Zijn er al mei 2011 stoppers?

@Tier; dag 16 en bijna het juiste slijm… hopelijk snel een ei toch!!! het klinkt in ieder geval dichterbij komend!!

@Gaby he jakkes die medicatie…:frowning: moeilijke keus lijkt me dat nu zo. Maar ik zou zelf zeggen, doe wat jij wilt waar jij je goed bij voelt en wat belangrijk is nu. 2e ronde :pray: hopelijk nu een mooie 2e ronde!!

@aapje: wonderen he:D alle kindjes zijn wondertjes, maar als hij/zij nu al hier ons toekomt :shocked: dan geloof ik het eht niet hoor… :o

Met jou cyclus is het ook vreemd! erg lastig als het zo onregelmatig is:( dat weet ik nog goed… maar wie weet, is je ei er wel stiekem langsgeweest en toch krampen door wat anders… :o :pray:

@Dolfijntje: he jij ook al nieuwe ronde… nieuwe kansen!!! Hier is het medische gedeelte nu weg geloof ik. de vorige zwangerschappen (1 miskraam en 1 van onze zoons) is met medicatie gekomen omdat mijn ei te vroeg sprong. Maar zolang het met een pilletje werkt ben ik nog meest tevreden. Zeker aangezien de gyn tegen me zij dat herstel bijna nihil is, maar nu lijkt de eisprong wel terug te zijn:) ook direct na de keizersnede was er een eisprong geweest dus ik mag niet klagen.

Wat tierr ook zegt, misschien is het een idee om te tempen. maar moet ik zeggen, probeer je niet té veel erop vast te binden. je wordt zonder ook nerveus genoeg rond je nod hihi

Ik las met het rekbare slijm. Als ik afga op mijn temperaturen, cervix en slijm en gevoel, dan was mijn ei zeker dag 13. maar een paar dagen erna kwam dat slijm terug (meer dan wat ik eerder ooit gehad heb:|) misschien is dat juist een goed teken:) we houden gewoon de hoop en het geloof erin hoog dames!!

Nou ik zit op dag 14 na de eisprong… geen nieuwe ronde te bekennen hier… :think: :shifty: ik wordt nu toch langzaam aan wel wat nerveus hoor… Woensdag ga ik test halen. en ja, ik zou nu wel willen maar ik weet dat ik mezelf gek maak en wil niet te vroeg doen. mocht mijn ei toch later zijn geweest:)

we wachten in spanning af :shifty:

@knuffeldraakje wrote:

Nou ik zit op dag 14 na de eisprong… geen nieuwe ronde te bekennen hier… :think: :shifty: ik wordt nu toch langzaam aan wel wat nerveus hoor… Woensdag ga ik test halen. en ja, ik zou nu wel willen maar ik weet dat ik mezelf gek maak en wil niet te vroeg doen. mocht mijn ei toch later zijn geweest:)

we wachten in spanning af :shifty:

Maar… maak je jezelf nu juist niet gekker? :roll:

Dat had ik tenminste wel altijd. Ik testte liever. Een positieve test was natuurlijk duidelijk, maar een negatieve test zette me dan ook weer even met beide benen op de grond, waardoor ik vervolgens niet meer teveel (valse) hoop had.

En dat slijm leek te komen, maar is er toch niet hier… dus helaas nog geen ei in zicht, dag 17 inmiddels… :?

nee eigenlijk niet. natuurlijk is er veel twijfel, maar het is denk ik ook omdat ik voor mezelf weet dat gelijk bingo normaal al niet snel gebeurt, en dan bij mij helemaal kleine kans. Ik wil niet fals negatief testen dus wacht ik liever ietsje langer dan dat ik elke maand tig testen haal. Maar ik snap jou idee daarmee ook zeker wel:) dat deed ik voorheen wel heel erg

oh, mocht iemand zich geroepen voelen, mijn chart staat in mn onderschrift :angel: begint wat te lijken op drie-fasen :think:

Da’s fijn als het lukt jezelf niet gek te maken! :thumbup:

Ik deed wel gewoon altijd testen op NOD, maar heb me nooit een breuk gekocht aan testen, want als ie negatief was dan wachtte ik gewoon op mijn ongi en die bleef dan nooit lang weg. De keren dat ik zwanger was testte ik direct al positief! :slight_smile:

Als ik jouw temp zie zou ik trouwens zeggen je ei rond dag 18… :think:

@Tierrr wrote:

Aapie, jeetje, balen zeg van je lange cyclus waar je niet echt iets uit kan opmaken… Hoe was het nou ook alweer? Had jij een spiraaltje gehad? Haha, ik zie door al die spiraaltjes het bos niet meer… :wink:

Nee ik heb geen spiraaltje gehad. Maar ik geef nog wel bv. De onregelmatigheid komt daar dus nog vandaan. Ik ben ook pas 2x ongesteld geweest. Ik den dat ik gewoon wat geduld moet hebben

@knuffeldraakje. Ik heb totaal geen ervaring met tempen en dat soort dingen. Kan je dus helaas niet helpen.

dag 18? dan zou het 17 toch zijn? 18 is niet onder de lijn he :wink: ach ik merk het vanzelf nog wel als er in de loop van volgende week nog niets is :wink:

Nu moet ik zeggen dat mijn slaap patroon niet heel erg regelmatig is dus verklaard wel de rocky-chart… daty is niet zo handig van me… ik weet het :oops: tis ook nog maar de eerste ronde, had niet verwacht dat ik er toch zo mee bezig zou gaan hihi

Ik twijfel tussen dag 17 en 19… dus rond dag 18… :smiley:

Maar echt overduidelijk is het inderdaad niet, met al die pieken en dalen…

Hier begin ik wat pijn te voelen… :dance:

achso :mrgreen: hmm ik weet et nie echt zo… temp is vandaag in ieder geval weer trug naar 36,4 dus kan toch binnenkort mn od verwachten schat ik. in ieder geval ziet het kwa temp (als ik tenminste dag 13 aanhoud) er wel goed uit. ik zit nu te kijken opzich met dag 17 klopt het ook wel als de temp nu zakt en dan met een dag of 4 m’n od. ach we wachten maar weer af :wink:

Tier bij jou in ieder geval pijntjes? lullig genoeg, dat klinkt goed :slight_smile:

Hallo lieve dames van mei :slight_smile:

Ik ben een aprilstopper, maar het topic daar wordt nog slechts bevolkt door 2 Ã 3 mensen. Dat vinden we wat weinig en hebben geopperd om ons hier aan te sluiten. Ik zou het fijn vinden als jullie mij in elk geval op willen nemen in jullie clubje.

Jullie zijn natuurlijk al een heel eindje op weg met elkaar en dan komt er zomaar ineens een ‘nieuwe’ tussen. Als het o.k. is (ik wacht de reacties even af) dan zet ik mijn verhaal op papier voor jullie.

Heel veel geluk alvast gewenst met zwanger worden en hoop snel aan te mogen sluiten!

Lieve groet, MaMerijntje (MM)

ooh voor mijn idee is iedereen welkom hoor!

hoe de anderen er tegenover staan weet ik niet, maar vind het wel gezellig :slight_smile:

Wat mij betreft ben je welkom hoor, mamerijntje!

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch? Ben benieuwd naar je verhaal! :slight_smile:

Even een korte reactie vanaf mn telefoon.

Gezellig hoor als er meer meiden mee komen kletsen!

Ik heb als t goed is mrg of overmrg weer inet. Kom ik jullie weer lastig vallen :wink:

X

Welkom mamerijntje :wink:

@knuffeldraakje…en? Al enig teken van een nieuwe zwschap of een aankomende ongi?

hoihoi!

Hier geen echte duidelijkheid. vandaag testje was negatief, maar ongi zie ik ook nog niet aankomen eigenlijk. misschien dus toch n ei later :think: in ieder geval kan ik wachten op mn nieuwe ronde :slight_smile:

Wie nog meer komt er van de april-stoppers bij? ben wel nieuwsgierig hoor :shifty: :lol:

Jammer van de negatieve test…

Als je ei later was, heb je dan nog kans? Qua klussen?

Ja, ik ben ook benieuwd of er nog meer dames bij komen.

Ik heb een heel raar griepje te pakken, dat met vlagen komt en gaat… :?

tier jakkes griepig:( misschien door de weersveranderingen?

Als mn ei later was, zou dat 17e dag zijn dan is er kwa klussen meer kans, maar de test was helemaal blank. zo wit heb ik ze nog niet gezien hihi zelfs geen drooglijntje. met dag 13 als ei zit ik nu op 15dpo en met 17 zit ik op 11dpo. dan zou er wel iets moeten verschijen dus ik wacht af op de volgende ronde. ik reken er in ieder geval niet meer op :snooty: . Maar ach, ik vind het niet zo heel erg vreemd. hoe groot is immers de kans zo snel :wink:

(ik heb eens gezegt ons 3e kind komt april 2012 dus wie weet volgende ronde hihi)

3 dagen voor NOD een blanke test hoeft niks te zeggen hoor… ligt ook aan wanneer de innesteling plaats zou hebben gevonden.

Maargoed, de kans dat het in 1 keer raak is is natuurlijk inderdaad niet super groot, dus zou er idd maar niet vanuit gaan… kan het alleen maar meevallen… :wink:

Hier komt er idd een ei aan!! :dance:

Hallo ladies :slight_smile:

dankjewel voor jullie warme welkom! Het is fijn om zo ontvangen te worden :oops:

Leuk om te lezen over eieren die eraan komen, al gesprongen hebben of nog op zich laten wachten. Probeer me in te lezen in jullie ‘historie’ en dan is het best spannend. Jullie hebben bijna allemaal al kindjes, dus dat sluit wel een beetje aan.

Ik heb een zoontje van 11 uit een eerder huwelijk. Ik ben bijna 2 jaar geleden opnieuw getrouwd, maar mijn huidige man heeft geen kinderen.

Samen willen we er eigenlijk nog wel heel graag 1, maar,… we zijn al wat op leeftijd :oops: :roll: :oops: . We zijn allebei 41. Dus ja,… of het ons nog gegeven is, zo’n hummeltje,…

Heel spannend allemaal dus.

Heb eerste en tweede ronde veel last gehad van het ontpillen. Ik dacht dat nu mijn ei ook weer vroeg zou zijn (net als vorige keer rond dag 7,8), maar test nu al 3 dagen lichte strepen. Of ei was nóg vroeger en meteen na ongi gesprongen :think: Onzeker dus allemaal :mrgreen: maar ik houd de moed erin :thumbup:

Ik gebruik ovutests, omdat we niet zo heel veel tijd hebben (maart 2012 is laatste optie, omdat we baby in 2012 geboren willen hebben, als het ons gegeven is, omdat ik anders écht te oud ben :naughty: ) en dus optimaal gebruik willen maken van mogelijkheden.

Mannelijke zwemmers zijn zwaar in orde, dus daar zal het niet aan liggen.

Hoop dat jullie geen moeite hebben met zo’n oude muts ertussen die wellicht bijna oma zou kunnen zijn van jullie kindjes :wink:

Zo, nu weten jullie een beetje wat voor vreemde eend er in jullie bijt mee gaat zwemmen en ik hoop écht dat we met zijn allen snel zwanger zijn! Ik vind het heerlijk om al deze dingen mee te maken, omdat ik dat bij de eerste helemaal gemist heb (maar dat is een heel ander verhaal en als je het écht wilt lezen, kun je bij de aprilstoppers op pag. 10 d.d. 05-05 mijn hele verhaal lezen onder de spoiler :mrgreen: tis wel een heel là ng verhaal :oops: )

Lieve groet MM

@mamerijntje. Wat spannend dat jullie samen nog een kindje willen. Ik kan me voor stellen dat je hoopt dat het snel raak is. Was je van je zoon wel snel zwanger?

@knufeldraakje. Balen dat de test nu nog negatief was. Maar idd net wat tierrr zegt…wie weet was de innestelling wel later. Nog even geduld dus.

@tierrr…succes met dat eitje van je. Hoop dat ie bevrucht gaat worden. :mrgreen:

Hier vandaag ongi geworden. Een aanzienlijk kortere cyclus dan de vorige keer. Wat dat betreft heb ik voor deze ronde goede hoop. Ik verwacht mijn ei deze keer als we op vakantie zijn. En dean is ook op vakantie gemaakt…dus ik hoop dat dat ze keer ook weer lukt.