nou een meid die ik ken vertelde me dat zij het had gehad, en wat haar klachten waren, en toen bedacht ik me die klachten heb ik ook al jaren , dus voor de zekerheid maar een uitstrijkje laten maken, voor mijn gerust heid, helaas was de uitslag bijna pap 4 dus ik heb mazzel gehad
ik hoop inderdaad dat 2011 ons wat meer geluk brengt :inlove:
Jeetje, heftig hoor… gelukkig goed afgelopen! :hug:
(Wat waren die klachten dan, als ik vragen mag?)
Pff, nou, ik ga naar bed, heb de puf eruit!!
vaak tussentijds bloedverlies
veel witvloed
pijn bij intiem zijn
bloedverlies na het intiem zijn
dat waren een beetje de klachten , en voor elk van die had ik wel een idee waar het vandaan kon komen, behalve toen ik na het intiem zijn bloedverlies kreeg , dacht ik dat kan niet , toen brande er pas een lampje
pegje welkom hier in de club!!!
Jeetje wat heb jij ook al allemaal meegemaakt zeg!! :shock:
Hopelijk gaat 2011 jullie weer een prachtig kindje geven en gaat alles nu echt goed verlopen
(over pap gesproken… ik moet ook volgende maand weer, nog steeds niet gebelt :doh: )
Pegje…join the club!
Ik hou het even kort. Zit even niet zo heel erg lekker in m’n vel. Nogal veel aan m’n hoofd doordat vandaag mijn laatste werkdag in mijn huidige team is, maandag de verhuizing van het oude zkh naar het nieuwe en ik dus in een nieuw team kom te werken.
Ik merk dat ik de afgelopen maanden op m’n werk nog niet heb kunnen afsluiten. Daardoor voel ik me wat rot.
Hopelijk komt dat snel weer goed!
Kom morgen weer kletsen :-*
Heey meiden.
Wat is t stil hier!
Ben zelf aan het werk nu. Kom morgen wel weer kletsen
xx mel
ik heb niet zoveel te vertellen afwachten op een stijging in de temperatuur haha, zowel buiten als bij mij :mrgreen: leek erop dat er een eitje aankwam maar toch niet… achja we wachten geduldig af he;-)
de beide kids lopen nu los hier :inlove: alhoewel alleen als ze zin hebben hihi maar toch
verder weinig te melden, nog steeds veel drukte met geregel en gedoe :roll: rondom het oude huis en de kids natuurlijik
@Aapje, gaat het alweer een beetje?
@Pegje, wat een mazzel dat je zelf zo oplettend was zeg!
Hoe staat het met de anderen?
Iedereen driftig in de weer met thermometers etc. Of valt het mee?
Heeft het bij jullie ook zo heftig geonweerd vld week? Hier sprongen zelfs de stoppen er uit!
Mijn OD of NOD is morgen volgens mijn menstruatie app kalender haha handig ding hoor kan je alle activiteiten direct registreren :-* :-*
Lig nu lekker in bedje zo slapen. Probeer mijn hoofd beetje leeg te maken en er niet te veel aan denken maar ja haha dat gaat nu eenmaal niet zo makkelijk!
Wie weet tot snel.
Doei doei
Gaby!!
Je bent de eerste met de NOD in aantocht!! Spannend!!!
Welke kalender gebruik je? specifiek een voor dit soort?
Thermo hier dus wel :mrgreen: Maar eigenlijk meer om de cyclus wat in de gaten te houden. ik heb geen idee wat ik de komende maanden moet verwachten :think: Vorige keer was het verschillend van 25 tot over de 40 dagen dus tja… ik hoop in ieder geval op goede eisprongetjes :shifty: :mrgreen:
Slaap lekker iedereen!!
Hoi Knuffeldraakje,
kweeniet uit mijn hoofd hoe de app heet, ‘Womenlog’ dacht ik.
Eigenlijk is het een 1/2 OD he? Omdat we het 2 a 3 dagen ná de eisprobg gedaan hebben.
Ga er daarom ook niet van uit, maar heel stiekem houd ik het wel in gedachte!
De symptonen zijn verschillend en lijken bij mij mega op die van een menstruatie, daarom geen pijl uit te trekken.
Het enige gekke eigenlijk is dat mijn chocolade alarm niet is afgegaan deze week, terwijl ik dat altijd wel heb als ik ongi moet worden.
Nou doei doei!
Hahaha handig zo’n chocolade alarm gaby! Wel appart dat hij niet af is gegaan…
Maar 3 dgn na je eisprong is wel heel laat. Maar goed je weet maar nooit!!
Ik heb trouwens ook womanlog op mn telefoon. En hij klopte de eerste x precies. Maar goed, ik heb vlgs mij geen regelmatige cyclus.
Toen ik zwanger wilde orden van liv ben ik na een tijd gaan tempen. Vond het wel handig. Wist precies wanneer ik ongi moest worden. Maar nu werk ik knregelmatig. En moet ik er snachts steeds uit. Dus weet niet of het nu gaat werken.
Straks al mn spullen inpakken om op bewonersvakantie te gaan. Zie er wel tegenop om liv te moeten missen. Maar als we trug komen kan ik eindelijk aan de klus!!! Als mn cyclus weer op een dag of 34 zit vallen mn vruchtbare dagen vlak na het verwijderen van die spiraal.
X
Hahaha Gaby, een chocoladealarm, geweldig! :mrgreen:
Nouja, ik duim voor je natuurlijk, al is 2a3 dagen na eisprong wel érg laat inderdaad… hoe weet jij eigenlijk dat je toen je eisprong had?
Knuffeldraakje dus aant tempen. Heb ik vorige keer ook gedaan, en daardoor ook gemerkt dat ik nooit een eisprong had. Gelukkig heb ik die nu wel en dat voel ik ook overduidelijk (man, wat doet dat zeer… :roll: ), dus ik heb goede hoop. Vind het alleen jammer dat ik niet weet hoe de kwaliteit van hubs zwemmers is, aangezien die ook niet heel goed waren. Maargoed, er zijn al wel 2 zwangerschappen mee gerealiseerd, dus wat dat betreft zou je zeggen dat het goed zou moeten komen…
Zijn er hier meer dames die de eisprong voelen?
Mell, veel plezier op bewonersvakantie. Kan me voorstellen dat het moeilijk is je meissie te moeten missen, maar toch veel plezier!! :-*
Hier vandaag lekker rustig aan!
Pegje, welkom! Gezellig dat je er ook voor gaat. Wat een spannende tijden heb je gehad! Gelukkig is het allemaal nu weer goed.
Sorry dames dat ik een poos niets heb laten horen. Maar ben erg druk geweest met werkelijk van alles!
Maar wat ik jullie even wil laten weten:
Ik had verwacht dat ik al ongesteld zou zijn na mijn laatste strip, maar nog niets wat er op lijkt! Nu ben ik de laatste strip wel een beetje slordig geweest en heb ik af en toe een pilletje vergeten… maar ik wil niet te veel hopen, en ga er van uit dat het allemaal wat langer duurt omdat ik er best veel mee bezig ben… ik had verwacht dat ik vrijdag ongi zou worden, dus ik wacht nog ff af!
Gisteren met een paar vriendinnen een dagje naar scheveningen geweest. Erg gezellig en 's avonds naar mary Poppins geweest. Wat is dat een leuke musical zeg!
Ik reageer nu even niet op jullie persoonlijk allemaal, type dit op mijn telefoon en dat is lastig terug lezen, dus als ik vanavond tijd heb ga ik dat ff doen… haha sorry
:-*
Zo, ik kom ook weer eens aanwaaien.
@Gaby. Een chocolade alarm. Die heb ik geloof ik de hele maand door :mrgreen:
Spannend hoor!!! 3dgn na de eisprong is idd laat. Maar je hebt ervoor toch zeker ook wel eens geklust?
@Mell. Jeetje…spannend hoor een paar dagen zonder man en dochter. Heel veel succes. Zie je er trouwens tegenop dat het ws het einde van de bv betekend?
@Tierr. Ik voelde voor mn ma en zwangerschap van Dean ook vaak mn eisprong. Nu nog niet gevoeld.
Hier wordt niet getempt. Behalve dat ik m’n eisprong vaak voelde merkte ik het ook aan vruchtbaar slijm.
@Knuffeldraakje. Wat goed van je jongens! Vind elke stap in de ontwikkeling altijd heel erg bijzonder.
Dean is ook weer volop bezig. Zat van de week 's nachts ineens rechtop in bed. En ging vandaag uit zichzelf in de box staan. Heb dus vandaag maar het bedje naar beneden gedaan.
@Mieke. Wanneer was je laatste pil ook al weer?
'T kan idd best dat je ongi uitblijft door stress.
Hier alles z’n gangetje. Als ik uit moet gaan van mijn laatste cyclus heb ik naar verwachting tussen 2 en 9 juni mijn nod.
Verder is mijn humeur weer wat beter. Had het vrijdag erg moeilijk op mijn werk. Maar nu gaan we op naar een nieuw team in een nieuw zkh. Een nieuwe start dus. Ik probeer het allemaal positief te bekijken.
Gisteren tegels voor de tuin besteld. Kunnen we eindelijk over een paar weken aan de slag. Hebben tegels van 1x1m besteld. Doen ook gelijk tegels over de vijver. En gaan zelf plantenbakken van steigerhout maken.
De komende tijd dus erg druk met de tuin.
Gisteren trouwens een fotosreportage van de kinderen laten maken. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Ga maar eens aan de strijk.
Fijne zondag
:-*
Leuk, van die fotoreportage!
Hier toevallig gister ook gedaan, zo’n gratis shoot van Ball Photo. Over 2 weekjes de gratis foto ophalen. En ons best doen om verder niks te kopen…
Miekjuh, toch een beetje spannend dus!
Hooooiiiiiii,
nou normaliter duurt mijn cyclus ongeveer 31 dgn.
Dus wanneer mijn ongi ruim 2 weken geleden startte weet ik dat het gaat gebeuren.
Manlief wil niet meer dat ik lekker gezellig met ovulatie testen etc. aan de gang ga. Een beetje op gevoel moet het dus en ik voel het zeker 4 of 5 dgn lang. Op het moment dat wij het gedaan hebben leek ik ook nog wel wat te voelen, maar kan ook in hoofd zitten natuurlijk.
Het is dus een beetje meten en weten maar blijft ook gokken.
We hebben het niet vlakvoor de eisprong gedaan.
Bij zoon en dochter hebben we het gewoon 5 dagen gedaan haha. Nou daar heeft hub dus geen zin meer in :sick:
Vanaf volgende maand eens wat serieuzer gaan mikken.
Nu eerst maar even afwachten wat er gaat gebeuren :think:
@ Mieke; spannend?!
@ Iedereen; morgen lekker op vakantie maar verslaafd als ik ben aan internet zal ik af en toe wel ff spieken hier op mijn phone.
doeg!
Doeg!
jaaa ik heb wat tijd gevonden om ‘normaal’ te reageren… haha
@ tierr: wat fijn dat je zo aan het genieten bent van je mannetje! erg lief die foto in het SF!! en spannend hoor, nu er echt voor gaan :dance:
@gaby: whooee je NOD komt al dichter bij nog ff geduld!
hier ben ik de schik van opa wel weer te boven. hebben het mooi afgesloten. nu alleen nog druk met mijn ouders helpen zijn huisje leeg te halen! wat een werk zeg!! (wat een rommel kan een mens verzamelen in zijn leven :eh: )
hmm afwachten dus met de pijn in de borst… hoop dat het snel over gaat en dat verdere onderzoeken niet nodig zijn!
ik heb die app. ook op mijn telefoon. zal m ook eens uitproberen!
ennee fijne vakantie!! geniet er van 8)
@mell: gefeliciteerd met de overwinning van Ajax, de landskampioen! helaas voor twente, maar ajax heeft deze wedstrijd echt goed gespeeld!
wat spannend voor Liv (en jou) de eerste keer peuterspeelzaal! gelukkig goed gegaan en vond ze het leuk.
plaats je een fotootje in het SF van het behang van haar slaapkamertje? ben benieuwd! :mrgreen:
veel plezier met de bewoners vakantie!
@pegje: jij hebt echt moeilijke tijd gehad! ik duim voor je dat het deze keer allemaal goed gaat en dat je weer een super mooi beebje krijgt!
@aapie: spannend de verhuizing met het werk! maar idd wel een nieuwe start. hopelijk zit je daar straks lekker op je plekkie in het nieuwe team met een boel leuke collega’s!
leuke plannen met jullie tuin! die hebben wij vorig jaar aangepakt… vind het heerlijk dat hij nu klaar en netjes is
@knuffeldraakje: wat goed van je boys dat ze los lopen! :dance:
van mij mag de temeratuur ook wel omhoog vind het zonnetje zo lekker haha
mijn laatste pil was zondagavond dus nu al een week terug. meestal wordt ik vrijdag (soms zaterdag) dan ongesteld. wel spannend… maar denk dat het niets is (hoop ergens natuurlijk van wel , maar dat zou wel raar zijn :oops: )
jullie gaan de foto’s van de fotoshoots toch wel showen he als jullie ze hebben?? ben benieuwd
liefs xxx
gaby spannend zeg , ik duim dat het zover is
tierrr , ik voel ook altijd mijn eisprong , mijn borsten zijn dan een week van een beetje gevoelig ,
tot super als je er na wijst vreet ik je op gevoelig
tot minder gevoelig , en dat is dan mijn eisprong week zeg maar, dat heb ik na de meiden gekregen , tis wel handig hihihi
miekjuh, spannend het zou toch wel heel fijn zijn dat je meteen zwanger zou zijn toch , :thumbup: ik duim hooor :inlove:
Nou wat is het rustig hier…
Ik ben onder tussen nog steeds niet ongesteld,wel afentoe een kramp in mijn buik, maar t zet niet door… zullen wel zien!
Xxx
miekjuh , wat spannend :inlove: