Zijn er al mei 2011 stoppers?

Dag meiden,



de voorbehoedsmiddelen blijven hier soms wel soms niet in de kast liggen tijdens momenten dat deze gewenst kunnen zijn.

En ik heb net in het toppic ‘wie gaan er nog meer voor een 3e’ mijn twijfels zovel mogelijk van mij af geschreven.

Het weekend van 1 mei is ons moment en ik denk dat wij dan weer serieus aan de klus gaan.

Misschien komt het door het mooie weer, of het esef ineens dat dochter lief onze oudste over 9 maanden alweer ruim 4jr is.



Wie oh wie gaan er nog meer voor vanaf omstreeks mei?



Liefs Gaby :dance:

Jeej een meistopper! Hier zat ik op te wachten. Hihi

vorige maand hebben manlief en ik t gehad over een tweede. En waarschijnlijk gaan wij er vanaf mei weer voor.

Ik heb nu een spiraal en wil hem binnenkort laten verwijderen.

Hier alleen nog wel een paar puntjes waardoor ik nog niet zeker weet of het mei gaat worden. Wij zitten namelijk midden in een verbouwing. Dus moeten eerst wel even kijken hoe dat gaat lopen. Wil pas beginnen als ik klaar ben met alle verf en lijmdampen.

Daarnaast krijgt mijn meisje nog borstvoeding. Alleeb moet ik nog steeds medicijnen slikken die ik toendertijd niet in combi met en zwangerschap en bv mocht. Wil ze eigenlijk voor een volgende zwangerschap wel geslikt hebben. Weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken :wink:



Mijn meisje is trouwens vandaag 2 geworden. Dus dat gaan we lekker vieren!!!



@ gaby; jij nog wat twijfels? Hier ook wel hoor moet ik eerlijk bekennen. Ik wilde eigenlijk meer tijd tussen de eerste en tweede. Maar een broertje of zusje waar liv nog mee kan spelen lijkt me ook wel weer leuk. Dus gaan maar gewoon kijken hoe het loopt als mn spiraak eruit is.



Xx

hoi dames!



ik en mijn vriend hebben ook besloten om in mei met de pil te stoppen!

wij hebben nog geen kindjes, maar we hebben het er al lang over en willen het heel graag.

ik ben nu dus bezig met mijn laatste strip (5 mei is de laatste pil) en dan zien we wel hoe het gaat!



ik ben nog niet zo bekend met alles, en vind het heel spannend allemaal maar wel super leuk! :dance:



liefs Mieke

hoi mieke,



Wat leuk dat jullie er ook voor gaan!

Spannend he? 5 mei, duurt ook niet lang meer.

Ik hoop ook snel te kunnen beginnen. Of in iedergeval een datum te hebben. Morgen de HA maar eens bellen over die medicatie



Liefs Melanie

jaa echt heel spannend! zit steeds op internet te zoeken over welke kinderwagen en kinderkamer enz, we willen.

wat een keus, en wat een leuk spul allemaal!! (gelukkig maakt het mijn vriend niet zo veel uit, dus ik kan lekker doen wat ik wil :smiley: )

ik ben vandaag met foliumzuur begonnen, dat is de eerste ‘echte’ stap voor mijn gevoel. wordt wel heel echt zo… hihi



voor jullie ook spannend wat de dokter gaat zeggen over de medicatie.

hoop voor jullie ook dat jullie snel kunnen beginnen of dat je een datum krijgt waar je naar toe kan leven!



:-*

Hai Mieke en Melanie,



super joh dat jullie aansluiten!

Ook een leuk rijtje, Mieke voor de 1e, Melanie voor de 2e en ik voor de 3e!



Manlief is hier plots weer aan het twijfelen geslagen. Het is begrijpelijk want 3 kids is nog al wat, maar het is vooral ook vermoeiend! Dacht dat we er weer voor zouden gaan, nu ineens weer twijfels… We gaan het zien!



Spulletjes kopen Mieke; heerlijk, vooral als je man zich er inderdaad niet te veel mee bemoeit haha.



Medicijnen,verf en lijm klinken inderdaad behoorlijk spannend Melanie!



Hier binnenkort ook nog even een medische check bij de Gyn. We gaan het zien!



Heerlijk die spanning weer van het kindje proberen te maken etc.





Groetjes! :mrgreen:

Hihi inderdaad grappig een 1e kindje en 2e kindje en een 3e kindje!! :mrgreen:



@gaby; wat balen dat je man plots weer twijfelt zeg. Hopelijk van korte duur.

3 kindjes lijkt mij ook wel vermoeiend, maar dat denk ik van 2 kindjes eigenlijk ook, en die peuterpuber van mij vind ik in haar eentje soms ook al vermoeiend genoeg :lol: Maar ja daar groei je wel weer in mee toch?

Hoe oud zijn je eerste 2 kindjes? Zelf lijkt mij een gezin met 3 kindjes ook heel leuk!



@mieke; Leuk he al dat babyspul!? keuzes genoeg inderdaad

Hier had ik een bugaboo voor 80 euro! hahaha iemand stond op een braderie, die had kennelijk niet door dat ze op mp daar makkelijk een paar honderd euro voor kon krijgen. Nieuwe bekleding gehaald en ik had een leuke wagen voor echt heel weinig geld. Maar hij is nu echt op, dus heb hem weg gegooid. Als ik weer een baby krijg wordt het zeker wel weer een bug. vond hem erg fijn.



Ik heb net bedacht dat ik voor ik mn HA ga bellen over die medicatie ik een consult bij een laktatiekundige ga nemen. Die doen ook speciale medicijnconsults. Mijn HA vond namelijk met 6mnd alwel dat ik gewoon moest stoppen met bv. Maar ik ben geloof ik nogal fanatiek met mn 2 jaar en nog niet willen stoppen :shifty: hihi Maar ik neem wel een risico zo met mn eigen gezondheid ook. Als die lk nou zegt dat het echt niet samen kan dat zal ik wel moeten stoppen. Maar ik wil eerst weten of het echt noodzakelijk is.

Maar eerst maar uitzoeken hoe zo’n consult werkt.



Xx

Idd erg leuk! Een eerste, 2e en een 3e kindje :smiley:



@gaby Jeetje wat balen dat je man begint te twijfelen! Maar 3 kids is idd niet niets… succes! Lijkt me een lastige situatie! Hopelijk weet je man snel wat hij wil…



@mell Wat goed dat je al 2 jaar borstvoeding geeft! Knap hoor… is dat niet lastig te combineren met werk enz? (heb hier dus echt geen verstand van, haha)

En een Bugaboo voor dat geld is echt een goede koop! Ik kom steeds weer uit op de stokke! Vind m zo mooi! Maarja dan wel een 2e handse via marktplaats, staan er genoeg op die er nog erg netjes uit zien. Maar laten we eerst maar eens zien om zwanger te worden!



Vraagje aan allebei: toen jullie voor jullie eerste kindje bezig gingen, heb je het in jullie naaste omgeving verteld? Aan bijv. Je ouders, vriendinnen enz? Ik merk dat ik het heel lastig vind om mijn mond er over te houden, terwijl ik niet wil dat iedereen het weet want vind het juist leuk dat het een echte verrassing is als ik kan vertellen dat ik zwanger ben… heb het 1 vriendin verteld waarvan ik weet dat ze haar mond wel houd :wink: maar het blijft moeilijk, zou het wel rond willen schreeuwen :smiley: haha

Goedemorgen,



Ik wil me graag bij jullie aansluiten!

Mijn naam is Lisette. Ben 28jr en heb 2 jongens. Jason van 4 en Dean van bijna 10 maanden. En we willen dus voor een derde gaan :mrgreen:

Momenteel geef ik ook nog bv en mijn cyclus is dus nog niet echt op gang. Ben pas 2x ongesteld geweest.

De komende ronde slaan we nog even over. Iig gaan we dan nog niet gericht klussen. Maar hopelijk kunnen we eind mei voor het eggie gaan beginnen.



@xmiekjuhx. Met onze oudste waren we niet bezig met zwanger worden. Ik was nog met mijn opleiding bezig en riep dat ik nog wel een jaar of 3 wilde wachten.

Toen hij 1,5 was wilden eerst voor een 2e gaan. Uiteindelijk besloten eerst te gaan trouwen en daarna voor een 2e gaan. De meeste mensen uit onze directe omgeving wisten toen dat we voor een kindje wilde gaan.



@Mell. En weet je al wat over je medicatie?

Wat raar trouwens van je HA dat hij vond dat je na 6mnd maar moest stoppen met bv.

Ik begin nu ook steeds vaker opmerkingen te horen. Voorlopig ga ik nog lekker door. Iig tot hij 1jr is. Daarna zie ik wel hoe het loopt.



@Gaby. Die twijfels herken ik wel hoor. Niet mijn man maar ik. Maar ik laat de twijfels maar voor wat ze zijn. Ik volg mijn gevoel :mrgreen:

Hey,



wat top zeg al die leuke reacties.

Onze kindertjes zijn 3,5 jr en ruim 1,5 jaar.

Die peuterpubertijd… pffff. Er zijn soms dagen dat ik de hele tijd politie agentje aan het spelen ben. Niet doen, hou op, blijf daar van af, niet slaan… Dat is ook de reden dat mijn man het nu in eens wel welletjes vind voorlopig. Terwijl ik er vooral ook de voordelen van zie. Onze oudste gaat straks naar school en ik wil ook wel weer een keer serieus bezig met mijn werk, iets van scholing volgen ofzo. Als we nu gaan wachten wordt ook dat allemaal langer uitgesteld. Bovendien als we nu aan het klussen gaan is onze dochter 4,5 jr als nr 3 geboren wordt. In principe vind ik dit leeftijdsverschil al behoorlijk met de 1e.



@ Mieke ja, haha ik wilde het ook wel van de daken schreeuwen, maar het idee dat jij en je partner samen iets uitspoken zonder dat anderen daar van af weten nog heeft ook wel iets magisch. 2 Vriendinnen wisten het, maar dat we al snel zwanger waren kwam voor de meesten toch als een verrassing.

Wij hebben het onze ouders verteld zodra we een positieve thuistest hadden. En geloof me, de volgende 8 maanden die dan nog komen duren nog lang zat met betrokken ouders etc. Maar goed, het hangt ook een beetje van je relatie af denk ik met je ouders.

Op een gegeven moment was het woord kind al meerdere keren bij ons gevallen, dus echt als een verrassing kwam het niet meer.

En op het moment dat ik bij mijn ouders zwanger binnen stapte had mijn moeder me al direct door…



@ Aapie & Melanie; Vreemd dat jullie omgeving vragen steld over de BV. Helaas is het bij mij 2x mislukt. Als het zou slagen zou ik het er ook van nemen!



Wij hadden/ hebben de Mutsy 4 rider kinderwagen (l) Heerlijk ding. Om het anderen nog maar even lastig te maken :wink: Tip; ga naar de winkel en trek er een dag voor uit om ze allemaal uit te proberen. WIj hadden via MP eerst andere kinderenwagens gekocht, niets beviel egenlijk. Te groot, te klein… totdat we naar de winkel gingen daar alles hebben uitgeprobeerd, de mw de oren van het hoofd afgetetterd met 100 vragen. En je kan dan je kinderderwagen als nog via MP of iets ophalen. Wij zijn uiteindelijk bij Babypark uitgekomen waar ze een zolder hebben met allemaal spul dat in de uitverkoop is omdat de kleurstelling bijv. uit de verkoop gaat. Scheelde ons een heleboel geld!



Doei doei

Hoi meiden,



@ aapie; wat leuk dat jullie voor een derde gaan!!

Hopelijk komt je cyclus snel in een goed ritme! Nadeeltje van bv he?

Wil je door blijven voeden in je volgende zwangerschap?

Heel herkenbaar hoor die opmerkingen. Ik kreeg ze hier met een maand of 2 al. Opzich vind ik het niet erg. maar als het cb gaat zeggen, ‘Je mag wel stoppen’ En je ha vind het wel genoeg geweest. Dan vind ik dat raar. Professionals zouden beter moeten weten.



@ mieke; hihi heel herkenbaar dat je het zo graag wil vertellen in je omgeving. Ik heb dat nu weer hoor. De eerste keer had ik het aan mn beste vriend verteld. En nu aan een vriendin die zelf niet voor zich kon houden vorige maand gestopt te zijn met de pil. Ik hoop zo dat ze samen zwanger kunnen zijn!

Ik vond bv en werk trouwens goed te combineren. (lekker een rustmomentje op je werk :wink: ) Vond het pas lastiger toen mn voedrecht ophield. Maar toen was kolven ook niet meer nodig eigenlijk.



@ baby; ow lijkt me ook wel vermoeiend politie agentje moeten spelen. Wat jammer dat je man dat nu ziet als reden om niet voor een derde te gaan. Wat jij al zegt de oudste gaat dan al naar school! Dan heb je je handen weer een stuk meer vrij. Hopelijk ziet hij dat snel in.

Mutsy 4 rider vind ik ook echt een leuke wagen! Ik vind die wielen leuk :smiley:

Wel een goede tip alles uitproberen. het moet wel lekker lopen.



Net de HA geprobeerd te bellen om mn spiraal te laten verwijderen. Is hij een week op vakantie… grrr!! echt altijd als ik bel is die man weg. Ik had echt huisarts moeten worden… die hebben altijd vakantie lijkt wel :wink:



xx

Oe, ik kan het niet laten om hier even een berichtje te posten…

Mijn zoontje wordt morgen 5 maanden en we zijn van plan om met 6 maanden weer te gaan proberen. Vrij snel, maar ons zoontje heeft ook een poosje op zich laten wachten, dus ja… eind mei/begin juni gaan wij er weer echt voor! :slight_smile:



Succes allemaal!! Ik hoop dat het gewoon bij iedereen snel raak is!

Hooii,



hierbij nog maar een berichtje gezien het vandaag mijn mama dag is en de kids even slapen.



Heb manlief een wachtlijst met voors- en tegens toegemaild. Hopelijk heeft hij het er over met zijn collega die al wel 3 kids heeft :angel:



Wauw, Tierr 5 maanden oud en dan al zo vast besloten over een volgend kindje, knap hoor!

Denk dat de meeste ouders wel ff klaar zijn zo kort na de bevalling.

Alhoewel ik ook 2 uur na de bevalling van mijn zoon dacht; kom maar op met de 3e, wij zijn nog niet klaar!

Ben je lichamelijk alweer een beetje opgeknapt?



Melanie; ja haha héél herkenbar van de huisarts. Of ze zijn ingesprek of ze zijn afwezig. Is er geen vervanger dan of een assistent die hem er ff uit kan halen :slight_smile:



Er zijn toch ook vrouwen die ondanks de BV nog zwanger worden? Hebben de mama’s onder ons lang moeten klussen voor de eerdere kindjes?

(Als privé is, snap ik dat hoor).

Kan zelf alleen niet wachten zeg maar :dance:

@Mell. Dat is idd een nadeel van bv. Maar hoe lang ik het nog volhoud is ook nog maar de vraag.

Ik werk onregelmatig. Nu zit ik in de luxe positie dat ik bij rustige diensten nog wel kan kolven. Maar over 4 weken kom ik te werken in een nieuw team met een nieuwe teamleidster. Tja, en aangezien ik geen kolfrecht meer heb zal dat betekenen dat ik regelmatig een voeding zal gaan overslaan. Wat natuurlijk de productie uiteindelijk niet ten goede komt.

En eigenlijk heb ik me al voorgenomen om te stoppen als Dean 1 jaar is.



En wat herkenbaar van de HA…hier is dat ook vaak. Heb hem zelden nodig, maar als ik hem nodig heb :evil:



@Tierrr. Zo dat is idd wel heel snel. Maar wat je zelf al zegt. Je hebt er bij deze een tijd over gedaan. Hoop dat het nu wel snel raak mag zijn.



@Gaby. Hopelijk helpt het je man de doorslag te geven.



Wat betreft het klussen van eerder kindjes.

Jason was niet helemaal gepland. Ik was die maand te laat begonnen met de pil na de stopweek. Hij was er dus eigenlijk in 1 ronde.

Voor Dean ben ik ook zwanger geweest maar dat is helaas op een MA uitgelopen. Toen was het ook in 1 ronde raak. Ik ben toen gecuretteerd. 1x ongesteld geweest en de maand erop was ik al weer zwanger.

Ik heb dus wat dat betreft wel goede hoop.

@Gaby30 wrote:

Wauw, Tierr 5 maanden oud en dan al zo vast besloten over een volgend kindje, knap hoor!

Denk dat de meeste ouders wel ff klaar zijn zo kort na de bevalling.

Alhoewel ik ook 2 uur na de bevalling van mijn zoon dacht; kom maar op met de 3e, wij zijn nog niet klaar!

Ben je lichamelijk alweer een beetje opgeknapt?


Haha, nou, knap vind ik het niet van mezelf hoor... eerder zwak, dat ik mijn verlangen naar weer zwanger zijn en nog een kindje niet de baas kan.. ;)

Weet je wat het ook is? Het zwanger zijn vond ik heerlijk, maar de bevalling en de kraamtijd waren niet zoals had gemoeten helaas... zou het zo graag nog eens goed overdoen. En lichamelijk ben ik inmiddels wel voldoende opgeknapt na de keizersnede, dus dat moet geen probleem meer zijn.

Soms twijfel ik wel eens hoor, of we het nu al moeten doen. Aan de ene kant lijkt het me ook fijn om gewoon nog even van onze knul te genieten en dat ik dan later nog een keer het wonder van zwanger zijn mee mag maken. Maar het lijkt me ook zo mooi als er niet teveel leeftijdsverschil tussen zit, en sja, het kriebelt gewoon... en aangezien je nooit weet hoe lang het duurt... (Al heb ik trouwens wel het idee dat het dit keer zomaar raak zou kunnen zijn, geen idee waarom... :think: )

Gab, ik hoop dat jij en je man er samen uitkomen. Moeilijk lijkt me dat, als je niet op één lijn zit wat dit betreft zeg... een kinderwens kan zó diep zitten..

Ik heb er ruim anderhalf jaar over gedaan om zwanger te worden. Nouja, tussendoor wel een MA, maargoed. Uiteindelijk met clomid zwanger geworden, terwijl we het al over IUI hadden..

Hoi meiden,



Thier, wat leuk dat je ook voor een tweede gaat! Leuk voor kindjes als ze lekker met elkaar kunnen spelen. Hopelijk is het nu wel snel raak.

Jammer dat de bevalling en kraamtijd niet gegaan zijn zoals jij graag wilde. Gelukkig wel al voldoende hersteld van je ks dat je weer zwanger mag worden.

Moet je meteen weer met clomid beginnen nu? Of ga je eerst kijken hoe het loopt?



Gaby, Ben benieuwd wat je man vind van je voor en tegen lijst. Zou fijn zijn als hij alle voors ook zwaarder vind wegen. Duimen draaien hier alvast.



Aapie; ik werk ook onregelmatig. Ik vond het voordeel juist dat ik na de 9 maanden gewoon met het eten kon kolven als ik late dienst had. Dan ging ik alleen op kantoor zitten. Konden ze weinig van zeggen. Alleen wel ongezellig, want we eten altijd met zn 4en. Ik toen dus vaak alleen.

Had wel geluk hoor want ik moest in mijn verlof opzoek naar een nieuwe baan. Gevonden, en kon er nog zonder problemen kolven ook.

Wat fijn dat je 2x zo snel zwanger ben geworden. Dat beloofd wat :mrgreen:



Ik ben zelf voor de eerste wel een tijdje bezig geweest. Ik had een heeeeeel onregelmatige cyclus (tot wel 80 dagen :roll: ) Na een half jaar proberen werd ik heel erg ziek. Nou ja ziek, ik had pijn. Achteraf bleek ik een geperforeerde maag te hebben. Dat heeft ons toen zo laten schrikken dat we niet meer zwanger wilde worden. Wilde mijn lijf eerst rust gunnen en herstellen. Drie maanden later was ik perongeluk zwanger.

Toen mocht ik mijn maagmedicatie dus niet nemen. En die moet ik dus nu nog steeds nemen.

Maar goed volgens de lk mag ik die medicijnen gewoon in combi met bv gebruiken!! :dance: Nu dus even wachten tot mijn ha terug is voor een nieuw recept.



Xx

:smiley: het wordt steeds gezelliger hier :wink: haha



@tierrr: spannend! voor de 2 de al! en (hopelijk) snel achter elkaar! leuk, hebben ze idd veel aan elkaar… bij mijn vriend en zijn zusje zit er (door

omstandigheden) 5 jaar tussen, dit vind ik wel te veel… (maarja als het niet anders is) denk dat ik eerst van de eerste kleine wil/ga genieten

voor ik een 2e wil, maar misschien veranderd mijn gevoel wel als de eerste er is!



@Gaby: ik duim mee dat je man maar snel weet wat hij wil! erg lastig die onzekerheid. mijn vriend heeft ook een poos gehad dat hij nog niet

aan kinderen beginnen wou, gewoon realistisch hoor ivm het werk enz, maar ik wou het al zo lang en zo graag dat het dan toch een erge

teleurstelling was toen hij zei nog te willen wachten.



@aapie: wat super dat jij zo snel zwanger bent geworden van de eerste twee kids! ben benieuwd hoe dat bij de 3e gaat! en hoop voor ons

allemaal dat wij ook zo snel zwanger worden!! :smiley:



@mell: jeetje! :shock: een geperforeerde maag… dat is niet niks lijkt mij. wel fijn dat je BV kan (blijven) geven met de medicijnen! maar bij je

vorige zwangerschap mocht je die niet gebruiken, kan dat nu wel dan?? of kan/moet je daar dan mee stoppen…? :-S



ik werk nu nog fulltime, dus heb niet altijd tijd om te reageren, maar probeer zoveel mogelijk alles mee te krijgen en wat te laten horen!



snap uit jullie verhalen dat jullie wel zijn blijven werken na de zwangerschap. hoeveel uren / dagen werken jullie nu nog??



:-* liefs mieke

Avond…



Nog even bijkomen van het sporten. En dan zo lekker slapen.



@Tierrr. Ik herken je gevoelens heel goed hoor! Na de geboorte van Jason had ik ook al weer heel snel de kriebels en gevoelens om snel voor een 2e te gaan. Het is dat ik toen nog bezig was met mijn opleiding.

We waren er altijd stellig van overtuigd dat we het bij 2 kindjes zouden laten.

Op de dag dag de vk voor het laatst bij me was wist ik al dat het niet de laatste keer zou zijn. Wel wilde ik er niet zo snel nog voor gaan.



Het zou trouwens wat zijn als het nu wel snel lukt zonder de hulp van clomid of IUI.



@Mell. Helaas is het de laatste tijd bij ons juist rond etenstijd elke keer druk. Dus kolven lukt dan gewoon niet.

Ik kolf dan meestal als ik uit m’n werk kom om half 12 nog.

En een maagperforatie…jeetje zeg. Heftig als je zo jong bent.

Fijn dat je nu trouwens weet dat je je medicatie gewoon mag blijven gebruiken.



@xmiekjuhx. Ik werk 24u per week in onregelmatige diensten. Al neig ik af en toe naar wat meer regelmaat. Maar dat lijkt me niet zo’n slimme zet. Dan zou ik meer oppas nodig hebben en gaat m’n salaris er op achter uit. Ik moet het nu van m’n ort hebben :?



Wat doen jullie eigenlijk voor werk?

Goede morgen!



@aapie & mieke; Ik werk in de gehandicpatenzorg. Voor 20 uur. De dagen versschilt heel erg. De uren trouwens ook :think: Mag meer uren maken als dat kan. Meestal met zieken ed. lukt dat wel.

Ik herken wel heel erg dat ik wat regelmaat ook wel handig zou vinden. Zeker omdat mijn man ook onregelmatig werkt. Dat is echt een enorm gepuzzel! Maar ik heb 3 jaar regelmatig gewerkt. Dan verdien je echt zo weinig in de zorg. Vind ik het bijna niet meer waard. En ik vond het ook eentoning worden. Ik hou zelf wel van afwisseling. Maar met een kind is dat een stuk lastiger.



@aapie; ja spitsuur rond etenstijd is niet handig. Dan kan je idd niet kolven. Maar ik merkte wel, na die 9 maanden vond ik het ook wel mooi geweest. Die paar avonden vond ik dan niet erg. Maar het kolven was ook niet echt mijn hobby!

Zit jij ook in de zorg?



Pfff wat zijn die nachten hier soms zwaar. Mijn meisje slaapt echt zo beroerd. En nu met die verhuizing helemaal. Merk dat ik dat niet zo leuk vind als ik vroege dienst heb. ´s Nacht denk ik echt steeds, ik wacht nog een jaar met die 2e!! Maar heel gek dat je het s ochtends gewoon weer kwijt bent dat gevoel :mrgreen:



xx

@xmiekjuhx wrote:

denk dat ik eerst van de eerste kleine wil/ga genieten voor ik een 2e wil, maar misschien veranderd mijn gevoel wel als de eerste er is!


Hihi, ik had ook nooit verwacht dat ik al zó snel weer de kriebels zou hebben, maar het is toch echt zo... :roll:

Mell, jeetje, een maagperforatie, poeh hee... :shock:

Werken... ik moet vandaag voor het eerst weer sinds mijn kleine man er is. Vreselijk, haha! En nu ben ik dus héél lang vrij geweest en is mijn man gewoon thuis om voor hem te zorgen, maar toch... vind het erg raar!
Ik heb trouwens een contract voor 2 dagen in de gehandicaptenzorg, maar heb ouderschapsverlof opgenomen, zodat ik dit jaar maar 1 dag in de week werk en we geen opvang hoeven te regelen. 1 dag in de week vind ik qua werk eigenlijk helemaal niet handig, maargoed, gezin gaat voor! En zeker omdat de start van onze J niet zo lekker was vind ik het belangrijk dat hij gewoon bij papa of mama is. En ik werk dus wel regelmatig, en idd, dan verdien je niet veel, haha.
Grappig trouwens, zoveel dames hier in de zorg :)