Avond,
@Mell. Ik kon vannacht ook nog een keer mijn bed uit helaas. Vind een voeding op zich niet zo heel erg. Houdt de productie hopelijk een beetje op peil. Merk dat het steeds meer aan het teruglopen is dus ben al 2 dagen vaker aan het aanleggen. Maar aan het einde van de dag/begin avond kost het erg veel moeite. Het lijkt wel alsof hij steeds minder behoefte aan heeft dan.
Ik geef je groot gelijk dat je een tijdelijk onderkomen zoekt. Kan me voorstellen dat je niet in een huis wil wonen waar nog erg veel aan gedaan moet worden. Is voor je meisje ook niet gezond.
Hebben jullie al enig zicht op wanneer het klaar is?
Als je graag op bewoners vakantie wil zou ik het gewoon doen. Anders krijg je straks spijt dat je het niet gedaan hebt.
@Gaby. Zou je er ook niet heen gaan als je net een paar weekjes zwanger bent? Ik kan me overigens wel voorstellen dat je er niet heen gaat als je een buikje hebt. En al die mensen die onder invloed zijn…zal ik me ook aan irriteren dan (doe ik nu al)
Als je eitje gesprongen is moet hij binnen 24uur bevrucht zijn. Dus als je daadwerkelijk gisteren een eisprong hebt gehad heb je nog steeds kans Ik duim :thumbup: voor je!
@Knuffeldraakje. Hihi…goed idee hart in actie inschakelen. Wie weet is sbs wel gul :mrgreen:
Voorgevormde dragers zijn idd helemaal niks. Ik had bij Jason zo’n buikdrager van kipling. 1x gebruikt. Had er giga last van me rug door.
Bij Dean de eerste maanden een bykay gebruikt. Vond het zalig! Alleen een rekbare doek is hij gewoon te zwaar voor. Kreeg hem er niet mooi meer in.
Eigenlijk wil ik een geweven doek aanschaffen. Maar ik vind ze zo duur. En op mp zie je ze bijna niet.
Hoi meiden,
@gaby; pfff hoogzwanger verhuizen. Dat lijkt me echt niks zeg.
@knuffeldraakje; Nee die voorgevormde vond ik ook niks hoor.
Ik had zelf rekbare doeken, ideaal! Ik vond hete rg jammer dat liv daar te zwaar voor werd. Ik heb nu een ringsling. Maar had graag een gewevendoek gehad. Maar zag het knopen niet zitten. Bij de volgende ga ik het wel proberen.
Wat erg dat een HA je te jong vond voor een kindje zeg. Wie is hij nou weer om te oordelen? Wel fijn dat het met clomid wel snel raak was.
En tsja nuvaring… een vriendin van me had dat en die had juist daar erg last van. Depri gevoelens. Ben wel benieuwd hoe ik me voel zonder spiraal. T wordt wel allemaal heel echt nu :shifty:
30 dagen cyclus is netjes!! Nu kunnen jullie echt gaan starten :mrgreen:
@ aapie; Ow jeej, bij jou ook weer feest vannacht. Nou ja goed voor de productie denk ik ook steeds maar weer! hihi
Wij gaan toruwens eind vd maand over. Moet wel lukken. Ik ga morgen de keuken bestellen, zodat die van t weekend bezorgd kan worden. Dan liv haar kamer volgende week afmaken. Dan kunnen we er opzich al in. Er moet dan alleen beneden gestuukt worden en de vloer. Maar dan is het boven in iedergeval af, en schoon!
Even over die geweven doeken, ik weet wel een forum waar ze ze 2ehands verkopen, al kom ik er niet goed uit welke maat enzo ik zou moeten hebben. Maar al je wilt pb ik je de link wel ff. Er staan er echt 10tallen te koop daar.
Ik heb toch besloten wel op bewonersvakantie te gaan. Het komt juist met verbouwen beter uit, want dan ben ik het weekend erna lekker vrij, en dan kunnen we alles af gaan maken. Die week moet erik toch veel werken, dus hij kan sowieso niet veel doen dan.
Hij wil dan wel met liv al daar gaan slapen zodat hij savonds beneden gewoon verder kan gaan als zij slaapt.
Eigenlijk wel fijn, dan went ze er meteen aan dat ze daar snachts geen bv kan krijgen. Hopelijk zonder al te veel tranen (hoewel ik dat niet verwacht, ze weet gewoon zonder mama geen melkie) en dan daarna zal de bv wel klaar zijn denk ik. Mijn productie gaat 5 dagen zonder drinken vast niet overleven. Maar liever dat het ‘op’ is dan dat ik haar moet afwijzen. Daar zou ze erg verdrietig van worden denk ik.
xx
@Mell. Vandaag een keuken bestellen die dan 't weekend bezorg wordt? Dat doe je goed
Wel lekker dat je eind van de maand over kan. Lekker van de zomer genieten in jullie nieuwe huis.
Wat goed van je dat je toch op bewoners vakantie meegaat. 'T zal idd het risico zijn van het einde van de bv. Maar buiten dat… Je hebt het wel 2jr gegeven!!! En misschien taalt je meisje er daarna helemaal niet meer om.
Hoe doe je dat trouwens die dagen met oppas?
Hier ook een behoorlijk dilemma. Ik heb het weekend nachtdienst. En Dean is nu al voor de 2e nacht wakker geworden voor een nachtvoeding/ troostmomentje. Ik durf te wedden dat hij vannacht ook wakker wordt. Toch maar wat kv in huis halen?
Ik dacht gister wat eisprong achtige klachtjes te hebben. Al lijkt het me wel erg vroeg. Ik had altijd een cyclus van ongeveer 35 dgn.
hoihoi!!
@Aapie, Bykay? ik ken de namen nog niet helemaal haha dus ik ga ook eens wat meer rondkijken naar informatie. Het lijkt me wel zwaar te dragen om een kindje vanaf zon 8 kilo te dragen. maar dat zal wel goed komen als de draag-wijze goed is. Hier was ook het probleem dat de draagdoek te duur werd:( Maar dit keer moet dat wel haalbaar zijn. Alhoewel ik me wel afvraag hoe dat mogelijk zou zijn mochten er weer 2 komen, lol.
@Mell, Wat jammer dat eht met liv met de draagdoeken niet helemaal meer ging toen ze zwaarder werd. Misschien dat dat wel lukt met de volgende ja:). Achja… die huisarts van toen… t was een wat oudere man. kreeg het idee dat hij dacht alles te weten als huisarts zijnde, erg irritant. Hij had me ook 3 maand voor die tijd de prikpil geadviseerd ondanks dat ik zei dat ik anticonceptie wou om tijd te rekken voor de keuze van een kindje. blijkbaar vond hij het niet nodig rekening te houden met het feit dat de prikpil vruchtbaarheid langer dan alleen die 3 maanden remmen kan.
hmm nuvaring kan dus ook lastig pakken soms… Gelukkig hoef ik daar nog niet over na te denken :lol: Ik zat tijdens de spiraal ook al vaak wat in de stress wat ik nu wel ermee kon. Maar precies wat je zegt! zonder de spiraal wordt het echt menens nu! whoejj. 30 dagen cyclus is waar ik even nu naartoe reken, maar kheb echt geen idee wat het wordt hoor;-) de vorige bloeding is 2 weken geleden geweest maar dat was (zo naar wat ik nu voel) geen menstruatie geweest.
Geniet van je vakantie binnenkort!! hopelijk is het echt even een stukje rustpunt voor de verhuizing begint! hopelijk gaat de week voor je meisie ook goed verlopen zonder de mamamelk. eenuh… 2 jaar bv! Zóó!!! knap!!! :thumbup:
Oeeee een nieuwe keuken!! en zo snel bezorgt! netjes zeg!
@Aapie, oej, lastig met de nachtdienst en een wakker ventje:( Ik zou zelf denk ik wat voeding in huis zetten voor de zekerheid:) liever te veel dan te weinig, de voeding blijft nog tijden goed mocht je het dit keer toch alsnog niet gebruiken.
hee een eitje? :o spannend!!! wie weet is je cyclus toch iets van slag en ben je sneller dan de 35 dagen
Hier ook leuk nieuws! Onze kleine kerel loopt 5 stappen los!! WOEJ!! :inlove: Ook Bryan heeft 2 stappen gedaan, maar dan wel eenmalig en meer ‘perongeluk’. Maar ondanks dat ben ik natuuuurlijk trots!! Zeker gezien Bryan zijn kiss-geschiedenis heeft en de fysio laatst nog zei dat hij zijn motorisch achterstandje niet zo enorm snel zou bij halen. had het lopen of los stappen bij hem niet eerder dan nog een half jaar later verwacht.
Anderzijds is het ook te merken dat de kids bezig zijn in hun koppie aangezien ze vanacht om 3 uur heerlijk vrolijk wakker waren :shock: . Eerst alleen wesley die al een half uur in bed lag “hmmm, hmmm, hmmm” Geen idee wat hij deed maargoed… Bryan daarna ook wakker en die vond het nodig om dat de buren ook maar duidelijk te maken. uber-vrolijk gillend tegen de buren-muur te slaan :shifty: . Danmaar even beide bij ons genomen. moe als ze toch waren lagen ze beide op de rug (normaal blijven ze dus echt niet liggen) tussen ons in, wes met mn telefoon blij met een lampje, Bryan vol interesse mee kijkend. Toch wel lief hoor zo in bed met zn allen hihi. uiteindelijk 4 uur kunnen slapen en vanmorgen 9 uur er weer uit… pffoej gaap Hopelijk slapen ze strakjes even goed en kan ik ook even rustig inhalen…
@Knuffeldraakje. Als een kindje wat groter wordt ga je al snel op je rug dragen. Heb ik overigens nooit geprobeerd. Ik vond mijn bykay doen daar niet prettig voor.
Ik denk dat ik idd gewoon een pakje kant en klare voeding van nutrilon in huis haal. Hoeft manlief als het nodig is niet eerst een flesje klaar te maken.
Ja ik ben ook erg benieuwd naar m’n cyclus.
Ik denk trouwens iedereen :lol:
En wat goed van Wesley!!! En natuurlijk ook van Bryan. Zeker juist voor hem als er gezegd is dat er ene motorische achterstand is.
@aapie wrote:
Ik denk dat ik idd gewoon een pakje kant en klare voeding van nutrilon in huis haal. Hoeft manlief als het nodig is niet eerst een flesje klaar te maken.
Is ie het wel gewend? Uit een flesje drinken? En kv? Want dat is natuurlijk wel heel anders dan bv.. kolf je niet?
Zo, hier weer weekend! Na 1 dag werken, haha! :mrgreen:
En wat een heerlijk weer he?
Leuk, een showforum! :thumbup:
Knuffeldraakje, wat knap van je kerel, zeg!!
En lekker nachtje dus.. haha, ik ken het. Gelukkig moest mijn man er vannacht uit en mocht ik eens doorslapen! :dance:
hoi dames,
ook weer een berichtje van mij. dankjulliewel voor de lieve reacties :-
hebben vanmorgen een mooi afscheid gehad van mijn opa. was natuurlijk wel even verdrietig, maar hij is nu weer bij oma, dus het is goed zo…
ik heb een hoop gemist zie ik al! haha wat gaat dat toch snel he met al dat geklets! sorry als alle reacties door elkaar staan…
jeetje, al die verhalen over theezakjes, striae, blubberbuiken enz ik bereid me vast voor we moeten er maar wat voor over hebben he!? haha
@mell en knuffeldraakje:
ik zou onze kleine ook graag willen dragen. wij hebben een hond, en het lijkt me makkelijker om de handen vrij te hebben
met wandelen ipv gedoe met een kinderwagen en hondenriem! maar vooral lijkt het me gewoon heerlijk om zo’n klein ukkie zo dicht bij je te dragen
(ben wel een knuffelkont dus het lijkt me heeerlijk :inlove: ) de doeken zijn wel prijzig, maar denk dat dat er wel uitgehaald wordt als je m regelmatig
gebruikt! en anders gaat ie MP op
@tierrr:
lekker hoor, na 1 dagje alweer weekend! geniet er van!!
@mell:
jullie hebben er ook al een hele verbouwing opzitten! gelukkig komt het eind een beetje in zicht. lijkt me heerlijk alles mooi en nieuw en helemaal zoals je het wil hebben… echt snel dat de keuken komt!
leuk dat je meegaat met de bewoners vakantie! lekker zo’n uitje. spannend hoe het dat gaat met de BV. echt goed dat je al 2 jaar BV geeft!
@gaby:
hopelijk is je meissie weer opgeknapt van de waterpokken! op t dagverblijf hebben ouders nog wel eens een zalfje mee voor op de plekjes tegen de jeuk. geloof van VSM? (ik weet 't niet zeker)
spannend voor jullie! hoop voor jullie dat je nog optijd was met klussen!!
@aapie:
nou flinke verbouwingen nog in de planning dus! gelukkig hier alles klaar. wonen nu 2,5 jaar samen en t enigste wat ik nog moet doen is één van de 2 kamers (een hobbiekamer (wat kleiner) en een logeerkamer (deze is vrij groot) leegpakken. weet alleen nog niet welke kamer we als babykamer gaan gebruiken!!
wat heb je een mooie kids! :inlove: echt leuk die foto van Dean. en wat zagen jullie er mooi uit op jullie trouwdag!
@knuffeldraakje:
wat raar van je huisarts dat hij vond dat je maar 5 jaar moest wachten. fijn dat de gyn je wel wou helpen!
ik wil als ik bevallen ben ook niet meer aan de pil… heb ook nogal last van kwaaltjes die (denk ik) door al die hormonen komen, en ik zat dus ook al aan de nuvaring te denken. voordelen vind ik dat je toch evt. je menstruatie uit kan stellen, en dat de hormonen beperkter zijn! maargoed, voorlopig hebben we die nog niet nodig!! :dance:
wat goed van je ventjes! :dance: en wat zijn ze schattig op de foto! :inlove: lijken me echte boefjes! ondeugt straalt er vanaf :mrgreen:
spannend je eerste NOD op 3 juni! ik moet volgende week ongi worden. vind het steeds moeilijker om eerst 2 keer gewoon ongi te worden voor dat we er echt voor gaan! t kriebelt echt erg, vooral nu ik aangestoken wordt door jullie enthousiastme… haha
xxx :-
@Tierr. Dean krijgt afgekolfde melk uit een flesje als ik werk Het zal idd wel vreemd voor hem zijn als hij ander soort melk krijgt. Ben ook benieuwd of hij het wil drinken wat diksap/roosvicee/lauwe thee en water drinkt hij ook nauwelijks.
Geniet van je weekend!!!
En het weer…'T is heerlijk maar ook weer niet. Ik heb hooikoorts en icm bv zijn er erg weinig medicijnen. Ik ben dus veel binnen om de klachten zoveel mogelijk te mijden.
@Mieke. Het is idd fijn te weten dat je opa nu weer bij je oma is! Maakt het verdriet er niet minder om, wel makkelijker.
Je moet idd wat over hebben voor een zwangerschap/kindje.
Hier ook 2 honden. In het begin liep ik idd ook vaak met Dean in m’n doek de honden te doen. Nu dus wel met de wagen. Moet zeggen dat de honden dan minder trekken dan wanneer ik zonder Dean/wagen ben.
Hier ook geen anticonceptie meer na een 3e. Manlief hoeft zich van mij niet te helpen. Dat doe ik wel :shifty:
Nou ik ga met Jason even een bakkie koffie voor papa zetten. 'T is vandaag de laatste avond dat hij langer op mag blijven. Maandag moet hij weer naar school toe.
En hij mag omdat ik vannacht moet werken in mijn bed slapen (mits hij nu goed gaat luisteren want ik kan wel weer wat rolletjes behang gebruiken :eh:)
@aapie wrote:
@Tierr. Dean krijgt afgekolfde melk uit een flesje als ik werkHet zal idd wel vreemd voor hem zijn als hij ander soort melk krijgt.
Nou ja, het is niet alleen het al dan niet willen drinken, maar ook hoe de darmpjes erop reageren natuurlijk. Maar kan hij dan 's nachts niet ook gewoon gekolde melk krijgen?
Wat vervelend van je hooikoorts zeg… Sja, en wat dat betreft is zwangerschap en borstvoeding niet handig, heb ik ook al een aantal keer ondervonden… maargoed, je moet er wat voor over hebben…
Ik denk niet dat z’n darmen er veel van zullen ondervinden. Misschien juist wat beter poepen :lol:
Als ik voldoende voorraad in de vriezer had gehad had hij zeker wel afgekolfde melk kunnen krijgen. Maar stel dat ik er dus melk uit haal en hij slaapt toch door, dan kan ik het weggooien. Ook zo zonde Dus vandaar maar zo.
Hooikoorts komt echt zo vaak voor he! Ik heb het tijdens de zwangerschap van Jason gekregen. Tijdens de zwangerschap van Dean viel het gelukkig aardig mee. Maar nu…men :evil:
@aapie wrote:
Ik denk niet dat z’n darmen er veel van zullen ondervinden. Misschien juist wat beter poepen :lol:
kv is moeilijker verteerbaar he? Dus daar kunnen kindjes slecht op reageren.. minder goed poepen soms zelfs. Maargoed, je vent is ook al wat ouder, dus zijn darmpjes zullen het inderdaad vast wel aankunnen! :)
Enne, eventueel nier gebruikte gekolfde melk kun je evt toch de volgende dag nog geven? Is tot 24 uur na ontdooien goed.
Maargoed, kv zal vast ook wel slagen inderdaad.. en wel zo makkelijk voor je man. :)
hoihoi!
@Aapie, de achterstand van bry is niet dramatisch verder hoor;-) alleen is hij later begonnen aan het draaien, hoofdje tillen etc. zo ongeveer half jaartje verschil met anders. Maar zo te merken is het zo goed als weg getrokken in de laatste 2 maand:D
Na de derde sterilisatie? pfoe, sla mij maar over:) Als straks de nuva niet lukt dan maar een knipje bij hub. niet totaal voor altijd dus
Beterschap met de hooikoorts!! ik had er begin deze lente wel last mee (voor het eerst) en gelijk ontsteking in de holtes te pakken, nu ist gelukkig alleen aan het eind van de dag een beetje last als ik veel buiten was.
@Tierr, hee lekker zeg gelijk alweer weekend! Maar je werkt in de zorg toch? dan is een dag werken ook toch al ene harde werkdag denk ik dan:)
Die nacht hier was idd geen pretje maarja dat hoort erbij zeggen we dan maar:p nu gaat het wel weer beter gelukkig
@Miekje, bereid je voor op de waslijst aan klachten na een zwangerschap:-D , nee gekheid:p met zon kleine in de armen ben je dat wel weer vergeten. of althans, je kan ermee leven:p
Lopen met de hond en kindje, dat is hier ook nog steeds een gedoe. Nou is het met 2 honden en 2 kids wel anders dan anders. maar het is wel te doen. We zijn dan ook niet intensief beig geweest met de honden daarmee voor de geboorte. Nu lopen ze redelijk netjes naast de buggy maar dan wel als er 1 hond mee is. Met beide niet te doen.
Drager met de honden uitlaten gaat hier denk ik ook al wat lastig, ze zijn nogal… ontstuimig om maar zo te zeggen. :lol:
Tja met die huisarts… daar ben ik nu vanaf:p kheb nu een andere arts, wat me ook beter klikt dan de vorige gelukkig.
Mijn kindjes ondeugend? hoe kom je erbij :lol: . Die 2 gaannog heel wat kattekwaad uithalen:p
Zo, als het goed is ben ik weer bij haha. Niet zoveel nieuws hier verder, behalve dat mn hormonen op komen… ben niet te genieten sinds gister :oops: Vandaag zo goed als de menstruatie weg dus hopelijk ook mn humeur :think: :shifty:
Heey meiden.
F een snelle meld hier hoor.
Hebben het erg druk met verbouwen. Dus zit amper achter mn laptop. (lang leve mobiel internet!)
kom binnenkort weer reageren.
Xx
Hey ladies,
wie kunnen het vieuwtpic allemaal zien? Is dat voor iedereen toegankelijk?
Hier al héél lang geen waterpokken meer hoor Mieke, volgens mij was Draakje dat!
Alle mama’s onder ons een leuke moederdag (gehad)?
Ontbijtje op bed Kadootjes :dance:
De kids hadden op het kdv een doosje met snoephartjes er in gemaakt.
Toen ik die openmaakte vlogen alle hartjes perongeluk over ons bed met de kids er grabbel de grabbel achteraan, super grappig.
Hier ff een vraagje; ik heb al een paar maanden inmiddels last van rechterborts, steeds steken etc. Het zit echt in het midden. Iemand hier ervaring mee? Las op internet gelukkig dat kwaadaardige cellen meestal niet pijn doen, dus iets ernstigs zal het wel niet zijn.
Langs de ha niet zo’n zin in, maar zal toch gaan gebeuren denk ik als de pijn niet weggaat.
Doei doei
Zo, ben ik ook weer even.
Allemaal een leuke moederdag gehad?
Gaby iig wel
En hoe bedoel je of iedereen het kan zien? Bedoel je ons clubje of iedereen op kok?
Ik heb vanmorgen toen ik uit mijn werk kwam een ontbijtje gehad en een geverfd potje met 2 theezakjes erin waar aan het einde een hartje zat met daarop geschreven: kusje van Jason en erin 3 hartjes snoepjes.
@Knuffeldraakje. Ik ben niet zo moeilijk wat betreft mezelf laten helpen.
Na een 3e zijn we definitief klaar met kindjes.
Hoe is het vandaag met je humeur?
Hier alles z’n gangetje. Komende nacht laatste nachtje werken en dan weer een paar daagjes vrij.
Allemaal een leuke moederdag gehad?
Gaby iig wel :wink:
En hoe bedoel je of iedereen het kan zien? Bedoel je ons clubje of iedereen op kok?
Ja of mensen die niet lid zijn van kok het ook kunnen zien en idd alleen ons clubje of alle leden van kok?
Doeiiiiiiiiiii
Het sf is alleen te bekijken door leden van kok
Yes, het is gelukt wat spul toe te voegen
hoi meiden!
@ aapie; Die keuken is niet meer gelukt :mrgreen: Wordt trouwens een ikea keuken (op de apparatuur na) en dat is gewoon op voorraad. Dus als ik het vandaag koop, kan ik het al meteen meenemen.
Met oppasdagen is niet zo lastig hoor. Dan krijgt Liv gewoon geen bv. Het is zo stabiel nu, dus het loopt niet terug als ze een dag (of soms 2 als ik laat-vroeg heb) overslaat.
Hoe heeft dean gereageerd op de kv? zelf ben ik met een maand of 8 ook 1x kv gaan geven. zodat ik overdag niet meer hoefde te kolven.
Jeetje jezelf laten helpen. Dat is toch best een aardige ingreep? Moet er nog niet aan denken, hihi
@ knuffeldraakje; oew nee die huisarts klinkt inderdaad niet echt goed. Prikpil om 3 maanden uit te stellen… :roll:
Wauw!! wat goed dat wesley stappen los kan lopen!!! :dance: Ben je dan trots als mamazijnde he!! En bryan ook al 2 stappen. Juist heel erg snel toch? Zeker als hij een achterstand heeft!
@ mieke; waarom wachten jullie nog met ervoor gaan? Als ik vragen mag hoor :oops:
Hier waren trouwens die waterpokken. Ze zijn bijna over. Er zitten er alleen een paar onder dr voetje. En door die dikke huid daar breken die niet echt door. Heel zielig.
@ gaby; ow wat vervelend dat je steken hebt zeg. Even navragen bij HA??
Ik kom net bij de HA vandaan. Maar helaas geen touwtjes te bekennen.
Hij checkte even na bij zhuis… 50 dagen wachttijd :shock: Dus ga maar even bellen of er niet nog een gaatje is, en anders een ander zhuis hoor! Ga niet nog bijan 2 mnd wachten.
Wat een leuke reacties trouwens op dat ik al 2jaar bv geef. Ben ik niet gewend :mrgreen:
Zo nu eens dat sf volspammen
xx