Zijn er echt mannen die dit dragen?

Zijn er echt mannen die deze bovenstaande shirts dragen? Ik vraag het me gewoon eens even af zo op de maandagmorgen… :wink: ik kwam deze tegen op de hemasite bij de mannenkleding… ik zie het mijn man nog niet dragen :mrgreen:

Mijn man ook niet hoor :snooty:

Yep, mijn vriend zou die wel dragen :slight_smile:

vind het alleen maar leuk als mannen dat dragen maargoed die van mij zal dit dus nooit dragen hoor :D:P

haha die van mij ook echt niet

haha nee die van mij niet

die van mij echt niet

Haha dat trekt hij écht niet aan!

Krijg hem dat echt niet aan, hoeft die ook niet van mij dus hij hoeft er niet eens bang voor te wezen. :lol:

Gelukkig niet!

Aaaah die van Takkie vind ik wel cool :thumbup: . Hub draagt alles wat ik voor m koop dus zal ik :angel: ?

Mijn zwager zou het absoluut doen, die draagt de meest vreemde shirts :lol:

Maar mijn hub, nee zeer zeker niet…

je zag een jaar of wat ook die gele shirts met dat zwitsalkopje erop. Ach… voor ieder wat wils. Gelukkig zijn er mannen die dit dragen! vind dat wel lef hebben.

Al moet ik er bij mijn hubbie niet mee aankomen. Zal het hem geen eens vragen, want het antwoord weet ik al.

Mijn man niet, maar ik vind die met Takkie echt helemaal super voor mijn broer :mrgreen:

Mijn man niet hoor, die kleuren staan hem voor geen meter :wink:

Ja hoor, M. draagt dat wel. Leuk met een jeans en sneakers. Maar alleen in het weekend. Door de week in de Society overhemden :wink:

haha moet wel lachen om die shirts…



van de week nog MLF gekeken, nou wie zo’n shirt zou dragen zou met n toksok kennis maken :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



sorry beetje melig :wink:

jawel hoor… als hij slaapt… :lol:

Mijn vriend zou ze zeker niet dragen, jammer!!



Ik vind ze leuk!! :mrgreen:

@Pitje27 wrote:

jawel hoor… als hij slaapt… :lol:




Dat wou ik dus ook net neerzetten :mrgreen: :-*