Zijn er al mei 2011 stoppers?

Mell, jij ook al vermiste touwtjes!:o bah zeg en dan ook nog eens zo lang wachten!! Als je in de buurt woonde had ik je hier kunnen aanraden. nadat de doorverwijzing niet door was gekomen ben ik er zelf langs gegaan en kreeg gelijk de week erop een afspraak. Hopelijk vind je alsnog een oplossing want 50 dagen wachttijd is gewoon te lang :frowning:

Hier alles weer op de rit, na een paar dagen vollop hormonen en drukte is het nu weer rustig :mrgreen:

Gister met moederdag naar mijn ouders geweest, daar eens mijn eigen groeiboekje ingekeken. waarrempel zijn mijn kids met hun 1 jaar zon 5cm dan ik destijds. en ik ben neit abnormaal klein (174) dus of mijn kids worden erg lang, of ik heb enorme inhaalslag moeten maken na 3 jaar :think: :shifty:

50 dagen wachttijd :shock: Das ook niet normaal zeg! Hopelijk toch ergens een gaatje en anders kom je gewoon naar het maasstadzkh hihi.

Kan me voorstellen dat je niet zolang wilt wachten. Je hebt tenslotte de keuze gemaakt om voor een brusje te gaan dus je wilt dat het zo snel mogelijk raak is :wink:

Als vrouw zijnde je laten helpen valt wel mee met ingrijpend hoor (voor zover ik gehoord heb)

Ik wist trouwens niet dat Ikea keukens op voorraad zijn. Fijn dat ik het weet mochten we voor een ikdea keuken gaan volgend jaar.

@Knuffeldraakje. Heerlijk dat je geen last meer van je hormonen hebt.

En hoe lang zijn je kids nu?

Ik geloof dat ik maar even wat ga doen. Vanmorgen uit de nacht gekomen en dus al vanaf gisteren 15u wakker. Begin nu toch wel aardig moe te worden. Vanavond lig ik iig rond 20u op bed hihi.

50 dagen wachttijd :shock: Das ook niet normaal zeg! Hopelijk toch ergens een gaatje en anders kom je gewoon naar het maasstadzkh hihi.

Kan me voorstellen dat je niet zolang wilt wachten. Je hebt tenslotte de keuze gemaakt om voor een brusje te gaan dus je wilt dat het zo snel mogelijk raak is :wink:

Als vrouw zijnde je laten helpen valt wel mee met ingrijpend hoor (voor zover ik gehoord heb)

Ik wist trouwens niet dat Ikea keukens op voorraad zijn. Fijn dat ik het weet mochten we voor een ikdea keuken gaan volgend jaar.

@Knuffeldraakje. Heerlijk dat je geen last meer van je hormonen hebt.

En hoe lang zijn je kids nu?

Ik geloof dat ik maar even wat ga doen. Vanmorgen uit de nacht gekomen en dus al vanaf gisteren 15u wakker. Begin nu toch wel aardig moe te worden. Vanavond lig ik iig rond 20u op bed hihi.

Hihi nou zhuis gebeld. in juli zou ik kunnen. :roll: Ik wist t wel. Toen mijn nichtje moest gaan bevallen kreeg ze een brief dat als ze tussen 2 bepaalde data zou gaan bevallen dat ze dan niet terrecht kon. Dan moest ze maar naar een ander zhuis. Lekker met weeen, door de file naar een ver zhuis. :roll:

Dus het reinier de graaf in delft gebeld. Over 2 weken kan ik terrecht. Nou dat is helemaal mooi, dan ben ik net terug van bewonersvakantie.

Hihi Aapie, anders had ik waarschijnlijk inderdaad jullie gaan bellen. Maar t reinier de graaf weet ik makkelijk te vinden, daar kom ik regelmatig voor mn werk :mrgreen:

Jeetje… slaap jij niet na je nacht :shock: Dat zou ik geloof ik niet kunnen zeg!

Kijk…das het betere werk :wink:

En dat meen je niet? Echt belachelijk van een zkh.

Nee ik slaap idd niet na de laatste nacht. Toen Dean er nog niet was deed ik dat wel. Dan sliep jason bij mijn so.

T probleem is oppas. Er moet nu 's morgens iemand komen om 6.45 omdat Michel iets voor 7 de deur uit gaat. Ik ben om +/- 8u thuis. Degene die er dan is (nu mijn vader, normaliter mijn sm) brengt Jason dan naar school. Vind het voor hen dan ook zo’n gedoe om ook Dean nog eens mee te moeten nemen. Die blijft dus thuis. Kan ik hem bij thuiskomst zelf weer voeden.

knuffeldraakje:

we zien dan wel hoe het gaat, dat lopen met de hond en de kinderwagen :mrgreen: tegen die tijd maar uitproberen wat het fijnst is.

Gaby:

heb je nog contact gehad met de huisarts?? wel raar hoor die steken!

ik ben nog geen mama, dus geen moederdag geviert, wel veel leuke reacties gekregen vandaag op het werk (van alle mama’s) voor het cadeautje dat ik met de kids heb gemaakt! :dance:

Aapie:

jeetje, lange dag maak je dan! maar je moet wel wat natuurlijk! trusten alvast :zzz: :mrgreen:

Mell:

wat balen dat ook bij jou de touwtjes niet gevonden werden :? gelukkig kan je in juli wel terecht :smiley:

naja, ik had even wat door elkaar gehaald blijkbaar met die waterpokken! :oops: maar gelukkig heeft ze er niet meer zo veel last van! :slight_smile:

toch twente gewonnen he?! hihi :mrgreen: zondag wordt het vast weeeer zo spannend!

heb eerlijk gezegt geen idee waarom wij er niet meteen voor gaan. ik dacht dat het beter is. dat ze dat aanraden om eerst te kijken hoe je cyclus is ofzo (?) (haha :think: nu ik het opschrijf klinkt het wel heel stom :eh: )

hier gisteravond m’n laatste pilletje gehad :dance: (had laatst niet goed getelt blijkbaar :wall: haha) verwacht donderdag of vrijdag ongi te worden…

was het nog de bedoeling dat we een stukje over onszelf schrijven voor in het begin van dit topic? of doen we dat niet meer… (maakt mij niets uit hoor :mrgreen: ) enne ik vind het erg leuk de foto’s in het sf. zo krijg je beetje meer beeld van de personen waar mee / tegen je zit te kletsen :smiley: leuk!

liefs :-*

Ik spring weer even in hoor… had het de afgelopen dagen veel te druk met genieten van mijn mannetje… :inlove:

Voor de liefhebbers nog ff een foto in het sf… tijdelijk, dus snel kijken allemaal… :wink:

Hoiiiiii,

@Mell; is het nog gelukt om de 50 dgn in te korten?

@ Mieke; je laatste pilletje haha wat d8 je; netjes afmaken die handel :slight_smile: Spannend allemaal he?

Ben je de schrik van je opa al weer een beetje te boven?!

Sterrelisatie; wow…heftig! Hier ga ik denk ik ook maar manlief proberen over te halen. Bij mij voldoende gefrummel aan het lichaam gehad.

Lopende kindertjes; ja gaaf he? Die eerste stapjes blijven magisch! :stuck_out_tongue:

Mijn NOD komt steeds dichterbij; ergens tussen 15 en 19 mei… Spannend. Wil het hoofd wel cool proberen te houden. Waren ws te laat en een aantal maanden geleden was ik ook een keer 10 dgn over tijd met een hele heftige teleurstelling als gevolg. En toen hadden we het er niet eens om gedaan!

Zijn er al meer NOD’s bekend, of ben ik dan te nieuwsgierig :silenced:

Hoi hoi,

@ aapie; Lastig zo die oppas na je nachten. Toch maar fijn dat so dat willen doen zeg! Wel heftig zo lang op blijven. Vind het knap!

@ mieke, ja toch twente! ben benieuwd hoor zondag. begreep dat dit al een spannende wedstrijd was. Ik moest werken, heb niets gezien helaas.

En die 2 cyclussen afwachten is dnek ik niet echt nodig. Je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Wel heel spannend hoor, laatste pil op!

@ gaby; ja ik kan in delft over 2 weken terrecht. Spannend :shifty:

Jou NOD komt in de buurt zeg!! Moeilijk om dan niet te veel spanning te krijgen he. Duimen gaan voorzichtig al draaien hier hoor.

Bij mij nog geen NOD in zicht voorlopig. Sowieso is aan mijn cyclus echt geen touw vast te knopen. Dus of ik ooit een nod kan bedenken is nog maar even afwachten :mrgreen:

Vandaag is Liv voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest. Die 2 uurtjes zijn veel te kort zeg. Ze wilde helemaal niet weg :lol:

Ben nu bezig met een radiator uitzoeken. Pfff wat is er veel keuze zeg.

Vandaag ook tegels besteld voor het toilet. En dan morgen ga ik naar de ikea (dit x echt :wink: ) om de keuken te bestellen. Ik geloof dat de planning met plaatsen ergens volgende week nu ligt. T gaat wel opschieten nu zeg!

Morgen ook beginnen met behangen in liv haar kamertje. :dance:

xx

Zo…ik ben weer aardig bij gekomen na m’n nachten. Was gister dusdanig moe dat ik al rond half 8 op de bank lag te slapen. Uiteindelijk heb ik er tot 21u gelegen en ben toen naar bed gegaan.

Vannacht helaas weer wakker voor Dean, die nu inmiddels ook overdag slechter gaat slapen. Kan het me van Jason ook nog wel herinneren dat het zo rond 10 a 11 maanden was dat hij slechter sliep.

@Gaby…zooo spannend…je 1ste nod!!! Wilde eigenlijk vragen: wat denk je zelf, maar om nu al op je gevoel/klachten af te gaan lijkt me wat vroeg.

Jeetje 10dgn overtijd en toch een teleurstelling. Misschien toen door stress/zenuwen zo gelopen.

Hopelijk voor jullie deze maand dus al een posi test!

Hier overigens nog geen nod bekend. Ik had van het weekend wat eisprong-achtige klachtjes, maar gezien het feit dat ik tussen de bevalling van Jason en m’n MA altijd iets onregelmatige cyclus had durf ik nu niet te zeggen dat ik deze maand nog een nod heb.

En ik ben pas 2x ongi geweest en ik geef nog bv. En tussen die 2x zat 44 dgn.

@Tierr. Groot gelijk meid dat je lekker geniet. Voor je het weet loopt je mannetje :wink:

@Mell. Weet je al precies wat voor keuken je wilt?

En wat voor behangetje doe je op Liv d’r kamertje?

Nou ik ga even lekker op de bank hangen.

Michel is met m’n sv in de tuin aan het klussen dus ik ga genieten van de rust in huis hihi.

Fijne avond

:-*

Aapie, wat balen van dat slechtere slapen. Hier schommelt het heel erg. Maar dat doet wel heel veel met je, merk ik wel.

Mell, liv voor het eerst naar de psz, wat leuk! Toch weer een hele stap!

Gaby, je eerste NOD al bijna… spannend!! Ik duim!

Hier komt er eerst nog een WOD en dan gaan we er echt voor… jeetje, toch wel weer spannend, magisch… :inlove:

hallo, ik ben peggy ik ben 29 jaar

wij gaan er deze maand waarschijnlijk ook weer voor,

het spiraaltje is er inmiddels al uit dus wie weet

we hebben al 2 lieve meiden,

en hopen nog een lief spruitje er bij te mogen krijgen

het lijkt me leuk om mee te gaan schrijven hier

@Pegje; wees welkom gezellig nog iemand er bij. Je jongste dame is van dezelfde leeftijd als mijn oudste zie ik :smiley:

Morgen naar de ha voor pijnlijke voorgevel.

Nu de nod naderd merk ik dat er toch weer andere gedachtes door mijn hoofd gaan. Ook beetje misselijk steeds maar dat zal vooral door zenuwen komen. Nog niet echt voortekenen van ongi worden, wil er ook niet te veel bij stilstaan gewoon.

Weg spiraal binnen 2 weken is beter dan 52 dagen, toch Mell?

Doeiiii

Hoiii,

vanmorgen naar ha geweest, is ws een hormonaal iets.

Na 3 maanden verwijzen ze pas voor een onderzoek.Eerst ff aanzien dus!

Doeg!

ik meld me ook even tussendoor, drukke tijd op het moment dus kom even niet zogoed aan kok-lezen… :oops: Ik laat me nog horen!

t gaat hier verder wel goed behalve veel drukte vanwege het leegruimen van ons oude huis :roll:

Voel je je goed bij dat even aanzien, Gaby?

Hier: ongi! :mrgreen:

Voor het eerst in mijn leven dat ik daar blij mee ben, geloof ik… maar dan gaan we vanaf nu officieel van start.

Jeetje, toch wel erg spannend weer hoor… Soms nog wel een klein beetje twijfel. Want eigenlijk wil ik gewoon nu, mag het nu, wil ik geen groot leeftijdsverschil en weet je nooit hoe lang het duurt. Maar heel soms zegt een stemmetje: maar moet je niet nog even excl van je lieve ventje genieten? het genieten is eigenlijk net pas begonnen. En: als je nu weer zwanger wordt en het blijft bij 2 kids, dan ben je daarna nooit meer zwanger… :roll:

En dan nog de spanning: gaat het nu wel gewoon snel spontaan lukken, of…? Deze ongi kwam in elk geval precies wanneer ie hoorde te komen, dus das alvast heel goed… de laatste keren steeds een eitje, dus allemaal positief!! Nu hopen dat de zwemmers van hub mee willen werken.

@Tier; mwah, ik moet toch langs de GYN denk zelf dat het iets met hormonen te maken heeft.

Ze heeft de borst onderzocht en net als ik niets kunnen vinden.

Dan moet de GYN maar onderzoeken wat er toch aan de hand is met de hormonen sinds de geboorte van onze zoon.

We gaan wel naar een andere ha, loop al 2 jr te sukkelen elke maand met pms klachten en voelde me niet echt serieus genomen.

Nog een paar dagen voor NOD, spannend!!!

Doeg.

Heey meiden

@ pegje; leuk dat je mee komt schrijven! 3e kindje. spannend meid!

Weet je al wanneer je nod is?

@ aapie; oew 44 dagen, wat een lange cyclus zeg. Balen.

Mijn vorige cyclus was 34 dagen. Zou wel netjes zijn.

Ik heb de keuken besteld. Zal wel eens een foto in sf gooien.

Ow zou jou nog pb-en over die doeken… zo meteens eens doen!!

@ gaby; hmmz nog 3 maanden wachten dus. Hopelijk is het dan al weg. Vind het wel raar dat ze nu je een kinderwens weer hebt je toch niet even doorsturen. Groot gelijk dat je een andere ha gaat zoeken als je je niet serieus genomen voelt. Dat is gewoon echt heel vervelend.

@ knuffeldraakje; succes met de drukte!

@ tierrr; jeeeeej!! :dance: officieel van start. Spannend!

En heel herkenbaar hoor die twijfels. Ik liep laatst met de dochter van mn vriendin & liv buiten. Die schelen bijna twee jaar. En die kunnen zo leuk samen spelen! Ik baalde helemaal dat mij dat niet meer gaat lukken voor liv. Aan de andere kant zou ik nog willen wachten tot liv naar de basisschool gaat zodat ik zelf mn handen vrij heb, en mn aandacht beter op een baby kan richten. En dat het misschien mijn laatste zwangerschap zou kunnen zijn moet ik al helemaaaaal niet aan denken.

Maar goed, vorige x leerde mij wel dat toch niks te plannen valt. Dus we zien het gewoon wel. Nu kriebelt het, en de rest zien we wel.

Vandaag de kamer van liv behangen :dance: Samen met mn vader. Hij gaat morgen verder. Dus dat is mooi. Het fotobehang wat ik heb uitgekozen is zo leuk!!! :inlove: Nog mooier als wat ik er van kon zien online. Dus dat valt me mee.

Radiator is besteld. Keuken gaat erik zelf halen. Scheelt weer in de kosten. Volgende week, en dan het weekend erna hoplelijk plaatsen.

Er begint echt vorm in het huis te komen nu :dance:

Door al die drukte met het huis merk ik wel dat ik nog niet zo erg met zwanger worden bezig ben. Hopelijk komt dat wanneer mn spiraal eruit is.

Maar hier babbelen brengt meteen de kriebels weer terug! hihi

fijne avond nog!

xx

bedankt meiden :-*

mell, ik weet wel dat ik nou midden in mijn vruchtbare tijd zit, maar ik weet niet of deze maand al mee gaat tellen, we hebben een moeilijke tijd achter de rug ,

in dec ben ik geopereerd ik had een voorstadia van baarmoederhalskanker, en ik heb eergisteren te horen gekregen dat ik weer gezond ben , en nou willen mijn man en ik dus nog een kindje ,

maar we beginnen gewoon rustig aan , we zien wel

dus ik word achter een dag of 14 ongesteld, ik heb iets meer dan 2 weken geleden mijn spiraaltje er uit laten halen, dus dan vermoed ik dat ik achter 2 weken weer mijn periode moet hebben , en dan weet ik meteen op hoeveel dagen in zit,

maar inderdaad wel spannend allemaal weer,

ik hoop wel dat mijn komende zwangerschap wat leuker gaat zijn dan de afgelopen 2, maar dat heb je niet voor het kiezen he

ik heb de 1ste een mk gehad, bij mijn oudste dat was een tweeling , en met een kindje ging het mis, en mijn jongste ook zo ook een tweeling waar het met 1 mis ging ,

dus nou maak ik me wel een beetje zorgen stel je voor het is weer een tweeling , dan is het wat moeilijker allemaal , maar het belangrijkste is een gezond kindje , dus daar gaan we voor

maar het enige wat ik nog heb is een wieg , verder heb ik alles weggedaan , dus dat is wel jammer :roll:

Jeetje wat heftig, 2 2lingen en dat het dan met 1 kindje mis gaat. :frowning:

Hopen op 1 kindje dus.

En wat eng baarmoederhalskanker. Super dat je er optijd bij was. Hoe heb je het ontdekt? Zal wel een hele achtbaan geweest zijn die periode. Hopelijk kan je het afsluiten met een goede zwangerschap!