :smiley:










Als iemand dat roept moet ik altijd lachen… misschien draagt ie stiekem wel kanten strings… :lol: :lol: :lol: :lol:

Hahaha, oh nee… dat trekt die van mij echt niet aan!

@Pitje27 wrote:

@konijn wrote:
je zag een jaar of wat ook die gele shirts met dat zwitsalkopje erop. Ach… voor ieder wat wils. Gelukkig zijn er mannen die dit dragen! vind dat wel lef hebben.

.




dit shirt heeft een vriendin voor haar man toendertijd gekocht



ik dacht eerst ook dat het een geintje was, maar hij wilde dat echt heel graag hebben…



heb hem helaas nooit met dat shirt aan gezien…




Hahaha, die had manlief hier dus ook! Stond hartstikke leuk. Maar Jip en Janneke vind hij dan toch weer te… tja… kinderachtig? :mrgreen:

Pas als we een volkswagen kever hebben Pitje!!

Dan voldoet hij tenminste een beetje aan het signalement van Hanneke :lol: !!