Ga je ook testen? :roll:
Ik reageer niet zoveel, ben zooo moe…
Meneer heeft zo ontzettend veel last van lucht in zijn buikje, dat onze nachtrust al weken naar de knoppen is… :?
tierrr wat zielig voor je mannetje! (en voor jullie natuurlijk ook erg vervelend!!)
ja k vind het wel heel spannend!
heb met mezelf afgesproken dat als ik donderdag nog niet ongesteld ben dat ik dan 's avonds een test haal (moet de hele dag werken) en dan vrijdag ochtend de test doe, maar verwacht nog steeds dat het wel gewoon komt! haha
Heey meiden.
Mieke spannend hoor!!!
@ tierrr ahh zielig buikpijn he. Succes ook met de nachten.
Ik ben nu met bewonersvakantie. Vlak bij assen. Heb t echt leuk. En vooral de nachten zijn heeeerlijk rustig. Haha.
Liv heeft t wel moeilijk hoor. Ze mist mij en ook dr melkie. 1 e nacht dr vader flink bezih gehouden. Hopelijk ging t vannacht beter.
Kloven gaat redelijk. 2x per dag. Zon 80-100cc vind het we netjes aangezien ik al een jaar ni kolf.
Medicijnen heb ik weinig last van gelukkig
xxmel
Ja, is echt heel sneu. Ach gosj, dan ligt ie 's nachts in zijn bedje, zie je die oogjes dichtvallen en dan een paar tellen later slaat ie zichzelf weer wakker omdat ie pijn heeft in het buikje…
En zelf had ik het gisternacht ook even helemaal gehad… kijk, een nachtvoeding zou ik nog niet zo erg vinden, maar uren met een kind met pijn op je arm is niet leuk… zeker niet 's nachts.
Gelukkif afgelopen nacht een redelijke nacht; er 3 keer uit gemoeten, maar steeds viel ie snel weer in slaap. Pff, even bijgetankt dus, daar was ik aan toe!
Jee, vrijdag pas testen, wat doe je ons aan…
Hihi, ik merk aan mezelf dat ik weer helemaal in die testflow kom, haha! :mrgreen: Maar ook verstandig om nog even te wachten hoor. Ik had die instelling ook altijd wel.
Idd rustig hier. Al maak ik me daar ook schuldig aan :oops:
@Mieke. Jeetje nog steeds niet ongi! Dat wordt dus spannend deze dagen zeg!
Hopelijk ben je de eerste met een posi test.
@Tierr. Ooh vervelend zeg van je mannetje. Heeft hij iets nieuws te eten gekregen?
@Mell. Wat fijn dat je het naar je zin hebt op bewoners vakantie. Nog 2 daagjes.
Ik snap best dat Liv hier heel erg aan moet wennen. En vooral omdat mama haar 's nachts niet kan troosten.
Knap hoor dat je nog steeds kolft.
Hier een paar rare daagjes. Afgelopen maandag de verhuizing naar ons nieuwe ziekenhuis. het is echt ontzettend mooi geworden. En ondanks dat ik nog maar net in een nieuw team werk voel ik me al aardig op m’n plekkie.
Hopelijk ga ik hier de komende jaren met plezier werken.
Verder de afgelopen dagen wat buikpijn gehad. Beetje zo’n zeurend ik-moet-ongesteld-worden buikpijn. Nu is het inmiddels weer over. Dus misschien had ik toch niet 1,5wk geleden een eisprong.
Even wachten hoe en wat.
@aapie wrote:
@Tierr. Ooh vervelend zeg van je mannetje. Heeft hij iets nieuws te eten gekregen?
Nou, we zijn toevalllig net anderhalve week geleden begonnen met bijvoeding (rijstebloem en fruithapjes) maar deze problematiek speelt echt al weken... daar kan het dus niet aan liggen.
Nu is hij een poos terug wel overgeschakeld van speciale dieetvoeding voor bij koemelkallergie naar gewone voeding, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat deze verschijnselen op dat moment begonnen zijn.. :think:
Misschien toch maar eens naar de huisarts. Hij heeft namelijk ook een medische geschiedenis met operatie aan de maaguitgang en verdenking op koemelkallergie, wat uiteindelijk dus niet zo blijkt te zijn. Maar juist omdat ik er al zo vaak ben geweest, durf ik er niet zo goed heen met een 'boertjes-probleem'... :roll:
Wat fijn dat jij je al aardig op je plekkie voelt daar!! :thumbup:
@mell, wat leuk dat je op vakantie met ze mee bent gegaan, jammer dat de kinders je nu zo missen. Als moeder is dat niet leuk om te horen.
@tier, cina baby druppels hielpen bij ons er goed tegen krampjes. Heb je dat al geprobeerd?
@mieke, wauw spannend zeg!
Hier ook nog steeds niets… ook met mijzelf afgesproken te wachten tot vrijdag of zaterdag.
Groetjes
@Gaby30 wrote:
@tier, cina baby druppels hielpen bij ons er goed tegen krampjes. Heb je dat al geprobeerd?
Jep, al geprobeerd..
En écht krampjes zijn het ook niet.. tenminste niet zoals ie krampjes had toen ie nog een hele kleine baby was.. het is echt puur en alleen vastzittende lucht.. :?
Heb de vpk van het cb gesproken en afgesproken dat we de dr Brown fles een week proberen en mocht het dan niet beter gaan, naar de huisarts, want ze vond het niet normaal..
Jeetje, spannende tijden voor iedereen hier dus, leuk!
Zijn jullie de vorige keer makkelijk zwanger geworden?
Hoi Tier,
wat voor fles gebruik je nu dan?
Zielig voor je kindje, en voor jullie vervelend ook uiteraard met die gebroken nachten!
Bij onze dochter was het een ware toevalstreffer.
We wisten dat we zwanger wilden worden, maar hoe en wanneer wisten we niet. Ook wist ik niets van cyclussen enz. Wel wist ik dat we na 1x zwanger waren.
Bij zoonlief hebben we bijna niets aan het toeval overgelaten. Ovulatie tests in huis gehaald en ‘het’ 5 dgn lang veelvuldig gedaan (wel met lol en plezier :inlove: )
Nu maar even zien, wil er niet te veel aandenken, aangezien mijn cyclus nog steeds voor veel verrassingen zorgd.
De testen werken bij mij ook nooit direct vanaf de 1e NOD. Bij mijn zoon kwam de 1e streep ook pas na 2 wkn + 5 dagen ná conceptiemoment. Daarom wachten we nu ook maar zolang mogelijk, om onnodige teleurstellingen en kosten te besparen.
Groetjes
Bye bye!
hoihoi!
ik kom ook even langswaaien. Vanavond reageer ik even op iedereens berichtjes want heb nu niet zoveel tijd.
Hier volgens mijn tempjes wel een ovulatie geweest maar de bmm en de hele huishouding daar kloppen er niet mee… Mocht het zo zijn geweest dan deze maand een OD en geen NOD in ieder geval :roll: . Alhoewel ik denk ik meer op de bmm kan letten aangezien mijn slaappatroon niet echt stabiel is (om de 2 dagen, uitslapen tot 11, en dan weer 9 uur) maar wel redelijk dezelfde uren. alleen door veel afspraken laatste tijd is ook dat niet zo stabiel geweest. de temperaturen vliegen dus best wel heen en weer.
Als de temp klopte dan was mn eitje 3 dagen geleden op dag 13. maar als ik op de bmm afga dan is het eitje vandaag of morgen. ik hoop dus maar op dat laatste haha
Tot later! Groetjes :mrgreen:
Hier ook even een snel berichtje van mij, Ik heb vanmorgen een test gedaan!
Ik dacht nog steeds van oh, het komt wel, maar dacht als ik een test doe, dan is de twijfel weg en komt de ongi misschien wel gewoon…
De test was binnen een paar seconden :shock: al heel duidelijk positief! :shock:
Morgen voor de zekerheid een extra test, want ik geloof het nog niet! :oops:
Heb nu heel dubbel gevoel… ben voorzichtig aan erg blij! :inlove: Maar vind het ook echt super eng! Wel heel ‘echt’ in eens!
Liefs mij
Zal vanavond even verder reageren, en natuurlijk ff foto van de test plaatsen in t sf!
Waaaauuuw!!! Gefeliciteerd! :inlove: :dance:
dat is even snel zwanger worden!!! Super!!
Jeeeeee stiekem even testen en dan ook nog positief!! Super zeg, da’s nog eens snel!! Gefeliciteerd! En geniet ervan, ondanks dat het spannend is! Het is zooo bijzonder! :inlove:
waauw mieke wat een super nieuws, lekker zeg zo snel zwanger worden, ik ook steeds gehad,fijn als dat zo goed gaat :inlove: :inlove:
dankjulliewel voor de lieve reacties
ik begin het hier nu zelf ook een beetje te geloven…
heb zonet de 2e test gedaan, en ook deze was binnen een minuut al hartstikke duidelijk! :inlove:
(foto staat in het SF)
nu moet ik internet afspeuren voor alles wat ik nu moet doen, afspraak maken voor eerste echo?? moeder voor moeders wil ik wel doen, dus contact opnemen met hun… verder? ik heb geen idee… moet ik nu al de verzekering inlichten? jullie weten vast wat ik verder nog moet doen…? :oops:
pffff heb de heledag zo’n zenuwachtige kriebel in mijn buik en het gevoel dat ik rond stuiter… haha verder voel ik me goed, afentoe 'ongesteldheids’steken maar ik hoorde al dat dat er bij hoort. (ben alleen steeds bang als ik ga plassen dat dan blijkt dat ik ongi ben ofzo :? door die steekjes de heletijd )
mijn vriend kan het ook nog niet helemaal bevatten… het is wel sneller dan dat wij hadden durven hopen (ik ging er maar vanuit dat we nog wel een paar maanden bezig zouden zijn voor het ‘raak’ zou zijn!)
:inlove: maar we zijn zo blij :inlove: :mrgreen:
ik hoop zo voor jullie dat het bij jullie ook snel raak is!!! :-*
ooh en sorry dat ik nog steeds niet op jullie heb gereageerd! maar mijn hoofd zit nu ff zo vol! ik doe het snel!! xxxx
Haha, geeft niet joh, het is ook zo ontzettend veel voor in je hoofd, het is zoooo bijzonder! Heerlijk!!
Je hoeft de eerste tijd niet veel te doen, hoor! Afspraak met MvM maken inderdaad. En evt alvast een afspraak voor een intake bij de verloskundige. Die heb je over een aantal weken.
En het is altijd goed om op tijd te zijn met het regelen van kraamzorg, maar dat kan ook pas mooi over een aantal weken hoor. Geniet eerst maar ff van je wolkje!
Hoi Mieke,
wauw gefeliciteerd haha!
Wat super snel zeg, jeetje.
Hier ook nog geen menstruatie, we wachten af.
Morgen ws testen.
Regelen? Eerst lekker genieten, moeders voor moeders is inderdaad een mogelijkheid, ff bellen.
Verder vk bellen en ha, maar dar heb je nog zeeën van tijd voor hoor.
Die verzekering kan nog 8 maanden
Ik zou zeggen; lekker shoppen :lol:
doeg!
Whoesh!! das een mooi bericht om te lezen als je net wakker wordt!! :inlove:
Gefeliciteerd meid!!! Geniet van die heerlijke roze wolk!
En wat de anderen al zeggen: regelen? nee joh! eerst genieten :mrgreen: Alleen mvm is fijn als je daar snel bij bent! vk en dergelijk zou je eerste afspraak vaak pas met 10 weken zijn. (soms eerder soms later nog). Maar tis net wat jij wilt;-) als je dat nu al wil doen kan het vaak wel
Geweldig zeg!!
Hier ondertussen doro de temp van vandaag ook het eitje weg haha. zoals ik al dacht matchte het al niet met de bmm dus logisch. we zullen zien hoelang het duurt Wel gister wat spotting en ei-klachtjes van krampen dus wie weet
GOEDEMORGEN!
Vanorgen hier de vlag uit, letterlijk.
Want ik zit weer helemaal onder de huiduitslag.
Na 1 r en 9 maanden eindelijk een uitnodiging van de gyn gekregen.
1st Daar ff op onderzoek uit voordat we nu sereus aan de arbeid gfan.
Groetjes en een fijn weekend allemaal.
Wij gaan hier lekker feesten vandaag.
Doeg!
@tierrr: hoe gaat het nu met je mannetje?? wordt het al wat beter??
@mell: al terug van de bewonersvakantie?? hoe is het je bevallen, was het te doen zonder je dochtertje?? en voor haar zonder de bv?
@aapie: wat fijn dat je je wel op je plek voelt in het nieuwe team! wat kan je je daar dan druk om maken he… dat heb ik ook altijd :eh: en meestal komt het dan allemaal wel goed of valt het uiteindelijk heel erg mee.
@gaby: :inlove: goed nieuws dus! vervelend die huid uitslag… veel last van??
@knuffeldraakje: spannenddddd! :mrgreen:
ik heb gisterochten de VK gebeld. mag woensdag 8 juni al voor intake komen… leukleuk!
ben als het goed is nu 5 weken en 1 dag. uitgeteld op 20 januari 2012!!
gisteravond hebben we het mijn ouders verteld. heb een vaasje met muisjes (roze en blauw met wit) en een kippenei met een strikje er om heen met daarop geschreven t.h.t. 20-01-12 er in. zal ff foto op sf zetten
vanmorgen op de zelfde manier bij mijn schoonouders verteld! die kwamen terug van vakantie en hadden wij op gehaald van het station en naar huis gebracht. we hadden het vaasje op de salontafel gezet.
bij allebij de ouders erg verraste gezichten en hele lieve/leuke reacties!! :inlove:
heb vandaag van mijn moeder al kadootjes gekregen! ze kon het niet laten… een schattig klein shirtje en broekje maat 62, 3 spuugdoekjes, slofjes en een tijdschift.
ze moeten van ons hun mond nog dicht houden, want ik wil het mijn broertje en zus pas vertellen als ik de echo gehad heb en we zeker weten dat het goed is. ze vinden het wel moeilijk, dus heb maar gezegt dat ze elkaar maar moeten bellen als ze er over willen praten! haha (is voor allebij eerste kleinkindje)
verder heb ik nog niet heel veel kwaaltjes (hoop dat het zo blijft!! :mrgreen: ) nog steeds afentoe die krampjes, gevoelige borsten, als ik me durk / zenuwachtig maak dan wordt ik misselijk en als ik honger heb heb ik na 3 happen geen zin meer… maaar dat heb ik er natuurlijk allemaal voor over!
xxx :-*