Zijn er al mei 2011 stoppers?

Mamarijntje! ik heb net je verhaal in volle aandacht (en dat gebeurt niet vaak) gelezen! wat een bijzonder mens ben jij! met bijzondere heftige maar ook zeer mooie ervaringen! Jullie kleine komt er zeker wel! :pray: :inlove:

Ik wil je wel zeggen, maak je niet druk om je leeftijd! dat is toch maar een nummertje. je bent zo jong als je je voelt en laat je niet gek maken door de maatschappij (vroeger dacht men er immers ook niet aan).

Ik wacht nog wel even af, ik reken wel op een od hoor :wink: alleen sinds vanavond vervelende druk-krampen in de buik… blègh zou haast nog zeggen harde buiken haha :lol: wie weet wat er over een week duidelijk wordt. Alhoewel ik moet wel zeggen vind het niet vreemd als de hele cyclus gewoon mijn lichaam is die me voor de gek houd en ik nog een week of 3 mag wachten tot er weer eens nieuwe kansen komen :shifty: we wachten af.

Wat dat betreft ben ik dan ook wel spiritueel aangelegd en denk ook maar gewoon dat het kindje we bij ons wil komen ook zeker wel komt op haar tijd. (misschien daarom dat ik me er niet zo druk om maak :think: :wink: )

Tier: Ei in zicht!!! :dance: :mrgreen:

Ik ga mijn nest maar opzoeken denk ik… anders wordt het weer zo laat :oops:

@ Mamarijntje; wees welkom inderdaad, iedereen kan gezellig aanschuiven.

Spannend een 2e kindje, hopelijk gaat het snel gebeuren!

@Draakje; weet je al wat meer?

@ Mieke; hoe is het met je???

@ Iedereen; morgen lekker vrij, we gaan naar Thomas de trein. Komend weekend aan de klus :angel:

Groetjes!

@aapie wrote:

@tierrr…succes met dat eitje van je. Hoop dat ie bevrucht gaat worden. :mrgreen:

Ja, ik hoop het ook! Maar...maandag voor het laatst geklust, ei nog steeds niet gesprongen en nu zo ziek als een hond... zo de dokter maar eens bellen, want ben bang dat mijn lichaam het niet redt om het zelf op te lossen... :?

Haha, mamerijntje, je bent inderdaad wat ouder dan ik met mijn 25 jaartjes, maar daarom niet minder welkom hoor! Leeftijd is ook maar een getalletje, toch? Ik hoop voor jullie dat het snel lukt, want kan me voorstellen dat je wat haast hebt. Al vind ik 41 nog weer een heel ander verhaal dan die vrouw van 63 hier die een kind kreeg.. :roll:
Een eisprong voor dag 5 kan trouwens volgens mij in principe niet, dus dan zou je ei nog moeten komen... is ook het meest logisch natuurlijk.. hopelijk normaliseert je cyclus snel!
Zal straks even je verhaal bij de aprilstoppers lezen, ben benieuwd! :)

aapie ongi... jammer! Maar wel een goede cyclus dus, das altijd fijn! Nu maar duimen voor de volgende keer... een vakantiekindje zou wel leuk zijn!!

Net bij de huisarts geweest, dacht aan een ontsteking ergens… keel begon ook wat rood te worden inmiddels… dus kuurtje gekregen.

Maar nu bedacht ik me thuis ineens: kuurtje en zwanger worden… hoe handig is dat? Iemand ervaring? Het gaat om amoxicilline.

aj tier :frowning: dat is ook wat… kan het niet zijn dat ie snachts gesprongen is?

Hier de nieuwe ronde alsnog aangekomen :dance: . tja natuurlijk jammer dat het niet gelijk bingo is maar liever dit dan weken wachten op niets. mn cyclus is in ieder geval normaal geweest èn een eisprong cyclus van 28!

Breek even in

Tierr, amoxiciline mag je ook tijdens de zwangerschap gebruiken, dus denk persoonlijk dat het helemaal geen kwaad kan…

sluipt weer weg

Jammer dat het niet raak is, knuffeldraakje… maar inderdaad wel een keurige cyclus dus! :dance:

ICL, thanks!

Ik had ook al even gegoogles en was tot dezelfde bevindingen gekomen, zal wel goed zijn dus. :dance:

Enne, knuffeldraakje, het kan zijn dat mijn ei vandaag gesprongen is, maar eerder niet… liep vanmorgen namelijk krom van de eisprongpijn.

Ach, maandag klussen, woensdag een springend ei is in principe kans… dus hier laat ik het maar bij, haha. Nog geen rare fratsen hoor… :slight_smile:

Anders gewoon fijn volgende ronde weer een kans!

Ha meiden,

wat een lieve reacties allemaal en zo ontnuchterend. Zoals julle het schrijven, voel ik me ineens helemáál niet meer te oud en heb ik er weer helemaal zin in :mrgreen:

Knuffeldraakje, wat goed zeg, die keurige cyclus, mét ei! Wie weet wat er in de volgende ronde allemaal weer voorbij komt vliegen (ooievaars hopelijk!)

Tierr, wat heerlijk, nog zo jong :wink: Zou willen dat ik nu ook 25 was met alles wat ik nu weet (maar ja, dan zou het leven nooit meer eerlijk zijn). Meid, geniet van alles wat er nu gebeurt! Het is een prachtige leeftijd. Gaan jullie voor een eerste kindje?? En trouwens; veel beterschap nog!!

Aapie (wat een grappige nickname :lol: ) wat heerlijk, lekker op vakantie en laat de vakantieroes dan maar zijn werk doen. Wat een mooie kids heb je. De foto van Dean in je avatar is echt om te smelten :inlove: :oops: :inlove:

Zoon was destijds in 1x raak. Ik stopte met de pil (dacht dat het nog wel járen zou duren en zat na 7 weken wezenloos met een positieve test op de wc. Was er toen nog niet zo aan toe en heb het allemaal niet zo helder beleefd. Wil het daarom ook graag nog een keer overdoen)

Gaby, succes met klussen en Thomas de trein is vast heel erg leuk!

Iedereen genieten van het weekend en ik hoop binnenkort toch mijn ei nog ergens te vinden :roll: 8) :smiley:

MM

Ach Tierr, zie net dat je al een kindje hebt, sorry! :oops:

MM

oh ja slijm en tempen. Klinkt heel bekent van vorige keer. eigenlijk hoopte ik dat het dit keer gewoon raak zou zijn, zonder al dat gedoe. Maar goed nog maar een ronde zo proberen en daarna ga ik inderdaad het tempen maar weer uit de kast halen. Stom als je dan eenmaal besluit, dan duurt het meteen weer te lang voor je gevoel. Eigenlijk heb ik helemaal geen haast, maar toch. Is dat voor jullie ook herkenbaar. Je kunt niet een beetje zwanger willen worden.

Heey meiden.

Hier weer f een telefoon-reactie (bijvoorbaat al excuses voor de typefouten… Corrigeren is zo lastig nu :wink: )

@tierrr hoe is het met je kuurtje? Helpt t al?

@MM wat leuk dat je voor een 2e gaat. Ik ken genoeg vrouwen boven de 40 die nog zwanger zijn of zijn geweest. Super juist! Wat ik om me heen zie is juist die vrouwen is dat juist die vrouwen veel bewuster voor een kind kiezen. Dingen als carriere maken en andere levensdoelen zijn al grotendeels gehaald. En zijn veel meer als ik bijvoorbeeldbezig met hun kinderen. Nou weet ik ni of dat voor jou persoonlijk ook geld. Kan je verhaal nog niet lezen terug bladeren in topics lukt zo lastig met mn tel.

Mn tante (42) is 2 weken geleden bevallen van haar 1e kindje. Het enige nadeel was alleen wel dat zwanger worden voor haar moeilijker was en dat het medisch wat meer consequenties had. Ze had veel meer echos als standaard is (alleen maar fijn natuurlijk) en dus wat meer onzekerheden. Ook herstellen na de bavalling zie ik dat bij haar langer duurt. Maar t mannetje is kerngezond! Hopelijk ben je snel zwanger!

Komen er nog meer aprilstoppers??

Hier nog steeds erg vermoeid van al het verbouwen. Er wordt druk gewekt aan mn keuken en t weekend wordt t plafond gespoten. Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Merk dat nu in 1 huis wonen meer rust brengt voor liv. Ze slaapt hier veel beter (moet ik niet te hard zeggen natuurlijk) kan niet wachten tot de tijd aanbreekt datvik niet steeds meer weg moet met haar. Maar gewoon eens een paar dagen huis kan blijven. Voorlopig moeten we steeds ergens anders eten.

Xx

Hallo!

Mag ik meedoen? Ik ben eind mei gestopt en hopen op een tweede. Heeft voor ons niet zoveel haast, we kijken wel. Bij Sean was ik binnen 3 maanden zwanger. Het enige vervelende is dat ik nu een gebroken nekwerveltje heb. Toen we laatst gingen oefenen, deed mijn nek zo’n pijn, dus toch maar heel voorzichtig doen of even niet…

Enerzijds lijkt het me weer super om zwanger te zijn, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe ik dat moet doen met Sean. Toen ik zwanger was van Sean kon ik af en toe nog gaan liggen toen ik zo moe was in het begin vd zwangerschap. Als ik dat nu zou doen dan is mijn huis half afgebroken door dat kleine aapje.

@dolfijntje wrote:

Stom als je dan eenmaal besluit, dan duurt het meteen weer te lang voor je gevoel. Eigenlijk heb ik helemaal geen haast, maar toch. Is dat voor jullie ook herkenbaar. Je kunt niet een beetje zwanger willen worden.

Herkanbaar inderdaad. Normaal gesproken zouden wij er nu eigenlijk nog helemaal niet per se voor gaan. Alleen ik wilde sowieso niet aan de anticonceptie, omdat het bij de eerste vrij lang duurde. Dus toch maar gestart. Maar dan wil je ook ineens graag!

Mell, lijkt me inderdaad vermoeiend dat verbouwen… wordt het wel mooi allemaal?

RainbowR1, welkom! Ik denk dat het inderdaad een andere zwangerschap zal worden dan de eerste, maar als je niet een gigantische probleemzwangerschap hebt, redt het zich allemaal vast wel! Daar ga ik ook maar vanuit in elk geval. Ik bedoel: zoveel vrouwen hebben het zo gedaan! :slight_smile:

Hier slaat de kuur gelukkig goed aan, voel me direct veel beter!! :dance:

Goedemorgen.

@rainbow. Welkom bij de meistoppers. Wat een leuke naam heeft je zoontje. Een naam war wij ook hebben zitten denken.

Hoe kom je aan een gebroken nekwervel zeg? Een ongeluk gehad?

Een 2e zwangerschap is idd anders dan een eerste. Je hebt idd wel minder tijd om even lekker te gaan liggen.

@mell. Ik kan me voorstellen dat in 1 huis wonen meer rust brengt voor Liv. Wordt ze nu ook minder vaak wakker `s nachts?

Wat betreft het zwanger willen worden…,hier heel typisch…ook helemaal geen haast. Bij de 2e wilde ik dat het zo snel mogelijk raak was. Toe was het raak, ging het mis. En hoopte toen helemaal dat het snel raak was. Nu nemen we de tijd…

Ik ben wezen mountainbiken. Een collega die voor mij reed viel tijdens een afdaling, ik schrok daarvan en ging vol in de remmen waardoor ik over de kop sloeg. Toen bleek ik dus een nekwerveltje te hebben gebroken naast helemaal bont en blauw te zijn :S

Oeps… heftig hoor… wanneer gebeurd?

Afgelopen vrijdag. Gelukkig is het een mooie breuk, dus hoef geen kraag ofzo om :wink: Maar mag voorlopig niet sporten en moet rustig aan doen. De ergste pijn is gelukkig ook al weg, dus het kan vanaf nu alleen maar beter gaan (zolang ik geen gekke dingen doe).

Oh oke, maar dan is het natuurlijk ook niet zo gek dat het zeer doet met oefenen… hoop dat het snel beter gaat!

Ha meiden :slight_smile:

leuk Rainbow, nog een stopper er bij! Wel auw van dat fietsen :frowning: rustig aan dan maar, maar heel voorzichtig oefenen kan vast geen kwaad :oops: Leuk dat je weer zwanger wilt zijn. En dat het anders zal zijn, kan ik nog niet over meepraten :slight_smile:

Mell, wat heerlijk om te horen van al die ‘ouwe moeders’ :smiley: dat doet goed! Ik denk dat ik zeker veel bewuster met nr 2 om zal gaan, ik hoop dat je mijn verhaal straks op je gemak kunt lezen, na de verbouwing. Suc6 nog even met die vervelende laatste loodjes!

Wens je tante maar sterkte met opknappen en wat fijn dat het mannetje helemaal perfect is! Met dit soort dingen houd ik in mijn achterhoofd heel erg rekening. Dus ik denk dat dit dan ook bewuster gaat. Maar zo fijn om zo’n posi verhaal te horen! Thnx :mrgreen: Super!

Haha dolfijntje, een beetje zanger worden,… :mrgreen: nee, volgens mij bestaat dat niet hoor. Toen ik eenmaal wilde, was ik ook niet meer te houden. Dan wil je het liefste gisteren een positest! Succes en samen worstelen we ons wel door broertje-ongeduld heen hoor!

Mijn ei is nog altijd zoek, maar we klussen er lekker op los en zien wel waar het toe leidt :oops: :wink: :oops: Je weet maar nooit :inlove:

:thumbup: en :-* MM

Zooo… eindelijk heel het topic gelezen! Wat leuk dat een van onze groep al zo snel zwanger is geworden!

@ mamerijntje: met zwangerschapsyoga was er een as moeder die 43 was, dus het kan gewoon wel hoor :wink:

Zelf ben ik trouwens net 32 (ik zeg nog vaak 31 :stuck_out_tongue: ).

Verhuizen terwijl je hoogzwanger bent lijkt me erg zwaar. Wij gingen verhuizen toen Sean 3 maanden was (was ook zwaar). We zijn nog steeds niet klaar. Het huis werd dan ook helemaal kaal opgeleverd (nieuwbouwwoning). We zijn nu telkens aan het kijken waar onze prioriteiten liggen. Zo hebben wij 2 badkamers :slight_smile: , maar we hebben nog maar 1 badkamer verbouwd omdat wij ook een bootje wilden :oops: (wonen aan het water). Verder is de studeerkamer ook nog niet helemaal klaar. Ach, dat komt allemaal wel en als blijkt dat ik snel zwanger ben, zal dat alleen maar meer motiveren om alles klaar te maken.

Vandaag trouwens heerlijk op de plassen gevaren. Het enige jammere was dat Sean al snel uitgekeken was op stil blijven zitten waardoor hij het op een schreeuwen zette :?

Sean kan nu steeds beter lopen, hij durft steeds vaker los een paar stappen te zetten. Vandaag ook lekker geoefend in het gras en hopelijk kan hij op de bruiloft van mn schoonzusje haar de ringen geven :inlove: