Zijn er al mei 2011 stoppers?

O oh… huiduitslag Gab? Da’s niet zo mooi… sterkte ermee, kan erg vervelend zijn… :hug:

Miekjuh, ik zag je fotootje, leuk hoor! Direct de ouders al verteld dus?

Ik deed het de eerste zwangerschap ook, de tweede niet. Maar leuk he? Om het nieuws te brengen! Zeker als het om het eerste kleinkind gaat! :inlove:

Hier gaat alles gaat alles goed. We zijn de nieuwe fles gaan proberen en voor het eerst sinds weken kunnen we weer lekker slapen, echt zooo fijn!! :inlove:

Verder gister op kraamvisite geweest, baby van een maand oud… wat klein dan weer zeg, echt schattig!

@mieke. wauw…gefeliciteerd zeg! en wat lekker snel!!

Ik reageer even weinig. zit sinds donderdag zonder laptop. Heb dus enkel mn telefoon op dit moment.

zodra ik een nieuwe pc heb (ws zaterdag) kom ik snel weer aanwaaien!

liefs

Goed nieuws wmah de vlag uit betekend hier; ongi geworden. Maar ik vind het niet erg hoor, zijn ook nog niet echt serieus bezig geweest.

Doei doei

Stiekeme Lisette!! Nu alvast voor een derde bijna gaan he :naughty: :angel: … Dan weet ik heel zeker dat we niet samen zwnager zullen gaan worden, hier de wens voor een 2e nog niet zo vers :oops: :mrgreen:

Iig heel veel succes en natuurlijk voor alle dames die gaan voor een 1e,2e,3e, of misschien wel 4 e ;)!

Gaby: Oeps sorry, heb maar weer half gelezen… :oops: :oops: deze ronde ga ik hard duimen voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: (voor de anderen natuurlijk ook)

Tier: wat fijn dat het nu weer beter gaat met je ventje! Gelukkig! en voor jullie ook erg fijn om weer goed te slapen! Schattig he die ukkies, ik ga regelmatig even knuffelen op de babygroep op mn werk… heerlijk :mrgreen: (al zijn ze dan vaak al bijna 4 maand)

Ja, hebben het onze ouders gelijk verteld… wouden we allebij wel graag en denk dat ze het op een gegeven moment toch wel door hadden gehad…

Aapie: dankjewel. Idd erg snel, veel sneller dan wij hadden gedacht (was nog van plan eerst gewoon ongi te worden enzo!) ben dus denk ik door de pil heen zwanger geworden, want als ik terug reken dan was ik op moment van bevruchting nog aan de pil… :think:

Xxx

Heyhey!!

@Gab, jakkes die vlag ook… nou in ieder geval een nieuwe ronde nieuwe kans! (altijd positief denken; geeft positief beeld :wink: ) en die uitslag, hopelijk is dat snel over! en succes bij de gyn dan dus ook! :pray:

@miek jee juni al! das snel!! :mrgreen: Door de pil heen waarschijnlijk:o dus misschien ben je zelfs al langer dan 5 weken! vandaar die duidelijke positieve! (ik had met 4,5 week met de jongens em nog niet zó duidelijk :shock: :think: :silenced: )

@tierr Eindelijk goed kunnen slapen!! wat fijn voor jullie allemaal:o:D hopelijk houd het zo goed aan!

@aapie, hopelijk snel weer de laptop terug!

Hier is de eisprong er nu wel zeker geweest:) dag 13 temp dip, 14e spotting, dag 16+17 ook iets spotting… :think: :shifty: verdacht die spottingen… geen idee waar dat weg kwam, maar dit is voor het eerst dat ik zo duidelijk een ei heb voelen springen zonder clomid! of beter gezegt, de eerste keer enigsinds :shock: woesh! daar wordt ik nu blij van :mrgreen: Dankzij het wachten op mn ei ben ik nu al 7 dagen van mn nod af! dan gaat het wel rap :mrgreen:

Jee, knuffeldraakje, zo duidelijk een ei zonder clomid! Geweldig he? :inlove: Hier de laatste keren dus ook!! En de laatste cyclus zelfs een keurig korte cyclus! Dus ik zit nu echt vol spanning op mijn ei te wachten… heb zo’n zin om die te gaan benutten! :roll: :mrgreen:

Hallo. Ik ben net als jullie in mei gestopt met de pil. 6 jaar geleden zwanger geworden van onze eerste en toen een super leuke tijd gehad op kindje op komst, dus daarom weer opnieuw hier.

Super trouwens dat er al 1 zwanger is hier.

Hee dolfijntje, welkom hier! Leuk dat je voor een tweede gaat. Zit aardig wat tijd tussen trouwens, bewust voor gekozen? Niet dat je je moet verantwoorden hoor, ben gewoon nieuwsgierig… bij mij kriebelde het na 3 maanden al, hahaha! :mrgreen:

Succes, hoop dat het snel raak is. Verwacht je over 4 dagen misschien al wel een NOD?

Goedemorgen :mrgreen:

@Tierr, ja geweldig is dat he!! wat goed bij jou ook :dance: :pray: en dat eitje benutten hihi, das de bedoeling dus gaan!! :mrgreen: Hier waren we overigens wel 4 dagen te vroeg dus de kans is deze maand enigsinds al klein. achjaa, ronde 1 en nog wel wat te gaan denk ik toch zo :wink:

@Dolfijntje, Wat leuk!! nog een mei-stopper!!! Welkom hier! :dance:

Heey meiden,

@mieke; Wat een leuke manier om het je ouders te vertellen zeg!

Hoe voel je je? Al rare klachten?

@ gaby; op naar de volgende ronde dus.

@ knuffeldraakje; jeeej! ei gespot. super! Nu afwachten dus :pray:

@ dolfijntje; wat leuk dat je mee schrijft. Weet je al wanneer je nod is?

@ tierrr; wanneer verwacht je je ei? Of weet je dat niet?

@ aapie; wat vervelend een kapotte laptop. Heb je al een neiuwe ondertussen? Lang leve mobiel internet!

Morgen heb ik om 11 uur de afspraak in zhuis om spiraal te verwijderen.

Gisteren de laatse pil van de ab-kuur genomen. Dus als het goed is bacterievrij nu!! :dance:

Verwacht eind de week mn ei (als mn cyclus weer rond de 34 dagen zit) Dus kunnen meteen aan de klus :wink:

Bewonersvakantie was erg leuk. 4 dagen doorslapen, wat een luxe. Heb wel gekolfd om wat productie te houden. Liv was erg blij dat haar tieties weer terug waren :lol: Maar voed nu niet meer s nachts. Mag niet meer van manlief. (die nu pas doorheeft hoe zwaar de nachten kunnen zijn) Hij denkt dat ze wel kan slapen zonder. Maar goed ze heeft in die week 2 dagen doorgeslapen. En daarna niet meer. Zal mij verbazen of dit niet meer voeden gaat werken. (vannacht toen ze doorhad ze geen melkie van mama ging krijgen riep ze heel zielig “ikke fles nodig papa” arm kind. Hij is een uur met haar bezig geweest, terwijl na de borst ze meteen weer slaapt… wennen voor mama dit :wink: )

Owow kijk mij nou eens kokken… en dat terwijl ik aan t werk ben :oops:

Doeiiii :mrgreen:

@Mell wrote:

Owow kijk mij nou eens kokken… en dat terwijl ik aan t werk ben :oops:

Goedzo, hebben wij weer wat te lezen! ;)

Fijn dat de bewonersvakantie leuk was.
En morgen spiraal laten verwijderen... spannend hoor! Dan gaat het echt weer beginnen! :)

Ik weet niet wanneer mijn ei komt, ben nog nooit regelmatig geweest. Maar ik voel hem wel altijd aankomen, dus ik wacht in spanning! Leuk hoor, om dit weer even mee te maken.. nu maar hopen dat het leuk blijft... :roll:

hoi!

mell: jeeeej, morgen de spiraal er uit! en ook bacterie vrij, fijn! dan kan het ‘echt’ beginnen :smiley:

ik voel me goed!!nee nog geen vreemde klachten! wel soms vlaagjes misselijk, vaak honger maar als ik dan wat eet heb ik na een paar happen geen zin meer, pijnlijke borsten, af en toe wat krampjes in mn buik, borrelende darmen, klein beetje moe en dan vooral aan t eind van de dag… wel redelijk normaal geloof ik?! haha (klinkt als redelijke lijst, maar het is allemaal maar kleine pijntjes en vlaagjes… zou haast wel elke dag een test willen doen om te checken of het allemaal nog goed is maar dat mag ik van mezelf niet! :oops: )

knuffeldraakje: spannennndddd! :mrgreen:

tierr: hoop dat je je ei weer duidelijk voelt en dan maar druk aan het klussen :dance:

dolfijntje: leuk! nog een mei stopper :smiley:

xxx

ennuh, ik blijf duimen voor jullie :pray:

nou hier vandaag voor het eerst ongesteld geworden, na dat het spiraaltje 2 mei verwijderd is geworden

dus laten we hopen dat we er deze maand voor kunnen gaan,

spannend allemaal

@ tierrr; makkelijk he dat je je ei aanvoelt komen!

Heb ik ook vaak, heel duidelijk! En doordat ik vorige x getempt heb weer ik ook dat ik 12 dagen na mn ei ongi wordt. Ben benieuwd hoe dat deze x gaat. Misschien ga ik wel weer tempen :think:

@ pegje; jeej! je kan echt van start nu!! :dance:

@ mieke; heerlijk die kleine kwaaltjes :inlove: mag ik ook? mag ik ook? mag ik ook?? :lol: :inlove: :stuck_out_tongue:

Ben een beetje zenuwachtig voor morgen :shifty:

@Mell wrote:

@ tierrr; makkelijk he dat je je ei aanvoelt komen!

Heb ik ook vaak, heel duidelijk! En doordat ik vorige x getempt heb weer ik ook dat ik 12 dagen na mn ei ongi wordt. Ben benieuwd hoe dat deze x gaat. Misschien ga ik wel weer tempen :think:

Waarom wil je weer gaan tempen? Ik bedoel.. als je je ei toch voelt?
Wel ideaal als je precies weet waar je aan toe bent met een ei voelen en dan 12 dagen later ongi. Bij mij was het altijd onzettend onregelmatig, ook de lf... ben benieuwd hoe dat deze cyclus gaat!

Pegje, nou, mooi op tijd ongi dus... en nu maar aan de slag! :mrgreen:

Hihi, klinkt inderdaad heerlijk, al die kleine kwaaltjes van miekjuh... das gewoon zo bijzonder.. :inlove:

@pegje, ah dus we kunnen een nod vinden voor de eerste echte ronde? :mrgreen: succes!!! :pray:

@Mell, hoe is het gegaan vanmorgen? is alles goed gelukt?

@Tier, ben jij ook aan het tempen? ivm de onregelmatigheid? het geeft een stukje overzicht dat is wel fijn:)

Nou, het zal mij echt benieuwen deze ronde… opgeblazen buik, vlagen misselijk en de koffie smaakt me niet meer :think: :eh: geloof maar dat er een griep in de lucht hangt. zit op 8dpo, als dit nu al van de hormonen zou zijn kan ik mijn lol nog op :shock: . Daarbij… 1e ronde & slechte timing??? nèh!! :naughty:

Haha, knuffeldraakje, toch een beetje spannend dus… leuk! Ik duim voor je! :slight_smile:

Ik temp nu niet. Heb ik voor de eerste zwangerschap wel een poos gedaan en er zo ook achter gekomen dat ik geen eisprong had. Inmiddels heb ik echter gelukkig elke keer wel een eisprong en ik voel hem… dus geen reden meer om te tempen. Wel makkelijk! :slight_smile:

Hoi allemaal.

Dit is de eerste maand dat we er echt voor zijn gegaan, dus ik hoop over 3 dagen een NOD te hebben. 6 jaar geleden was de ene maand de cyclus altijd iets langer, dan de andere maand, dus is het altijd even afwachten.

@Tierr er zit inderdaad wat tijd tussen. De planning was eigenlijk ongeveer 4 jaar. Toen heb ik ook mijn spiraaltje weg laten halen. Helaas wilde het toen niet meteen lukken en vervolgens kwam er een mogelijkheid om een opleiding te gaan volgen. Toen heel bewust de keuze gemaakt om die full-time te gaan doen en weer aan de pil te gaan. Nu ben ik over 10 maanden als alles goed gaat klaar met de opleiding en dus gaan we er weer voor.

Aha, duidelijk! :slight_smile:

Wat voor opleiding doe je? Lijkt me wel lastig om studie en kind te combineren…