Een strakke planning, discipline een lief kind, begripvolle partner en flexibele werkgevers helpen erg mee. Ik doe een vervolg opleiding in de psychologie. Een dag naar school en 4 dagen werken.
oooew knuffeldraakje; duimen draaien!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@ dolfijntje; wauw echt diep respect voor je dat je je zo op je studie kon storten! Hopelijk krijg je met een diploma ook een mooi kindje!
Zelf mijn studie niet meer afgemaakt. Maar dat heeft ook wel met mijn maagperforatie te maken gehad. Die stress kan ik niet meer handelen.
@ tierrr; ja waarom zou ik ook eigenlijk gaan tempen he :think: Door dat tempen is het me gaan opvallen dat ik 4/5 dagen rond mijn ei krampen heb, die ik nu herken als eisprong. Dus t is eigenlijk helemaal niet nodig.
Vandaag is mijn spiraal verwijderd!! :dance: Hij was er zo uit. Gelukkig.
Meteen mijn rechter eierstok gezien. Die zag er goed uit vlgs gyn. De linker kon hij niet vinden zonder me pijn te gaan doen… helaas die is kwijt! Ik ben ook altijd wel wat kwijt dus dat verbaasd me niks :roll: :lol:
xx
Goedemorgen!!
Hopelijk iedereen een goede nacht gehad?
@Dolfijntje, respect hoor!! met een jong gezin toch je opleiding doen!!! je nod komt zo dichtbij!!
@Tier, gelukkig dat je nu wel een eisprong hebt en die ook nog eens voelt! :dance:
@Mell Jaaaaa!!! :dance: nu lat het echte werk beginnen :dance: wat mooi dat het in 1 keer goed ging. en dat je rechter eierstok goed was! alles kwijt altijd hihi, dat wordt wat in zwangerschap :lol:
hier niet veel nieuws eigenlijk, alles verloopt normaal en lekker. zonnetje komt er weer door dus ik ben tevree :mrgreen: temp is hier nog altijd hoog alleen mn ei-zoeker heeft mn ei 5 dagen later gezet :eh:
Hihi, eizoeker, klinkt als pasen! :mrgreen:
Wel spannend dat je NOD dichterbij komt!!
Dolfijntje, inderdaad respect hoor, een opleiding naast werk en gezin.
Ik wil ook graag een opleiding doen, maar wacht echt nog even… (lees: een paar jaar waarschijnlijk, wil al mijn kinderen op school hebben dan… :roll: )
Mell, spiraal eruit en een goede eierstok… goed nieuws!! En nu maar gaan met die ‘banaan’… :roll: :mrgreen:
Iedereen trouwens testen in huis of zien jullie het allemaal wel?
ja die eizoeker werkt meestal wel:p ook buiten pasen haha. ik gebruik fertilityfriend dus die past zich aan op de temperaturen en cervix-gebeuren. ik hoop alleen dat mijn interpretatie dit keer klopt en niet die van hen… ik dacht dag 13/14 en ff zegt nu 19… :think:
Testen wil ik nog niet in huis blijven want ik kan er niet van af blijven (1 van de weinige dingen die ik niet kwijt raak haha)
@knuffeldraakje; ff heeft 1x mijn ei achtraf verplaatst… Toen bleek jk dus zwanger te zijn!! Heeeeel hard duimen ga ik nu hoor
@tierrr; hahah die banaan :lol:
Pfff nu mn spiraal weg is slaan in ene de tweifels toe… Zucht. Ws omdat we nog zo met verbouwen bezig zijn. Ik merk dat ik erg moe ben. En dat liv nog 2x per nacht wakker wordt helpt ook ni echt…
Miss dat we deze.ronde nog even uitzingen tot we verhuisd zijn en de keuken af is…
@Mell wrote:
@tierrr; hahah die banaan :lol:
Ja toch? Of zou je andere instrumenten moeten gebruiken? :roll: :mrgreen:
Vervelend dat je nu ineens begint te twijfelen. Je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt, alleen ik denk altijd maar: als de wens groor is, red je je er altijd wel mee! :-* Maargoed, een ronde uitstellen kan natuurlijk ook helemaal geen kwaad.
Pff, wel heavy dat jij nog steeds 2 keer per nacht je bed uit moet zeg... vermoeiend lijkt me dat..
Ik ben ook gesloopt, het ging een aantal nachten beter, maar moest er vannacht weer minstens 6 keer uit... :zzz:
Goedemorgen!!
@mell, Whaa!! nou maak je me wel een beetje nerveus hoor haha. ff heeft em vandaag weer terug naar dag 13 (36,0) gezet :think: bij dag 14 was er spotting en 36,2 Bij dag 17 was spotting en temperatuurdip (van 36,4 naar 36,0). hmm, en ik nog wel denken dat ik me er de eerste maanden niet druk om zou maken :shifty: :liar:
@Tier jakkes ook zo vaak uit de veren moeten… pfoej ik mag niet klagen :silenced: hopelijk gaat het goed wanneer je zwanger raakt!
Sinds vanmorgen hier al telkens weer kramperig… erg vervelend gevoel zo. hopelijk is dat snel over :o
@knuffeldraakje wrote:
@mell, Whaa!! nou maak je me wel een beetje nerveus hoor haha. hmm, en ik nog wel denken dat ik me er de eerste maanden niet druk om zou maken
Haha, stom is dat he? Dat dacht ik dus ook..
Maargoed, juist ook zo'n eerste ronde is erg spannend, dan ben je er veel mee bezig. Later kun je het meestal iets meer loslaten... totdat het te lang gaat duren.. :roll:
Ik ben er ook wel mee bezig. Ik baal best wel. Vorige keer een heel nette cyclus en nu ga ik er echt voor en zit ik op dag 14 en heb ik nog niet eens vruchtbaar slijm, laat staan pijn... terwijl ik dat altijd een aantal dagen van tevoren wel heb... Nouja, hopelijk komt het snel. Zo lang ik maar binnen 2 weken een ei heb, mag ik niet klagen..
Oh enne, kramperig kan ook iets moois betekenen he? Had ik de eerste zwangerschap ook! :inlove:
misschien ben je deze cyclus net wat later dan anders. door het weer? geen idee of het kan hoor… maar ik probeer altijd maar positief te denken en blijven geloven dat alles met een paar dagen wel goed komt (al geloof ik dat zelf dan meestal weer niet :shifty: )
Die krampige pijntjes… ik wil er niet aan geloven eigenlijk… maar als ik kijk naar de temp-lijst van juni’09 (van de jongens) seintjes liepen hetzelfde, alleen waar ik toen een eenmalige temp stijging had (4dpo) heb ik nu een gedaalde :think: maar welk de spotting dus.
Whaa… ik moet er echt niet bij stil staan nu hoor haha :lol:
Sja, nouja, je kan niet meer doen dan afwachten… en inderdaad jezelf maar niet te gek maken, haha.
Oh, en ik geloof best wel dat er nog een ei komt hier hoor, had het alleen zo leuk gevonden als die weer lekker op tijd kwam… Maargoed, geduld is een schone zaak, denken we dan maar…
heey meiden,
@ tierrr; jij ook al van die rotnachten af en toe. Zo vermoeiend he?
Naast de rotnachten heeft liv nu ook inslaap problemen. Soms is ze wel 2,5 uur aan het spoken voor ze gaat slapen, en dan ook nog zo vaak wakker worden.
Ik ben op! bah! Maar goed zal wel door het verhuizen enzo komen. Is ook zo veel te behappen voor zo’n klein meisje
@ Knuffeldraakje; pfff FF weet dus ook niet wat hij nou met jou cyclus wil… wanneer is nu je nod dan als je ei op dag 13 was…morgen??
Hier donderdag erg last van bloedingen gekregen. (met stolsels :silenced: ) Niet normaal. gelukkig werd het s nachts minder. Maar was echt meer als bij een normale ongi. Vrijdag naar mn werk gegaan, waar het steeds erger werd. Ik uiteindelijk de HA& ZH bellen. Maar die zeiden dat dit toch niet normaal was. Heb pillen gekregen om het bloeden te stoppen. Maar toen ik op mn werk een tijdje zat, en aan het bellen was stopte de bloedingen wel wat. Ik ben dus die middag naar mn bed gegaan, en lekker rustig aan gedaan. Maar gisteravond begon het toch weer. Vannacht ook vrij veel, en vanmorgen weer stolsels.
Pfff ik wil niet aan die medicijnen, heb echt een afkeer van medicijnen gekregen na het hele gedoe met mn maag. Ben gewoon bang dat ik weer doodziek wordt door de bijwerkingen.
Maar ja rustig aan kan ik ook niet doen. Ik moet vandaag verhuizen, want we moeten volgende week het huurhuis uit zijn.
Pfff ik wacht nog maar even 1 toiletronde af, en ga dan toch maar die pillen nemen.
xx
oej oej mell!! Wat schrikken!!! jeetje hoe gaat het nu? is het al minder??
ik hoop het wel want met de ervaringen van de maag kan ik me begrijpen dat je niet die medicatie wilt…
Mijn nod is als het goed is (met een luteale fase van 14) morgen :shifty: zie ik nu! :shock: nog geen seintjes van bloeding oid, cervix is nu wel niet meer zo stevig maar daar is zwangerschap niet vanaf te leiden. mijn temp is nu 2 dagen al wel 0,2 hoger in plaats van lager dan de andere dagen na de eisprong. driefasen cyclus, of mn ei was toch alsnog later? pfff ik had nog zó gezegt dat dat ik niet nerveus zou worden en er niet in mocht geloven dat het wel kan :shifty: :silenced:
Jee knuffeldraakje, spannend hoor! Sjong, zou wel leuk zijn, zo snel al 2 zwanger!! :roll: Echt nog niet testen??
Mell, jeetje, wat vervelend… heb je die pillen nog genomen? Helpt het? :hug:
En je meissie zo aant spoken steeds, pff… kan me voorstellen dat je kapot bent. Maar inderdaad, dingen als verhuizingen kunnen voor een kind heel heftig zijn… sliep ze normaal altijd wel makkelijk in? Nouja, hoop dat het snel beter gaat.
Ik wacht nog steeds op mijn ei… dag 16 inmiddels en nog steeds geen pijn. Volgens mij wel iets meer rekbaar slijm, dus wie weet… hoop het…
Oh, zie voor de heeeeeele mooie foto van de fotoshoot in het sf! :inlove:
Hey meiden,
hoe is het met iedereen?
Hier aan het opmaken voor de volgende ronde.
Van de week naar de gyn geweest, ws heb ik last van een oestrogeen dominantie.
Hier pilletjes voor gekregen, maar vraag mij af of ik dat wel wil nemen, helemaal icm zwanger worden…
Groetjes
Eindelijk kan ik weer met jullie mee kletsen. Ben nu dan wel aan het werk maar heb sinds gister thuis weer contact met de buitenwereld :lol:
Ik heb iig een hoop terug te lezen. Heb even de globale dingen eruit geplukt.
@Knuffeldraakje…jee meid wat spannend. Ik hoop voor je dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn Succes.
@Mell…joehoe…eindelijk kan je er voor gaan! Heel veel succes met klussen.
@Gaby. Succes met ronde nmr 2. Hopelijk ben je de 2e of de 3e
@Tierrr…Al een ei gespot?
Hier dus echt geen touw aan m’n cyclus vast te knopen.
In eerste instantie dacht ik rond dag 14/15 wat eisprong achtige klachten te hebben. Maar zit nu inmiddels op dag 36. Dus toen geen ei gehad.
Nu had ik op dag 29 en 30 wel flinke buikpijn. Alsof ik elk moment ongi kon worden…niets dus tot nu toe.
Wel op dag 30 1x wat rekbaar slijm. Dus mogelijk toch toen pas een ei gehad.
Tussen m’n 1ste en 2e menstruatie zat ook iets van 45 dagen. Dus ik denk/hoop eigenlijk volgende week wat te weten.
@Gaby30 wrote:
Van de week naar de gyn geweest, ws heb ik last van een oestrogeen dominantie.
Hier pilletjes voor gekregen, maar vraag mij af of ik dat wel wil nemen, helemaal icm zwanger worden…
Heeft de gyn daar niks over gezegd dan?
Aapie, jeetje, balen zeg van je lange cyclus waar je niet echt iets uit kan opmaken... Hoe was het nou ook alweer? Had jij een spiraaltje gehad? Haha, ik zie door al die spiraaltjes het bos niet meer... ;)
Hier nog geen ei en toch ook niet de hoeveelheid rekbaar slijm als normaal.. grr! Zal ik dan toch maar gewoon weer aan de clomid? :roll:
Helaas vorige week ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde dus.
ligt het aan mij of zijn er veel mensen met medische moeilijkheden in dit topic? Lijkt me heel vervelend.
Hier lijkt het allemaal gewoon zijn werk te doen. Helaas heb ik het alleen nog niet goed genoeg door en lijkt ik achter de zaak aan te klussen.
Jammer joh, dolfijntje…
Is het ook een idee om te tempen of ovutestjes te gebruiken als je het idee hebt achter de feiten aan te klussen? Vaak roepen mensen: nu al ovutestjes, doe toch eens rustig… Maar vaak kan het tempen of ovutestjes doen je ook juist wat meer rust geven.
En sja, medische moeilijkheden, wat is medische moeilijkheden?
Ik heb geen regelmatige cyclus, en dat maakt het inderdaad wat moeilijker en hub heeft wat minder goed zaad (dat had ie althans tijdens het proberen voor de eerste zwangerschap, hoe het er nu mee staat weet ik niet…) maar als je met clomid gewoon snel zwanger kan worden vind ik dat ik niet mag mopperen…