Zijn er echt mannen die dit dragen?

Ik zie manlief hier echt niet in lopen…al zou ik het zelf wel grappig vinden voor een keertje.

@konijn wrote:

je zag een jaar of wat ook die gele shirts met dat zwitsalkopje erop. Ach… voor ieder wat wils. Gelukkig zijn er mannen die dit dragen! vind dat wel lef hebben.

.




dit shirt heeft een vriendin voor haar man toendertijd gekocht



ik dacht eerst ook dat het een geintje was, maar hij wilde dat echt heel graag hebben…



heb hem helaas nooit met dat shirt aan gezien…

Je moet er een man voor zijn…



Ik zie een jongensachtige, lange, blonde vent voor me in een Volkswagen Kever. En dan een versleten spijkerbroek en zo’n shirt :inlove: :inlove:



Mijn man voldoet niet aan bovenstaand signalement. Helaas :wink:

Mijn man gaat dit echt niet dragen. Ik hoef het niet eens voor te stellen…

Zelf vind ik ze ook vreselijk moet ik zeggen :oops:

nope draagt ie niet, zelfs niet om in te slapen hahaha

Als mijn man dit gaat dragen dan breng ik hem naar de dokter :lol: Gevalletje gesloten inrichting voor een paar weken :wink:

Nee hoor, hij houd het mooi bij zijn zwarte overhemden en zijn toch wel designer shirts. Waarschijnlijk wel veel duurder, maar ach… het oog wil ook wat :inlove:

Leuk! maar dan wel voor mijn peuter van 3 jaar 8)



mijn hub draagt geen rugzak omdat dat niet stijlvol genoeg is :angel:

@Zeemeermin wrote:

@Pitje27 wrote:
@konijn wrote:
je zag een jaar of wat ook die gele shirts met dat zwitsalkopje erop. Ach… voor ieder wat wils. Gelukkig zijn er mannen die dit dragen! vind dat wel lef hebben.

.




dit shirt heeft een vriendin voor haar man toendertijd gekocht



ik dacht eerst ook dat het een geintje was, maar hij wilde dat echt heel graag hebben…



heb hem helaas nooit met dat shirt aan gezien…




Hahaha, die had manlief hier dus ook! Stond hartstikke leuk. Maar Jip en Janneke vind hij dan toch weer te… tja… kinderachtig? :mrgreen:




ik zou zeggen… showen… :angel:

@Zeemeermin wrote:

@Pitje27 wrote:
@konijn wrote:
je zag een jaar of wat ook die gele shirts met dat zwitsalkopje erop. Ach… voor ieder wat wils. Gelukkig zijn er mannen die dit dragen! vind dat wel lef hebben.

.




dit shirt heeft een vriendin voor haar man toendertijd gekocht



ik dacht eerst ook dat het een geintje was, maar hij wilde dat echt heel graag hebben…



heb hem helaas nooit met dat shirt aan gezien…




Hahaha, die had manlief hier dus ook! Stond hartstikke leuk. Maar Jip en Janneke vind hij dan toch weer te… tja… kinderachtig? :mrgreen:




Ik had hem dus vorig jaar bijna gekocht op de Albert Kuip.

Toch niet gedaan ik wist bijna wel zeker dat ie na 1 keertje drahen in de kast zou blijven liggen.



Jip en Janneke voor volwassen mannen nee sorry.

Ik kan wel leukere shirts met opdruk verzinnen.

@Zeemeermin wrote:

Pas als we een volkswagen kever hebben Pitje!!

Dan voldoet hij tenminste een beetje aan het signalement van Hanneke :lol: !!




nee die met zwitsal… :wink:

@Pitje27 wrote:

jawel hoor… als hij slaapt… :lol:




hier net zo idd :lol:



De buurman zou het zonder problemen aantrekken, die heeft wel vaker van dat soort shirts aan. Doordat hij alles prima vindt staat in dat opzicht ook alles lijkt het wel.

@hanneke wrote:

Je moet er een man voor zijn…



Ik zie een jongensachtige, lange, blonde vent voor me in een Volkswagen Kever. En dan een versleten spijkerbroek en zo’n shirt :inlove: :inlove:



Mijn man voldoet niet aan bovenstaand signalement. Helaas :wink:




hmmm op de VW kever na voldoet mijn broertje aardig aan deze omschrijving… oh zal ik voor zijn verjaardag straks!!?

Hij is er denk ik ook wel ‘gek’ genoeg voor om het aan te trekken eigenlijk :lol: .

Zijn ze ook te koop in maatje 98/104?

Jesse vindt ze helemaal geweldig, maar in de winkels hebben ze ze eigenlijk alleen voor meisjes (al koop ik die ook gewoon voor hem hoor).

Vind deze ook geweldig (voor m’n zoontje dan).

Hier geen shirts met Jip en Janneke…vreselijk.



@debbel wrote:

Hub draagt alles wat ik voor m koop dus zal ik :angel: ?




Wil je nu zeggen dat jij voor hem shopt? :o

@mayo28 wrote:

Mijn man niet, maar ik vind die met Takkie echt helemaal super voor mijn broer :mrgreen:




Here the same! :inlove:

@ariel wrote:

Als mijn man dit gaat dragen dan breng ik hem naar de dokter :lol: Gevalletje gesloten inrichting voor een paar weken :wink:

Nee hoor, hij houd het mooi bij zijn zwarte overhemden en zijn toch wel designer shirts. Waarschijnlijk wel veel duurder, maar ach… het oog wil ook wat :inlove:




Wat een rare opmerking over gesloten inrichting… :roll:

@groenelimo wrote:

haha moet wel lachen om die shirts…



van de week nog MLF gekeken, nou wie zo’n shirt zou dragen zou met n toksok kennis maken :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



sorry beetje melig :wink:


whahahaha ja idd :lol: :lol: :lol: ( ben stiekem ook fan van MLF :lol: :lol: )



maareee nee mijn man zou die shirts ECHT niet dragen! Hij zou ze direct in de kliko gooien of er een poetsdoek van maken voor de autovelgen :lol:

Nog niet als pyjama (gelukkig!)

@Pé wrote:

Hier geen shirts met Jip en Janneke…vreselijk.



@debbel wrote:
Hub draagt alles wat ik voor m koop dus zal ik :angel: ?




Wil je nu zeggen dat jij voor hem shopt? :o




Dat is toch niet zo raar? Mijn man heeft echt geen zin in om zijn spaarzame vrije tijd te shoppen hoor. Bovendien interesseert het hem echt helemaal niets wat hij aan heeft, dus ja, dan is de motivatie om te shoppen al helemaal ver te zoeken. Ik krijg hem hooguit voor schoenen (als degene die hij draagt echt op zijn) mee de stad in.



Hoewel… ik denk niet dat hij deze zou dragen, dat dan weer niet :lol: Ik vind het wel leuk hoor.

ghe ghe, manlief stond pas voor z’n kledingkast en zei: ik moet denk ik nieuwe kleren hebben. :mrgreen: Hij heeft meer kleren dan ik.

Maar hij bedoelde: ik wil graag andere kleren. Ik moest zooo hard lachen. Hem boeide echt jaren niks wat hij aan had enzo. En ik kon gewoon kopen en hij trok het gewoon aan. Het moest wel n beetje gewoon neutraal zijn.



Misschien moet ik maar zo’n takkie t shirt voor hem kopen (voor de gein). :wink: En eentje voor de kleine en 1 voor hem.