Zijn er al mei 2011 stoppers?

@Gaby30 wrote:

Schijnt wel aan de kant van mijn man voor te komen.

Dat zei hij ook nog; Gaby, straks wordt je zwanger van een tweeling haha nou kom maar op zei ik, dat zou echt geweldig zijn! Niet het antwoord waar hij op gehoopt had haha.


Wat leuk, al die tweeling-lovers hier.. :mrgreen:
Overigens schijnt het zo te zijn dat als het aan de kant van de man zit, je niet meer kans hebt op een tweeling.

O, hier ook nog wel 10 kilo over voor de liefhebber, hoor!
Meeeen, je lichaam wordt niet beter van zo'n zwangerschap... Heeel veel striae: check. Blubberbuik: check. Theezakjes: check. Litteken: check.
Achja, maakt niet uit, je krijgt er zoiets moois voo terug!! :inlove: Maar jammer is het wel..

Knuffeldraakje, goed nieuws dus, super!!

Verder weet ik het niet meer.... :oops:

@Tierrr wrote:

@Gaby30 wrote:
Heeel veel striae: check. Blubberbuik: check. Theezakjes: check. Litteken: check.






Je weet het wel te beschrijven zeg :lol: Maar gelijk he je :mrgreen: erg herkenbaar. Alleen slimme ikke: begint het net een beetje weg te trekken(die buik dan) en vraag ik er nu om weer opnieuw eraan te beginen :lol:





met de erfelijkheid van tweelingen, ik betwijfel of het echt aan de man, òf te vrouw ligt. ik meende dat de man bepaald. maar uiteindelijk moet de vrouw 2 eitjes laten springen of 1 splitsen, en de man moet 2 zaadjes (2eiig dan) die perfect genoeg zijn afgeven. Alhoewel men beweerd dat alleen 2-eiig erfelijk is, er ook families zijn met meerdere (toevallige?) 1-eiigen.

Achja, het blijft afwachten en kans-berekening :wink: Uiteindelijk statistisch gezien hebben wij niet zoveel kans meer als voorheen want 2 x tweeling in 1 gezin zie je al niet zovaak. 3 tweelingen naast elkaar wonend zie je al helemaal niet snel :lol:

@knuffeldraakje wrote:

Je weet het wel te beschrijven zeg :lol: Maar gelijk he je :mrgreen: erg herkenbaar. Alleen slimme ikke: begint het net een beetje weg te trekken(die buik dan) en vraag ik er nu om weer opnieuw eraan te beginen :lol:


Hahaha, ja, maar dan kun je het ook weer zo bekijken: als je gezinnetje klaar is, kun je in 1 keer alles bij laten trekken in plaats van telkens weer opnieuw... :lol:

Sja, ze zeggen inderdaad dat alleen 2eiige tweelingen erfelijk zijn.. en dat dat dan inderdaad via de vrouw komt, die 2 eitjes laat springen. Mannen hebben over het algemeen altijd wel voldoende goede zaadjes om die allebei te bevruchten. Gebeurt niet altijd, maar dat ligt ook weer aan andere factoren. Mijn tweeling was 1eiig, ze zeggen inderdaad dat dat niet erfelijk is (komt overigens in onze families ook niet voor) al twijfel ik daar wel aan als je sommige verhalen hoort van families met veel 1 eige tweelingen.. terwijl dat toch redelijk zeldzaam is.. :think:

daar heb je een punt :mrgreen: alhoewel rechttrekken… uiteindelijk wordt alles verlept als we 80 zijn (of eerder:think: ) :mrgreen:





Ik denk… in dit groepje komt er nog wel een tweeling :inlove:

Bij mijn vorige stop-groepje had ik het op 2 gegooit en da klopte dus wie weet hihi

Haha, nouja, zou leuk zijn, ben benieuwd!! :mrgreen:

(Zou het helemaaaal niet erg vinden als ik het was… :inlove: )

Zo, hoop gekletst jullie :mrgreen:



@Mieke. Dan moet je opa een paar zware laatste weken hebben gehad. Gelukkig heeft hij nu zijn laatste rustplaats gevonden.

Succes alvast een vrijdag.



@Knuffeldraakje. haha dat afwachten herken ik. Het liefst moet alles gelijk weer bij het oude zijn zodat je eindelijk goed aan de slag kunt gaan he!

Pff lastig voor je beste vriendin. Hopelijk komt het bij haar met haar kindjes goed.



@Gaby. Redelijk herkenbaar over je buren. Ik heb een vriendin die inmiddels ook al ruim 2jr bezig is.



Foliumzuur staat hier ook nog in de kast. Weet alleen niet of die nog goed is. Binnenkort maar eens checken. Zo niet dan gaan we het maar eens aanvullen :mrgreen:



Haha idd een weeling op 22-02-2012. Het klinkt iig erg mooi.



Kilootjes…nee, hou ze maar hoor! Ik ben blij dat ik alles kwijt ben geraakt.

Tijdens de zwangerschap van Jason ben ik er 28 aangekomen. Uiteindelijk 35 afgevallen :shock: Toen hij 9 maanden was woog ik nog maar 65 kg bij een lengte van 1.84. Gelukkig wel weer aangekomen erna.

Overigens niet afgevallen door de bv maar door stress omdat ik toen fulltime en onregelmatig werkte en ook nog eens met het laatste jaar van mijn opleiding bezig was

Tijdens de zwangerschap van Dean ook weer 27 aangekomen. Gelukkig ook weer alles kwijt + 2 kg extra. Dus ik weeg weer net zo veel als wat ik de laatste jaren deed.



En die blubberbuik en theezakjes :cry: Misschien over een paar jaar maar eens een mommymake-over :mrgreen:



Ik ben benieuwd of er een tweelingzwangerschap in dit groepje komt.

Alleen hopelijk niet bij ons :hand:

We moeten al een zolder verbouwen voor een extra kamer.

breekt ff in



meis,wat lees ik nou :smiley: leuk hoor dat je in mei definitief stopt! en nu lekker samen zwanger weer he :-* succes! en veel plezier!



spreken snel een keer af :-*



breekt terug uit

Heey meiden,



@ mieke, moeilijk om toe te zien hoe je opa opeens opgeeft lijkt me. Maar dan wel wat hij zelf wil. Eigenlijk ergens wel weer mooi.

Saai he avonden alleen? Ik heb het ook zo vaak. En nu met een kleine kan je dan ook minder makkelijk weg. Maar ahg. Ons voordeel is dan wel weer dat we vaak samen door de weeks regelmatig vrij zijn.



@ knuffeldraakje; Ideaal je kindje dragen he? Zeker als ze zo klein zijn is dat wel heel makkelijk.

Wat voor fietskar heb je? Ik zou er ook wel 1 willen.

Heb je veel vruchtbaarheidsproblemen gehad voordat je zwanger werd van je 2ling? 23 is toch nog jong??

ZO je je echt beter voelen doordat je mirena weggehaald is? Ik merk dat ik heel af en toe zo’n erge moodswings heb. Ik vraag me af of dat ook vd mirena komt :think:

Zo :shock: wesley gaat inderdaad hard als hij al kijk uit zegt! leuk!

En aaaaah ipv mama… uh… schattig… hahaha hier roept liv wel een MEL!! klinkt echt niet.

Fijn dat je gewoon kans hebt op natuurlijk bevallen zeg.



@ gaby wanneer is mysterieland? Lijkt me ook wel eens leuk.

En tsja die kikkervisjes :frowning: heb er gelukkig veel kunnen redden. Dat drinken van wasmiddel was ook het eerste waar ik aan dacht. Hub schrok wel even van me toen ik dat zei. Schuurdeur moet egwoon echt dicht.

Die vijver interreseert me trouwens verder niet echt. Dit is niet ons huis, en de eigenaar heeft het helemaal laten vervallen. Zo zonde. Als ik hier douche, dan regent het in de gang :lol:

Lastig zo met je buren he? Ik heb 3 vriendinnen die vruchtbaarheidsproblemen hebben. Als er een 2e komt weet ik echt niet hoe ik dat moet gaan brengen.



@ Tierrr hahaha lekkere checklist :lol:

Kan zo ook allemaal aanvinken. Striae op buik, zij, heupen, en zelfs op 1 kuit! hahaha

Enneh… ik meld me stiekem ook aan voor die 2ling hoor! hoewel hub dat duidelijk niet wil. hihi



@ aapie; jeeeuutje jij bent ook veel aangekomen met je eerdere zwangerschappen. Ik vond mijn 20 kilo al veel… maar t viel wel mee dus. Gelukkig wel weer op gewicht dus. En zoveel afvallen door stress is ook niet goed zeg. Kan stress toch een invloed zijn op je lichaam he?

Jullie moeten dus nog de zolder verbouwen? Moet je veel doen?





Hier een ziek kindje. Waterpokken. Arm meisje. Vannacht had ze zo’n jeuk! Echt zielig. Haar in een zemelen badje gezet. maar dat verlicht maar een klein beetje. Nu heeft ze ook koorts. Voor vannacht mentolzalf gehaald. Hopelijk slaapt ze dan wel wat, nu wil ze alleen maar kroelen en tv kijken. Vannacht heb ik denk ik 1 uurtje geslapen. En dan vroege dienst. Ben geloof ik een beetje moe :wink:

Agossie arme meid met de waterpokken!

Hoop dat de mentolzalf werkt want nog zo’n slopende nacht zal ook niet echt prettig zijn. En ik weet niet of je morgen weer moet werken?

Vertroetel haar maar lekker!!!



De zolder…Dakkapel aan de voorkant. Het dakraam wat daar nu zit verplaatsen naar de voorzolder. En dan een wand in het midden plaatsen zodat er 2 kamers komen.

Verder hebben we voor volgend jaar nog een lijst aan verbouwingen die we willen doen zoals een uitbouw, muur wegbreken, andere keuken :shifty:

Dit jaar nog de tuin die we gaan veranderen zowel voor als achter. Oh ja…ook nog een andere pui aan de voorkant.

Dus nee…geef mij maar gewoon 1 kindje :wink:



Echt erg he…ik ben nu gewoon al in gedachte bezig hoe ik de babykamer dan wil hebben :oops:

Alhoewel ik ook super blij zou zijn met een jongen hoop ik deze keer toch wat met roze te mogen doen :oops:



Pfff 'K geloof dat ik zo maar ga eten. Manlief ging met Jason even weg. Volgens mij wat kopen voor moederdag. Maar ze zijn nog niet thuis en inmiddels toch al vanaf half 5 weg.



Oooh daar komen ze net aan.



Smakelijk

Ach mell, wat sneu, je meissie waterpokken… ik hoop dat ze snel weer beter is!



Eet smakelijk, aapie, en de rest… hier staat de oven ook aan!

oow heb ik ff schandalig shoarma zitten bestelen hier :drool:



@ aapie; zo jullie hebben nog grootse plannen!!

Ons nieuwe huis heeft ook een dakkapel nodig als nummer 3 gaat komen :mrgreen: en de keuken hebben we nu zo geplaatst dat we ook ooit nog kunnen uitbouwen. maar goed… 20 jarenplan geloof ik :roll: :lol:

Zooo lekker Mell. Dat ga ik even in gedachten houden voor volgende week een keertje. Of lekkere kapsalon :drool: Is ook weer een tijd geleden.



Haha hier ook bijna een 20 jaren plan hoor :mrgreen: Ik geloof namelijk niet dat volgend jaar alles is afgerond (aangezien hubbie alles met sv gaat doen)

Wanneer kunnen jullie eigenlijk in jullie nieuwe huis? En zitten jullie al lang in een tijdelijk onderkomen?



Zo. Hier eindelijk even rust. Dean wilde niet slapen. Lag alleen maar te huilen en heb ik diverse keren weer even bij me genomen. Uiteindelijk is hij tegen half 9 pas in slaap gevallen (ben 1 1,5 uur bezig geweest) En Jason ligt ook net op bed.

Ff een korte hoor ladies;



Mell; waterpokken probeer havermout in bad! Gewoon voor een paar duppies in de supermarkt in een washandje met elastick en… klaar! Het werkt en verlicht de pijn, serieus!



Mysteryland; 27 augustus in haarlemmermeer maar zoals ik al zei hoop ik daar niet heen te hoeven haha.



Groetjes

Heey



@ gaby; je hier zemelen geprobeerd (havermout & zemelen zijn zowat hetzelfde wat ik ervan begrijp) Maar liv wil niet meer in het badje nu. Ze assoiceert dat egwoon met die plekjes. Ik mag ze ook niet insmeren. Wat ikm dus wle heb gedaan. En dat hielp. Ze heeft nu alleen nog last van dr koorts. Miss vanavond een pcm. kan ze in iedergeval even slapen.



Zou je niet zwanger naar mysterieland gaan?



@ aapie; even zitten is altijd extra lekker na zo’n avond he?

Ik kom net weer bij liv vandaan. meisje is echt van slag. Ahg ja. Die zal vannacht wel weer in ons bed liggen



Wij zitten nu vanaf februari hier in dit huurhuis. Hahah iedereen verklaard ons voor gek dat we hier wonen. Maar is gewoon een goedkope tijdelijke oplossing. 1 maart moesten we ons huis uit. en 1 april kregen we pas de sleutel van het nieuwe huis.

We hebben daar erg veel gedaan ondertussen. We verplaatsen de keuken naar de voorkant van het huis. In het midden van het huis zat een soort trappenhuis, met toilet. Trap is nu open, en toilet verplaatst.

Vooral alle leidingen en electra omleggen was veel werk. Maar we zijn nu aan het opbouwen. Volgende week keuken plaatsen hopelijk. Daarna kan er gestuukt worden en dan zijn we er al bijna!

Wel leuk hoor, wij zijn zelf niet heel handig, maar hebben onwijs handige vrienden en familie die het allemaal leuk vinden om te helpen. En zelfs de nieuwe buren zijn al wezen helpen. Er stond namelijk een enorme boom in de achtertuin, de vlag in de buurt ging uit toen wij hem weg gingen halen, iedereen wilde er een aandeel in hebben. Super gezellig. Wel een rare drukke tijd, maar ook wel leuk!



xx

@Mell; wat sneu he voor die kleintjes als ze jeuk/ pijn hebben. Havermout hielp hier als een tierelier. Na 2dgn was het weg, nu had mijn zoon het ookniet zo héél heftig gelukkig.



Zwanger naar Mysteryland wordt hem niet voor mij. Je sjokt daar de hele dag over het enorme terrein, dus je legt heel wat km af. Bovendien is na een bepaald tijdstip de helft onder invloed van drugs en een kwart onder invloed van alcohol. Dan gaan mensen tegen je aan lopen etc. En daar kan ik als ik zwanger ben absoluut niet tegen.

Er valt een heleboel te zien en de doen hoor, veel theater, lekker eten en overal gebeurt wel iets.

Maar als ik na 3 uurtjes het wel gezien heb en de rest wil blijven tot het einde is de lol er wel vanaf denk ik haha dus dat doe ik ze niet aan.

Een kaartje kost 80 euro en het is 1,5 uur heen + 1,5 uur terug rijden.

Beetje zonde om dan na 2/3 uur weg te willen.



Daarbij heb ik wel eens zwangere sames gezien die daar gewoon vaag (onder invloed) stonden te zijn en dat heeft mij enorm doen schrikken, bah dat doe je toch niet? :snooty: :hand:



Anyway, we zien wel.



Vandaag lekker de stad in met hub en kids.



Ff een geheimpje; we hebben gisteravond druk geklust :inlove: helaas volgens de berekeningen net ná mijn eisprong. Maar je weet maar nooit dacht ik nog :wink:

Heey meiden,



@ gaby; zwanger & onder invloed?! OMG!! :hand:

En inderdaad zo’n end lopen is niks zwanger. En mensen die onvoorzichtig worden. Pff wat zijn die kaarten trouwens duur man!

En hopelijk nog optijd geklust :pray:



Hier vannacht redelijk geslapen. Liv bij ons in bed (wel onder haar eigen dekentje, anders wordt het echt te warm voor haar. Ze heeft geen last van de jeuk meer gehad. Alleen van de koorts een beetje. Ze heeft denk wel 10x bij me gedronken. Maar zo rust ik toch echt meer uit dan wanneer ik steeds naar boven moet lopen voor haar. Hub zei nog; wat heeft ze lekker doorgeslapen :lol: Hij heeft er niks van gemerkt dus.



Ik zit hier een beetje in dubio… Ik kan over twee en halve week mee op bewonersvakantie. Een midweek. Ideaal om die medicatie te nemen dus. Maar wel heel lastig met de verbouwing. En ik loop dan het risico dat bv daarna wel echt over is.

Maar als ik het niet doe dan ga ik die medicijnen pas met pinksteren nemen. Dan moeten hub & ik werken, en moet liv 3 dagen naar de camping met mn ouders. Dan zou ik haar ook wel een dag langer mee kunnen geven zodat ik dan mn medicijnen neem. Zo kan ik in iedergeval zo veilig mogelijk mijn medicijnen nemen.

Alleen pinksteren… dat is nog 6 weken :shock: En ik wil zo graag aan de klus voor t echie nu :wink: Dus ja… wat te doen…

@Mell wrote:

Heey meiden,



@ gaby; zwanger & onder invloed?! OMG!! :hand:

Ja lelijk he?



Hier vannacht redelijk geslapen. Liv bij ons in bed (wel onder haar eigen dekentje, anders wordt het echt te warm voor haar. Ze heeft geen last van de jeuk meer gehad. Alleen van de koorts een beetje. Ze heeft denk wel 10x bij me gedronken. Maar zo rust ik toch echt meer uit dan wanneer ik steeds naar boven moet lopen voor haar. Hub zei nog; wat heeft ze lekker doorgeslapen :lol: Hij heeft er niks van gemerkt dus.



Ik zit hier een beetje in dubio… Ik kan over twee en halve week mee op bewonersvakantie. Een midweek. Ideaal om die medicatie te nemen dus. Maar wel heel lastig met de verbouwing. En ik loop dan het risico dat bv daarna wel echt over is.

Maar als ik het niet doe dan ga ik die medicijnen pas met pinksteren nemen. Dan moeten hub & ik werken, en moet liv 3 dagen naar de camping met mn ouders. Dan zou ik haar ook wel een dag langer mee kunnen geven zodat ik dan mn medicijnen neem. Zo kan ik in iedergeval zo veilig mogelijk mijn medicijnen nemen.

Alleen pinksteren… dat is nog 6 weken :shock: En ik wil zo graag aan de klus voor t echie nu :wink: Dus ja… wat te doen…


Kan natuurlijk niet voor je beslissen, maar ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad op bewonersvakanties!

Kan je man ff lekker doorklussen haha lol.

En de BV… sjaah, hoe gaat de BV met zwanger worden dan?

Moet je het één voor het ander laten?


Groetjes!

@Gaby30 wrote:



En de BV… sjaah, hoe gaat de BV met zwanger worden dan?


Nee voorzover ik weet niet. Vaak stopt de bv dan wel. Maar goed, dat vind ik niet erg.
En ja bewonersvakantie is wel altijd heel leuk! Ben vorig jaar een halve week gegaan (meer wilde ik niet, liv was nog zo klein). En als die bv dan stopt dan is dat zo. T is niet zo'n ramp ofzo. Kolven wil ik niet meer, dat heb ik vorig jaar wel gedaan, maar dat is niet mijn hobby! Maar of het met verbouwen uitkomt vind ik wel heel lastig. Hahaha ik weet het gewoon niet.
Ik moet met hub overleggen, maar ik zie hem steeds maar ff een half uurtje ofzo.

xx

@Mell wrote:

@Gaby30 wrote:


En de BV… sjaah, hoe gaat de BV met zwanger worden dan?


Ik moet met hub overleggen, maar ik zie hem steeds maar ff een half uurtje ofzo.

xx


Oioioi, héél druk dus! Twee jaar geleden toen ik hoogzwanger was van zoonlief zijn wij ook verhuist. Een klein beetje weet ik wel hoe het is. En dat doe ik dus echt nooit weer. Ben best wel een bikkel die veel kan hebben, ff kaken op elkaar en doorpakken den ik meestal. Maar toen... pfff. Denk er maar héél goed over na :D

Wij gaan zo een naar het 'bevrijdingsfestivaloverijssel'.

Doegieie!

Mijn reacties kunnen wat door elkaar lopen hoor… excuus! :oops:



@Aapie Ja precies! ik wil graag weten hoe het zit :lol: Heb nu wel mn eerste menstruatie!! dus nu hopelijk een redelijke cyclus dan ben ik tevree hihi

wat betreft mn vriendin, ik denk dat het wel goed gaat komen binnenkort:)

Jij hebt ook aardig wat gehad aan kilo’s op en af! Goed dat je nu weer je eigen gewicht hebt! kweet hoe moeilijk het kan zijn, pfoej

ennuh, mommy make-over:D goed idee gheghe. Als we nou eens na dat alle kindjes geboren zijn allemaal een brief schrijven naar hart in actie? :think: zouden ze et doen? :lol:

met een tweeling is een extra kamer niet zozeer nodig toch?:stuck_out_tongue: hier slapen ze vanaf het begin samen, en ben ook niet van plan dat te veranderen zolang ze niet in een leeftijd waar ze hun privé nodig krijgen. zo’n 10 a 12 jaar schat ik zo tegenwoordig? (hub denkt daar anders over… die had het al over 5 jaar en privé nodig :shock: … mannen lol)

Ohh ik zie je verklaring verbouwing hihi, tjeee wat een werk:| maar je hbt er wat moois voor terug hè :mrgreen:





@Mell het dragen is mij de vorige keer minder afgegaan. maarja wat wil je met een goedkope chico buikdrager en dat soort voorgevormde dingen :oops: . Volgende keer wil ik toch wel zo’n draagdoek gaan halen (of maken)

Kwa vruchtbaarheid, opzich viel het mee. Mijn eitje sprong te vroeg waardoor het niet lukte. Met mijn vriend heb ik ongeveer 1,5 jaar gewacht tot we clomid kregen. 2 keer was het direct ook raak daarmee (eerste keer dus een mk) 23 is jong heb je gelijk:) maar dat is geen verzekering wat dat betreft ;-). Mijn huisarts dacht er ook zo over, maar aangezien ik voor deze relatie ook al zon 3 jaar zonder pil nooit zwanger raakte (achteraf gelukkig maar) wist ik dat er wat niet klopte. mijn ha vond dat ik maar 5 jaar moest wachten want ik moest ook maar niet aan kinderen beginnen met deze leeftijd (op dat moment 20). daarop ben ik zelf naar de gyn gegaan en het uitgelegd, zij wouden me wel direct helpen.

Moodswings vanwege de mirena… het zou heel goed kunnen:( Ik ben heel snel beinvloedbaar door hormonen, de beste tijd was de zwangerschap. die zal wel het meest stabiel zijn geweest. Na de volgende wil ik de nuvaring gaan gebruiken. mocht dat ook niet werken dan is meneer aan de beurt. Mocht hij dat echt niet willen doen, dan wordt het cyclussen bijhouden en op natuurlijke wijze berekenen.

Wesley met zijn praten, tis een gevalletje apart. Hij doet zich meestal ouder voor in gedrag dan andere kindjes, alhoewel hij in zijn ontwikkeling verder normaal is, doet hij zich voor als een peuter. Mensen verbazen zich dan ook regelmatig dat het een 2ling is… Zijn woordjes zegt hij daarentegen vaak ook maar eenmalig. Alleen papa ,mama hond, aaien en auto kan hij vaker zeggen nu:p wanneer hij wil haha

Lol Liv roep Mel in plaats van mama? hij wil bij de volwassenen horen hihi. klinkt wel grappig als ik je zo lees:P

Beterschap met de kleine meid!! Is je nacht een beetje goed verlopen?

Jullie ook in verbouwing he, wat een werk is dat:o gelukkig kunnen jullie binnenkort echt gaan genieten van het resultaat!!



@Gaby, begrijpelijk als je zwanger daar niet heen zou gaan. enerzijds jammer als je niet zoiets mee maakt, maar voor een goed doel is dat zeker te doen :inlove: . wat dat klussen betreft (wat betreft… lijkt wel een stopwoord… wordt een beetje irritant hihi) Ook na de eisprong heb je nog 2 dagen kans als ik me niet vergis! :pray:



@Mell, gelukkig heb je in ieder geval wat nachtrust gehad en heeft de kleine meid gen last meer van de jeuk!! hopelijk is die koorts ook snel weg!

Ennuh, een vakantie is wel lekker (ik zie net da bewonersvakantie met de zorg is? ondanks dat ben je wel even eruit toch), het huisje als dat af is als je terug bent, heb je daar ook geen drukte meer van:) althans dat is dan mijn kijk hoor! maar wie ben ik :mrgreen: Denk dat je gewoon moet doen waar jij je het beste bij voelt, dat is immers het belangrijkst.



@Gaby Veel plezier bij het festival!!!







Nou ik zit dus in de eerste menstruatie, met een 30-dagen cyclus (ik verwacht niets maar een beetje richtlijn is handig :wink: ) zit ik met mijn eerste NOD op 3 Juni!! :mrgreen: Woejj!! Ik moet zeggen, dit is de eerste keer dat ik in tijden weer een echte menstruatie heb, en jee dat kan raar genoeg goed voelen :mrgreen: Nu weet ik ook gelijk dat het toch echt de mirena was die veel tijd verknalt heeft voor me… Maar das verleden tijd hè :dance:



Iedereen een fijne zonnige dag gewenst!!