Goedemorgen,
@mm ik geloof je meteen als je zegt dat je de positieve verhalen van oudere moeders in je achterhoofs houd.
Mijn tante heeft ook op 41jarige leeftijd haar tweede destijds gekregen. Is ook gezon
Het bewuster meemaken van een zwangeeschap/kindje deed kk bij dean ook al veel meer. Denk dat leeftijd daarin geen rol soeelt. Mogelijk wel de opvoeding door de ervaring die je in het leven hebt opgedaan.
@rainbow. Jeetje…volgens mij zou je met zo`n dergelijke val normaal gesproken veel meer letsel hebben. Denk dat je dus best wel van geluk mag spreken. Al is een gebroken wervel natuurlijk niet niks. Hebben ze je een i dicatie gegeven hoelan het herstel er van gaat duren?
Fijn weekend
Hee hallo, daar was ik weer een keer… Wat leuk zoveel dames erbij! Gezellig!
Hier gaat alles gelukkig helemaal goed. Ik heb woensdag mijn eerste echo! Vind het heel spannend en ben erg benieuwd naar die kleine frummel!
De kwaaltjes zijn goed aanwezig (moe, moe, moe, moe! En met vlagen behoorlijk misselijk) Vandaar ook dat ik minder op k.o.k. ben.
Ik duim nog steeds dat het bij jullie allemaal ook snel raak mag zijn! En dat er een boel mooie babies gemaakt gaan worden! :inlove:
Ha Miekjuh, nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En zo snel :lol: :lol: dat had ik bij nr 1 ook. Vergeet niet te genieten hoor, want voor je het weet, is ie er uit gefloept :mrgreen:
Hopelijk mogen we met zijn allen snel volgen en kunnen we samen over zwangerschapskwaaltjes kletsen.
Hoop dat je vermoeidheid en misselijkheid binnenkort verdwenen zijn.
Hier doet mijn ei zich langzaamaan aan Mijn borsten beginnen weer wat te ‘pieken/jeuken’, mijn onderbuik voelt gevoelig en werd vanochtend beroerd wakker (misselijk). Sinds ik met pil gestopt ben, zijn dit zo’n beetje mijn ei-klachten
Lekker aan de klus dus :inlove:
Rainbow: jullie ook succes met klussen (in en om je nieuwe huis! )
Ik :thumbup: voor ons allemaal en hoop dat we snel weer een roze wolk mogen begroeten!
Fijn weekend verder en groetjes, MM
Pfff gewoon nog steeds ongi…Zelfs voorheen nooit langer dan 5dgn. En dan had ik eind dag 3/ begin dag 4 genoeg aan een inlegkruisje. Nu gewoon nog steeds een tampon :shock:
Zou dit het begin zijn van een goede cyclus? I hope so.
@Mieke. Ooooh die moeheid…Vervelend he! En dat misselijke gevoel :sick: 'T is voor een goed doel
@MM Succes met klussen…
Pffff… gister overgegeven en nu nog steeds niet echt lekker.
Zou het…??? Of heb ik gewoon iets verkeerd gegeten?? We zullen het vanzelf merken!
@miekjuh: ja misselijk en vermoeidheid hoort erbij! Bij mij was het na 3 maanden al stukken minder. Dus ff doorbijten, het is voor een goed doel!
Hee, rainbow, wat spannend! :shock: :think: :roll:
Zit je al tegen of over je nod??? Hoop voor jou dat je overgegeven hebt van zw en niet van verkeerd eten :mrgreen:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
uhhhhh ik duim dus voor je 8)
:mrgreen: MM
Hey Aapie, hoe ist met de :evil: zijn ze er nog steeds? Of nu toch minder. Hoop voor je dat je regelmaat terugkeert.
Miekjuh, volhouden meid, je krijgt er iets moois voor terug (‘volhouden’,… alsof je daar een keus in hebt,… :wall: domme MM, in elk geval, ik bedoel dus,… nou ja dat snap je vast :mrgreen: )
Bedankt Aapie :oops: we klussen er maar lekker op los :inlove: Heb denk ik vandaag wel een springend eitje. Heb ontzettende onderbuikpijn. Geen krampen ofzo, maar ‘zwaar en drukkend’ gevoel. Ovutest gaf een lichte streep gister. Test eind vd middag nog eens, maar voor mijn gevoel zit ie er echt wel.
Mijn gevoel zegt ook dat het toch (nog) niet gaat gebeuren. waarom ik dat denk/voel, weet ik niet, maar het gevoel is er gewoon. Tja, dat geeft wel wat rust, maar ik weet ook dat ik buiten zinnen van blijdschap zou zijn als ik zwanger blijk te zijn. :dance: dus stiekem blijf ik maar hopen en bidden
En de rest,… hoe is het met jullie???
Fijn weekend verder :mrgreen: en knuffel voor iedereen
MM
Oe RainbowR1, spannend hoor!! Inderdaad, wanneer is je NOD?
MM, wat vervelend dat je het gevoel hebt dat het niet gaat lukken…
Maar ik duim gewoon met je mee hoor!!
Hier alles ok. Kuurtje is goed aangeslagen.
En ik durf te wedden dat mijn ei woensdag overdag gesprongen is, dus met maandagavond geklust toch nog wat kans. Nu maar wachten op NOD, duurt nu al lang… Wil toch best wel graag… :roll:
En rainbow…hoe voel je je vandaag? Nog steeds misselijk?
@tierrr…genoeg kans toch als je twee dagen voor je ei hebt geklust
Hier zijn de :evil: vertrokken. Dus nu officieel op naar de 1ste ronde :mrgreen:
Hoe is het met de rest?
Ha ladies,
een nieuwe week, nieuwe kansen :mrgreen:
Ha Aapie, fijn dat je nu de :evil: kwijt bent en voor de eerste échte ronde kunt gaan! :thumbup: :inlove: :thumbup: Succes dus. Leef met je mee :oops:
Tierr, lekker dat je weer opgeknapt bent en de kuur is aangeslagen. En die zwemmers zijn er vast op tijd aangeland hoor Hopelijk komt er een mooi kampioentje uit
Rainbow, hoe is het met de misselijkheid? En je nod? Ben benieuwd,…
En hoe is het met de rest???
Hier alles rustig. Heb nog lichte ei-klachten, verder alles o.k. Test vanmiddag nog maar eens even op ei, maar heb het idee dat ie gisteren weggesprongen is En dan maar hopen dat ie iets tegen komt dat blijft plakken
Voor de rest een lekkere saaie maandag (ben vrij op maandag), waarop ik eigenlijk van alles en nog wat zou moeten doen (huishouden e.d.) maar er over het algemeen vrij weinig uit mijn handen komt.
Ben weer ongeduldig aan het worden (merk ik zelf). Hebben jullie dat ook, dat dit (zwangerschap) altijd in je achterhoofd zit en van die kleine stemmetje geeft, waar je soms helemaal naar van wordt? Ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken :naughty: :doh: :naughty: maar merk dat ik na ei heel ongeduldig word en daar soms wel eens een prikkelbare bui aan over hou,… hoe dom kun je zijn :wall:
Tips om hier mee te dealen zijn van harte welkom :thumbup: en ik snap dat ik beter iets anders kan gaan doen als ik zo’n bui aan voel komen, maar dat bedoel ik niet :mrgreen: :mrgreen:
Knuffel MM :-*
Ja, ben nog licht misselijk. NOD is pas 21 juni dus nog ff geduld Dat zou een goede grap zijn als ik in 1x zwanger zou zijn geworden. Want heb op dit moment nog te veel last van mn nek om nog een keer te “klussen” :?
Hoi ladies,
Wat een gezelligheid hier!
Lekker aan de kwebbel allemaal.
Hier is een 3e kind weer als discussie punt opgelaait, dus ff niet ws.
Fijn dat alles goed is Mieke. Dat intens moe zijn ken ik idd.
Nou groetjes :mrgreen: :mrgreen:
He…hoezo dat Gaby? Van jouw kant of vanuit je man twijfels? Lastig hoor. Al heeft mijn man soms ook wel eens zoiets van…jeetje, je zal maar 3van die drukke kinderen hebben. Om over de kosten diet te spreken. Toch staat hij er gelukkig nog volledig achter.
Ik hoop voor jullie dat de twijfels en discussies snel duidelijkheid geven over het wel of niet gaan hoe een derde.
@rainbow. Das wel heel vroeg als je nu al misselijk zal zijn. `t kan wel, maar dan zou je nu al minimaal 4 wk zwanger moeten zijn lijkt mij.
@de rest…hoe is het net jullie?
Hier alles prima. Al loop ik vandaag met een hoofd die niet prettig aan voelt. En ik moet eigenlijk nodig wat in huis doen. Kan me er alleen niet toe zetten.
Fijne dag allemaal!
@aapie wrote:
@rainbow. Das wel heel vroeg als je nu al misselijk zal zijn. `t kan wel, maar dan zou je nu al minimaal 4 wk zwanger moeten zijn lijkt mij.
Hoeft niet hoor. Ik was tijdens mijn 1e zwangerschap met 3 weken ook al misselijk!
He Gaby, wat vervelend.... :hug:
@Tierrr wrote:
@aapie wrote:.
Hoeft niet hoor. Ik was tijdens mijn 1e zwangerschap met 3 weken ook al misselijk!
g:
Das ook al vroeg zeg!
Maar rainbow is dan wel heel erg vroeg. Haar nod is pas 21juni. Nu dus nog 14dgn te gaan
Haha, nu je het zegt! Da’s dan wel érg vroeg ja, haha.
Hoi dames,
Vandaag eindelijk goed nieuws!
Manlief heeft de knoop door gehakt, we gaan nu echt officieel voor een 3e!
Het wel doen of niet doen is nu klaar, we gaan er voor.
Dat is mooi… eieren weg deze maand haha.
Nou ja ben allang blij, steeds denken dat het gaat gebeuren en dan weer afhaken is ook niets. Anyway, al nieuwtjes hier en daar?
Doei doei
De NOD is als ik uitga van vorige maand. Alleen ben ik soms om de 3 en soms om de 4 weken ongesteld. Anyway ik denk dat het vals alarm was, want misselijkheid is weer gezakt. Wrsch gewoon wat verkeerds gegeten! Overigens was ik bij Sean ook al met 3 weken echt misselijk!
Fijn Gaby dat jullie de knoop hebben doorgehakt! Op naar een derde kindje!
fijn gaby. goed nieuws
hier nog druk aan t verbouwen. mn cylus ook maar f afwachten. snap er weinig van na t verwijderen van de mirena.
kom weer uitgebreider terug als ik weer gewoon inet heb
xx
Fijn nieuws gaby! Eijdelijk echt duidelijkheid…en eindelijk echt aan de klus…bij deze dus nogmaals heel veel succes met het maken van een brusje :mrgreen:
@mell…pfff ik geloof dat ik gek zou worden van al dat geklus in huis… hopelijk is het snel af.
@rainbow…hoe dan ook…al zou de misselijkheid komen door verkeerd eten…het zou natuurlijk super zijn als je binnenkort misselijk bent door hormonen :mrgreen:
Hier alles zn gangetje. Hopelijk ga ik deze maand mijn ei spotten